lopulta kysyin... ero vai seksiä minun kanssa...

lapanen50

Vastaus ero ja samalla haluan olla sinun kanssa parisuhteessa. Jokin ei tässä yhtälössä toimi. joko luovutan. Voi olenko hölmö ja odotan, että jokin muuttuu?

27

714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorimuttanäinon

      Hölmö olet jos jäät. Sinua käytetään hyväksi. Uhraat oman ainoan elämäsi miehen vuoksi.

    • rusinatvaanpullasta

      Ero ja parisuhteessa? Ystäviä voi olla erottuakin, mutta parisuhteeseen kuuluu seksi. Eli kaikki jatkuisi kuten ennenkin ilman seksiä mutta sinut olisi edelleen kahlittu parisuhteeseen? Kiero ehdotus.

    • lapanen50

      Niin, aloittaja on mies ja nainen ei halua seksiä, eikä pysty siihen, mutta haluaa olla parisuhteessa onnellisesti.

      • Täysitotuus

        Kuule kerro naiselle että seksi kuuluu parisuhteeseen. Todella erota voi jos toinen ei kykene. En minä kyllä suostuisi elämään parisuhteessa missä ei olisi seksiä. Nautintoja pitää olla suhteessa.


      • munehdotus

        Jos sulle seksi on tärkeää (niiinkuin useimmille on) ja parisuhde muutoin on hyvä, niin ehdota hänelle avointa suhdetta. Että voisit tyydyttää seksin tarpeesi jonkun muun kanssa. Se ei edes olisi pettämistä. Luuletko että hän suostuisi?
        Hlökohtaisesti olen sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos toinen ei pysty siihen tai ei halua syystä tai toisesta, avoin suhde voisi olla hyvä ratkaisu.


      • askelkerrallaan

        Mulla samanlaista omassa suhteessa, naiseni ei seksiä halua mutta parisuhteessa on mielellään mun kanssa. olen kyllä todennut itsekin että kaksi mahista on. Joko sextaat mun kanssani tai petän, vastausta en ole vielä kuullut ja kysymyksestä yli puoli vuotta joten petin.


      • 587984985
        askelkerrallaan kirjoitti:

        Mulla samanlaista omassa suhteessa, naiseni ei seksiä halua mutta parisuhteessa on mielellään mun kanssa. olen kyllä todennut itsekin että kaksi mahista on. Joko sextaat mun kanssani tai petän, vastausta en ole vielä kuullut ja kysymyksestä yli puoli vuotta joten petin.

        Meillä kyllä olisi turha uhota. Vaimo tietää varsin hyvin, etten saisi seksiä muualtakaan.


      • oekoksols

        Ainakin maksamalla 200e saa kuka tahansa. Sitä varten on ihan ammattilaisia. Ja varmasti rahat riittää ainakin muutamaan kertaan vuodessa, jos töissä käyt. Sinänsä vaihtuvat ammattilaiset olisikin hyvä ratkaisu tuossa tilanteessa, kun et kuitenkaan halua ihastua kehenkään muuhun, koska olet parisuhteessa. Siis jos suhde on muilta osin onnellinen...


      • 587984985
        oekoksols kirjoitti:

        Ainakin maksamalla 200e saa kuka tahansa. Sitä varten on ihan ammattilaisia. Ja varmasti rahat riittää ainakin muutamaan kertaan vuodessa, jos töissä käyt. Sinänsä vaihtuvat ammattilaiset olisikin hyvä ratkaisu tuossa tilanteessa, kun et kuitenkaan halua ihastua kehenkään muuhun, koska olet parisuhteessa. Siis jos suhde on muilta osin onnellinen...

        Maksettu seksi ei tyydytä ketään. Molemminpuolinen kiihko on vähimmäisvaatimus.


      • nainenkomäärää
        askelkerrallaan kirjoitti:

        Mulla samanlaista omassa suhteessa, naiseni ei seksiä halua mutta parisuhteessa on mielellään mun kanssa. olen kyllä todennut itsekin että kaksi mahista on. Joko sextaat mun kanssani tai petän, vastausta en ole vielä kuullut ja kysymyksestä yli puoli vuotta joten petin.

        Miksi itse haluat olla suhteessa naisen kanssa, joka ei halua seksiä kanssasi?!

        Mitä järkeä on pettää, mikset vain eroa?!


    • Tahvo52

      No olipa yllätys että kyseessä on mies joka haluaa ja nainen jota ei kiinnosta. Seksi vallan välineenä on niin väärin ja tuomittavaa. Keskustelkaa...keskustelkaa....keskustelkaa asiasta perin pohjin ennenkuin teette lopullisia päätöksiä. Parisuhde joka oikeasti on vaan kaverisuhde on aivan karsea eikä siihen ole syytä jäädä mutta...sen verran olette "velkaa" itsellenne ja toisillenne että pyritte selvittämään mikä mättää ja voiko asioita korjata.

      Tsemppiä kevääseen!!

    • Romuloota

      Mikä parisuhde ilman seksiä?Sisko ja sen veli.

      • taivalamonluostariin

        Tai sama jos mies muuttaisi äidin luo... olisi sitä juttuseuraakin. 8(


      • naintitekeehyvää

        Toinen esimekki on "kaverisuhde". Ollaan yhdessä mutta ilman intiimiä kanssa käymistä. Näitäkin pareja on ja paljon.


    • eåatrgjaepog

      Tilanne on tuskin tuore, koska olette jo ko. keskustelun käyneet ? Kysy nyt vielä kerran itseltäsi, että uskotko OIKEASTI, että tilanne voisi muuttua ?

      Olet ilmeisesti hyvä aviomies ja vaimosi sen ymmärtää, koska haluaa pitää sinusta kiinni. Hän ei kuitenkaan halua seksiä kanssasi, mutta on itsekäs paska ja haluaa pitää sinut sidottuna itseensä. Tuollaisenko elämän ja tulevaisuuden sinä haluat ?

    • 43924755

      On asioita, joiden takia on erottava vaikka rakastaisi toista kuinka. Näihin kuuluu tyypillisesti esim. lapsettomuus tai seksittömyys.

      Poikkeus: jos on yhteisiä lapsia, näiden onni ajaa oman onnen ohi.

    • eopijoijer

      Onko puolisosi valmis hakemaan asiaan ammattiapua? Eli onko hän vain ilman seksiä koska haluaa olla ilman seksiä, vai olisiko hän valmis hakemaan apua haluttomuuteensa? Jos puoliso on valmis syitä selvittelemään ja etenemään askel kerrallaan, niin sinuna jäisin vielä liittoon. Silloin on toivoa. Mutta ihan pelkästään odottamalla ja tekemättä mitään tilanne ei tule muuttumaan.

      Muista että puolisollasikin voi olla paha olo ongelman takia... Hän on saattanut tyytyä seksittömyyteen, koska haluja ei ole, mutta tuskin hän kokee olevansa erityisen naisellinen ja seksikäs yms... Asioita, jotka naiseuteen kuuluvat. Puolisosi elää ilman niitä, samalla kun elää ilman seksiä.

    • lapanen50

      Kiitos asiallisesta ja mahdollisesti oikeasta vastauksesta, tämä ei kuitenkaan auta minua. Pattitilanne.

      • SamanKokenutNainen

        Ei se tilanne siitä muutu, mutta asioita ei voi myöskään hoputtaa. Odotin 10 vuotta muutosta ja uskoin joka päivä, että mies vielä alkaa haluta. Hänellä ei ollut erektio-ongelmia, hän ei vain pitänyt seksistä.

        Toivoin koko ajan, että kyseessä olisi jokin väliaikainen juttu. Mutta viikot venyi kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi. Asiaan haettiin apua, mutta turhaan. Mies kai toivoi koko ajan, että lakkaisin haluamasta ja asia hoituisi siten. No, kaikki heijastui kuitenkin parisuhteeseen ja erosimme 10v myöhemmin. Mies kyllä itse ehdotti, että voisin hoitaa seksin parisuhteen ulkopuolella, mutta siten ettei hän tiedä. Plääh - eipä ollut mieltä ylentävää, että mies oli valmis jakamaan minut toiselle, kun minä halusin miestäni.

        Kannattai kuitenkin odottaa, nyt ei ole mitään jossiteltavaa. Eron jälkeen tapasin sen minulle sopivan kokonaisuuden. Miehen, jonka kanssa sekä arvot että seksuaalisuus natsaa hyvin yhteen. Osaan todellakin arvostaa tätä suhdetta, joka toimii kaikilla osa-alueilla.


    • pariparisuhdetta

      Jatkatte yhdessä, jos sinäkin haluat olla parisuhteessa, mutta seksin haet muualta. Jos toinen haluaa ja toinen ei, silloinhan kummankin toive täyttyy. Kun on valmis eroon ei suhteessa ole mustasukkaisuuttakaan.

    • Ykköseltäkakkoselle

      Kuule kakkonen turha se on roikkua varatussa miehessä. Vaikka nyt seksiä vonkaa niin kyllästynyt elämään ja harmauteen. Sinähän se annat sille joten nauttii kyllä kunnes lyöt jalat ristiin. Niin kauan kun annat sen harrastaa niin jatkaa se. Tokihan se salaa sen nyt paremmin kun tietää mihin johtaa jos vielä kiinni jää panemisestasi. Tiedän sinut ja häpeän sitä että meillä yhteisiä tuttuja. Olen antanut mahdollisuuden erota kun ilmi tuli. Ei halua vaan sanoo olevan ohi. Tarkistin viestit puhelimesta. Mitä vielä kuvittelet teidän olevan? Etkö älykääpiö voi käsittää kuinka tilanne on nolo. Olen miehelle sanonut ehdot ja sen ettei nolaa minua enempää. Vannoo ettei niin tee. No kun kysyn onko vielä jotain ei ole" kuitenkin löydän ne viestit. Eli käykö panolla edelleen? Vai mistä tuo roikkuminen johtuu?

      • pariparisuhdetta

        En ole kenenkään kakkonen, enkä edes ykkönen. Mielipiteeni vaan laitoin.


    • liplaplapanen

      Nyt sain kuulla, en halua sinua, en tiedä tunteista sinua kohtaan ja en kaipaa seuraasi ja samalla, haluan olla kanssani parisuhteessa...onko tarkoitus tehdä minusta hullu, kohta onnistuu...

      • rivienkinvälistä

        Eiköhän vaimosi sanonut kaiken tarpeellisen. Jos ei tuosta ymmärrä, rautalankaa esiin.


    • NaisenAjatus

      Näin tämä elämä meitä heittää! Itse olen inan alle nelikymppinen nainen ja olen huomannut, että juuri viisikymppiset miehet ovat niin miehiä, että heistä tihkuu seksikkyys! Itse ajattelen tällä hetkellä, että melkein myisin mummoni ( jos minulla olisi) jos saisin sänkyyni erään tumman 50 miehen työpaikaltani. Mieti nyt hyvä mies! Olet hyvässä iässä. Kyllä ongelma on vaimollasi itsellään. Pyydä häntä juttelemaan ihan yksin, älkää menkö yhdessä jonkun seksuaaliterapeutin tai gynekologin kanssa!

    • liplaplapanen

      Kitos kannustamisesta, olen 50v tumma ja urheilullinen, mutta en kelpaa hänelle....rakkaus loppuu varmaan minultakin jossain vaiheessa.

    • Minäyksin1

      Mies ei ole seksuaalisesti aktiivinen, ei minkäänlaista halua. Ei halailua, ei pussailua, ei mitään.
      Syytä ei kerro. Olenko väärää sukupuolta oleva kumppani?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe