En hakenut töitä tänään

Sossupummi-

Vaan hain kaljaa kaupasta. Sossurahoilla ostin kaljaa, 16 karjalaa ja ostin myös pizzaa jonka hain tuosta kebab paikasta.

28

367

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • igävägääggä

      Järkyttävää luettavaa, onko olosi nyt hyvä, minun lapseni lukivat tämän sinun kirjoituksesi ja nyt he ovat hulttioita, toivottavasti opit tavoillesi! Sika!

      • imimimimmi

        kokoomuslaiset töihin loisimasta 650 000e tuen vastineeksi!!


        Vaikka katuja lakasemaan ja risusavottaan ja marjanpoimintaan vanhainkodeille!

        hophop kokkareloiset! Pois sieltä sohvalta makoilemasta loiset!

        s.koskikaan tehnyt päivääkään oikeeta työtä! Sekin loinen vuodeksi kaupan kassalle elämään sillä palkalla.


        Vastikkeetonta SOSSU-tukeA:Kokoomusnuorille 650 000€
        Kokoomusnuorten tuet pitäisi poistaa!!!!!
        Poliittisten nuorisojärjestöjen, kuten kokoomusnuorten,
        tuet pitäisi ehdottomasti poistaa. On järjenvastaista että
        tuemme heikomman aineksen lisääntymistä ja sitten ihmettelemme miksi täällä
        on älyvapaina syntyviä lapsuksia ja kovasydämisiä kannanottoja oikeistonuorilta.
        Vastikkeetonta tukeA:Kokoomusnuorille 650 000€,
        kokkareloisille verovaroista tukea tuen päälle!!!!
        Kokoomuksen Nuorten Liitto sai vastikkeetonta TUKIavustusta 650 000 euroa,
        Loisivat vaan sohvalla ja kirjoittelevat paskapuolueohjelmia suomen tuhoksi!
        http://ottolehto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/123405-kokoomusnuorten-tuet-pitaisi-poistaa
        Puoluetuki on verovarojen väärinkäyttöä.!!!!!

        Susanna Kosken johtama kokoomuksen nuorisojärjestö saa valtionapua 642 850 euroa.=sossutukea!


    • sdfghfd

      Lisää pikavippei SIKA !! ULOSOTTOMIESKIN NAURAA SINULLE.

      • gvgvfdrew

        Aloittaja! ...

        Henkisesti 5vee kakara häiriköi täällä!

        Vajakki tekee tälläisiä aloituksia täällä köyhyysfoorumilla ja komppaa itse itseään ketjuun....


        ja sitten itse postaa niihin älyvapaata sontaa
        tyyliin pillupillu hähähää.

        näitä aloituksia.....


        -Juokaa kaljaa, älkää menkö töihin
        -Röihin ei kannata mennä. Sossusta saat ilmaiseksi kalja rahaa.

        -Ruokajakelut lopetettava

        -Työläiset herää jo 06.00 töihin

        -Näin haluan elää kiitos työssä kävijät tästä mahdollisuudesta.

        -Tänään syön viimeiset viimekesän heinät

        -suomen käyhät näkee nälkää.

        -Työttömät lorvii

        jne kaikki kommentit jotka eivät suoraan liity köyhyteen!


        ja trollaa ketjuja näin..

        -.nostopölvästi

        -Maanantaina se kossu yleensä kannattais juodakkin.

        -Kuluu aika mukavasti kun hörppii olusia.

        -Onko kaikki työttömät homoja??

        -Se on ansanedustaja

        -Kummasta irtoo enempi, halinallesta vai halinoosta.

        -Laiskat tapa työttömät valittaa.

        -Säästin vuosia ja nyt mulla on bemari fritsu ja tippuri

        -Tässä oo mitään palkkoja näkynyt 7 vuoteen. Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        -Perseaucci pärsaucco berseaukki ;DDDDD

        -Kylä ihmisen työtä pittää tehhä kjeh kjeh. Menkää työttömät töihi.

        -Voi siasus mitä nössöjä osa työttömistä huh huh räkää poskella ruokajakeluissa, puuh lääh puuh lääh taas sai leipyä.

        -jnee



        Ainoa motiivi tällä vajakilla on vain terrorisoida foorumia,
        loukata ja solvata köyhiä,pienituloisia ja työttömiä.

        Tämä älykääpiönatsi ilmeisesti kuvittelee että köyhät ja työttömät on jonkillainen
        selkeä omaryhmänsä joka erottuu muista. Näinhän ei ole. Tältäkin foorumilta löytyy
        paljon asiallisia aloituksia,jotka todistavat köyhyyden monimuotoisuuden.
        Tätähän tämä mielisairasvajakki ei kykene tajuamaan.


    • Sossupummi-

      En ota vippejä. Oon säästänyt sossurahoja vuosia ja sukkalaatikossa on noin 17000 euroa. Juon kaljaa hyvillä mielillä. Tienasin muuten 30 euroa kun hain kaljaa kaverille. Se maksoi 30 euroa hakista.

      • kateellistenväitteitä

        Miksi ihmeessä joka paikkaan ilmestyy näitä ilmoituksia, että köyhällä olisi 17000 euroa sukkalaatikossa?

        Jos noin paljon on saanut säästöö, niin eiköhän sossupummi ole ollut eläkkeellä jo monta vuotta.... eläkeikä kun on kuitenkin jossain 65 vuoden paikkeilla.


      • HÖPKÖ
        kateellistenväitteitä kirjoitti:

        Miksi ihmeessä joka paikkaan ilmestyy näitä ilmoituksia, että köyhällä olisi 17000 euroa sukkalaatikossa?

        Jos noin paljon on saanut säästöö, niin eiköhän sossupummi ole ollut eläkkeellä jo monta vuotta.... eläkeikä kun on kuitenkin jossain 65 vuoden paikkeilla.

        No mulla on 12000 egee sukanvarressa..pitää olla hätävaroja.. TERV 7 v sosiaALITUELLA..


    • Työssäkäyvä olisi voinut ostaa enemmän kaljaa ja enemmän pizzoja.

    • mandariineja

      Köyhä ei pizzaa syö vaan keittelee makaroonivelliä ja tuijottaa ikkunasta ulos. Et ole edes oikea koyhä, olet tekoköyhä.

    • Kolmatta-linjaa

      Pois pois huolet, ja kaljalla ne kuolee vapaana kun olut vaahtoaa :) Minäkään töistä välitä, jo eläkkeellä.- Ja kaljaa on takaan sen :D

    • tainnutulla

      Tainnut tulla sossuraha perjantaina aloittajalle noooh maanantaina sitten persauki

    • beethooven

      Voi, voi kävin Dublinissa hiljan ja vasta lentokentällä kippasin kaljaa kun oli laukuissa hieman ylipainoa valitettavasti mutta kuitenkin.

      • alkkis.vai

        Matkustaja laukkuineen pitäs punnita ennen ja jälkeen, niin näkis onko kipannut matkankin aikana.


    • errrrrrrror

      en hakenut töitä tänään enkä tule enää koskaan hakemaankaan joten tehkää yrittäjät itte mun puolesta enkä tule koskaan ostamaan teiltä mitään vaan teen itse tai tilaan ulkomailta tai toiselta työttömältä pimeänä

      • 100A-A

        Just näin kaveri apu on halpaa maakaasu ydinsukellusvene kaikki ulkomailta ei tuu paska päät notkuu osakesalkut pistä palaan


    • ryönhakija

      Minäkään en ollut hakenut 11 päivään töitä, mutta tänään vastasin työilmoitukseen, jossa rekrytointifirma haki työntekijöitä erilaisiin rakennus- ja teollisuuden alan tehtäviin. Eli käytännössä hain useampaankin työpaikkaan samalla kertaa, joka antaa vähän anteeksi tätä melkein kahden viikon hakemattomuuden jaksoa.

      Lisäksi eilen soitin erääseen hakuun tulleeseen työpaikkaan, mutta se sijaitsi 30 km päässä pienellä maaseutupaikkakunnalla, jonne työmatkat olisi ylitsepääsemättömän vaikeita toteuttaa. Voisin kyllä muuttaa asumaan tälle kyseiselle paikalle ainakin puoleksi vuodeksi tai jopa vuodeksi, mutta KUKA NE ASUNNOT HAKEE JA TEKEE MUUTON? Kysympä vaan!

      Semmoinen huomio hakemuksestani tuolloin 11 päivää sitten. Paikka oli semmoinen jonka todella olisin halunnut ja kun ilmoituksessa hakijalta toivottiin sujuvaa suomenkielen ymmärrästä, niin lisäsin CV:hen kielitaitoni. Olin kuitenkin kirjoittanut "KIELITAITI" joka osaltaan selittää, että en päässyt edes haastatteluun. Nyt tarkistin hakemuksen ja cv:n kolmeen kertaan välttääkseni noin räikeät virheet. Kyllä työtömät on sitten tyhmiä, ei voi muuta sanoa.

      • ryönhakija

        Koko päivän odottelin, että minut olisi soitettu töihin, mutta puhelinsoittoa ei vain kuulunut. Kyllä pistin oikean puhelinnumeronikin hakemukseen. Mikä tässä voi olla syynä, että taaskaan minua ei soitettu töihin?


    • SariSairaanhoitaja

      Aloittaja kuvittelee että on taas päässyt tahdonvastaisesta pakkohoidosta pois, kyllä hän täällä Kellokoskella on edelleen meidän potilaanamme.

      • kirjalainassa

        Pitäs alkaa lukeen kirjaston kirjaa Kellokosken prinsessa.......häilyvä raja terveiden ja sairaiden välimaasto


    • sdsdgsdg

      Paha niitä muuttoja on yksin väkertää. Ainahan voisi jättää tavarat siihen asuntoon hmm...

    • kaljaajapizzaa

      Minulla on sokeritauti ja rasvamaksa, mutta onneksi terveydenhuolto hoitaa.

    • dfjfj

      Totta, minusta on kiva lorvia. Lorvi sinäkin. Vapaus on parasta voit mennä minne haluut mihin aikaan haluut tai sitten ei mene. Nukkua pitkään ja olla vaan ja rahhaa tulee. En vaihda tätä olotilaaa ikinä.

      Parasta mitä olla voi. Oon lorvinu nyt 30 v ja alan olla eläkiässä tästä lorvimisesta, lovisn lorvin... ihanaaa.

      Totta, minusta on kiva lorvia. Lorvi sinäkin. Vapaus on parasta voit mennä minne haluut mihin aikaan haluut tai sitten ei mene. Nukkua pitkään ja olla vaan ja rahhaa tulee. En vaihda tätä olotilaaa ikinä.

      Parasta mitä olla voi. Oon lorvinu nyt 30 v ja alan olla eläkiässä tästä lorvimisesta, lovisn lorvin... ihanaaa.

      Totta, minusta on kiva lorvia. Lorvi sinäkin. Vapaus on parasta voit mennä minne haluut mihin aikaan haluut tai sitten ei mene. Nukkua pitkään ja olla vaan ja rahhaa tulee. En vaihda tätä olotilaaa ikinä.

      Parasta mitä olla voi. Oon lorvinu nyt 30 v ja alan olla eläkiässä tästä lorvimisesta, lovisn lorvin... ihanaaa.

    • fghjcfjc

      vanhempana on mukavempi lorvia kun mieli on tasoittunut mutta nuorelle sielulle se on yhtä tuskaa

    • seonvaanlorvittava

      Miksi olisi ? Mistä sinä voit kenenkään ikää edes tietää ja mitäs kenenkään työt ja asumiset sinulle kuuluu kun ei yhtään mitään ? Satoja tuhansia työttömiä niin se on vaan lorvittava kun tätä kerran halutaan.

    • kylasunnon

      Asunnon saa helpolla kun menee sorkkaraudalla sisään ja lampsii sisään. Terve tulin tähän nyt lähdepä sinä helvettiin ;)

    • ryönhakija

      Tänään tuli haettua taas vähän röitä. Oli jotenkin outo olo päässä ja hakemuksesta tuli vähän erilainen kuin yleensä. Kirjoitin hakemuksen lyhyillä lauseilla ja oli aika paljon myös pelkkiä päälauseita. Lisäksi jätin cv:n kokonaan pois. Vaarana on, että hakemuksen lukija pitää mua vähän vammaisena, mutta saattaa jäädä ehkä paremmin mieleen. Eikä se arvio varmaan kovin kauas edes menisi.

    • yöytöitääää

      Taidat hakea yötöitä kun yöllä noita hakemuksia väsäilet heh

      • ryönhakija

        Öisin näitä hakemuksia tosiaan tulee väsättyä. Pitävät varmaan jonain elämänhallinan menettäneenä loispummina. Tämä hakemus meni tavaraterminaaliin, joka pyörii ympärivuorokauden, joten yövuorojakin olisi ollut.

        Pääsinpäs tänään pitkästä aikaa työhaastatteluun. Sain soiton paikasta, jota olin hakenut jo monta viikkoa sitten ja käski kiireellä haastatteluun. Menin sitten 1,5 tunnin päästä, mutta selvisi, että päätökset tehdään parin viikon sisään ja työ alkaisi reilun kuukauden päästä.

        Aikoi tarjota minua paikkaan, jossa olisi töitä muutamaksi viikoksi kympin tuntipalkalla. Tämäkin on vuorotyötä tehtaalla, joka kyllä minulle sopii. Ei tuolla vielä ihan köyhyysloukusta pääse pois, mutta saisi kai siitä jotain cv:n täytettä ja ehkä sitä kautta parempia töitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe