Mistäs 14v tytöt mahtais tykätä?

Tietämätön14v

Olis kiva tietää, mistäs ne tytöt oikein tykkää vai tykkäätkö mistään. Esim ulkonäössä ja hajuvesiä yms.

4

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samajuttu

      Olen miettinyt aivan samaa :D Ei kyllä ole valitettavasti tietoa, että voisin auttaa

    • 47378578

      Itsevarmuudesta. Kivoista vaatteista. Kuuntelutaidosta. Mene juttelemaan.

    • No mistä mä pidän on hyvä musamaku hyvät vaatteet sit se et poika tekee alotteen

    • Elämäkaari

      Korni kaulakoru kaulaan, kallista hajuvettä, isojen poikien elkeen ja suuret suunnitelmat isoine palkkapusseineen. Mitä kornimpi sitä enemmän viehättää.

      Nuoret ovat siitä erikoisia että alle 20v ne naiskentelee mielellään. Ne tykkää siitä kun se on niin uutta ja hmeellistä. Ja ne on aitoja ja pitää siitä. Sitten 20v jälkeen ne alkaa arvottaa nahkaansa ja katsoo kuka olisi hyvä maksaja. Ne etsii maksajaa.

      30 ikävuden jälkeen ne tajuaa että uudet mallit on tulleet markkinoilla ja niille tulee aika arvottaa itsensä markkinoilla. Tulee avioeroja ja riitoja parisuhteissakin.

      40 vuotiaina ne huomaavat että kyllä siinä vanhassa oli sittenkin vara parempi. Ja eronneet pyrkivät saamaan vanhat sulhonsa takaisin, jotka seurustelevat ja ovat nyt naimisissa niiden 30 kymppisten eronneiden kanssa. Uusi perhe-peli pyörii.

      50 vuotiaina, jos naiset ovat vielä naimisissa, ne hakevat jo miehestään turvaa. Ne tekevät kaikkensa ettei mies jättäisi. Järjestetään juhlia ja enää ei kiukutella jos mies unohtaa jotain. Peili paljastaa karun totuuden.

      60 kymmpisenä onkin sitten aikaa jo olla taas jääräpäinen ja ruvetaan etsimään sitä "omaa aikaa". Kuolema kolkuttaa ovelle ja lapseton jo maailmalla. Enää ei elämä tarjoa mitään uutta jos ei sitä itse etsi.

      Tässä periaatteessa elämänkaaren eri vaiheet. Eli, hauskinta on alle 20 vuotiaana ja turvallisinta 50 vuotiaana. Mutta että naiset muuttuvat keikkein omahyväsimmiksi 20 ikävuoden jälkeen. Juuri silloin kun elämästä pitäisi nauttia ja lisääntyä kuin kanit. 30 vuotiaalla se on jo vähän myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe