Mitensaada

Naiselta

Miten saada mies puhumaan tunteistaan ja mitä haluaa?:( 4v onoff, tätä samaa ympyrää, kaikki on liian ihanaa ja yhdessä ollessa tunnet olevas kokonainen. Sitten tulee se hetkibkun mies yhtäkkiä ilmoittaa ettei halua mitään.menee kuukausia, välillä jopa vuosi ilman yhteydenpitoa, yksi katse ja sana ja taas mennään. Mitään kunnon selitystä mieheltä ei saa miksi näin. Miten saan miehen puhumaan minulle? Ehkä tässä molemmat siksi roikutaanki kun asioita ei oo missää vaiheessa selvitetty.

5

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Puhua mistä tunteista?!
      Toinen on teoillaan todistanut monen monta kertaa että sinulla ja hänellä ei tule olemaan minkävn valtakunnan yhteistä tulevaisuutta. Vaikka haluaisit sitä niin paljon että muuttuisit siniseksi, se on yhtä tyhjän kanssa.

      Laske tuo pelle menemään mielestäsi ja elämästäsi ja etsi ihminen joka haluaa ja tekee samoja asioita kanssasi. Miksi edes tuhlaisit arvokasta muistipankkiasi tuohon pelleilijään?
      Aika on asia jota ei saa koskaan takaisin. tietysti sinä voit tuhlata sen haluamallasi tavalla, mutta onko se älykästä?

    • Tuuliviirikoolette

      Vau onpas vaikea suhde? Onko välissä muiden kanssa? Noinkin kauan olet jaksanut vääntää huh. Ei tuollaisesta tule mitään. Puhumaan mies tunteistaan. Kyllä mun mies puhuu kun kysyn. Mikset siis kysy mieheltä miltä tuntuu? Osaa se sanoa tuntuuko hyvältä vai huonolta.

    • eimitäänjiitä

      Minulla samanlainen tilanne ja alan olla väsynyt ja rikki tähän :( Pakko kai yrittää unohtaa tämä mies.

    • Punaposkipallero

      Ei tuu mitään tuosta suhteesta
      Jos se mies olisi tosissaan,ei siihen mene kun pari kuukautta kun on kesytetty jos on tunne molemmin puolinen.Itse olin vuoden tälläsessä suhteessa ja näytin tunteeni,se oli sitten siinä.Olet vaan hölmö jos jatkat roikkumista hänessä.Kesä edessä ja uutta kohdetta kohti.

      • Nainen_sivusta

        Noh, minä en ainakaan kahden kuukauden tuntemisen jälkeen alkaisi seurustella vaikka kuinka suhteen haluaisinkin! Kaikki ei halua edetä niin nopeasti.
        Mutta ap:n tilanne kyllä kuulostaa siltä että miestä kiinnostaa seksi, ei muu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe