Mitä minä sanoin

nodredame

Toyota pesi citikan MM-rallissa heti tuoreeltaan mennen tullen.
Nyt hyviä selityksiä peräkammarin Pertit ja Ossit.
Byaaaaahahaaaaaa

13

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä.suomi

      " Kaiken lisäksi ajoin rallin autolla, joka on rakennettu Suomessa, Latvala muistutti Monte Carlon maalissa."

      Parhaat Tojot tehdään tällä hetkellä Subarun, PSAn. BMW:n ja Puuppolan tuotantolinjoilla. Toyota vain lähettää logot liimattavaksi keulaan.
      Kun Toyota alkaa itse huseeraamaan valmistuksen kanssa niin jälki on tämännäköistä.

      https://www.youtube.com/watch?v=-vIfiwZJ-Gg

    • tuurillaMeniTämäRalli

      No kun päästään sellaisiin ralleihin joissa autolla on merkitystä enemmän kuin kuskista ja tuurista, niin sitten vasta voidaan todeta onko Toyotasta saatu rakennettua kunnollinen ralliauto. Ja kannattaa kuitenkin jo tässä vaiheessa muistaa ettei noissa ralliautoissa ole käytännössä mitään samaa siviiliautoihin.

    • nodredame

      Toyota Yaris on lähes perhemalli ja pesee citikat. On aivan sama mikä ralli vaan, niin on aivan varmaa että tämä linjalta suoraan napattu perheauto on citikkaa parempi, niin siviilissä kuin rallipoluilla. Se tullaan näkemään. Uskokaa asiantuntijaa. Jos osaatte.

      • Onneksi_olkoon

        Perhemallista on sama koriaihio ja logo. Eipä silti, hyvän auton on Mäkinen saanut tuostakin aihiosta. Saattaa napsia voittojakin, kun vielä kehitellään. Tällä kertaa keskeyttäjät antoivat vähän tasotusta.


    • Ihankivaetteijumbo

      Joo, kiva että Tojo ei jäänyt jumboksi tällä kertaa. Kovin vahvasti se ei vielä ole kiinni mestaruudessa.

    • ossssskiittääVW

      VW tekee 30000 työtöntä ja heittää rallin pois kun rahavirrat menee öljynsyöntiin ja liisareiden mainontaan?

    • EurooppaHoitaa

      Euroopassa riittää tuota ralliosaamista. Toyotan kannattaisi tosiaan suunnitteluttaa autonsa kokonaan Euroopassa ja vielä parempi jos tilaa ne PSA:LTA ja laittaa vaan pyttylogon itse. Jo ralliin osoittaa sen: toyotalla on 3 wrc-voittoa ja PSA:lla 13.

      • samatosattojossa

        Eikös noi jo jaa moottoritekniikkaa ja bmw samaa lössiä.


    • nodredame

      Silloin kun citikka pärjäsi ralleissa ei kukaan citikkajantteri muistanut mainita että kyseessä on ralliteille rakennettu malli jolla ei ole mitään tekemistä vakioauton kanssa. Nyt on tuuliviiri kääntynyt, kun ralleihin tulee ammattitaitoisia talleja eikä vain ranskalaisia viiksenvenyttäjiä. Kurja kohtalo, muttei yllättänyt asiantuntijaa.
      Toyota on lähes perusmallilla liikkeellä. Olen testannut auton.

    • nevertohjo

      Ei päässyt cittarin kunnon kuski valitettavasti maaliin saakka, olisi vauhdin puolesta voinut vaikka voittaa. Tohjolla ei riittänyt vauhti, muiden epäonnen myötä tuli tulosta, jota ei kannata hehkuttaa.

    • nodredame

      Hehehe aika yllättävää ettei citikka kestänyt maaliin saakka.
      Vähän samaa vikaa siviilipuolella....

    • nodredame

      Kyllä meni löysät housuun citikkauskiksilta. Kehtaavatko enää ajaa autoillaan, vai liimaavatko tojo logon tuplabumerangi merkin päälle.
      Toyta jatkaa voittokulkuaan mm-ralleissa. Viimeistään ensi vuonna nipponin pojat juhlivat maailmanmestaruutta. Ja mikä tärkeintä, voitto tulee lähes perhemallilla.

    • nevertohjo

      Kyl se vaan on sillettin, että Tojo on ainoa auto, jolla en itse ole pariin kertaan päässyt maaliin saakka. Arvatkaa ottiko pattiin perheen kanssa korpitaipaleella kun meno loppuu teknisten (=sähkövikojen) vuoksi. Auto oli kuitenkin silloin vajaa 3 v. vanha. Öljynkulutus järkyttävä, osia irtoili käteen, mm. oven kahva. Mitään tällaista ei ole citikoissa ollut eikä yhdenkään kanssa ole tarvinnut jäädä tien päälle. Kaksi toistaiseksi täysin viatonta autoani ovat olleet vähän arvostetut Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI ja Fiat Bravo 1.9 Multi-Jet D. Nämä menivät kilometrit pelkillä tankkauksilla ja polttoaineen lisäyksillä huoltojen välit.
      Kunhan tuo rallihomma etenee, näkyy miten Tojo takenee.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4358
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3584
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2560
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2479
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      141
      2112
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1946
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1831
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1433
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1358
    Aihe