Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvä roolityö

ikifani

Luontevia näyttelijöitä ovat ( roolinimiltään ) April ja Liv, etenkin Liv. Hän onkin jo nimetty Vuoden Parhaaksi Tulokkaaksi.

Viktoria , Vanessa, Nicola ovat päteviä naisia rooleissa, kuten Moira ja Megan myös.

Zak, Cain ja Ross ovat mieleiseni. Kirin oli luonnollinen , mutta rooli oli melko mitätön.

20

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmakinjääkakkoseksi

      Liv olisi voitu nimittää vuoden ilkeimmäksi tulokkaaksi

    • ikifani

      Rooli ja roolityö ovat kaksi eri asiaa. Usein pahisroolit ovat herkullisia näytellä, ja kivat katsoa, kunhan näyttelijä ja rooli natsaavat.

      Livin roolissa on häivähdys samaa kuin Bellen. Emme ole vielä nähneet kuin pisaran merestä.

      Katsojana seuraan paljon muutakin kuin juonta ( jos sellaista edes on ).

    • Wiineri_
    • Hieno.roolisuoritus

      Livin pahuus on vielä pientä, jos verrataan Bellen ja esim.Gabbyn kiukutteluihin ja kieroiluihin.Liv kaipaa ainoastaan perhettä ympärilleen, kun on eleillyt lapsuuttaan äitinsä kanssa kahdestaan.Nyt ei tyttöparka tiedä keneen hän voi luottaa ja kuka hänestä oikeasti välittää, isä vaiko veli?Liv ole vielä täysin tietoinen isänsä todellisesta luonteesta, eikä Liv halua edes uskoa isänsä olevan pedofiili.Etevä teininäyttelijä löydetty Livin rooliin.Tämä tyttö näyttelee todella luontevasti.

    • kxft

      Liviä esittävä Isobel Steele on todella hyvä ja luonteva, erityisesti ikäisekseen. Paitsi, että osaa näytellä ja rohkeasti menee erilaisille alueille ja tunnetiloihin, tuntuu hän näyttelevän samalla tasolla kuin jopa aikuiset vastanäyttelijänsä. Jotenkin tätä korostaa vielä se, että hän on ulkonäöltään kuitenkin hyvin tavallisen, söötin ja kiltin oloinen lapsi.

      On täysin ymmärrettävää, että hän on saanut roolisuorituksestaan useita Parhaan Tulokkaan ehdokkuuksia, ja minusta ainakin yhden palkinnonkin. Uskon, että tulemme häntä Aaronin pikkusiskona näkemään sarjassa paljon myös tulevaisuudessa.

    • Flailivia_Oherty

      Siis mikä tämän nimi oikeastaan on? Erilaista tietoa tuli monesta tuutista vastaan; Olivia Flaherty, Olivia Livesy, Liv Flaherty ja Liv Livesy. Olivia Flaherty jäi lopulta vahvimmaksi.

      • kxft

        Kaikki edellämainitut ovat hänen nimensä. : D

        Koko nimi on:

        Olivia "Liv" Livesy Flaherty.

        Flaherty on muutettu nimi, myöhemmin otettu käyttöön.


      • Qldctstfft
        kxft kirjoitti:

        Kaikki edellämainitut ovat hänen nimensä. : D

        Koko nimi on:

        Olivia "Liv" Livesy Flaherty.

        Flaherty on muutettu nimi, myöhemmin otettu käyttöön.

        Olivian äiti Sandra otti oman sukunsa nimen Flaherty käyttöön myös tyttärelleen erottuaan Gordonista.
        Aaron muuttaa sukunimensä Dingleksi lähiaikoina.
        Teininäyttelijät ovat yleensä rooli ikäänsä vanhempia. Lachalania esittävä Tom A. on 2v vanhempi. Uusi Gabby on kypsempi,parempi ja sopivampi rooliin.
        Belle pissis on ollut liian kauan jo sarjassa ja alkanut sekoilu Bayleyn kanssa ei kiva.


    • Nipsnapst

      Liviä näyttelevä nainen taitaa olla paljon vanhempi kuin 14v? Hänen äänensäkin kuulostaa kuin joltain nelikymppiseltä naiselta.

      • emmakinjääkakkoseksi

        Näyttelijä syntynyt 28.12.2000 eli ei ihan naisesta vielä käy, ei ainakaan nelikymppisestä


      • Outo_ääni

        Jos ei Olivian naamaa näkisi, niin pelkän äänen perusteella kuvittelisi että ähisemässä on päälle nelikymppinen ikänsä tupakoinut kurppa.


      • kxft

        Hänen äänensä on kyllä erikoisen matala...


    • victorinux

      Ja mun mielestä Livin ääni on nuorekkaan käheä. Ei ollenkaan tupakoivan pubiruusun räkäinen ääni. :D
      Mut joo Liv ja April ovat kyllä vinkeimmät hahmot, siis näyttelijät ovat taidoiltaan aivan omaa luokkaansa, vaikkei Emmerdalessa puhkisurkeeta näyttelyä olekaan. (vrt. salkkarit)

    • luonnolliset

      Ericiä näyttelevä ukkeli on roolinsa näköinen, samoin se, jonka roolinimi oli Betty

    • Fanfani

      Tykkään Chrissien ilmeikkäistä kasvoista. Näyttelijä on taitava esittämään hahmonsa mielenliikkeitä pienilläkin eleillä. Ja mielenkiintoisia kuvioita häneen liittyykin tällä hetkellä, pohdin miksi Ronnie kielsi tunnistavansa kuvan naista vaan eiköhän se aikanaan selviä.

      • Äölkjjaasdfgjghjjhjhjkiu

        Naamankatsoja ilmeidenvahtaaja taas selittelee.hah hah. Kun kiinnostus keskittyy yhteen asiaan.hah


    • Minua lähinnä ärsyttää Chrissien, jotenkin liiallinen naaman ja huulienvääntely.
      Eikä todellakaan voi puhua "pienistä eleistä"
      Eihän muutkaan näyttelijät tarvitse tuollaista "Jim Carey kuminaamaa" tehdäkseen hyvää roolityötä.

      Toinenkin emmerdalen roolihahmo Ashley ärsyttää ilmeillään.
      Tai oikeastaan hänen rooliinsa kuuluvalla, usein toistuvalla, todella mairealla tekohymyllään.Hymy jota hän ikäänkuin napsauttelee automaattisesti päälle.
      Jostain syystä, hän haluaa feikata muille, aina iloista ja huoletonta.
      Ärsyttävää katsottavaa siinä on se, heti kun Ashley tajuaa olevansa yksin.
      Eikä hänen tarvitse enää pakkovirnuilla.Hänen huulensa laskeutuvat samantien takaisin hampaiden päälle, jotka olivat juuri paljastuneet irvistysmäiseen, lähes koko kasvot kramppaavaan"Hyvä Jumala miten onnellinen ja iloinen mies minä olen-vaikka en oikeasti ole" tekohymyyn.

      Tämä ärsyttää minua varmasti siksi, koska.Minua ärsyttää myös tv-sarjojen ulkopuolella.Kaikki sellaiset identiteettivammaiset, jotka vetävät aina jotain roolia muille.Eivät siis osaa, tai uskalla olla joka tilanteessa omia itsejään.

      • ppppppppppppppppppppppp

        Nii, mutta en mä usko että se on välttämättä mikään esitys, monilla on siis ihan ilmeitä ja eleitä, joita ne tekee vaan itsestään ajattelematta edes asiaa, myös kasvon eleet ja hymyt voivat olla sellaisia, mutta se ei tarkoita mitään on vaan ele.


    • kaipaamaanjäin

      Valerie oli ihanan juntti, mutta myöskin leidi.

    • ikifani

      Minä pidän sekä Crissietä, että Ashleytä esittävien näyttelijöiden mimiikasta.

      Minusta olisi myös hassua jos ihminen kohteliaisuusilmeen, hymyn , jälkeen jatkaisi itsekseen hymyilyä. Lasten tokaisuiden jälkeen voi näin käydä.

      Asiakaspalvelussa saa nähdä hymyn syttyvän ja kuolevan alituiseen.

      Suomalainen kivinaamaisuus on meidän omaa tyyliä, mutta maailmalla on myös toista laatua.

      Holly ja Leyla ovat ilmeettömiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe