Töihin Vilnaan

KyöstiPMahtisonni

Moro,
Olen nuori miehen alku Tampereelta ja lähdössä Vilnaan kahdeksi kuukaudeksi töihin kesällä.

En todellakaan tiedä Vilnasta mitään, joten olisi hienoa jos joku vaivautuisi kertomaan jotain käytännön asioita, jotta oppisin hieman maan tavoille ja olisi helpompi asettua kodiksi.

Onko maa oikeasti halvempi elää? Kuuluuko tinkiminen kulttuuriin siellä päin? Mitä pitää varoa? Mitä nähtävyyksiä/viikonloppu aktiviteettia alaikäiselle kaupungista löytyy? Jnejnejne...

6

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v2013v

      Ei tarvi kuin 2 nimeä tietää, Boom burgers ja drama burger niissä hoituu syömiset, perus liettualainen ruoka on ihan paskaa. Mitä kuukauden olin vaihdossa, niin ikinä en enää liettuaan matkusta, ainakin töistä pitäisi saada palkka jotain 8000€ D

    • Koplin.ketku

      Muista varoa asemanseudun valkovenäläisiä rikollisia. Niitä riittää.

      • pizzahutti

        2013 v, ei ilmeisesti ole tajunnut liettualaisesta ruokakultuurista mitään vaan etsinyt lähinnä vain hamburger pizzapaikkoja...kyllä liettusta löytyy jos vaivautuu vain etsimään


    • Ärsyyntynyt

      2013 v, haistappa sinä pitkä paska! Olet todennäköisesti jenkki tai tykkäät vain jenkkiroskaruuasta! Liettualainen safka on hyvää ja maukasta. Et ole vissiin cepelinaita kokeillut.

      Vedä vittu päähän saatanan juntti!

      • PiliesSeilieP

        Miksi esitellä montako kirosanaa muistaa, kun sen sijaan voisi antaa muutaman ruokapaikan osoitteen? Kukin tavallaan.
        Menen Vichy-vesipuistoon, mutta sen ruoka taitaa olla tylsänpuoleista. Liettualaisia ruokapaikkoja en tosiaan vielä tiedä. Ararat tarjoaa armenialaisia ruokia, joten siellä käyn (Kauno 3 a).


      • Joyutech
        PiliesSeilieP kirjoitti:

        Miksi esitellä montako kirosanaa muistaa, kun sen sijaan voisi antaa muutaman ruokapaikan osoitteen? Kukin tavallaan.
        Menen Vichy-vesipuistoon, mutta sen ruoka taitaa olla tylsänpuoleista. Liettualaisia ruokapaikkoja en tosiaan vielä tiedä. Ararat tarjoaa armenialaisia ruokia, joten siellä käyn (Kauno 3 a).

        Kyllä vichyn vesipuistokin on enempi rahastuslaitos, en mene toista kertaa. Sikakallis perus liettualaiselle, mutta vittuako se tähän kuuluu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4636
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3344
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3007
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2776
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2687
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2448
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2246
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      48
      2203
    Aihe