... aivan liikaa, eli cumoon mjulet, nyt on tarjojlla halavalla ja idyllisessä ympäristössä. Ostaisin mutta kun en tarvitse enää ollenkaan
Myydään Lievestuoreella vapaana oleva rivitaloasunto E3 87,0 m2, asunto on valoisa ja se sopii erittäin hyvin edullisena ostona isommallekin perheelle tai sijoitusasuntona, jolloin kolmen makuuhuoneen asunnosta voi muodostaa esimerkiksi soluasunnon opiskelijoille ja näin saadaa hyvää vuokratuottoa.
Hoitovastike 5,00 €/m2 yhteensä 435,00 €/kk
Rahoitusvastike 5,54 €/osake yhteensä 481,98 €/kk
Rahoitusvastike jää pois yhtiölainaosuuden maksamisen jälkeen, yhtiölaina 39.535,64 €
Korkein tarjous
Yhtään tarjousta ei ole vielä jätetty, lähtöhinta 150 €
alv 0 %, hintaan ei lisätä arvonlisäveroa
Aikaa jäljellä
4 pv 23 t 23 min 38 sek
Lauantai 18.02.2017 klo 18:30
https://huutokaupat.com/fi/v/412394
Meillähän on se asuntokeinottelijoiden järkkäämä asuntopula, joten nyt kannattaa tarjoukseen tarttua.
Katoppas, pelkkä REMONTTI-lainakin jo huutokaupass
5
127
Vastaukset
- venymiskykyä
Kauhee on muuto vastikekkin, melkein tonnin kuussa ikivanhasta kapiaisen kämpästä.
Haiskahtaa muuten yhtiöltä, joka on talousvaikeuksissa kuten suurin osa näitä vanhoista ja vastike tullee jatkossa vain nousemaan.
Ei ihme, että ei löydy huutajia. Kun ei niillä muutenkaan ole muuta kuin velkaa ja maksuvaikeuksia
http://www.talouselama.fi/uutiset/maksuhairioisten-kuluttajien-maara-venyi-jalleen-uuteen-ennatykseen-6587288 - tasatahtia.ALAS
Todennäköisessti yhtään tarjousta ei tule, koska "lähtöhinta" 40 tonnia on jo liian korkea. Vain 20 km jyväskylästä ja ei kelpaa.
Seuraavana on ROMAHDUKSEN vuoro PK-seudulla, sillä illuusio asuntojen nyky-hintatasosta ja sen pitävyydestä on VALHEELLE rakennettu.
Itseasiassa helsingin porteilla jo ryskää, mistä tääläkin runsaasti esimerkkejä. - hirveä.röhönauru
Rakennusvuosi 1966, ei tehty putkiremppaa, tasakattoinen, painovoimainen iv, eli käytännössä tuo on korkeintaan asunnottomien alkkiksien hätämajaksi kelpaava, purkua odottava kohde. Ei tule yhtään tarjousta, vaikka hinnan puolittaisi.
Ihan varmasti viemärit vuotaneet talon alle, ja tonttikin takuulla niin märkä, että lattia ollut kostea vuosikausia, eli betonivalussa olevat putket paukahtaa hetkellä millä hyvänsä. Vakuutus korvaa 0 euroa, koska tuon ikäisessä talossa putken hajoaminen ei ole äkillinen vahinko vaan odotettavissa oleva. - Ylipainoinenhetero
Kypsä kinkku. Tästä kiinni preemiumiin huippuedullisesti.
- Haans.seA
8 tunia aikaa tästä hetkestä, ei yhtään tarjousta.
Kehitys menee nyt terveeseen suuntaan totaalisairaudesta :
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14732394/vanha-asunto-on-kuin-romutuskuntoinen-auto-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808