Niinistö on hyvä pressa kun ei pelkää venäjää

JaromirLovetskin

Hyvät suhteet Venäjään on presidentin paras asia.
Kohta EU kieltää venäläisturistit Suomesta ja kauppa-
hallit jäävät tyhjilleen. Eu on Suomelle paljon pahempi
vihollinen kuin Venäjä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varloy1941

      Kyllä se on meittien kaikkien paras asia! Always.-

    • yksullamirjami

      Ajatelkaa nyt omilla aivoillanne ---ennenkuin niitä on Aivopesty , Se on helppoa Historia ei onneksi toistu yhtä helposti nykyään ,kun on ihmismassoilla mahdollista itsekkin ajatella ,ja seutata maailmanmenoa .
      Sotavarustelu" sta seuraa aina niiden tuhoaminen --siis Sota .
      Kuka hyötyy -- ei ainakaan kansat jotka saavat ne tuhoaseet maaperäänsä 1
      Rikastuu nämä suuevaltiot USA , KIINA ja venäjäkin --vaikka onkin nyt rahapulassa .
      Henkilöillä --ihmisillä ei ole paljonkaan yksityisesti mitään vaLTAA .
      nE OVAT pÄÄTTÄJÄT JOTKA OLEMME ITSE VALINNEET --JA JOIDEN VALLANKÄYTTÖÄ EI TAAS OLEKKAAN KANSALLA HELPPO LOPETTA -- SIIS JATKUKOON SOTA

      Onneksi olen huomannut että Nyt (toivonmukaan ) Suomella on ainakin mieleiseni Presitentti -- Joka harkitsee sanojaan
      Ja vielä Kunhan ei Korkeat sotilashenkilöt Pääse kirjoitteleen Asiapalerita allekirjoituksillaan ---Sitilasliito Naton asiapapapereihin .

      Presitenttihän on Ollut Suomen korkein Sotilaspäällikkö ainakin ennen .

      Ja luulisin, että Niinistö katuu että oli järjestelemässä Suomea Euroopan unioniin --josta on ollut vaan tappioo Suomelle .
      U.M

    • rauhanpuolustaja

      Oletteko huomanneet . Kuinka Nato__amerikkalaiset sotilaat varustaa Puolaa Mahdollisen Sodan varalle . Kuka nyt on vieraalla maalla -- se on amerikka --ja yllyttää jopa Euroopanunioniakin . ,samaan leikkiin . Nyt olis paras kun Puolakin Rauhoittuis - Kyllä se riittää Kun Paltiaan on jo Natovarustuksia saatu - --
      Kuka sodassa voittaa --ne on nämä maat jotka varustaa "ennenkuulumattomin hyvillä tuhoaseilla"ja haluaa käyttöön nämä .
      Pelko ja Kansalle pelkoa lietsova "hyvin järjestetty " aivopesu ,
      Näin on aina tapahtunit ennenkin .
      Ikävä vaan todeta jos taas Historia toistuu.
      Näitä Hitleria kun tuntuu riittävän ja ssotarikostuomioistuimilla on jo tähänkin asti kylliksi töitä

    • läsylässynlässynlää

      JOS käytetään tervettäJärkeä niin kaiken järjen mukaan kaikkien venäjän naapurimaitten kannataa pitää hyvät suhteet yllä venäjään,
      KOSKA esm. suomikaa ei pääse pakoon naapurimaataan,
      suomi ei voi loikata ameriikkaan eikä minnekää muuallekkaa,
      somen on pakko tulla toimeen jotenki tuon paholaisen kanssa,
      ja onhan se lopulta venäjällekki parempi olla sovussa naapureittensa kanssa
      kuin pitää ikuista riitaa yllä,
      jospa venäjä vielä joskus sivistyy ja ymmärtää kuinka hyät käytöstavat on parempia kuin rosvota naapureitaan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe