Aarnio murtunut!

Jumalarankaisee

Huumerikollinen ja virkarikollinen ja petosrikollinen entinen poliisirikollinen kehtaa itkeä ystävänsä toimittaja risto kunnaksen avustamana surkeata kohtaloaan vankilassa, koska on jäänyt kiinni törkeistä rikoksistaan ja on saanut vankeusrangaistuksen.
Voi kyynel sentään! Toivottavasti murtuu lopullisesti kyseinen möllinaama rikollinen ex-poliisi!
Ja toivottavasti jemmarahat löytyy pian, kuulin huhuja, että sellainen tilanne on pian käsillä.

58

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksettavaa

      Toivottavasti oli kyseisen rikollisen viimeinen haastattelu.

    • lyhyestä.virsi.kaunis

      Eipä ole tullut havaittua mitään haastattelua. Toivotaan että nämä aloittaja ja komppaaja itse tajuavat että Kaikkein Korkeimmassa Mahdollisessa Tuomioportaassa että juuri tässä ja nyt on röyhkeää ja suorastaan härskiä lausua Jumalan nimeä sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä joka Hänen nimeään turhaan lausuu.

      • Helluntai123

        Korkeampaa arkkityyppiä ei sanat voi satuttaa. Se joka on kaikkialla, hyväksyy kaiken ilmenevän.
        Dualismi on vain ihmisen luomaa harhaa.


      • vaaka.kuntoon
        Helluntai123 kirjoitti:

        Korkeampaa arkkityyppiä ei sanat voi satuttaa. Se joka on kaikkialla, hyväksyy kaiken ilmenevän.
        Dualismi on vain ihmisen luomaa harhaa.

        Dualismi tarvitaan, jotta tasapaino säilyy.


      • Paavo_Uusiväyrynen

        On Jumalanpilkkaa korottaa Aarnio Jumalan paikalle. Tärkeä henkilö hän on huumerenkaassa ollut, mutta tämä on jo hiukan liian paksua. Tätä ei sulata edes arkkipiispa Mäkinen, vaikka onkin kovin suvaitsevainen Heran valittu.


      • eikö.lahkot.jo.riitä
        Paavo_Uusiväyrynen kirjoitti:

        On Jumalanpilkkaa korottaa Aarnio Jumalan paikalle. Tärkeä henkilö hän on huumerenkaassa ollut, mutta tämä on jo hiukan liian paksua. Tätä ei sulata edes arkkipiispa Mäkinen, vaikka onkin kovin suvaitsevainen Heran valittu.

        Taisit ymmärtää väärin, Paavo Uusiväyrynen.
        Mieti ennenkuin reagoit.
        Taikka minä ymmärsin väärin. Mitä tuo dualismi oikein on? Joku uusi lahko?


    • IkuinenhelvettivaiTaivas

      Rikosseuraamuslaitos

      http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/taytantoonpano/toiminnot/vangintukeminen.html

      "Vangin tukeminen

      Hengellinen työ

      Jokainen vangittu ihminen säilyttää perusoikeutenaan uskonnon harjoittamisen oikeuden vankilassa ollessaan. Tämä oikeus on määritelty sekä Suomen omalla lainsäädännöllä että kansainvälisillä sopimuksilla.

      Uskonnonharjoittamisen edellytysten ylläpitäminen vankilassa on vankilasielunhoidon keskeinen tehtävä. Vankiloissa järjestetään säännöllisesti jumalanpalveluksia ja muuta hengellistä toimintaa. Vankiloissa tulee olla asianmukaiset ja toimivat tilat vankien tarpeiden mukaiseen uskonnonharjoittamiseen. Pääperiaatteena on se, että jokaisessa vankilassa on uskonnonharjoittamista varten vihitty kirkko/kappeli. Erityisesti avolaitoksista vangit voivat päästä osallistumaan vankilapaikkakunnalla järjestettäviin hengellisiin tilaisuuksiin.

      Vankilasielunhoito on myös henkilökohtaista sielunhoitotyötä. Luottamuksellinen kahdenkeskinen keskustelu sielunhoitajan kanssa on taattava vankilassa kaikissa olosuhteissa. Myös muiden kuin kristittyjen oikeus uskonnonharjoittamiseen tulee vankilassa turvata. Vankilapastorien tehtävänä on järjestää myös heille mahdollisuus oman uskontonsa harjoittamiseen sekä tarvittaessa oman uskontokuntansa sielunhoitajan tapaamiseen."

      https://www.epressi.com/tiedotteet/uskonto/vangeille-uskonnollisuus-ja-sielunhoito-ovat-erittain-tarkeita.html

      "Vangeille uskonnollisuus ja sielunhoito ovat erittäin tärkeitä
      Tiedote.
      Julkaistu: 05.06.2015 klo 10:32
      Julkaisija: Kirkon tiedotuskeskus

      Yli puolet miesvangeista ja kaksi kolmasosaa naisvangeista sanoo olevansa uskonnollisia ja haluaa olla yhteydessä omaan uskontokuntaansa vankila-aikana. Oman uskontokuntansa toimituksia ja opetuksia pitää tärkeinä vielä useampi, 85–93 prosenttia vangeista.

      Tämä käy ilmi Kirkkohallituksen ja Rikosseuraamuslaitoksen selvitysraportista, joka käsittelee uskonnonharjoittamista ja sielunhoitoa vankiloissa. Raportti kattaa laajasti vankien uskonnolliset tarpeet, vankiloiden hengellisen toiminnan sekä näihin liittyvät vankeinhoidolliset ja kirkolliset kysymykset.

      Vangit käyvät aktiivisesti jumalanpalveluksissa

      Vangit osallistuvat jumalanpalveluksiin paljon aktiivisemmin kuin muu väestö. Puolet naisvangeista ja viidennes miesvangeista käy jumalanpalveluksessa kuukausittain, naisista viidennes jopa viikoittain. Kaikista naisvangeista noin 70 prosenttia ja miehistä noin 60 prosenttia käy kirkossa vankeutensa aikana ainakin joskus. Kolmasosa vangeista kokee vankeusaikana muutosta uskonnollisuudessaan, useimmiten hengellisyyden tulemista tärkeämmäksi tai muutosta arvoissaan.
      Seurakuntien vankilassa vierailevia työntekijöitä ja vapaaehtoisia tapaa vankeutensa aikana reilu puolet vangeista. Kirkollisia toimintamuotoja (hengelliset tilaisuudet, ryhmät, yksilötapaamiset) pitää tärkeinä 80–90 prosenttia vangeista.
      Lähes puolet miesvangeista ja reilu puolet naisista osallistuu hengelliseen ryhmätoimintaan vankeutensa aikana. Vankiloissa on tarjolla runsaasti hengellistä toimintaa, jota vankilapappien lisäksi järjestävät eri kirkkokunnat ja herätysliikkeet hyvässä yhteishengessä.

      Vankilapapit pitävät huolta siitä, että myös muiden kuin kristinuskon edustajat saavat yhteyden uskonnolliseen yhteisöönsä ja heidän oikeutensa tunnustaa ja harjoittaa uskontoa toteutuu.
      Ihmissuhdekysymykset nousevat esiin sielunhoitokeskusteluissa
      Puolet kaikista vangeista käy vankeuden aikana sielunhoitokeskustelussa vankilapapin tai -diakonin kanssa. Sielunhoitokeskusteluissa puhutaan eniten ihmissuhteista. Vankeuden aiheuttamat ongelmat sekä hengelliset ja elämänkatsomukselliset asiat puhututtavat myös.
      Kolme neljäsosaa vangeista pitää vankilasielunhoitoa hyvin tarpeellisena tai välttämättömänä ja 90 prosenttia vangeista pitää sitä vähintään melko tärkeänä.
      Myös ulkomaalaiset ja eri kirkkokuntiin sekä uskontokuntiin kuuluvat vangit, esimerkiksi muslimit, pitävät tärkeänä vankilasielunhoitoa ja ovat saaneet sen kautta apua.

      Vankilapapeilla ja -diakoneilla on muihin kirkon työntekijöihin verrattuna poikkeuksellisen paljon henkilökohtaista sielunhoitotyötä. Vangit pitävätkin tärkeänä, että vankilassa on oma pappi kokopäiväisesti. Vangit korostavat papin roolia kirkon edustajana ja ehdottoman luottamuksellisena auttajana.
      Enemmistö vankiloiden johtajista pitää vankien tavoin tärkeänä, että vankilassa on päätoiminen sielunhoitaja ja että tarjolla on monipuolista hengellistä toimintaa. Johtajien mukaan tämä vaikuttaa kaikkien vankien ja koko vankilan hyvinvointiin."

    • IkuinenhelvettivaiTaivas

      Lupaus iankaikkisesta elämästä: ”Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä” (Joh. 6:47)

      Vaikka minä vaeltaisin kuoleman varjon laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinun väkevä kätesi ja paimensauvasi lohduttavat minua.
      (Ps. 23:4)

      Sitä, joka antautuu Jeesukselle, on parhaimmassa turvassa: ”Minun lampaani kuulevat minun ääneni. Minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Minä annan heille iankaikkisen elämän. He eivät ikinä joudu hukkaan, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Isäni, joka on antanut heidät minulle, on kaikkia muita suurempi, eikä kukaan voi ryöstää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä.” (Joh. 10:27-30)

      Lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli on elämä ja rauha (Room. 8:6)

      Älkää olko mistään huolissanne, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukoillen ja anoen kiitoksen kanssa Jumalan tietoon, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa (Fil. 4:6,7)

      Jumala on meidän turvamme ja väkevyytemme, varma apumme hädän hetkellä. Sen tähden emme pelkää, vaikka maa järkkyisi ja vuoret sortuisivat merten syvyyksiin, vaikka merten aallot pauhaisivat ja kuohuisivat ja vuoret vapisisivat niiden mahtavuudesta. (Ps. 46:2-4)

      Kaiken minä voin hänessä, joka minua vahvistaa (Fil. 4:13)

      Sen tähden me emme lannistu. Vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, sisäinen ihmisemme kuitenkin uudistuu päivä päivältä. Tämä hetken kestävä, kevyt ahdistuksemme tuottaa määrättömän, ikuisen kirkkauden meille, jotka emme kiinnitä katsettamme näkyviin vaan näkymättömiin, sillä näkyvät ovat ajallisia mutta näkymättömät iankaikkisia. (2. Kor. 4:16-18)

      Teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus. Jumala on uskollinen. Hän ei salli teitä kiusattavan enempää kuin kestätte, vaan salliessaan kiusauksen hän valmistaa myös pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää. (1. Kor. 10:13)

      Olkaa lujia ja rohkeita! Älkää pelätkö älkääkä säikkykö heitä, sillä Herra, teidän Jumalanne, kulkee itse teidän kanssanne. Hän ei jätä teitä eikä hylkää teitä.
      (5. Moos. 31:6)

      Herra, sinun Jumalasi, on keskelläsi, hän on pelastava sankari. Hän iloitsee sinusta suuresti, hän tyynnyttää sinut rakkaudessaan, riemuiten hän sinusta riemuitsee. (Sef. 3:17)


      http://raamattu.fi/

    • sjjdjdd

      Tule sinäkin uskoon sanoi joku

    • AlpoStasi

      En kuulu kuolemanrangaistuksen kannattajiin, mutta tässä tapauksessa sen törkeydestä ja syytetyn virka-asemasta johtuen, se olisi ollut ehkä paikallan. Jouduin punnitsemaan arvojani 80-luvulla ns. Jammu-sedän jutun johdosta ja olisin ollut valmis tuomitsemaan Jammu-sedän lähimpään puuhun.

      • aika.ratkoo

        Katsotko että Jammu-sedän rikokset on samalla tavalla todistettuja kuin Jari Aarnion "rikokset"?


      • KuulunetteYhteen

        Syyttömänkö tuomitsisit kuolemaan?

        Oikeita syyllisiä et edes etsi?

        Ja kehtaat verrata Aarniota johonkin lapsia raiskanneeseen ja murhanneen Jammu-setään?

        Se kertoo sinusta itsestäsi paljon. 13 vuotta syyttömälle ei sinua haittaisi, eikä kuolemantuomiokaan. Minkälainen ihminen olet jos enää olet ihminen mitä myötätuntoon tulee?

        Mikä viha ohjaa ja määrää ajatteluasi ja tekee sinusta noin sokean?

        Tarvitseeko oma paha olosi uhreja? Olet yhtä paha kuin Jammu-setäsi.

        Siksikö viihdytte niin hyvin yhdessä, että sinun piti raahata hänet tännekin palstalle?


      • aika.ratkoo
        KuulunetteYhteen kirjoitti:

        Syyttömänkö tuomitsisit kuolemaan?

        Oikeita syyllisiä et edes etsi?

        Ja kehtaat verrata Aarniota johonkin lapsia raiskanneeseen ja murhanneen Jammu-setään?

        Se kertoo sinusta itsestäsi paljon. 13 vuotta syyttömälle ei sinua haittaisi, eikä kuolemantuomiokaan. Minkälainen ihminen olet jos enää olet ihminen mitä myötätuntoon tulee?

        Mikä viha ohjaa ja määrää ajatteluasi ja tekee sinusta noin sokean?

        Tarvitseeko oma paha olosi uhreja? Olet yhtä paha kuin Jammu-setäsi.

        Siksikö viihdytte niin hyvin yhdessä, että sinun piti raahata hänet tännekin palstalle?

        Henki liikkuu tällä hetkellä jossakin Kärsämäen ja Ylivieskan puolivälin huitteilla. Sitä totuutta minulle suositellaan. Vaikka suositukset muuttuvatkin erittäin nopeasti.
        "KuulunetteYhteen" saa viedä terveisensä täysin yksin täysin yksinäiselle Alpo Stasille, en suostu hyväksymään edes siiven hipaisua AlpoStasin tuomaroinnista.


    • Mutkilainen

      Totta kai on murtunut, harmittaahan se kun kerran jäi kiinni.

    • Mutu-Riittää-Tuomioon

      Huvittava näytelmä komiisuudessaan ja pää näyttelijä korkeasti kunnioittettu ja kahdestikin palkittu rikosylikomisaario jonka kolleegat pakostakin tiesi rikolliseksi vuosikymmeniä. ja he pääsivät kuin koirat veräjästä. kuten koko suomen muutkin jollakin tavoin osalliset kolleegat.

      Aarnio Baletti pyöri täysillä kun vast ikään Anneli Baletti alkoi loppumaan.
      mihin näitä kultturi esityksiä oikeesti tarvitaan? jokainen ihminen tajuaa ettei se Aarnio yksin ole kyennyt puljaamaan ja siten rikos tovereita on kosolti edelleekin vapaana valmiina täyttään tyhjiön joka Aarniolta jäi..

      Vakavasti ottaen. kuka suomessa on syytön? tai syyllinen? oikeuslaitos tai poliisi ja syyttäjä laitoskaan ei sitä kykenen setvimään joten Suomessa kestä tahansa voidaan tehdä syyllinen tai pestä Syyttömäksi. tämähän nyt nähty.

      • PisanTorni

        Ilmaisusi "Jonka kollegat pakostakin tiesivät rikolliseksi vuosikymmeniä" on katteeton, tyhjä kuin saippuakupla, samalla tavalla kuin julkisuuteen syötetty tarina jolla Aarnio syyllistettiin ennenkin tutkinta oli edes kunnolla alkanut, ja joka vaikutti siihen, että tutkinta tehtiin vain yhdestä vinkkelistä ja se meni vinoon kuin Pisan kalteva torni, päättyen surkeaan, epäoikeudenmukaiseen lopputulokseen.


    • TotuusValehtelijoista

      Vankilat on täynnä syyttömiä ja viattomia.....

      • Turpaa

        Alpo Rusi ja Anneli Auer ja niin pois päin mutta koska sinä olet totuuden torvi niin meneppä paikaamaan rehtinä tuo vakva tilanne vaikka loppu iäksesi..Niin Joutsenlahti kuin Aarniokin koittivat lavastaa syyttöminä pitkiin vankeus ragaistuksiin..eli mitä iniset?

        Et taida tietää mitä totuus valehtelijoista edes käsitteenä tarkoittaa.


    • IkuinenhelvettivaiTaivas

      Kaikki ihmiset ovat syntisiä, heikkoja, rajallisia, syyllisiä, rikollisia.
      Esimerkiksi seitsemän kuolemansyntiä;

      1. Ylpeys (turhamaisuus)
      2. Kateus
      3. Viha
      4. Laiskuus
      5. Ahneus
      6. Ylensyönti
      7. Himo

      Ja viatonta ei ole, sillä kaikki ovat syntiä tehneet...

      Snl. 6:16-19: ”Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää hänen sielunsa kauhistuu: ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta, sydäntä, joka häijyjä juonia miettii, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan, väärää todistajaa, joka valheita puhuu, ja riidan rakentajaa veljesten kesken.”

      Raamattu ei kuitenkaan tunne, että olisi vain 7 kuolemansyntiä. Raamatun mukaan kaikenlainen synti johtaa kadotukseen ellei siitä luovuta tämän elämän aikana.

      ”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.” Ilm. 21:8.

      ”Kaikki vääryys on syntiä!” 1 Joh.5:17. Ja ”kaikki ovat syntiä tehneet.” Room.3:23. ”Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi!” Markus 2:10. Kuoleman jälkeen ei enää löydy muutoksen mahdollisuutta. ”Hän on täynnä armoa ja totuutta!” Joh.1:14. Hän sovitti suurimmatkin syntimme sijaisuhrillaan Golgatalla. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi ja Hänen haavainsa kautta me olemme paratut.” Jesaja 53:5.

      On olemassa kaksi erilaista tilaa: olla Aadamissa eli erossa Jumalasta, tai olla Kristuksessa eli yhteydessä Jumalan kanssa. Room. 5:12-19. 2 Kor. 5:17.

      Synti on siis ennen muuta Jumalasta erossa olevan ihmisen tila. Synnin tilasta johtuvat synnin teot. Synnin tilasta pitää siirtyä armon tilaan. Silloin Jumala alkaa vaikuttaa tahtomista ja tekemistä. Filip.2:13.

      ..................................................................................................................

      1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
      2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
      3. Pyhitä lepopäivä.
      4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
      5. Älä tapa.
      6. Älä tee aviorikosta.
      7. Älä varasta.
      8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
      9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
      10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

      Käskyt osoittavat meille, että elämämme tärkein ja perustavin asia on usko Jumalaan.

      Sinulle, ihminen, on ilmoitettu, mikä on hyvää. Vain tätä Herra sinulta odottaa: tee sitä mikä on oikein, osoita rakkautta ja hyvyyttä ja vaella valvoen, Jumalaasi kuunnellen. (Miika 6:8)

      Siitä me tiedämme rakastavamme Jumalan lapsia, että rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjään. Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.
      (1. Joh. 5:2–3)


      Mitä JUMALA sanoo kaikista näistä käskyistä? Vastaus:

      Hän sanoo näin: Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista aina kolmanteen ja neljänteen polveen, jos he vihaavat minua, mutta tuhansien sukupolvien ajan osoitan armoni niille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.

      Mitä se merkitsee? Vastaus:

      Jumala uhkaa rangaistuksella kaikkia, jotka rikkovat hänen käskyjään. Sen tähden meidän tulee pelätä hänen vihaansa, emmekä saa tehdä vastoin näitä käskyjä. Jokaiselle näitä käskyjä noudattavalle hän sen sijaan lupaa armoa ja kaikkea hyvää. Siksi meidän on rakastettava häntä ja turvauduttava häneen sekä mielellämme noudatettava hänen käskyjään.

      (Lutherin Vähä katekismus)


      Kristus kuoli sinun syntiesi puolesta. Jos otat sen uskolla vastaan saat syntisi anteeksi ja pelastut taivaaseen.

    • Kivipaperitruutu

      Kyllä naurattaa jarskan itkuvirsi iltalehdessä.
      No nyt se tienaaminen alkoi, ensinmäinen haastattelu.

      Mikään ei riitä jarskalle. Todisteet oli selvät rikoksestasi. Koita kestää.

      Aarniolaiset eivät uskossaan näe halua nähdä mitään rikosta.

      Kyllähän poliisihallituksessa on ymmärretty jarskan syyllisyys.
      Ei sen pitäis olla epäselvää muillekaan.

      • missämättäätaasen

        Olet kyllä väärässä . Monta löytyy jotka eivät Jarskanne syyllisyyttä usko vaikka Kunnaksen haastattelut jäävätkin lukematta.


      • Pasilanmutkaa
        missämättäätaasen kirjoitti:

        Olet kyllä väärässä . Monta löytyy jotka eivät Jarskanne syyllisyyttä usko vaikka Kunnaksen haastattelut jäävätkin lukematta.

        Poliisipomotko ei usko? Vuori? Kolehmainen?


      • rajat.järkkyvät
        Pasilanmutkaa kirjoitti:

        Poliisipomotko ei usko? Vuori? Kolehmainen?

        Miksi heidän uskoa kyselet?


      • PelkoVoiJäytää
        rajat.järkkyvät kirjoitti:

        Miksi heidän uskoa kyselet?

        Ehkä häntä vaivaa omatunto? Tai kiinnijäämisen pelko? Tai totuuden paljastumisen eli Aarnion syyttömyyden paljastumisen pelko? Yms.


      • neitiABC
        PelkoVoiJäytää kirjoitti:

        Ehkä häntä vaivaa omatunto? Tai kiinnijäämisen pelko? Tai totuuden paljastumisen eli Aarnion syyttömyyden paljastumisen pelko? Yms.

        Omatunto vaivaa herkkiä ihmisiä. Kivikovat psykopaatit eivät moisia vaivoja huomaa. "Häntä", käytät yksikköä. Ketä henkilöä ajattelit pelkotilojen takia analysoida?


    • Kannatettaan

      Late Johansson ottaa Jari aarnion suojelukseensa ja tekee Jarskasta itselleen rengin ja sitten hyö ajeloo pitkin suomea tunustaan syntejään ja kaikkee mahdollista ja rahaa kirstuu virtaa ja muutama sielukin siinä taivaaseen voinee vilahtaa.. näin olen kuulluut monen kertoilevan ja tarkemmin mietittynä ei huono idea lainkaan..

      Molemmat on entisiä kovan luokan konnia ja rosvon poliisin välinen ero? niin ei sitä olekkaan, kuten tapahtumat osoittaa...

      Noista kahdesta on kova kilpailu uskovaisten kesken ja nämä tajuaa arvonsa noilla markkinoilla. voipi heistä tulla ministereitäkin..

    • jhhkl

      En usko edelleenkään Aarnion syyllistyneen törkeisiin huumausainerikoksiin.
      Eikä kyllä ollut sellaista näyttöäkään, mikä sitoisi hänet edes tyydyttävästi niihin.
      Näyttö on samaa luokkaa, jos joku pöllii alepasta kaljaa, niin kirjoitetaan sille sakko näpistyksestä, joka istuu lähipuistossa oikean merkkinen tölkki kädessä.

      • naarattaapi

        Voi sinnuu ja siu itoli rakkauttais, män puppii ölöpälle. Oot sie aika pehtoori suome matlokki. Tyhmeliini oot.


      • mikä.kieli.valottuu
        naarattaapi kirjoitti:

        Voi sinnuu ja siu itoli rakkauttais, män puppii ölöpälle. Oot sie aika pehtoori suome matlokki. Tyhmeliini oot.

        Mitä sinun ilmaisukyvylle tapahtui?


    • Rahaa_lenkkarissa

      Eiköhän se paljastu jossain vaiheessa, että tynnyrikaupat kuuluivat poliisin käyttämiin "keinoihin". Siitä ei vaan vielä voi puhua.

    • Poliisitko-Rikollisia

      Ahaa jotku Aarnio myötämieliset tahot esittävät ettei näyttöä rikoksesta olisi..eli esittävät krp ja syyttäjijen huvikseen hakeneen Aarniolle ilman näyttöä tuomiota.. ja että oiekuslaitos on huvikseen hänet syyttömänä vakaviin rikoksiin tuominnut. johan nyt vallan..

      • rouvaTappinen

        Nimenomaan. Olet ihan oikeassa.
        Mutta vallan kolmijaosta on poliisi- ja henkirikosketjuissa jo ollut niin monta kannanottoa eri henkilöiden kirjoittamana monen vuoden ajan että nyt on kysyttävä: onko Suomi24:n sensurointikäytännöt mietitty siitä näkökulmasta että poliiseilla säilyy valta tuomita pikatuomioitaan ja kansaa poljetaan ojan pohjalle raudoitetuilla kengillä jos he ajattelevat " väärin".
        En kuitenkaan hyväksy näkemystä että KRP huvikseen ovat hakeneet Aarniolle tuomiota.
        Asiat ovat joskus ja joillekin itsestäänselviä, toisilla on TURPA KIINNI- asenteensa takia sopeutumisongelmia.
        Keisaria ei ole-se joka yrittää herättää henkiin huumekeisarista juttuja on väärässä koska SATURADAH.


    • pervomeininki

      Kummallista, eräät toivoo poliisista rikollista, nyt kun sellainen on niin sekään ei kommareille kelpaa vaan täytyy vääntää mustaa valkoiseksi, eikö olekkin hassua?

      • ei.politiikalle

        Sinäkö teet niin - itsetuntemusta suositellaan.


    • murtaja13

      Aarnio ei ole vielä murtunut, mutta tulee kyllä murtumaan niin, että tietää ja tuntee todellakin sen miltä murtuminen tuntuu.
      Samoin tapahtuu hänen rikoskumppaneilleen ja muille rikollisille poliiseille.
      Yksikään heistä ei ole turvassa ja vihan päivänä he saavat kukin ansioidensa mukaisesti.

    • Heitärangaistaan

      Rotat saavat ansionsa mukaan.

    • nosto.tämäkin

      Lestadiolaisketjuissa provosoidaan oikein urakalla ja täällä se aiheuttaa eläinopin nostoa ratkaisijaksi.

    • Juupeli59

      Uhriutuu kuten kaikki muutkin oikeudessa hävinneet. Vankilat on täynnä omasta mielestään syyttömiä, vaikka tuomioita on jaettu näyttöjen perusteella ja lähtökohta on syyttömyysolettama.

      • 12345654321

        Juupeli59 ei sitten itse uhriudu ikinä, eikö totta? Näytöt on kyseenalaisia silloin kun sana sanaa vastaan pidetään ainoana ratkaisijana.
        Syyttömyysolettama Aarnion tapauksessa 22000 sivua sanavaltaa, satuja, tarinoita, niitä, näitä, noita.
        Onko upottajaPekka ihanteesi?


      • Juupeli59

        12345654321 Mihin pyrit kärkevällä kannanotollasi? Mikä on sinun käsityksesi Aarnion tuomion oikeudenmukaisuudesta ja tapahtumien kulusta?


      • 12345654321
        Juupeli59 kirjoitti:

        12345654321 Mihin pyrit kärkevällä kannanotollasi? Mikä on sinun käsityksesi Aarnion tuomion oikeudenmukaisuudesta ja tapahtumien kulusta?

        Prosessi on täysin kesken.
        Nettikirjoittajat eivät kovin hyvin ole sisäistäneet sitä että Aarnio on ollut järjestäytyneen rikollisuuden tutkija.
        Tapahtumien kulusta on kovin yksisuuntainen , sanomalehtimiesten ja -naisten antama käsitys kaikilla jotka eivät ole "sisäpiirissä". Netin "sisäpiiri" on outo, kovin vankilakokemuksien opettama "sisäpiiri".


      • Eisavuailmantulta

        Juupeli59 älä ole moksiskaan. Tarkilla vain päätä särkee kun tietää paljastuvansa, vasikaksi..


    • kjgtuiugdd

      Aarnio on täys roisto.

    • puistattavaa

      Aarnio ja "järkyttynyt" Leppiniemi Riitan toimistossa, eikä jartsalle tule mieleenkään jäädä kuuntelemaan tuomionsa perusteluita vaan livistää kuin ROTTA takateitse pihalle. Joopajoo, Riitta lienee todella järkyttynyt, kun tietää päämiehensä tuottavan hänelle lisää ja lisää rahaa (veronmaksajien rahoja) varmasti avasi pullon kuohuvaa Jartsan poistuttua toimistoltaan.
      Ja rottajartsa haluaa mennä omin ehdoin Vantaan vankilaan, häntä kun ei KRP määräile.
      Ja niin jälleen HPL törpöt Jartsan käskyläiset ja palvelijat vievät Jartsan vankilaan Jartsan ehdoilla ja käskyillä.
      Voi vittu, eikö tuota poliisirikollista olisi voinut toimittaa suoraan saunan taakse.
      Sinne se narsistirotta nimittäin kuuluu.

      • huume.vai.home

        Sinä kuulut suoraan saunan taakse, etkö huomaa oman homoagendan riittämättömyyttä?


      • pelkuriolet
        huume.vai.home kirjoitti:

        Sinä kuulut suoraan saunan taakse, etkö huomaa oman homoagendan riittämättömyyttä?

        Sinä vasikka kuulut jarskan seuraksi saunan taakse. Nimesi on tiedossa alan piireissä. Enpä haluaisi sitä kohtaloa itselleni mikä sinua odottaa jarskan perseennuolija.


      • monookylkeen
        pelkuriolet kirjoitti:

        Sinä vasikka kuulut jarskan seuraksi saunan taakse. Nimesi on tiedossa alan piireissä. Enpä haluaisi sitä kohtaloa itselleni mikä sinua odottaa jarskan perseennuolija.

        Nyt Tarki kohta suuttuu! :))


    • jes.pox.pallinaamat

      Mielenkiintoisen väitteen luin äsken. Joku pedifiliasta tuomittu oli takavuosina vankilassa tuomiotaan istuessaan kuullut vankilatovereiden juttelevan keskenään että milloinkahan Jari Aarnio päätyy vankilaan. Hän ei tiennyt silloin kuka Jari Aarnio on. Se selvisi hänelle vapauduttuaan.

      • VainTarkkuusMerkitsee

        Kuka sanoi? Kenelle? Missä? Milloin? Miksi.

        Kuka itse olet? Mikä on suhteesi sanojaan? MIssä hän sinulle niin sanoi? Milloin? Ja miksi?

        Miksi nyt kerrot itse asiasta? MIksi kerrot asiasta epämääräisesti? Omat tarkoitusperäsi?

        Onko kukaan sinulle edes niin sanonut?

        Onko em. henkilöitä edes olemassa? Nimet?

        Jne.


      • vesakin.huijaa
        VainTarkkuusMerkitsee kirjoitti:

        Kuka sanoi? Kenelle? Missä? Milloin? Miksi.

        Kuka itse olet? Mikä on suhteesi sanojaan? MIssä hän sinulle niin sanoi? Milloin? Ja miksi?

        Miksi nyt kerrot itse asiasta? MIksi kerrot asiasta epämääräisesti? Omat tarkoitusperäsi?

        Onko kukaan sinulle edes niin sanonut?

        Onko em. henkilöitä edes olemassa? Nimet?

        Jne.

        Tarkistapa kuulustelijan oikeutesi!


    • vfukm

      Näyttö Aarnion törkeisiin huumausainerikoksiin perustuu pelkkiin olettamuksiin ja päätelmiin tapahtumien kulusta. Virkarikoksiin liittyvä näyttö on kunnossa ja niistä tuli tässä tapauksessa kymppi. Hovista voi tulla aivan erilainen tuomiolauselma.

      • aika.todennäköistä

        Vapautetaan kaikista syytteistä ja suuremmat korvaukset kuin Auerille?


    • Husse51

      Minäkään en usko kaikkea mitä lehdissä lukee. Alussa epäilin tutkinnan laatua myös varsin vahvasti. Niinpä olen lukenut tuomiolauselmaa ja siinä ollutta näyttöä sekä kiinnittänyt huomiota muiden poliisiyksiköiden poliisien kommentteihin. Myös toimittajien Reinboth ja Passi jutut ja kirjan referaatit on tullut luettua. Kaikki edellä mainitut tukevat toisiaan. Todistusaineistoa pelkästään on paljon ja se on niin laajaa että sitä ei yksi tai pari kolmekaan kaunaista poliisia pystyisi väärentämään. Vaatisi ison salaliiton toimiakseen. On myös monta vahvaa todistetta A:ta vastaan. Vastaavasti puolustuksen esittämä vaihtoehtoinen tapahtumien kulku on heikosti perusteltu ja monin kohdin jopa epäuskottava. Niinpä on vaikea kuvitella aivan väärän miehen olevan vankilassa.
      Olisikin kiinnostavaa lukea perustelut miksi tai miten todisteet ja muu sitä tukeva olisi paikkansa pitämätöntä.

      • alkulähteille

        Kerro nyt aluksi joku Leppiniemen puolustama tosiasia joka ei pidä paikkaansa!


    • Husse51

      Esimerkiksi selitys rahavaroille. Ovat puolustuksen mukaan liikemies Tammisen palkkioksi antamia. Summa on osin sen vuoksi niin suuri että vuosikymmenien palkkiot ovat olleet Tammisella "varainhoidossa" jossa ovat tuottaneet. Ja sitten alkuperäiset palkkiot ynnä pääoman tuotto on luovutettu Aarniolle. Ja rahat on tuonut joku tuntematon pikkurikollinen muovikassissa. Eikä niitä ole edes laskettu.
      Tosielämässä otetaan rahat joka hommasta eikä ole mitään varainhoitoa. Tämmöinen liikemies voi myös menettää henkensä koska tahansa, jolloin rahat jää saamatta. Ei kukaan ajattelisi että minä kai sitten 10 tai 20 v päästä saan jotain. Kokenut liikemies ei myöskään lähettäisi tuollaisia summia näin.
      Aarnio ei myöskään pystynyt kuvailemaan liikemiestä mitenkään vaikka sanoi olleensa paljon tekemisissä tämän kanssa. Tässä vaiheessa ei ole enää mitään syytä salailla näitä tietoja. Joten selitys ei ole uskottava.

      Teletietoihin perustuvaa näyttöä siitä että "pasilan miehen" puhelimet ovat olleet Aarnion hallussa on myös niin paljon että mikään sattuma tai yksittäinen virhe ei näitä selitä. Ei mitenkään. Lisäksi em puhelinten käytön katkot osuvat päivälleen Aarnion matkoihin. Myös kotimaan matkojen ja mökkimatkojen teletiedot osoittavat Aarnion Pasilan mieheksi.
      Lisäksi yhteyksiä tuomioistuimen rikoskumppaneiksi katsomiinon niin paljon, muutamass päivässä kymmeniä, että mikään tiedottajatoiminta ei tätä selitä.

      Olen itsekin virkamies ja hyvin mielelläni olisin nähnyt syytteiden kaatuvan. Mutta koska työni puolesta ymmärrän jotain rikosasioista ja todisteista niin en pysty uskottelemaan itselleni mustaa valkoiseksi.

      Tuomiolauselman ja todisteosion voi tilata Hgin käräjäoikeudesta ilmaiseksi pdf-tiedostoina spostiin. Suosittelen lukemaan niitä. Silloin ei ole pelkästään toimittajien välittämän tiedon varassa.

      • rouvaTappinen

        En pidä kovin raskauttavana huonomuistisuutta jonkun ulkonäön suhteen. Kun se valitettavasti muuttuu itsekukasellakin aika paljonkin vuosien kuluessa. Luokkakuvasta voi tunnistaa "vanhasta muistista" lähes kaikkien nimet mutta, voi, voi, suuria vaikeuksia tulee luokkakokouksissa kun pitäisi ne nimet yhdistää naamatauluihin. Aika tekee tepposensa, myös Aarniolle, voisin kuvitella.


    • Husse51

      Joo, muistin huonontuminen on tietysti mahdollista. Mutta se onkin vain yksi pieni osa tässä casessa.
      Esimerkiksi yritys Pasilassa asuvan jengiläisen lavastamiseksi pasilan mieheksi on myös aika vaikea selittää.
      Samoin pahamaineisen jengiläisen ilmeinen järjestäminen vankilassa olevan todistajan naapuriselliin uhkailutarkoituksessa todistajan todistuksen muuttamiseksi .
      Myös ns boxin, siis anonymisaattorin, tuominen kuvaan teletietojen leimaamiseksi epäluotettaviksi, on ollut hyvin tarkoitushakuista. Tällaista laitetta ei kuitenkaan tiedetty käytetyn.

      Tietysti tämän hetken totuus on käräjäoikeuden tuomio. Katsotaan miten hovi asian ratkaisee.
      Vähän vaikea kylläkään merkittävämpää muutosta on odottaa. Sen verran perusteellinen on käräjäoikeuden päätös.

      • Jarskallaisokassa

        Näitä kun on lukennut niin olen ajatellut samoin kuin husse51.
        Ei tämän selvempää näyttöä voi olla. Liikemiehen mukaan vetäminen oli jarskalta rakennelma jonka kehitti.
        Ei vaan tajunnut että oikeaa älykkyyttä löytyy Gummeruksen päästä. Oivaltamista.

        Jos olet oikeasti usein tavannut jonkun ihmisen niin totta kai pystyt kuvailemaan hänet.
        Ei jarskalla ole todettu muistisairautta.

        Gummerruksen vedon jälkeen jarskalta meni änkytyksen puolelle. Ja seuraavana päivänä ei kehdannut tulla edes oikeudenkäytiin.
        Leppiniemi totesi että tilanne on päällä..Perhettä uhkailtu.

        Hovissa ei tule muuttumaan tuomio. Näytöt on niin selvät.
        Ei tuon selvempää voi olla.
        Ja sehän tässä on järkyttävää.

        Miten näin on voinut käydä. Miten se on saanut jatkua vuosikausia.

        Selvää on että rikollista rahaa jarskalla on jemmassa ja paljon.

        Tampereelta oli ostanut auton käteisellä golleegalta ja tämä oli ihmetellyt asiaa niin jarska oli samonut että kävi automaatista nostamassa. Nosti siis 17 t automaatista.

        Aarniolla alkoi lisäansiot turvottaa taskuja jo 80- luvulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe