Tie raivoa on moneen lähtöön.

kapinen

Somerolla menet mihin hyväänsä joko ajat hitaasti, liian kovaa, aina on jotakin vikaa. Viimeksi oli huonokuntoisesta tiestä valitettiin ja pihoilla ajamisista. Häirittee asukkaita tien käyttö, sekä väärin pysäköidyt ajoneuvot.
Yleinen ja yksityisen tien käyttö opn epäselvää monelle.
Jokamiehen oikeudella mennään minne halutaan.

5

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä.tilanne.päällä

      Pihaan asti tullaan mihin aikaan vaan sanotaan että on yleinen tie vaikka on yksityis pihalla jo

    • tipa.ton

      Autoissahan on nopeusmittari entuudestaan, mutta puhallusmittari puuttuu. Nopeuden lasku auttaa tähän, ei se ottaneita auta.
      Sit valitettaan tien kuntoa, kun pää jomottaa ja yrjö meinaa tippua kyydistä.

      • Seuraajatotea

        Turhaa rutinaa pidetään teistä ja teillä liikkujista.
        Somero on lintukoto .
        Jatkuvasti kuulee valitettavan keskustan liikenteestä ja miten autoilijat muka kaahailee ja jalankulkijat ovat vaarassa.
        Ja höpö höpö.
        Somerolaiset autoilijat antavat hienosti jalankulkijoiden ylittää tie suojateillä.
        Se mihin olen kiinnittänyt huomiota ovat ne jalankulkijat jotka ylittävät tien suojatien vierestä,voi pyhä yksinkertaisuus mitä tolloja,ja sitten syytetään turhaan autoilijoita.
        Someron keskustan autoliikenne puolittuisi jos ne aamusta iltaan kartsaa ajavat lopettaisivat sen turhaan ajon,mitä järkee,nuoruus meni jo.
        Kartsaa ajaa myös vanhemmat,miehet sekä naiset,turhaan syyttää nuorisoa yksistään.
        Rutinat pois ja kattelemaan vähän kauemmaksi maailman menoa,kuinka rauhallinen ja hyvä paikka Somero kuitenkin on.

        Toki on teitä jotka ovat surkeassa kunnossa mutta niin ne ovat tänäpäivänä vähän jokapaikassa.Säästösyistä.


      • vartin.myöhässätöistä

        Niin missähän ajossa on se punanen piipaa valoilla oleva paketti auto? Sehän ajelli aikoinaan missä milloinkin?
        Postin tammilehti autosta puhumattakaan.


      • mf.lopit

        Kesä asukas valittaa kahaa, häirittee hänen mökki elämää!
        Käy valittamassa, niin kuin kunnon Salolainenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3865
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3032
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2960
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2808
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2754
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2025
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1957
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1917
    Aihe