Treffailujuttuja

Biohakkerinkk

Noniin. Sain yhteyden uudelleen tähän naiseen josta kerroin aiemmassa ketjussa ja olemme menossa ensi viikolla treffeille.

Täällä vaikuttaa olevan paljon kokeneempia naisia linjoilla, joten ajattelin kysyä ihan muuten vaan joitakin vinkkejä/mielipiteitä treffeille. En siinä ainakaan mitään menetä.

Olemme nähneet kahden kesken vain kerran aiemmin aika pikaisesti ja tarkoitus olisi viettää vähän enemmän aikaa nyt. Käydään syömässä ja katsomassa yksi hieno paikallinen paikka (kävelyä).

Mietin vienkö kukkasen tai jonkun, ehkä en talvella. Muut lahjat on vähän hankalia tässä vaiheessa, mutta jotenkin minun olisi osoitettava kuinka paljon tykkään. Kehtaako toisilla treffeillä halata/suudella?

Mikä on hyvä treffien kesto?
Viime kerralla hän kirjoitti minulle, että lähdin aika nopeasti ja haluaisi tavata uudelleen. Pidän hänen aktiivisuudesta, mutta pelkään että en osaa ns lukea merkkejä ja homma kaatuu siihen.

Voi ihan kertoa vaikka kokemuksia myös jos joku viitsii

12

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinensunpuolestasi

      Mä voin myöhemmin laittaa jotain vinkkiä, nyt en ehdi muuta kuin sanoa, että mä oon t o s i iloinen sun puolestasi ❤. Ihania treffejä.

    • Kokemuksestahuhhuh

      Paha sanoa.. Vähä huonolta kuulostaa jos ei tajua mikä on hyvä treffien kesto. Sehän voi olla tunnin tai kaks päivää, riippuen tilanteesta. Ja jos sä mietit että kehtatko halata naista jonka kanssa olet treffeillä niin auta armias. Kyl joku toinen sit kehtaa.

      • Huhhuh---

        Juuri näin. Kaikki menee luonnollisesti omalla painollaan tai sitten ei ollenkaan.


    • Onneematkaan

      Mun mielestäni tämä on ihan söpöä ja huomaavaista miettiä tommosta ja varsinkin jos kokemusta ei oo.

      Osa mun kokemuksista on ollut että toinen tulee liiaksikin iholle kun ei vielä edes tunne.

      Älä huolehdi liikaa vaan anna mennä omalla painollaan. Helpommin sanottu kuin tehty :) mut käytte rauhassa syömässä ja kohteessa x. Siinä on varmaan ihan sopivasti ohjelmaa tokille treffeille. Tutustumisesta on vielä tuossa kyse. Pääasia mulle olis ainakin et toinen ehdottaa uutta näkemistä jos kiinnostunut.

      Hitto, nörtille pointsit huomaavaisuudesta! Pitäisköhän munkin katsella seuraa ihan uusista paikoista :D

    • Moooon

      Voit vaikka halata kun tapaatte ja sit treffien päätteeksi, ja jos siltä tuntuu niin vaikka suukko poskelle. :)

      Hyvin se menee! :)

    • Lövren

      Suutele suulle ja suutele sit kunnolla tai huonosti käy :D

    • Suoraanasiaan77

      Treffien lopuksi halaus ja kähmit alapäästä, niin jatkotreffit on taattu

      • Hunsv0tti

        Hah! Mun tapauksessa tuo saattaisi jopa toimia :D


      • Hetilikeyou

        Oho! Olispa kiva joskus törmätä naiseen joka tykkää suorasta toiminnasta. Toimisin!


    • Tsemppiävaan

      Mun kokemus on se, että ujot ja muut erityisryhmät on yleensä jotenkin muutenkin outoja ja ei tosta mitään tule. Jos sä netissä kysyt että mitä treffeillä tehdä ni sulla on tosi pitkä tie vielä päästä naisen sydämeen

    • suapikysyä

      Mut eiks sillon kun kaks marjaa ovat samalla viivalla ni tie sinne sydämeen oo yhtä pitkä? HARVOIN kokenut ja kokematon, älykäs ja tyhmä, fitnes ja lösö, seikkailija ja parisuhdetta etsivä, femme ja butch , 20w ja 40w, jne... ensikohtaamisen jälkeen kävelevät käsi kädessä loppuelämän. Toki poikkeuksia on ENKÄ kaipaa tällä niiden avaamista vaan mielestäni on ihan OK kysyä, mikäli on kysyttävää. Ja sitä paitsi keskustelupalstat pursuaa muutenkin kaikenlaista shittiä.

    • Uteliaisuudestakuulen

      Kerrohan sit miten meni :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe