Nikkien arvailuja

exexchatti

Moni asia saa naurun aikaiseksi "sätissä" kaikenmaailman nikkien arvuuttelijat ja kuka kukin on,miksi, no siksi koska pilkut ja sanamuodot kertovat kuka on kirjoittaja ,onko näin? Ei todellakaan,kaikki lähtee "sättärin" päästä siellä viskoo ja pahasti,mitä sillä on väliä miten kukin täällä tai "sätissä" kirjoittaa ja laittaa pilkut /pisteet ,mitä sillä on väliä kuka siellä nikin takana on? Voisiko joku valaista minua mitä sillä on väliä kuka siellä nikin taustalla on jos et hae seuraa tai halua tutustua,miksi se on olevinaan niin tärkeää,monihan vain haluaa ajankulua ei seuraa mielialalääkkeitä syövistä vainoharhaisista "sättäreistä"?

164

4385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusiviikko

      Mitä te saatte itsellenne näistä arvauksista??? Menkään liveen näette se ihmisen jonka kansa puhutte .. voi näitä juttuja höh sanon minä

      • livessäkin

        Hyväksikäyttöä he hakevat. Selvittään kuka kukin on ja sitten pohditaan miten saisi kupattua rahat pois. Tarvittaessa kiristetään suhteessa olevia kirjoitetuilla teksteillä. Rakkautta vailla olevia huijataan maksamaan muita kuluja.


    • tsattsatsaa

      Ehehe olette unohtaneet chatin tarkoituksen.

    • hiekkalaatikkoleikkejä

      Nykyisin on chat mennyt "toisten" elämään puuttumiksi ja kiusaamiksi , mitä me ollaan aikoinaan omille lapsillemme opettaneet . Nyt täällä ollaan jo pahempia kuin riitaiset "lapset".

    • arvailutloppu

      -ei niitä tarvitse arvailla, kaikki ovat liimataisia kuitenkin - sen vuoksi lopetin sättäilynkin, kokeilin kolmea eri nikkiä-aina olin liimatainen.-paska paikka koko sätti.

      • Liimaaenoohaistanut

        Kuulkaa! Jos sättäilee pääsääntöisesti ilta yhdeksän jälkeen niin ei oo vaaraa edes mistään Liimanaisesta. Itse en oo ainakaan törmänny sellaiseen. Siks on vähä hölmistyny olo kun on kamala paasaus sellasesta ilmiöstä mistä ei ite mitään tiijä.

        Tietysti iltalypsyn peräänhän se on heidän sättäiltävä joilla aamulypsy jo ahistaa yön toisella laidalla. Silloin saattaa mennäkin aikataulut törmäyskurssille...


    • tylsääoli

      Niin lopetin minäkin ,on paljon parempia tapoja viettää aikaa kuin on chatissa ,,

    • Laskupää

      Totta! Laskujeni mukaan chattia parempia tapoja ajanviettoon on noin kolme. Paras tapa niistä on hengailla täällä keskustelussa ja kommentoida täällä silloin tällöin mojovalla mielipiteellä johonkin ketjuun jotain.

    • nauttikaa

      Minä varmaan olen niin yksinkertainen ,että en osannut kuin tehdä vaan yhden nikin ja siinäkin oli puolet liikaa tuollaiseen "pelipaikkaa". Elämä on ihanaa ilman chattia eikä ole ikävä tullut tuollaiseen paikkaan....

    • itseäänvihaajavihaa

      Jos oikein pinnistelisitte, voisitteko nähdä maailmassa vaikka vain yhden hyvänkin asian? Esim. että olette elossa ja olkapäillänne keikkuu ihan käyttökelpoinen pää, jota ei ole pakko käyttää siihen että kehrää suolistotuotteista mielipiteitä muista ihmisistä.

    • aavistan

      Pirunpiironki ja vaatimaton uusia räksyjä ja haukkujia?

    • Mihin mä olisin kadonnut en edes kuollut vaikka osa sitä toivonut ;)

      • jottasilleen

        Syytit Liimataista Tuulikiksi, ja tuolla oli että Tuulikki on venemurhaaja, niin tottakai sitä pitää epäillä, että sinut on hukutettu.


      • sätinhäntäpäästä

        Voisit ihan vapaasti kadota minne tahansa. Vanha kalkkeutunut hyypiö eikä osaa pysytellä vertaistensa joukossa.


    • kokoajanpimp

      Onks tää vanha sefu pannu tuota ?

    • kimakka77

      [13:54] pehmyt.n: en voi mittään,,,etten mittään maailmassa niin inhoo kun tota chatin mätäpaisetta ,,tällaista keskustelua harrastaa pehmyt ja bella.

      • Samat sanat pehmyt.


      • sokeejooot

        Bella ei tuossa mitään harrasta ainoastaan pehmyt.


      • eroonpitäisipäästä

        Kaikki tietää millainen hörhö ja sekopää pella on. Silti ihmeen monet sättärit huoneessa juttelevat hänelle ja siten ylläpitävät moista pinnalla. Kaikkien pitäisi hänet ruksia.


      • yxiruxikaxi
        eroonpitäisipäästä kirjoitti:

        Kaikki tietää millainen hörhö ja sekopää pella on. Silti ihmeen monet sättärit huoneessa juttelevat hänelle ja siten ylläpitävät moista pinnalla. Kaikkien pitäisi hänet ruksia.

        Kaikki tietää millainen hörhö ja sekopää pella on, mutta katsos kun ne "kaikki" haluavat olla mukana ärsyttämässä ja ärsyyntymässä, muutenhan he ruksisivat. Minua ei uuvattien puheet hetkauta suuntaan eikä toiseen. Minulla on ruksi!


      • Kiitos mutta jumala vaan ei kuule tuollaisia rukouksia.


    • Minä olen kuulemma tällä hetkellä tämän höyrypään mielestä Tuulikki. Olin eri mieltä bellan kanssa, niin huusi heti, että olet tuulikki. Ja huuto tapahtu tietysti ruksin takaa. Sehän bellan tyyli, kun ei kestä että joku sanoo sille suoraan. Ajatelkaas hetki. Eikö ihmisen pidä olla helvetin sekasi päästänsä, että kaikki ihmiset jotka ovat eri mieltä ovat Tuulikkeja. Tuohan on todella sairasta.

      • vesipää

        Sinä se sanoit. Vieläkö ihmettelet - minä en.

        Sairaammaksi asian tekee se, että tajunnut ei tajuakaan vaikka sanoo tajunneensa. Antaa siis höyrypään sekoilla, jos nimitti tajuaa että höyrypää on höyrypää. Jos puhuu lämpimikseen on todennäköisesti itse samanlainen höyrypää ja kaikki hyvin: olkaa höyryisiä yhdessä.


      • miespaikka

        Hei Hannes, näin illalla kun kirjoittelit bellasta. Sinä kerroit pelkän totuuden, juuri niin kävi kuin mitä kirjoitit. Kaikki me olemme Tuulikkeja tai Liimataisia, se on ollut tätä vuosia vuosia. Liimatainen astui kuvaan myöhemmin. Tietenkin Liimatainen on myös Tuulikkii ja Tuulikki mielletty muualla keskusteluissa siksi venemurjaahaksi.
        Sinä kuten varmaan Liimatainenkin sekä minä joka myös Tuulikki olemme vielä vapaalla jalalla, eikö ole hyvä asia sekin.
        Ajatelkaa, miten tälläisella ihmisellä tai nikillä on vippi, joka jatkuvaan haukkuu jotakin sekä epäilee ketä miksikin.
        Tuollainen jonka kanssa ei ole samaa mieltä, häntä sanotaan narsistiksi näin se lääketiede määrittää. Älä ihmettele, pistä vaan ruksin taakse aina parempi niin. Sinulle Hannes mukavia sättihetkiä, olet mies paikallaan siellä!


      • belantuntienkerroin

        Sinä haukuit bellan mielisairaaksi täysin outonikki mistä lienetkin sen roskapöntöstä kaivanut ja saanut siihen vieläpä vipin ei voi kuin ihmetellä miten hörhöt menestyy. Te luulette olevanne erittäin ovelia vaan kummasti ilmestytte kun tuulikki käy huutamassa. bella ei sinua edes huomioinut ennekuin hyppäsit hänen silmilleen johon vastasi ja samantien ruksi ja tulee aina vastaisuudessakin sinut ruksimaan. Et saa riitaa vaikka kuinka yrittäisit kirjoita vain itsellesi nuo vastauksetkin.


      • Iteppä tulit kysymään heti uulikin huudon jälkeen kuka nyt on tuulikki vastasin että sinä ja ruksin. Nautitko sen pelle tuulikin huudoista noin kovasti???Jos nautit suosittelen lekuria.


      • odotanvastausta
        bella__n kirjoitti:

        Iteppä tulit kysymään heti uulikin huudon jälkeen kuka nyt on tuulikki vastasin että sinä ja ruksin. Nautitko sen pelle tuulikin huudoista noin kovasti???Jos nautit suosittelen lekuria.

        Mutta bella kaikki ei ole Tuulikkeja kuitenkaan, sinä olet liian monesta tehnyt sellaisen. Onko se mielestäsi oikein? Äläkä vastaa kysymyksellä, että onko oikein, että kaikki on belloja tai ruusia. Vastaa vain tuohon kysymykseen.


      • odotanvastausta kirjoitti:

        Mutta bella kaikki ei ole Tuulikkeja kuitenkaan, sinä olet liian monesta tehnyt sellaisen. Onko se mielestäsi oikein? Äläkä vastaa kysymyksellä, että onko oikein, että kaikki on belloja tai ruusia. Vastaa vain tuohon kysymykseen.

        En ole kovinkaan monesta yhdestä joka vaihtaa nikkiään vilkkaammin kuin itse romanimies mersuaan. Miksi räksytätte mustilla nikeillä kysykää reilusti rekatuilla. Toisekseen minulla onneksi on kavereita sätilläkin siksihän siellä käyn vaikka paljon vähentänyt, kun livessä on ystäviä joiden kanssa seurustelen. Riittääkö vastaus perustelen vielä sanomaani joka peukuttaa ja kehuu tuulikkia on itse tasan samanlainen pervo. Kukaan järkevä ei tuo 15v sitten kuolleita ihmisiä tuonne pilkkapuheisiin. Olemmeko yhtä mieltä tästä ?


      • makeeolo
        bella__n kirjoitti:

        Iteppä tulit kysymään heti uulikin huudon jälkeen kuka nyt on tuulikki vastasin että sinä ja ruksin. Nautitko sen pelle tuulikin huudoista noin kovasti???Jos nautit suosittelen lekuria.

        Bella taas nosti itsensä Jumalan yläpuolelle kun sanoi millaisia rukouksia Hän (jumala) saa kuunnella, onko tuo jo Jumalan pilkkaa. Bella vaihtannu nikkinsä Siirappiin, ällöä.


      • kiitosvastauksestasi
        bella__n kirjoitti:

        En ole kovinkaan monesta yhdestä joka vaihtaa nikkiään vilkkaammin kuin itse romanimies mersuaan. Miksi räksytätte mustilla nikeillä kysykää reilusti rekatuilla. Toisekseen minulla onneksi on kavereita sätilläkin siksihän siellä käyn vaikka paljon vähentänyt, kun livessä on ystäviä joiden kanssa seurustelen. Riittääkö vastaus perustelen vielä sanomaani joka peukuttaa ja kehuu tuulikkia on itse tasan samanlainen pervo. Kukaan järkevä ei tuo 15v sitten kuolleita ihmisiä tuonne pilkkapuheisiin. Olemmeko yhtä mieltä tästä ?

        Kyllä olen samaa mieltä ettei pitäisi kuolleita sotkea. Minä en kehu Tuulikkia enkä hänen huutojaan, mutta ehken olisi parempi olla hiljaa, eikä kyseenalaistaa keneksikään. Hän on niin pitkään huutanut, ettei loppua näy, ja työkaluja hänelle ei taida olla.


      • Kuole_pois_rotta
        bella__n kirjoitti:

        Iteppä tulit kysymään heti uulikin huudon jälkeen kuka nyt on tuulikki vastasin että sinä ja ruksin. Nautitko sen pelle tuulikin huudoista noin kovasti???Jos nautit suosittelen lekuria.

        Näin tilanteen ja hannes ei millään tavalla osoittanut, että ihannoisi Tuulikkia. Sinä suutuit, kun kysyttiin, että kuka nyt on Tuulikki. Mikä oli aivan aiheellinen kysymys, koska epäilet puolta chatistä Tuulikeiksi. Hermostuit kun hanneksen heitto osui ja upposi. Mutta ethän sinä ikinä myönnä mitään. Vähättelet ja syytät kaikkia muita. Itsessäsi et näe yhtään mitään vikaa. Surullista.


      • bellllll
        Kuole_pois_rotta kirjoitti:

        Näin tilanteen ja hannes ei millään tavalla osoittanut, että ihannoisi Tuulikkia. Sinä suutuit, kun kysyttiin, että kuka nyt on Tuulikki. Mikä oli aivan aiheellinen kysymys, koska epäilet puolta chatistä Tuulikeiksi. Hermostuit kun hanneksen heitto osui ja upposi. Mutta ethän sinä ikinä myönnä mitään. Vähättelet ja syytät kaikkia muita. Itsessäsi et näe yhtään mitään vikaa. Surullista.

        Kiitos samoin olen sen huomannut.


      • bellaonseepra
        bella__n kirjoitti:

        En ole kovinkaan monesta yhdestä joka vaihtaa nikkiään vilkkaammin kuin itse romanimies mersuaan. Miksi räksytätte mustilla nikeillä kysykää reilusti rekatuilla. Toisekseen minulla onneksi on kavereita sätilläkin siksihän siellä käyn vaikka paljon vähentänyt, kun livessä on ystäviä joiden kanssa seurustelen. Riittääkö vastaus perustelen vielä sanomaani joka peukuttaa ja kehuu tuulikkia on itse tasan samanlainen pervo. Kukaan järkevä ei tuo 15v sitten kuolleita ihmisiä tuonne pilkkapuheisiin. Olemmeko yhtä mieltä tästä ?

        Olepas seepra taas hiljaa. Sinulla niitä nikkejä on tuhansittain.


    • justnoi

      bellakin annu-Marmattajana esiintyy, kyttää aamusta iltaan ilmeisesti.

      • Marina-Annu

        on se macenta, miks mun viesti muuten lähtisi huisin nevadaan


    • Marmuannuttaja

      Mä luulin Macentaksi

    • Sejasejase

      Eikös tuo ole nyt ihan selvä juttu jos joku sanoo :kuka nyt on Tuulikki, niin se tarkoittaa vain sitä että kysyjä tietää, että samaa nikkiä käyttää usea ihminen.

      Ootte te outoo sakkii

    • Diskurssi

      Personaallisuushäiriöstä siinä on pääosin kyse. Harva ihminen on aidosti paha, mutta chatissä on helppo ylittää sellaiset rajat, joita ei livessä tulisi ylitettyä.

      Chatissä ei toimi pyhyyden moraalikoodisto, ei auktoritäärinen moraalikoodisto eikä oikeastaan autonomian moraalikoodistokaan. Chat jos mikä on täysin moraalitonta ja se on jokaisen hyvä tunnistaa.

      Oikeinkirjoituksen kyttäys kuuluu useimmiten sellaisten ihmisten prepertuaariin, joilla on puutetta koulutuksesta tai he kokevat, että kaikkien ihmisten pitäisi olla verbaalisesti erittäin lahjakkaita. Fiksu ihminen osaa lukea asian kirjoitusvirheistä huolimatta ja keskittyy asiaan, ei siihen, miten asia on tuotu esille.

      Mikäli haluaa päteä äidinkielen opettajana, oikea kohde voisi olla nuoriso tai maahanmuuttajat. Heillä voisi olla tarvetta opetuksesta, mutta chatissä jokainen menkööt sillä osaamisella, mitä kelläkin on.

      Chatissa on huomioitava myös oppimisvaikeuksisten osuus, eli voi olla, että ihmisellä on kielellinen erityisvaikeus ja hän ei vain osaa ilmaista kirjoittamalla sitä mitä hän haluaa kertoa.

      Ei sellaista ihmistä saa moittia, joka parhaansa yrittää. Jos kasvattaa, tulee kasvattaa antamalla ihmiselle tietoa, josta ihminen itse päättelee mikä voisi olla hänelle oikein.

    • sivustaseurannut

      Eilen taas 11.02.2017 oli yksi "lapinnoita" joka arvuutteli nikkiä tai nikkejä,oliko hänellä niin yksinäistä siellä korven keskellä jottei voinut kirjoitella niinkuin muut ? Ilmeisesti tällä ja JenniJ... llä on sukset pahasti ristissä keskenään , tämä "lapinnoita" on muutenkin ylimielinen ja ns. hyväosainen joka yrittää enemmän kuin on tarpeen olla päällepäsmäri.

      • tunnettutapaus

        hyväosainen ??? työtön narkki juoppo se on joka elää mielikuvitus elämää


    • krinsurtiinen

      Mikäs tämä kiskisN on? Joku bellan tai jennin nikki, aukoo päätään monille siellä.

      • nuonaiset

        Sillä on aina huono vaikutus muihin siellä ,aina huonolla päällä tullessaan huoneeseen , sitä on kiskisN .


      • kyllä.macentaa

        macenta se on


      • macenta

        macenta , älä puukota ystävää selkään :)


      • ilmanrukseja

        Ruksit on vaan niille joiden pää ei kestä.


      • ruksija
        ilmanrukseja kirjoitti:

        Ruksit on vaan niille joiden pää ei kestä.

        Ne ei ruksi jotka vahtii puhutaanko heistä, eli pää ei kestä.


    • eiymmärrä

      Miksi se mieshenkilö saa vapaasti halveerata ja kiusata sitä sefujen läsnäollessakin? Samoin hän saa kiusata sitä sairauseläkeläistä? Kaikki jotka sen käytöksen hiljaa hyväksyvät ovat itsekin yhtä pahoja.

    • arvaavaan

      Vanhimmat huoneen voisi nimetä uudelleen , nimi voisi olla arvaa kuka kukin on.

      • älämieti

        Taas tätä arvailua ,onko se jo sinulle pakkomielle?


    • eräs-saa-nyt-riittää

      Mietikääpä koska Liimatainen on omana itsenään sätissä viimeksi ollut???Varmasti on jotain huolia yksityis rintamalla eikä ehdi tai jaksa joutavuuksia tulla kuuntelemmaan tai niihin kantaa ottamaan.

      Voimia vaan Hänelle näin YstävänPäivänä
      toivottaa eräs

      • äidin_ja_enon_poika

        Moni pitkäaikainen, fiksu sättääjä lopetti selinan ja bellan takia. Ei sitä pidä sanoa yksityisrintaman ongelmaksi ellei selina ja bella kuulu sukuun.


      • muuteivaikuta
        äidin_ja_enon_poika kirjoitti:

        Moni pitkäaikainen, fiksu sättääjä lopetti selinan ja bellan takia. Ei sitä pidä sanoa yksityisrintaman ongelmaksi ellei selina ja bella kuulu sukuun.

        Tuskin yksikään Fiksu sättääjä on lopettanut muutaman "hörhön" tähden. Jos on lopettanut niin aivan muusta syystä tai vaan vaihtanut nikkiä.


      • reijoperkele
        muuteivaikuta kirjoitti:

        Tuskin yksikään Fiksu sättääjä on lopettanut muutaman "hörhön" tähden. Jos on lopettanut niin aivan muusta syystä tai vaan vaihtanut nikkiä.

        "muutama" sättihörhö! :-D






        Vastauslaatikkoon taitaapi mahtua parisen sattaa riviä, joten vanhimmat ja viisaimmat sätin alkoholisti/hörhönikit pitäsi kirjata pilkuttaen, ei allekkain että ne mahtusivat yhteen viestiin.


    • ottiatuata

      Tänään sätissä kävi sellanen tilanne, että nikki "Irja-Sinisilmä" haukkui nikkiä "Annu-Mariana" neidonkengäksi sen kaikkine nikkivaihtoehtoineen.

      Jaa että mikä tuossa sitten on hauskinta? No se, että nuo kaksi edellämainittua nikkiä on molemmat hyvin suurella todennäköisyydellä bellan omia nikkejä. Eli bella yritti tehdä hämäysliikkeen nikkiensä tunnistamisen vaikeuttamiseksi.

      Minusta tuollainen monella nikillä kyttääminen ja pelaaminen ja vielä asian kieltäminen antaa todella oudon kuvan kyseisestä moninikkeilijästä. Ja siitä kuvasta on rehellisyys kaukana.

      • Pehmalski

        Aikuinen nainen sä hetkestä nauti,
        ettei vaan iske se tanttatauti.

        Chattia ahmi, riemuitse olosta,
        ilon anna pursuta joka kolosta.

        Tena lady housuusi laita,
        ettei pissiä tartte aina.

        Liimataista hauku aina,
        jotta maine pysyy haina.

        Kalana on hyvä olla,
        vaikka rikki on mun polla.

        Kyttään minä nikillä tällä,
        kaikkien tuntemalla beellä.


      • OhSoPoetic

        Aarni viimeinkin runoilee julkisesti? Saa käyttää omaakin nimierkki-merkkiä!


      • "nikki "Irja-Sinisilmä" haukkui nikkiä "Annu-Mariana" neidonkengäksi sen kaikkine nikkivaihtoehtoineen"...
        " monella nikillä kyttääminen ja pelaaminen ja vielä asian kieltäminen"...

        Jos yhtään mietitte, niin neidon.kenkä ei koskaan tekeydy keneksikään muuksi. Vaikka nikki vaihtuisi, jutut pysyvät ihan samoina. Hän puhuu omista tekemisistään, jatkaa siitä, mihin jäi.
        Neidon.kenka ei myöskään kyttää puskissa, huutele puskista tai muutenkan koita ujuttautua kenenkään iholle. Neidon.kenka käy huoneessa, jos hänellä on luppoaikaa. Hän ei haluakaan tietää kenestäkään muuta kuin sen, mitä keskustelijat itsestään ylelle kirjoittavat. Muut keskustelijat eivät yksinkertaisesti kiinnosta häntä sen enempää. Neidon.kenka päin vastoin pyrkii pysyttelemään ylellä, ruksii kaikki punaiset kuiskut ja keskustelijat, joiden tietää olevan kieroja.
        Tämä Irja-Sinisilmä on neidon.kengan stalkkeri.
        Huoneeseen on pesiytynyt näitä psykologista sotaa käyviä henkilöitä. En usko, että kyseessä on vain yksi tällainen henkilö. Sätti ja sen hämmentäminen on heidän kurjan elämänsä ainut sisältö. Vinksahtanutta sakkia.


      • taasuuttaa

        Eikö tuo Marisiaana oli se ..pella ??? ex-jasmiini ??


      • satutätiensetä

        Toinen elää satumaailmassa, jossa on prinsessoja ja prinssejä valkoisilla ratsuillaan ja toinen nielee kuvitteellista mustaa myrkkyä vampyyrien, pedofiilien ja hyväksikäyttäjien ihmeellisessä kertomusmaailmassa. Jokaisella meillä on fantasiamme, ja sinulla se näyttäisi olevan neidonkenkä. Jos vain osaisit laittaa neidonkengän mutelle heti kun tunnistat hänen nikkinsä niin olisit ehkä onnellisempi ihminen. Summa summarum, torjumiseen vaaditaan vain itsehillintää ja mielenrauhaa ja niitä sinulla ei ole. Et erota riittävän nopeasti neidonkengän nikkejä ja se saa siut hermostumaan. Yksinkertaisuus on jumpahuiti joskus niiiin lännän söpöä.


      • Nyt ne on kehittäneet jonkun tekoälyn poistamaan viestejä ennen kuin ne ehtii ite uudelleen lukemaan. Minä kirjoitin vastineen, että mikä mun kotirouvanelämässäni on niin glamouria ja exlusivea, että se on epäuskottavaa? Että kirjoittajan elämän pitää olla todella ahdasta tynnyrissäeloa, jos normaali kotirouvan elämä on glamouria ja epäuskottavaa fantasiaelämää. Exlusive-elämää kaupassakäynteineen, sanumisineen, mökkeilemisineen jne
        Tekoäly poisti sen. En varmasti kirjoittanu yhtään kirosanaa enkä huoritellu kuten toi mun stalkkerini koko ajan tekee.
        En varmasti kyttää puskissa. Minua ei kiinnosta teidän juttunne ja persoonanne sen vertaa, että vaivautuisin edes tutustumaan lähemmin yhtään kehenkään. Kunhan heitän juttuja ylellä, jos mulla sattuu olemaan luppoaikaa.
        Minä nimenomaan en pelaa mitään psykologisia valtapelejä täällä. En halua mitään sisäpiiriä ympärilleni, enkä todellakaan käytä sätti muuhun kuin ajankuluun, kun minulla sattuu olemaan ylimääräistä aikaa.
        Siinä poistetussa viestissä kerroin mun kotirouvan glamourelämästäni, että tänään käytiin miehen kanssa Ikeassa syömässä porsaanleikkeet.


      • Miten torjun tämän minuun tulisesti rakastuneen stalkkerini? Ei se ilmaise minulle, huoneessaollessani, millä nikillä hän minun kirjoituksiani vaklaa. Näen vain hänet kun hän tuulikkispäänä tulee ja huorittelee minut ja poistuu saman tein. Milläköhän minä hänet torjun? Entä nämä solvauskirjoitukset tänne keskusteluun? Millä minä ne torjun? Eikä edes tämä suomi24:n hieno tekoäly häntä osaa torjua. Miten siis minä, kotirouva, joka käytän nettiä sättiin ja laskujenmaksuun osaisin hänet torjua?

        Vainoaminen on rikos. Sen rikollisen torjuminen ja satimeensaattaminen vaan on vaikeeta.

        *pitelee päätään* nyt mun pitää kyllä mennä. Isäntä tulee just kotiin töistä. Ja mulla ei ole vielä pöytäkään katettuna. ...


      • ottiatuata

        Mistäs sinä päättelet että se nimenomaan sinun stalkkerisi on ja sinuun tulisesti rakastunut? Kyllä sillä on tapana huudella monelle muullekin jotka, jos kauniisti sanoisi, hieman poikkeavat sätin muuten homogeenisestä ihmismassasta.

        Paras torjuntakeino on kun et välitä siitä millään tavalla. Tästä sinun kohkaamisestasihan se nimenomaan saa taas lisää intoa huuteluun.


      • ottiatuota25
        neidon.kenka kirjoitti:

        Nyt ne on kehittäneet jonkun tekoälyn poistamaan viestejä ennen kuin ne ehtii ite uudelleen lukemaan. Minä kirjoitin vastineen, että mikä mun kotirouvanelämässäni on niin glamouria ja exlusivea, että se on epäuskottavaa? Että kirjoittajan elämän pitää olla todella ahdasta tynnyrissäeloa, jos normaali kotirouvan elämä on glamouria ja epäuskottavaa fantasiaelämää. Exlusive-elämää kaupassakäynteineen, sanumisineen, mökkeilemisineen jne
        Tekoäly poisti sen. En varmasti kirjoittanu yhtään kirosanaa enkä huoritellu kuten toi mun stalkkerini koko ajan tekee.
        En varmasti kyttää puskissa. Minua ei kiinnosta teidän juttunne ja persoonanne sen vertaa, että vaivautuisin edes tutustumaan lähemmin yhtään kehenkään. Kunhan heitän juttuja ylellä, jos mulla sattuu olemaan luppoaikaa.
        Minä nimenomaan en pelaa mitään psykologisia valtapelejä täällä. En halua mitään sisäpiiriä ympärilleni, enkä todellakaan käytä sätti muuhun kuin ajankuluun, kun minulla sattuu olemaan ylimääräistä aikaa.
        Siinä poistetussa viestissä kerroin mun kotirouvan glamourelämästäni, että tänään käytiin miehen kanssa Ikeassa syömässä porsaanleikkeet.

        Tuotanoin ja kaikkea. Käytetäänkö tästä eteenpäin kaikista eläkeläisistä nimitystä kotirouva vai onko se ainoastaan Teidän Korkeutenne oikeus?


      • herrankukkarossa
        ottiatuota25 kirjoitti:

        Tuotanoin ja kaikkea. Käytetäänkö tästä eteenpäin kaikista eläkeläisistä nimitystä kotirouva vai onko se ainoastaan Teidän Korkeutenne oikeus?

        Tuotanoin ja kaikkea. Sinuakin voimme kutsua kotirouvaksi, jos haluat. Olethan kotosalla passaamassa puolisoasi ja sinulla on aikaa sättäilläkin 24/7.
        Oletko sairaseläkeläinen vai työtön, ei sillä merkitystä, kotirouva mikä kotirouva :)


      • koron.merkki

        Mistä voit olla varma, ettei asia ole toisinpäin. Että neidon.kengällä on mammonaa ja onnenonkija onkin mies. Tai jospa kyseessä onkin aito rakkaus ja olet vain kateellinen koska teillä himassa niin ei ole. Huom. t pienellä. Vai olisitko itse onnenonkija...

        Olet ollut neidon.kengän kimpussa jo vuosia ja nyt näyttää siltä, ettet hillitse itseäsi enää lainkaan. Se antaa suuntaa missä menet. Ei taida enää riittää kaappiin juttuseuraaa ;)

        ......................................................................................... ps. En ole neidon.kenkä.


      • pellaaonmonta
        taasuuttaa kirjoitti:

        Eikö tuo Marisiaana oli se ..pella ??? ex-jasmiini ??

        Kovasti samalle vaikuttaa....pellahan aina marisee niin lähelle ainakin liippaa.
        Saattaa myös olla Tuulikki.


      • omakuvitelmaonoikea
        koron.merkki kirjoitti:

        Mistä voit olla varma, ettei asia ole toisinpäin. Että neidon.kengällä on mammonaa ja onnenonkija onkin mies. Tai jospa kyseessä onkin aito rakkaus ja olet vain kateellinen koska teillä himassa niin ei ole. Huom. t pienellä. Vai olisitko itse onnenonkija...

        Olet ollut neidon.kengän kimpussa jo vuosia ja nyt näyttää siltä, ettet hillitse itseäsi enää lainkaan. Se antaa suuntaa missä menet. Ei taida enää riittää kaappiin juttuseuraaa ;)

        ......................................................................................... ps. En ole neidon.kenkä.

        neidonkenkä-kateus on syndrooma, johon kuuluu se, ettei sairastunut osaa edes kuvitella minkäänlaista muuta vaihtoehtoa kuin sen kuvitellun mielikuvansa mallin mukaisen kuvion. Syndroomassa ollaan siis kateellisia itse luodulle kuvitteelliselle hahmolle....


    • mitenteillenäinkävi

      riitaa riitaa riitaa
      solvauksia solvauksia solvauksia
      luuloja luuloja luuloja
      jankutusta jankutusta jankutusta
      pahaa pahaa pahaa
      ilotonta ilotonta ilotonta
      minää minää minää
      olette toistenne ilo
      olette toistenne rangaistus
      olette toistenne surma
      olette oman yksinäisyytenne ilkeä ilkeä lapsi

      • koppikammoinen

        Oma pettymys kaikkeen on hyvä purkaa toiseen samanlaiseen ja kierre on valmis.


    • Perussuomi

      Elikkäs koitin lukea tämän pitkän ketjun ajatuksen kanssa. Oonko nyt oikeessa jos tämän keskustelusäikeen perusteella päättelen että sätti olisi paljon hyvempi paikka ilman Tuulikkia ja Liimataista? Ja vielä että tuon SÄÄNTÖJEN VASTAISEN VIESTIN kirjoittaja on kaiken pahan takana?

    • kyynelsilmässäon

      Älkää puhuko Liimataisesta tuolla jossain keskustelussa hänet julistettiin kuolleeksi. Annetaan kuolleiden levätä.

    • savissar

      Samaan kastiin kuuluu mrsDelete, aina kun joku uusi tulee huoneeseen hän alkaa arvuutlemaan, "onko tämä se moninikki", "onko tämä se liimatainen" , "onko tämä se kamakasa" , siis älytöntä arvuuttelua , luulis olevan parempiakin puheenaiheita ja mitä se sillä tiedolla tekee kuka siellä on kulloinkin?

    • huomioituon

      Kyllä se on että pahin nikin vaihtaja belle, eipä sille mitään mahda. Hän kyttää Annu_m ja tulee siitten haukkumaan ja ivaamaan jos pientäkin aihetta on ja montakertaa väärin perustein.Hänen uusin riitely nikkinsä on kisn, että taas menee näin.

      • pipipella

        bellan jutut ja tekeleet on niin hyvin tiedossa ettei haittaa. Hänet on helppo ohittaa. Eihän sille mitään voi, sairas on sairas.


    • otaomaelämä

      Kun kirjoittaa paljon törkeää ja haukkuu aina jotain ... kait etsii vaan huomiota itselleen ..sairasta touhua :(((

    • Vuosiapoissa

      Lopetin sättäämisen jo vuosia sitten. En oikein osaa nyt jokaista mainittua nimimerkkiä muistaa. Voiko olla totta tuo mitä kirjoitatte tämän yhden esillä olevan käytöksestä? Kun ihan kuulostaa siltä että liioittelisitte!

    • cgbxbg

      Naura vain!
      Nauraminen ei ole kiellettyä.
      Jos todella haluat tietää miten on mahollista tunnistaa sama henkilö kirjoituksista?
      Niin tässä on pari esimerkkiä, miten kirjoituksista voidaan tunnistaa nainen ja mies?

      Naisilta puuttuu kriittisyys toisia naisia kohtaan kaikista teksteistä.
      Olettaa sopii että nainen tuntee oman sukupuoltansa kohtaan voimakasta sympatiaa ja samaistuu kaikkiin naisiin.

      Tämä tulee herkimmin esille juuri sukupuolikeskusteluissa. On täysin mahdotonta nähdä että nainen pitäisi miesten puolta tai sanoisi mitään poikkipuolista saa toisesta sukupuolesta.

      Sitten on eroja oikeinkirjoituksessa ja siinä mihin asioihin toinen ihminen tekstissä tarttuu.
      Tunnistan naisen jos asia on erotettu asiayhteydestä ja käännetty siten että se on melkein tahallaan ymmärrettävissä väärin. Tiedän että asiaa on tulkittu tunteella ja asia on pakko kääntää tietyllä tavalla johon miehen vastatessa nainen voi sitten valittaa että "mies vänkää vastaan".

      Tietysti eroja on myös tavoissa yleistää ja siinä miten ihminen johtaa ajatuksen liittyvän itseensä.

      Esim väärennetty allekirjoitus?
      Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin.

      Usein sama henkilö käyttää samaa lausetta eri kirjoituksissaan, jota itse ei huomaa kirjoittaneensa. Jotku kirjoittaa saman "lauseen" väärin samantyylisesti useissa paikoissa. Voidaan tunnistaa jo henkilö siitä?

    • kakkikyykkijätootte

      Ahahahahaahaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • osaisinkohan

      Joko ne on kaikki nikit arvattu?

      Jos on tähteenä vielä joku vähäpätöisempi arvattava niin voisin minäkin koettaa josko jonkinlaisen arvauksen saisin aikaiseksi!

      • nave66kolla

        Lalia , tirsk kommenteillaan paljastui ainakin.


      • aikapaljastaa
        nave66kolla kirjoitti:

        Lalia , tirsk kommenteillaan paljastui ainakin.

        Nytkö Tuulikki paljastui ??


      • paljasmulk
        nave66kolla kirjoitti:

        Lalia , tirsk kommenteillaan paljastui ainakin.

        mulkkiksella kovasti vaikeaa......."tirsk", "tirsk"


      • eilalilia

        Gordelia .."tirsk"..."tirsk" ,montako nikkiä hänellä lienet?


      • tirsktirsk
        eilalilia kirjoitti:

        Gordelia .."tirsk"..."tirsk" ,montako nikkiä hänellä lienet?

        Etenkin Gordelia tuli mieleen, kun luin Vanhan uusi nikki se ja se-aloitusta. Gordelia on yksi heistä, joka vuodesta toiseen on korvien välistä kipeiden rouvasättääjien tähtäimessä. Tuskin häntä kiusaa vanhimmat-sätin nuoremmat vaan kiusaajina on vanhan 50 -sätin riivinraudat joilla toinen jalka on haudassa tai ovat tyydyttymättömiä avioliitonkaltaiseen suhteeseensa tai sekä että, ja siksi kadehtivat viehättävän ja vapaan Gordelian suosiota miesten ja miessättääjien keskuudessa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14739251/vanhan-uusi-nikki-se-ja-se


      • Tor-verkkopyytäjä

        Arvaatko kuka minä olen? Olen hän, joka... ja olin vuonna... ja sanoin, että... ja sen lisäksi minulla on... josta kerroin...

        Jos et näillä tageilla tunnista, olet kuuromykkä ja tunto-, maku- ja hajuaistiton sättääjä!


      • Beeeeee
        tirsktirsk kirjoitti:

        Etenkin Gordelia tuli mieleen, kun luin Vanhan uusi nikki se ja se-aloitusta. Gordelia on yksi heistä, joka vuodesta toiseen on korvien välistä kipeiden rouvasättääjien tähtäimessä. Tuskin häntä kiusaa vanhimmat-sätin nuoremmat vaan kiusaajina on vanhan 50 -sätin riivinraudat joilla toinen jalka on haudassa tai ovat tyydyttymättömiä avioliitonkaltaiseen suhteeseensa tai sekä että, ja siksi kadehtivat viehättävän ja vapaan Gordelian suosiota miesten ja miessättääjien keskuudessa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14739251/vanhan-uusi-nikki-se-ja-se

        Minunkin mielestä Gordelia on fiksu ja mukava sättääjä.Vaikea tosin löytää muistakaan vikoja.Ehkä siksi, etten edes erityisemmin etsi niitä.Minä vaan tsättäilen.


      • kenuskoo
        paljasmulk kirjoitti:

        mulkkiksella kovasti vaikeaa......."tirsk", "tirsk"

        Mediallakin on yleensä kaksi suuta.


      • bicbenkynä
        Beeeeee kirjoitti:

        Minunkin mielestä Gordelia on fiksu ja mukava sättääjä.Vaikea tosin löytää muistakaan vikoja.Ehkä siksi, etten edes erityisemmin etsi niitä.Minä vaan tsättäilen.

        Minä myös pidän Gordeliasta, jos kysyy häneltä, saa asiallisen vastauksen aina. Hän ei hypi kenenkään silmillä, mutta hänen silmillä hypitään. Magareena taitaa olla hän joka vihaa sydämessä pohjasta Gordeliaa. Gordelia on välillä poissa pitkiä aikoja, ja ihan hyvä, koska tuo chatti on sellainen, että siellä eräät vaan haukkuvat vuodesta toiseen. Gordelialle tsemppiä.


      • äläolesinisilmä
        bicbenkynä kirjoitti:

        Minä myös pidän Gordeliasta, jos kysyy häneltä, saa asiallisen vastauksen aina. Hän ei hypi kenenkään silmillä, mutta hänen silmillä hypitään. Magareena taitaa olla hän joka vihaa sydämessä pohjasta Gordeliaa. Gordelia on välillä poissa pitkiä aikoja, ja ihan hyvä, koska tuo chatti on sellainen, että siellä eräät vaan haukkuvat vuodesta toiseen. Gordelialle tsemppiä.

        ei se meinaa, ettei nikki näy, että olisi poissa......


      • tirsktirsk
        äläolesinisilmä kirjoitti:

        ei se meinaa, ettei nikki näy, että olisi poissa......

        Voi tietenkin olla ettei kohdenikki vaihdakaan nikkiä vaan on poissa sätstä, mutta sitä nuo arvuuttelijat eivät usko, koska eivät itse kykene olemaan poissa, joten heidän mielestään ei kukaan toinenkaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14739251/vanhan-uusi-nikki-se-ja-se


      • äläolenaiivi
        äläolesinisilmä kirjoitti:

        ei se meinaa, ettei nikki näy, että olisi poissa......

        ei se toddellakaan meinaa, ettei macentaa näy, että olisi poissa......


      • arvailujaplus2
        äläolenaiivi kirjoitti:

        ei se toddellakaan meinaa, ettei macentaa näy, että olisi poissa......

        Ai että makenta olisi tuo Korte....kuinkahan on ??


      • kummaakäytöstä
        bicbenkynä kirjoitti:

        Minä myös pidän Gordeliasta, jos kysyy häneltä, saa asiallisen vastauksen aina. Hän ei hypi kenenkään silmillä, mutta hänen silmillä hypitään. Magareena taitaa olla hän joka vihaa sydämessä pohjasta Gordeliaa. Gordelia on välillä poissa pitkiä aikoja, ja ihan hyvä, koska tuo chatti on sellainen, että siellä eräät vaan haukkuvat vuodesta toiseen. Gordelialle tsemppiä.

        Makareenalla tosiaan monta outoa kohdetta. Viestitkin sitten ovat mitä ovat, taitaa todella olla se jossakin aikaisemmin mainittu parittaja.


      • kenlieneehän

        Tuutikki vielä hiukan epäselvä. Ettei vaan olisi eräs huuli-villi ??


      • arvailujaplus3
        arvailujaplus2 kirjoitti:

        Ai että makenta olisi tuo Korte....kuinkahan on ??

        älä hullujasi höpötä ,,, cordelia on fiksu toisin ja se toinen ei oo ,,,,


      • DramaQueenFilter
        bicbenkynä kirjoitti:

        Minä myös pidän Gordeliasta, jos kysyy häneltä, saa asiallisen vastauksen aina. Hän ei hypi kenenkään silmillä, mutta hänen silmillä hypitään. Magareena taitaa olla hän joka vihaa sydämessä pohjasta Gordeliaa. Gordelia on välillä poissa pitkiä aikoja, ja ihan hyvä, koska tuo chatti on sellainen, että siellä eräät vaan haukkuvat vuodesta toiseen. Gordelialle tsemppiä.

        ei hän ole ainut, jonka ko. täti-ihminen on suututtanut. itse ensin vit-tuilee ja sitten kun saa takaisin, loukkaantuu sydänjuuriaan myöten
        varsinainen Drama Queen


      • ämmiä
        kenuskoo kirjoitti:

        Mediallakin on yleensä kaksi suuta.

        Onko kaksi kertaa M-kirjain.


      • mahdollistasekin
        kenlieneehän kirjoitti:

        Tuutikki vielä hiukan epäselvä. Ettei vaan olisi eräs huuli-villi ??

        Hyvinkin voi ollahuu-vii...


      • minineiti
        Tor-verkkopyytäjä kirjoitti:

        Arvaatko kuka minä olen? Olen hän, joka... ja olin vuonna... ja sanoin, että... ja sen lisäksi minulla on... josta kerroin...

        Jos et näillä tageilla tunnista, olet kuuromykkä ja tunto-, maku- ja hajuaistiton sättääjä!

        Oletko Neiti minimedia ??


      • Tor-verkkopyytäjä
        minineiti kirjoitti:

        Oletko Neiti minimedia ??

        Olen hän...


      • muutosnyhet
        kenuskoo kirjoitti:

        Mediallakin on yleensä kaksi suuta.

        Media muuttui Uutisiksi kun neitiys paljastui.


    • bellalemuaa

      Tätä ei tarvitse arvailla: bellan uusi nikki on Anu_Saukko.

      • tiedonhaluinen321

        En vieläkään tiedä kuka on timmi, korde, karuliina37, maksenta, iita, maskareena, huuli-villi, minimedio, hölö...kertojaa jo..


    • Nimikömiehenpahentaa

      Aiempina vuosina olen sättäillyt. Ja nyt sitten uudella nimimerkillä. Ei minulla paljon minuutteja ole, mitä lie kymmenisen tuhatta. Mutta en ole nollanikkikään.
      Oudoksi on mennyt, se on pakko sanoa. En ihan ajatellut sen olevan tottakaan mitä täällä keskustelussa puhutaan ja mikä on ykkösaiheena: että nikkejä selvitetään ja arvaillaan kiihtyvällä vimmalla.
      Eikä nyt näytä että se olisi vain yhden luonnottoman uteliaan touhua.
      Olen nimittäin itse saanut sätissä yli kymmenen suoraa yhteydenottoa joko punaisilla tai pikaviestinä. Jokaisessa niissä kysellään tai ehdotetaan nikkiä joka olisi käyttämäni nikin takana. Eivätkä ne yhteydenotot aina ihan kohteliaita ole, syytöksiäkin jopa.
      Tämän lisäksi olen ylellä nähtävästi saanut osakseni epäsuoria vihjailuja että olisin joku toinen.
      Vie kyllä sätti-innon minimiin.
      Mutta mikä merkitys tällä nikkien metsästämisellä on? Ketä se palvelee ja ketkä ovat sen takana?
      Tuskin kaikki ja onko sen tarkoitus jotenkin pitää sätti puhtaana?

      • miksieiminulle

        Minä olen ollut vähemmän aikaa ja minuuttejakin on vähemmän. Kertaakaan kukaan ei ole mitään kysellyt tai vihjaillut mitään. Mistäköhän se johtuu ???


      • timmityttö
        miksieiminulle kirjoitti:

        Minä olen ollut vähemmän aikaa ja minuuttejakin on vähemmän. Kertaakaan kukaan ei ole mitään kysellyt tai vihjaillut mitään. Mistäköhän se johtuu ???

        et ole uhka chatin diivoille


      • nimetnimet

        Johtuuko vaan sitten nimimerkistä? Se tuo joillekin mielleyhtymiä ja niitä on pakko alkaa purkamaan?


      • vaintaustalla
        timmityttö kirjoitti:

        et ole uhka chatin diivoille

        hyvä tietää enkä halua sitä ollakkaan


    • arvoitusko

      Kun arvuuttelette kuka kukin on niin ettekö tajua kuka on Annu-Mariana?

      • niinseonjoo

        SEhän on se kuulu Tuppimulkku-Karpaatti.


      • jullinen66

        Annu-marjaana,heh heh,no se joka istuu kaiket päivät siellä.


    • Suberatmasterpation

      SuperAtmasterbation on varmaan yksi näistä räksyistä ? Räksyttää ja loukkaa teksteillään täällä ja chatissa .

      • superionsyvältä

        toi muka Superi on ihan syvältä eikä kukaan sen juttuja lue. Itselleen kirjoittelee ja taitaa olla ainoa joka sitten lukee.


    • muistivanki

      Koska näytte tietävän niin hyvin näitä asioita niin kuka ton nikin takana on( l-ada)

      • miehensaapas

        Eräs kenkähän se.


      • jukujoku
        miehensaapas kirjoitti:

        Eräs kenkähän se.

        Eikö olekaan se joku ..Joutava ???


      • päivänselvätapaus
        jukujoku kirjoitti:

        Eikö olekaan se joku ..Joutava ???

        nikissä on vihje itsessään, kun miettii kirjaimia jättää pois sen aakkosen ekan


      • päivänselvätapaus kirjoitti:

        nikissä on vihje itsessään, kun miettii kirjaimia jättää pois sen aakkosen ekan

        Varsinaiset Sherlock ja Watson *nauraa*


      • arvaankunentiedä

        Lainaus:
        " varmatahotietää

        21.9.2016 16:35
        Mie olen varmalta taholta saanu varman vinkin että varmana kaikki jotka esiintyy sätissä sinisellä nikillä onkin ruusa eli jassu eli myrskytyylitär. ja vinkin mukaan pahimpia veikkejä on luosit jotka itse asiassa onkin ruusa eli jassu eli mursutuuletar. Vieä semmonenkin varma tieto on että liimatainen on hyvin varman aihetotisteen pohjalta melko varmasti ruusu eli jassu eli murkkuhuuletar. ja koko ylläpito onkin tietolähteen mukkaa päinvastoin allapito ja tämäkin asia on 70% totennäkösyytellä tosi kuin vesi. Ihmetystä aihetuttaa kuka on ainoa normaali sattari joka ei ole ruusa eli jassu eli turskuluuleter KUN MIEKIN OLEN RUUSA eli jassu eli kurkkujuuretar."

        Hyvä varmataho! Ehdottomasti jatkoon!


      • wornick
        lda kirjoitti:

        Varsinaiset Sherlock ja Watson *nauraa*

        Tuo ilme profiilin hymiössä kertoo ihmisen ilkeämielisyydestä , katkeruudesta ,tyytymättömyydestä ja epävakaudesta , kaikki tämä kulminoituu tähän , voisit ottaa hieman keveämmin elämäsi , olisi ehkä helpompi elämä .


    • Anonyymi

      Saako gasmit jos pitää kymmenen nikkiä päällä samaa aikoo.

    • Anonyymi

      Aloituksen aihe on aina ajankohtainen, olipa nimimerkit rekisteröityjä tai rekisteröimättömiä. Mikään ei ole muuttunut 20 vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 122 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe