Mies kenellä siivet tatuoituna niskaan

ihastunuthölmö

Tietääkö/tunteeko kukaan vaaleaa miestä jolla siivet tatuoituna niskaan?

18

569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjdhj

      Yhden tiedän, jolle on tatuoitu niskaan kanankoivet. Onko sama mies?

    • Huilujakoon

      Tuttu äijä, Pääsi hiljan linnasta, Arvaa millä sen persus on tatuoitu"

      • ihastunuhölmö

        No kerro mulleki? Pystytkö antaa lisä tuntomerkkejä tästä ja onks varattu? :O


    • jan0001

      voiko typerämpää tatskaa olla kivan näköinen joskus 60v ... hyi helvetti

      • ihastunuthölmö

        Ikävä kyllä sopii tälle miehelle ku nenä päähän :D ja muutenki aika ainutlaatuisen näköinen yksilö :P


    • Miia0000

      Hyi helvetti ku ruma äijä

      • käytöstavat

        Oletko nähnyt aloittajan etsimää miestä kun noin rumasti sanot ihmisestä? :O


      • Juha82Steelesman
        käytöstavat kirjoitti:

        Oletko nähnyt aloittajan etsimää miestä kun noin rumasti sanot ihmisestä? :O

        Osa rikollisista ns kovista äijistä ovat juuri myös rumia ulkoapäin ja kaikkiha pahikset se tiedetään ovat rumia sisältäpäin.


      • käytöstavat kirjoitti:

        Oletko nähnyt aloittajan etsimää miestä kun noin rumasti sanot ihmisestä? :O

        En tarkoittanu yleistää, mut varmaan suurin osa pahiksista ovat sisältäpäin rumia/pahoja.
        Miksi ne sitte tekee pahuuksia?
        Mistä se pahuus on saanu alkunsa?
        Pahat vanhemmat?
        Psykopatia? Narsismi?Synnynnäinen vamma siis?


      • käytöstavat kirjoitti:

        Oletko nähnyt aloittajan etsimää miestä kun noin rumasti sanot ihmisestä? :O

        Yleensä prototyyppisesti väkivaltainen hullu on juuri semmonen äijämäisen ja rumannäköinen.
        Eivät hippiäisennäköiset miehet yleensä ole väkivaltaisia.
        Semmoset tohtorinnäköiset miehet.
        Yleensä juuri nämä junttimaisennäköiset, miehekkäät kasvonpiirteet omaavat äijärumilukset ovat yleensä niitä pahiksia.
        Ja yleensä aika moni heistä on myös ahdasmielinen pakolaisia kohtaan.


    • kaikennähny

      Instassa joku jolla veivit tatuoituna selkään. :D

      • ihastunuhölmö

        Kerrotko instan nickin mulle? Vaikk s postina


      • kaikennähny
        ihastunuhölmö kirjoitti:

        Kerrotko instan nickin mulle? Vaikk s postina

        Tällä tyypillä siis työkaluveivit/rassit selässä, jos haluat tietää lisää niin sähköpostia [email protected]
        Etäämmältä näyttävät siiviltä mutta eivät ole. Pahoittelen kun vastaaminen kesti. :p


    • tositietoo100

      Yhden olen kerran tavannut...noin 3-4v.sitten.Reissutyö juttu oli ja tapasin Kotkassa.

    • ihastunuthölmö

      Eikö kenelläkään olis antaa etunimeä tai muuta tietoa mistä hänet löytäis? Sydän vaan tais lähteä hänen mukaan, vaikk hän ei tiedäkään sitä.

    • siivetönoon

      Enemmän tuntomerkkejä.

    • only-old-school

      tyttöjen kuva

      • ihastunuthölmö

        En tullut kyselemään onko tatuointi ruma tai onko mies ruma. Minun mielestä hän on ainutlaatuinen yksilö ja teki minuun suuren vaikutuksen siksi haluaisin hänet löytää. Mut näköjään turhaa tällä sivulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe