Kuka saatana korvaa

Haapavesivittu

Kuka perkele korvaa alustan osat autoon ku joutuu noita paska teitä ajamaan? Pappa vainaan pottupeltoki oli parempi.. pitääkö 590ferku kaivaa ajoon ja rueta ite saatana urakoimaan?

13

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeutta

      aja hiljempaa,

    • Torssonen

      Usein auttaa kunajaa hiljempaa ja pitää silmät auki

    • ojanetunen

      No autoilija kustantaa itse kaiken ja paljon muutakin. Tämä on nääs Suomi eikä mikään utopia.

      Ja lopettakaa niitten katalysaattoreiden jättäminen siihen mieluskyläntien rooppiin ennen humalojaa niin säästää kummasti seuraavassa katsastuksessa.

      Jos auton ääni suurenee yllättäen niin se ei tarkoita että kuopassa meni rallivaihde päälle, se tarkoittaa että pakoputkistosta uupuu jotain ennen äänenvaimenninta.

    • Korjausvelvoite

      Olisiko aika vaatia maan hallitukselta teiden korjauksia. Näitä veroja maksaa autoilijat suuria määriä. Valtio on vienyt euronne omiin tarkoituksiinsa, ei autoteiden korjauksiin.

    • uffaffaa

      Entäs se jäähalli?

    • avvaamatonpaikka

      Oliko tuossa todella kaikki osaamasi kirosanat? Noin huonolla sanavarastolla ei kannata palstaa aukaista.

      • Perhana_on_karhu

        Jos saa asiansa sanottua käyttäen vain paria kirosanaa, kertoo se laajasta sanavarastosta. Ne jotka käytävät paljon kirosanoja, eivät yleensä omaa laajaa sanavarastoa.


    • enenevässämäärin

      syrjäseutujen asukkaat kärsivät varsinkin oulun vaalipiirissä

    • PaljonAjelen

      EI löydy sellaista puoluetta, joka osaisi ajatella pidemmälle. Tässä vaalipiirissä :)
      Jos ja kun Haapavesi on huonojen kulkuyhteyksien päässä, niin se on este ja hidaste
      mille tahansa kehittymiselle.

    • J_MJ

      Anne Berner tiesi tiehankkeet ja taisipa Länsimetronkin maestro olla... pitäisikö olla huolissaan kun näinkin varmasti nämä hankkeet on toteutettu? Viimeistään sitten kun selviää yhteydet uuden ydinvoimalan rakennushankkeesseen... Sutta ja sekundaa!

    • Ammattiautoilija

      JOS ei ole faktaa mitä esittää!! siitä että keliolosuhteet olisi rikkonut autosi , niin turhaa haette maksajaa muualta kuin auton omistajan taskusta/ lompakosta.

    • Alustanosat

      Kyllähän nuo keskustan tiet ja pihat on olleet pitkään siinä kunnossa että niissä menee alustan osia rikki.
      Eilenkin kolisi melko lujasti jonkun auto abcn pihalle kaivettuihin monttuihin.

      Kyllä sietäisi jo joutua joku muu korvaamaan kuin autoilijat itse. Vaikka ajaisi niin hitaasti ettei enää hitaampaa autolla kytkintä luistattamatta pääse niin silti se auton alusta kärsii noista pottupelloista.

      • Hölökynkölökyn

        Ajellee rattorilla niin ei kolise. En oo vielä löytäny niin huonoa tietä ettei neliveto Valametilla pääse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe