Tukiainen voitti oikeudessa

oikeusvoittaa

Johanna Tukiainen todettiin syyttömäksi eläinoikeudenkäynnissä. Todistajana ollut eläinlääkiri tuomittiin väärästävalasta 120 euron sakkoon. Johanna aikoo haastaa eläinlääkärin oikeuteen kunnianloukkauksesta.

116

2509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa.pitää.koiransa

      Tuolle ihmisraadolle ei saisi antaa yhtäkään eläintä omistukseen. Aivan järkyttävää, miten se kohtelee koiriaan.

      "Kohublondi Johanna Tukiainen tuomittiin tänään torstaina Helsingin käräjäoikeudessa eläinsuojelurikkomuksesta. Johanna tuomittiin 20 päiväsakkoon, joista hänen tuloillaan kertyy maksettavaa ainoastaan 6 euroa kappale eli yhteensä 120 euroa.

      Oikeuden päätöksen mukaan Johanna oli laiminlyönyt koirien hygieniaa, eikä ulkoiluttanut niitä tarpeeksi, sillä useissa eläinsuojelutarkastuksissa hänen koiriensa pedeistä ja asunnon lattioilta löydettiin koirien virtsaa ja kuivunutta ulostetta."
      (Seiska 23.2.-17)

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-Tukiaiselle-tuomio-elainsuojelurikkomuksesta-saa-pitaa-koiransa/1119230

    • lähtee-eläimet-hullulta

      Yhdenkin kerran vielä kun rapussa haisee kusi ja paska,eläinlääkäri soitetaan paikalle ja tällä kertaa ei ilmoita etukäteen tulostaan. Muista Johanna, sen yhden kerran.

      • SÄHKÖPORA

        Ja kyseiseen läävään toivotaan lasta !


    • EttäVatuttaa

      Rip lola rip fendi rip julia.
      Kaikki kuolivat tunkin omaishoidossa.

    • Käräjiltä

      Syylliseksi todettiin ja tuomio tuli. Tuomion kovuudesta voi olla eri mieltä.

    • Paaaaaaska

      Tuomio tuli, eli nyt on mustaa valkoisella siitä että on kohdellu koiria huonosti, turha väittää muuta.
      Mutta kyllä tää vielä muuttuu muotoon "jumala pelasti koirani eikä tuomiota tullut vaikka olenkin julkkis"

      • oikeudenvoitto

        HEH, HEH siinä se teidän eläintenrääkkäys taas oli. Ulkoilutus vain oli puutteellista. Ei ollut mitään korien seinään heittämisiä ym. kauheuksia, joita tällä palstalla on hehkutettu. Mitään ette mahda. Oikeus on päättänyt, että saa pitää koiransa. No itsehän näitä kauhujuttuja täällä kehittelette ja vieläpä uskotte niihin. Tuksulle tsemppiä.


      • oikeudenvoitto kirjoitti:

        HEH, HEH siinä se teidän eläintenrääkkäys taas oli. Ulkoilutus vain oli puutteellista. Ei ollut mitään korien seinään heittämisiä ym. kauheuksia, joita tällä palstalla on hehkutettu. Mitään ette mahda. Oikeus on päättänyt, että saa pitää koiransa. No itsehän näitä kauhujuttuja täällä kehittelette ja vieläpä uskotte niihin. Tuksulle tsemppiä.

        Noi nyt käsittelyssä olleet jutut olivat vanhoja juttuja. Niistä puuttu mm. Lola, Fendi, Angel, Max ja osa Bellan uudempia juttuja. Noita pomskukoiria ei Johannalla noihin aikoihin vielä ollut. Eli ei ole ihan kirkossa kuulutettu etteikö Johanna olisi vielä uudelleen eläinsuojelurikoksesta epäiltynä raastuvassa.


      • aivanjärkkyä

        Syyte koski nyt hajuhaittoja ja koirien pissojen kakkojen sängyistä ja lattioilta sekä ulkoilun puutteesta!
        Nyt ei syytetty eläinrääkkäyksestä..Ei ollut Lola eikä Fendi kyseessä ja heidän kohtelu!
        Naapurit varmaan näistä mistä syytteet nyt valvovaa eläinlääkäriä halunneet katsomaan! Käynyt moneen kertaan ja aina sama, pissaa sontaa sotkua huo ilmanlaatu asunnossa ym!
        Tuomion sai niistä. Aivan järkky tuomio, eli siellä nyt sama jatkuu!
        Moneskohan tuomio uskovalla ihmisellä?
        Ja kilpirauhasesta muka, voi luoja mikä syy muka. Ei jaksa viedä ym! Itsellä kilpirauhasen vajaatoiminta ollut vuosia,lääkkeet auttaa ja hoidan lapsia ja koiria ja koti siisti! Tosin jos ei syö lääkkeitä säännöllisesti ja kaikki ihan muutenkin wier, niin en osaa enään mitään sanoa!
        Uskova muka! Valhe on yksi kymmenestä käskystä..että se siitä!


      • aivanjärkkyä kirjoitti:

        Syyte koski nyt hajuhaittoja ja koirien pissojen kakkojen sängyistä ja lattioilta sekä ulkoilun puutteesta!
        Nyt ei syytetty eläinrääkkäyksestä..Ei ollut Lola eikä Fendi kyseessä ja heidän kohtelu!
        Naapurit varmaan näistä mistä syytteet nyt valvovaa eläinlääkäriä halunneet katsomaan! Käynyt moneen kertaan ja aina sama, pissaa sontaa sotkua huo ilmanlaatu asunnossa ym!
        Tuomion sai niistä. Aivan järkky tuomio, eli siellä nyt sama jatkuu!
        Moneskohan tuomio uskovalla ihmisellä?
        Ja kilpirauhasesta muka, voi luoja mikä syy muka. Ei jaksa viedä ym! Itsellä kilpirauhasen vajaatoiminta ollut vuosia,lääkkeet auttaa ja hoidan lapsia ja koiria ja koti siisti! Tosin jos ei syö lääkkeitä säännöllisesti ja kaikki ihan muutenkin wier, niin en osaa enään mitään sanoa!
        Uskova muka! Valhe on yksi kymmenestä käskystä..että se siitä!

        Näinpä on. Suotta Johanna syyttää sairauttaan siitä, että koirat paskovat ja kusevat kaiket päivät lattioille. Jos on niin sairas, että ei pysty hoitamaan koirien perusasioita, niin silloin niistä koirista pitää luopua. Johannan koirat eivät koskaan ole olleet sisäsiistejä ja siitä on ollut paljon juttuja netissä. Laiskuutta ja saamattomuutta se on, jos ei opeta koiriaan tarpeilleen ulos.

        Oliko jossain juttua, että Johanna puolusti sitä, että koirien vuoksi lattioilla ei ole mattoja? En ole ennen kuullutkaan, että koiran takia ei voi pitää mattoja lattialla. Meillä ainakin on matot lattialla ihan siitä syystäkin, ettei kynnet spurtteja tehdessään tee lattiaan naarmuja. Ja todellakaan koira ei ole koskaan tehnyt tarpeitaan sisälle.

        Odotan mielenkiinnolla, että milloin Johanna on taas raastuvassa näistä uusimmista jutuista.


      • Ootetaanrauhassa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Näinpä on. Suotta Johanna syyttää sairauttaan siitä, että koirat paskovat ja kusevat kaiket päivät lattioille. Jos on niin sairas, että ei pysty hoitamaan koirien perusasioita, niin silloin niistä koirista pitää luopua. Johannan koirat eivät koskaan ole olleet sisäsiistejä ja siitä on ollut paljon juttuja netissä. Laiskuutta ja saamattomuutta se on, jos ei opeta koiriaan tarpeilleen ulos.

        Oliko jossain juttua, että Johanna puolusti sitä, että koirien vuoksi lattioilla ei ole mattoja? En ole ennen kuullutkaan, että koiran takia ei voi pitää mattoja lattialla. Meillä ainakin on matot lattialla ihan siitä syystäkin, ettei kynnet spurtteja tehdessään tee lattiaan naarmuja. Ja todellakaan koira ei ole koskaan tehnyt tarpeitaan sisälle.

        Odotan mielenkiinnolla, että milloin Johanna on taas raastuvassa näistä uusimmista jutuista.

        Mä odotan mielenkiinnolla, kun selviääkin siitäkin keissistä sakoilla ja sulta poksahtaa suoni päästä....pelkästä raivosta...


      • Ootetaanrauhassa kirjoitti:

        Mä odotan mielenkiinnolla, kun selviääkin siitäkin keissistä sakoilla ja sulta poksahtaa suoni päästä....pelkästä raivosta...

        Miksi et halua Johanalle eläintenpitokieltoa? Mä olen tuota sulta kysynyt monet monituiset kerrat, mutta aina sä alat kiertelemään ja kaartelemaan. Mun on pakko uskoa, että kannatat eläinrääkkäystä.


      • jokokatkeaasuolisen
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi et halua Johanalle eläintenpitokieltoa? Mä olen tuota sulta kysynyt monet monituiset kerrat, mutta aina sä alat kiertelemään ja kaartelemaan. Mun on pakko uskoa, että kannatat eläinrääkkäystä.

        SINÄ väität, että En halua johannalle eläintenpitokieltoa ...ei kukaan muu.Käsittämätöntä on, että sä jaksat Jasminea aina haukkua.
        Se on tehnyt noiden eläinten eteen enemmän kuin sinä ikinä.
        Yhden erän on saanut LAILLISESTI jossulta pois, mitä et suostu edelleenkään hyväksymään, kun se vituttaa sua vain enemmän...että sun niin vihaamasi tyyppi on todellakin tehnyt asian eteen jotain....
        SINÄ tässä olet takkia kääntänyt aina senmukaan, mitä kuulet näädiltä koirien hoidosta. SUN oman lapsesi mukaan koirat on ok.
        Että älä taas selittele muuta.

        Nytkin johannalla on paperi, ettei niitä tarvitse ulos viedä. Sakoilla selvisi.
        Vituttaako?


      • jokokatkeaasuolisen kirjoitti:

        SINÄ väität, että En halua johannalle eläintenpitokieltoa ...ei kukaan muu.Käsittämätöntä on, että sä jaksat Jasminea aina haukkua.
        Se on tehnyt noiden eläinten eteen enemmän kuin sinä ikinä.
        Yhden erän on saanut LAILLISESTI jossulta pois, mitä et suostu edelleenkään hyväksymään, kun se vituttaa sua vain enemmän...että sun niin vihaamasi tyyppi on todellakin tehnyt asian eteen jotain....
        SINÄ tässä olet takkia kääntänyt aina senmukaan, mitä kuulet näädiltä koirien hoidosta. SUN oman lapsesi mukaan koirat on ok.
        Että älä taas selittele muuta.

        Nytkin johannalla on paperi, ettei niitä tarvitse ulos viedä. Sakoilla selvisi.
        Vituttaako?

        Kyllä kuule kultsimussukka se nyt on niin, että minä olen aina jo vuosikausia puoltanut sitä, että Johannalle annettaisi eläintenpitokielto.

        Oikeesti onko sulla luetunymmärtäminen noin vaikeaa? Peruskoulun loppuun saattaminen saattaisi auttaa sua.


      • ulkonaONkoiratnähty
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä kuule kultsimussukka se nyt on niin, että minä olen aina jo vuosikausia puoltanut sitä, että Johannalle annettaisi eläintenpitokielto.

        Oikeesti onko sulla luetunymmärtäminen noin vaikeaa? Peruskoulun loppuun saattaminen saattaisi auttaa sua.

        Ei kyllä sanat ja teot historiassa kohtaa kyllä yhtään......mutta eipä ole uutta.


      • ulkonaONkoiratnähty kirjoitti:

        Ei kyllä sanat ja teot historiassa kohtaa kyllä yhtään......mutta eipä ole uutta.

        Vieläpä kun osaisit perustella väitteesi.


      • Saiskospluvan
        RailiSuominen kirjoitti:

        Vieläpä kun osaisit perustella väitteesi.

        Ihan yhtä hyvin, kuin sinäkin...
        Mitäs siihen lässytät....


      • Saiskospluvan kirjoitti:

        Ihan yhtä hyvin, kuin sinäkin...
        Mitäs siihen lässytät....

        Mä perustelen aina, jos asiallisesti kysytään. Vaikka mä olen perustellut sulle sen sata kertaa asioita, niin sulla onbse ongelma ymmärtää lukemaasi. Ja sille mä en voi mitään.


      • Näillämennäänm
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä perustelen aina, jos asiallisesti kysytään. Vaikka mä olen perustellut sulle sen sata kertaa asioita, niin sulla onbse ongelma ymmärtää lukemaasi. Ja sille mä en voi mitään.

        Ihan samat täältä, edelleen.


    • näädäthävis

      Oikeudessa näytettiin toteen, että Johanna kohtelee eläimiään hyvin ja asianmukaisesti ja piste.

      • Ei näytetty, vaan Johanna sai tuomion.


      • Eisaanut
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei näytetty, vaan Johanna sai tuomion.

        Ei saanut.
        Johanna on itse todennut, että ei saanut tuomiota.
        Tätä on sinunkin nyt vain kunnioitettava.


      • nukkemainen_evankelista

        Johanna on aina ollut hyvä "vaihtoehtoisten faktojen" tuottamisessa.


      • niinkuinMITÄ
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei näytetty, vaan Johanna sai tuomion.

        Sai tuomion mistä?
        SAKOT sai, se ei ole tuomio.
        Mitä lukee oikeuden päätöksessä, joka ei edes ole LAINVOIMAINEN.
        Toisinsanoen, johanna on edelleen syytön, kunnes tuosta joko valitetaan tai se jää voimaan.

        Revi siitä.
        Suolinen.


      • niinkuinMITÄ kirjoitti:

        Sai tuomion mistä?
        SAKOT sai, se ei ole tuomio.
        Mitä lukee oikeuden päätöksessä, joka ei edes ole LAINVOIMAINEN.
        Toisinsanoen, johanna on edelleen syytön, kunnes tuosta joko valitetaan tai se jää voimaan.

        Revi siitä.
        Suolinen.

        Se on käräjäoikeuden vahvistama tuomio. Se on tällä hetkellä voimassa oleva tuomio. Jos siitä valitetaan niin sitten se on taas oma juttunsa. Tuskin ainakaan Johanna valittaa. Tai jos valittaa, niin se on tyhmääkin tyhmempi.

        Että revipä vaan itse vaikka hanurias.


      • reviITSEhanurias
        RailiSuominen kirjoitti:

        Se on käräjäoikeuden vahvistama tuomio. Se on tällä hetkellä voimassa oleva tuomio. Jos siitä valitetaan niin sitten se on taas oma juttunsa. Tuskin ainakaan Johanna valittaa. Tai jos valittaa, niin se on tyhmääkin tyhmempi.

        Että revipä vaan itse vaikka hanurias.

        Tuomio EI OLE LAINVOIMAINEN.


      • reviITSEhanurias kirjoitti:

        Tuomio EI OLE LAINVOIMAINEN.

        Huomaatko, että käräjäoikeuden päätöksessä lukee tuomiolauselma? Se jää voimaan, mikäli kumpikaan osapuoli ei valita. Enkä oikeesti usko, että Johanna valittaa tai jos valittaa niin, se on kyllä niin typerää, kuin vaan typerää voi olla (sanoin tuon jo yllä). Hovi ei voi tuoda asiaan mitään loivennusta Johannalle, koska hovi ei voi yksinkertaisesti "vesittää" niitä viranomaisten esittämiä aihetodisteita, että kämppä useilla tarkastuskerroilla on ollut paskan peitossa.


      • Äläjäkätä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Huomaatko, että käräjäoikeuden päätöksessä lukee tuomiolauselma? Se jää voimaan, mikäli kumpikaan osapuoli ei valita. Enkä oikeesti usko, että Johanna valittaa tai jos valittaa niin, se on kyllä niin typerää, kuin vaan typerää voi olla (sanoin tuon jo yllä). Hovi ei voi tuoda asiaan mitään loivennusta Johannalle, koska hovi ei voi yksinkertaisesti "vesittää" niitä viranomaisten esittämiä aihetodisteita, että kämppä useilla tarkastuskerroilla on ollut paskan peitossa.

        Tuomio EI ole lainvoimainen.
        Siitä on ihan turhaa valkopestä sellaista.


    • laamanni-martin

      Tunkki tuomittiin,täällä jotkut markan aivot ei sitä vielä ymmärrä. Tuomio tuli ja tuomittiin sakkoihin. Nyt on mustaa valkoisella ja oikeus voi seuraavaksi keskittyä niihin seinään heittämisiin ja muihin koiran repimisiin ja tappoihin. Niistä kun on myös tehty poliisille ilmoituksia. Nyt käsiteltiin albertin hajuhaittoja kun rappukäytävässä paska haisi ja pistävä kusenkatku leijui yötäpäivää rapussa. Seuraavaa rosista odotellessa, silloin tulee kovempi tuomio.

    • näädäthävis

      Onko se seuraava rosis sitten tulossa?

      • Tuksueiolerääkännyt

        Ei ainakaan näillä näkymin. Näädillä kestää muutaman päivän sulatella tätä, ettei Tuksu menettänytkään koiriaan ja häntä ei saatu kaltereiden taakse. Tuomio tuli koirien ulkoilluttamisen puutteesta, ei mistään muusta. Täällä näitä rääkkäämisiä keksitään oikein urakalla. Ne kun on kuitenkin pystyttävä näyttämään toteen.


      • syyttäjä.tuomari.pyöveli

        Tämä oli vasta alkua. Nyt on ns. "ovi avattu" oikeaan suuntaan. Seuraavat eläinrääkkäystapaukset käsitellään tiukemman kaavan mukaan, koska nyt on entisyyttä, näyttöä ja dokmentoitua historiaa.
        Näin tätä peliä pelataan. Hitaasti, mutta varmasti.


      • yhfuro
        Tuksueiolerääkännyt kirjoitti:

        Ei ainakaan näillä näkymin. Näädillä kestää muutaman päivän sulatella tätä, ettei Tuksu menettänytkään koiriaan ja häntä ei saatu kaltereiden taakse. Tuomio tuli koirien ulkoilluttamisen puutteesta, ei mistään muusta. Täällä näitä rääkkäämisiä keksitään oikein urakalla. Ne kun on kuitenkin pystyttävä näyttämään toteen.

        Painuhan persEinari ottamaan lääkkees!


      • hghgrehj
        syyttäjä.tuomari.pyöveli kirjoitti:

        Tämä oli vasta alkua. Nyt on ns. "ovi avattu" oikeaan suuntaan. Seuraavat eläinrääkkäystapaukset käsitellään tiukemman kaavan mukaan, koska nyt on entisyyttä, näyttöä ja dokmentoitua historiaa.
        Näin tätä peliä pelataan. Hitaasti, mutta varmasti.

        Olet oikeassa.
        Periksi ei anneta!
        Syyttäjälle doksia koirien kaltoinkohtelusta, heitteille jätöstä, ym.
        Toivottavasti samat Albertinkadun asukkaat jaksavat olla aktiivisia!


    • javituträksyistä

      Oikeus on todennut Tuksun hoitavan rakkejaan tarpeeksi hyvin ja se siitä. Sadoilta muilta räksyjen omistajilta joutaisi ottaa ne piskit pois ja tappaa!!!

    • GREGREWGREWG

      Sai viimeisen varoituksen...muutama kuukausi ja sille lätkäistään eläintepitokielto.

    • Tyg

      Katsoin noita kuvia netissä Arto Länsmanista ja siellä oli kuvia Artosta pikkuinen ruskea koira sylissä. Mikä koira oli kyseessä? Missä se on nyt? Onko tapettu?
      Toivottavasti tuksu nyt pitää varansa. Joillain videoilla tuksu humalassa kadulla ja mopsi pyörii kaikkien jaloissa eikä kukaan pidä huolta!

      • yoerygeryu

        Ilmeisesti sekarotuinen yorkki, jonka tunkio myi viinarahojen tarpeessa.


      • Muistelen

        Sillä on ollu about 10 koiraa viiden viimeisen vuoden aikanaeli vaikea pysyä kärryillä. Mut johonki suurin osa näistä eläimistä on kadonnu. Osa on pystytty jäljittämään, osasta vaan epäilyjä mitä on tapahtunut.


      • aivanjärkkyä

        7 vuoden aikana on ollut 13 koiraa, eli siitäpä vaan puolustamaan nyt kaikki uskovaiset miten hyvin on hoidettu..ja ennenkaikkea glamyyristi!
        Uskomatonta!


    • valker

      "Minä voitin".Kyllähän aikuinen riski ihminen aina pienen koiran voittaa.Tuomio tuli,turha muuta urputtaa.Tuleeko nyt (vastenmielinen)kuva kun ollaan motherin kanssa ravintelissa syömässä,kun voittoa juhlitaan..Siinä unohtuu pieni kyynelehtivä koira mikä sisätiloissa puettu rimssumekkoihin.Mitään ei kaduta,koskaan.Kohti uusia selfieitä nykyisten asusteiden kanssa,aamen,hallelujaa!

      • voisentään

        Lukaiskaapa mitä HYMY lehti kirjuuttelee meidän ihanasta
        Johkusta, peräti kaksi sivullista uutta Johkua, aamen.
        Helmikuun Hymy, jo vain.


    • Hyites

      No niin, nyt on mustaa valkoisella että tuksu asuu kusen ja paskan keskellä! Samoin siitä että on käytännössä nollatulot.
      Emmä vaan kehtaisi tosta kauheesti huudella, mut ehkä se ei tajunnu että sieltä tuli tuomio....

    • Nohajahhhaaaa

      Nyt on virallisessa istunnossa todettu Johanna Tukiaisen asuman ex-miehen asunnon lattioiden olevan kuivuneiden paskojen ja kusen peitossa. Tämä on kirjattu ylös joten kiistatonta.

      Sitten Johanna Tukiainen pitää tilannetta voittona.

      Sitä että viranomaiset todistavat Johanna Tukiaisen lattialla olevan kuivuneita paskakasoja.

      • Hajuhaitatpahimmat

        Ne hajuhaitat häiritsee kyllä eniten...
        Kuinka joku voikaan asua kusta ja paskaa haisevassa asunnossa, kuin mitään ei olisi?
        Ja naapurit ei tee mitään?
        Eivät vissiin uskalla.


    • Elekieli

      Kaikesta näkee että Mopsi tykkää Johannasta

    • jury

      Taloyhtiö voi ottaa asunnon haltuun hajuhaittojen takia. Nyt se on helppoa, kun oikeus totesi, mistä hajut ovat peräisin.

    • GlamourTähti

      Johanna Tukiainen elää Helsingin käräjäoikeuden mukaan asunnossa jonka lattiaa peittää paskakasat ja kusilammikot. Siitä kannattaa olla ylpeä.

      • Jollaksen_ravustaja

        Se lienee sitä glamouria.


    • Ujnbhytgv

      Jossain oli juttua että tää keissi olis tapahtunut nimenomaan naapureiden aloitteesta eli ovat kyllästyneitä hajuhaittoihin. En tiedä onko totta mut hyvin vois olla. Ja pakostihan haittoja on, voi tulla muitakin haittoja jos koiran pissat valuu rakenteisiin, ei pelkkä lattioiden pesu riitä.
      Miten todellisuudesta vieraantunut sitä voi olla kun julistaa voittaneensa oikeudessa vaikka tuli tuomio? Mä en kehtaisi tehdä mitään jos mun kämppä olis oikeudessa todettu olevan paskan ja kusen peitossa!

      • Oikeus_on

        todennut että tuksu mia mari johanna tukiainen on paskainen ja asuu paskan keskellä ja on myös erittäin köyhä. Ei mitään lisättävää!!


      • taloyhtiönvässykät

        Olis kyllä IHME, jos se vässykkäporukka siellä rapussa olis saanut jotain aikaiseksi.
        Jossu on siellä vuosikaudet riehunut ja aiheuttanut haittaa, niin nyt vasta joku tekis asioille jotain?
        Jossain luki, että olis kuukauden aikana ell käynyt tilassa 20 kertaa....epäilen.
        Olisi pitänyt käydä siellä joka päivä ja ei niillä ole aikaa tuollaiseen....

        Ja nyt se, että niitä hajuhaittoja on, on todistettu.
        Sensijaan koiria ei ole näemmä edelleen pakko ulkoiluttaa....sen pitäis vaan opettaa ne paperille ja siivota ne paperit pois ja viedä roskiin kans, ettei ne haise...
        Miten jatko?
        Koska saa sitten häädön?
        Nythän tuo hajuhaitta on siis todettu. Kuka siellä on taloyhtiöstä ollut todistajana?
        En usko, että kukaan.

        Olen kuullut taloyhtiöstä juttuja ja niiden perusteella porukka on kypsänä jossuun, mutta eivät halua/uskalla puuttua.


    • yfhi

      Ei ole perättömiä olleet ne puheet, että Tuksu haisee kuselle, kyllä se uskottava on kun oikein oikeudessa siitä puidaan

      • näinkösevääntyi

        Eiköhän siellä oikeudessa puitu koirien hoidosta, eikä Tuksun hajusta.


    • valker

      Loppuu erään lehden tilaus kuin seinään jos vain tulee pienintäkään mainintaa paperilehteen kuinka "Minä voitin jutun,"näädät hävis,tms.Nyt ei ollut kyse "minästäNI"eikä ns.näädistä vaan koirista,elävistä olennoista.Jokainen koiranomistaja on raivoissaan pienestä tuomiosta.Nuorimmat uskikset eivät tunne eivätkä tiedä ketä oikeasti fanittavat.On saanut pelottelullaan heidät puolleen.On tulimerta,palaavaa merta,matoja,lentokoneessa pörräävää tipiä sylvesteri-paholainen kannoillaan,ym.ym.loputtomasti.Nuorille neuvo:Snap out of it,palatkaa lapsuuden uskoonne,kyllä se riittää.Vaikka tuolle yhdelle emännälle ei riitä mikään,vain Hän tietää ja on oikeassa.Väärä on profetiansa.

      • pelästyvätvarmaan

        Sun on toi uhkauksesi tilauksen lopettamisesta syineen annettava tiedoksi kyseisen lehden asiakaspalveluun.


    • fkuji

      Kyllä se ulosteiden haju tuksuunkin tarttuu, sitä on sängyssäkin ollut ja vaatekasat lattialla niihin ulostettu päälle joten kyllä se tuksuun on tarttunut! Tai voihan ne olla tuksun omiakin eritteitä, se tyttö ei kainostele missä ulostaa vaikka tampereen asemalaiturilla niin miksei omaan himan lattiallekin voi hiukan päästellä.

      • Hykieenikko

        Entäs se kuukautisverinen mekko joka sillä oli kerran päällä oikeudessa....


    • Vertailun
      • Tuossa tapauksessa toimittiin siten, kun laki edellyttää. Havainnoista ilmoitettiin eläinsuojeluviranomasille ja tuomio nassahti eläintenpitokieltona. Miksi Jasmina ei ilmoittanut Johannan toistuvista huonoista kohteluista? Jos Jasmina olisi tuntenut vastuunsa, niin hän olisi saattanut säästää monen koiran kärsimykset kääntymällä eläinsuojeluviranomaisten puoleen.


      • Uteliashhh
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa toimittiin siten, kun laki edellyttää. Havainnoista ilmoitettiin eläinsuojeluviranomasille ja tuomio nassahti eläintenpitokieltona. Miksi Jasmina ei ilmoittanut Johannan toistuvista huonoista kohteluista? Jos Jasmina olisi tuntenut vastuunsa, niin hän olisi saattanut säästää monen koiran kärsimykset kääntymällä eläinsuojeluviranomaisten puoleen.

        Onko sulla tietoa ettei Jasmina ole ilmoittanut asiasta viranomaisille?
        Mulla on sellainen käsitys että se oli nimenomaan pikkusisko joka ilmoitti.


      • Pöydällä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa toimittiin siten, kun laki edellyttää. Havainnoista ilmoitettiin eläinsuojeluviranomasille ja tuomio nassahti eläintenpitokieltona. Miksi Jasmina ei ilmoittanut Johannan toistuvista huonoista kohteluista? Jos Jasmina olisi tuntenut vastuunsa, niin hän olisi saattanut säästää monen koiran kärsimykset kääntymällä eläinsuojeluviranomaisten puoleen.

        Mä veikkaan että Julian kuoleman jälkeen koko perhe oli niin sekaisin (ymmärrettävästi) ettei vaan ollu voimia viedä eteenpäin tätä asiaa tai ehkä mamma jopa kielsi. Jasmine pelasti koirat uusiin koteihin ja sai siskonsa vihat päälleen. Huonolla tuurilla jasmine olis joutunu vaikeuksiin koska varasti koirat, niin varmaan haluttiin pitää asia perheen sisällä. Käsittääkseni siskoksilla ollu aika huonot välit tän jälkeen. Jasmine on tehnyt paljon hyvää pelastamalla koirat ja possun.
        Muistanko väärin et tuksu olis tehnyt Jasminen koirista eläinsuojeluilmoituksen?


      • Niinpätuoteki
        Pöydällä kirjoitti:

        Mä veikkaan että Julian kuoleman jälkeen koko perhe oli niin sekaisin (ymmärrettävästi) ettei vaan ollu voimia viedä eteenpäin tätä asiaa tai ehkä mamma jopa kielsi. Jasmine pelasti koirat uusiin koteihin ja sai siskonsa vihat päälleen. Huonolla tuurilla jasmine olis joutunu vaikeuksiin koska varasti koirat, niin varmaan haluttiin pitää asia perheen sisällä. Käsittääkseni siskoksilla ollu aika huonot välit tän jälkeen. Jasmine on tehnyt paljon hyvää pelastamalla koirat ja possun.
        Muistanko väärin et tuksu olis tehnyt Jasminen koirista eläinsuojeluilmoituksen?

        Jep.
        Ja nimenomaan bobbysta.
        Kiusallaan sen teki ja kaikki oli tarkastuksessa ok.


      • Uteliashhh kirjoitti:

        Onko sulla tietoa ettei Jasmina ole ilmoittanut asiasta viranomaisille?
        Mulla on sellainen käsitys että se oli nimenomaan pikkusisko joka ilmoitti.

        Tässä on Jasminan vuodatuksia, jossa hän sanoo, että Suomessa eläinsuojelulaki ei toimi ja siksi on oletettavaa, että hän sivuutti eläinsuojeluviranomaiset.

        Jos joku nämä vuodatukset luettuaan vielä puolustaa Jasminaa siitä, että hän teki oikein, kun ei ottanut yhteyttä viranomaisiin, niin silloin kannattaa vähän miettiä syntyjä syviä. Ja nämä eivät todellakaan ole ainoat Jasminan vuodatukset. Niitä hakeva löytää lisää ja lisää Jasminan vuodatuksia Johannan huonosta koirien kohtelusta. Miksi Jasmina eläinrakkaanan eläintenhoitajana antoi koirien kärsiä ja vieläpä kuvailee tapahtumia kärsimyksestä netissä, mutta eläinsuojeluviranomaisten kanssa hän on haluton toimimaan?

        3.1.2013 21:56
        Jasmine TukiainenjulkaisiJohanna Mia Mari Tukiainen
        TÄSTÄ SAAT.
        JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että
        teet.
        yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI.
        VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina
        olemaan.
        "perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena" -Joo on OLLUT mutta
        kaikella rajansa. Vittuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle
        ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN
        koska et koskaan saa mun elämää.
        sun "glamour" ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. :)
        En IKINIÄ , IKINÄ, KOSKAAN halua kuulla susta MITÄÄN, älä kirjota KOSKAAN
        mulle. Ja JOS vanhemmat enään sua tukholmaan haluu, ni AINOASTAAN sillon saat
        ilmottaa ni lähden kauas susta!!!
        Ystävät, miehet, ja nyt perhe. Sulla on ollut vakavia ongelmia kauan, olet
        tarvinnut apua mutta se ei kelpaa. SUUTUT ja HUUDAT tai HAUKUT , HETI jos joku
        sanoo jotain sua "vastaan"
        -näsäviisas pikku jassu tässä, niimpä, ainaki YHDELLÄ on hevoset tallissa
        ja järki kädessä tässä perheessä
        Johanna haukkuu kaikki pystyyn ja huorittelee OMAA ÄITIÄÄN. NYT (koska
        ITSELLÄÄN on MiesONGELMIA (noshit) ) ni laittaa oman Perheen perseelleen.
        Sano mitä vain, SULLA ei ole MITÄÄN tekemistä Äitisi ja Isäsi ongelmien
        tai suhteen tai avioliiton kanssa. EI MITÄÄN.
        Toivottavasti luet tämän ja tämä menee perille. (todennäköisesti EI mene
        perille mikään)...
        Sulla ei ole aitoja ystävia, perhe meni ja lähti ja PYSYN poissa vaikka
        LEIKKISIT kuinka kilttiä. Miehet... UNOHDA NE.
        Sulla on "vaikeaa" olla ja "paha mieli" jne. Toivoin ja TOIVOIN oikeasti että
        löytäisit Itsesi, rakkautta ja lämpöä ja haluaisit APUA. sä Tarvitset
        edelleen ja enemmän kun Koskaan APUA.
        se apu on ollut sun tukena kaikkina vuosina ja sä jauhat "anteeksi antoa". Olet
        saanut anteeksi. TÄTÄ en vain koskaan anna anteeksi. muista se. rajat
        kaikella.
        Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle. Avataan viina pullo
        6 aamulla ja vedetään perseet ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa
        matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa joka ei edes TIEDÄ mitä se on
        tehnyt väärin. jne jne jne jne jne jne jne jne AINII ei saa unohtaa
        pillereitä ja Lääkkeitä ni olo "paranee" ja huudetaan perheelle vähän
        lisää.
        TÄTÄ ON JATKUNUT MONTA VUOTTA . Olen AINA antanut "anteeksi" ja "leikkinyt"
        "kivaa" ja en ole JAKSANUT VÄLITTÄÄ.
        MUTTA NYT RIITTI.
        mieti JOSKUS muita kun vaan itseäsi, et ole muuta tehnyt MONEEN vuoteen tai jos
        edes koskaan.
        Heidå. ja ÄLÄ kirjota eikä tartte vastaa, en lue :) KOSKAAN. kirjotan että
        kaikki tietää että olet tällainen ihminen. koska tämä on TOTUUS
        Johannasta.
        20 minuuttia sitten
        Jasmine Tukiainen JA SUOMALAISILLE NÄÄDILLE JA KAVEREILLE JA MUILLE "


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Tässä on Jasminan vuodatuksia, jossa hän sanoo, että Suomessa eläinsuojelulaki ei toimi ja siksi on oletettavaa, että hän sivuutti eläinsuojeluviranomaiset.

        Jos joku nämä vuodatukset luettuaan vielä puolustaa Jasminaa siitä, että hän teki oikein, kun ei ottanut yhteyttä viranomaisiin, niin silloin kannattaa vähän miettiä syntyjä syviä. Ja nämä eivät todellakaan ole ainoat Jasminan vuodatukset. Niitä hakeva löytää lisää ja lisää Jasminan vuodatuksia Johannan huonosta koirien kohtelusta. Miksi Jasmina eläinrakkaanan eläintenhoitajana antoi koirien kärsiä ja vieläpä kuvailee tapahtumia kärsimyksestä netissä, mutta eläinsuojeluviranomaisten kanssa hän on haluton toimimaan?

        3.1.2013 21:56
        Jasmine TukiainenjulkaisiJohanna Mia Mari Tukiainen
        TÄSTÄ SAAT.
        JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että
        teet.
        yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI.
        VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina
        olemaan.
        "perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena" -Joo on OLLUT mutta
        kaikella rajansa. Vittuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle
        ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN
        koska et koskaan saa mun elämää.
        sun "glamour" ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. :)
        En IKINIÄ , IKINÄ, KOSKAAN halua kuulla susta MITÄÄN, älä kirjota KOSKAAN
        mulle. Ja JOS vanhemmat enään sua tukholmaan haluu, ni AINOASTAAN sillon saat
        ilmottaa ni lähden kauas susta!!!
        Ystävät, miehet, ja nyt perhe. Sulla on ollut vakavia ongelmia kauan, olet
        tarvinnut apua mutta se ei kelpaa. SUUTUT ja HUUDAT tai HAUKUT , HETI jos joku
        sanoo jotain sua "vastaan"
        -näsäviisas pikku jassu tässä, niimpä, ainaki YHDELLÄ on hevoset tallissa
        ja järki kädessä tässä perheessä
        Johanna haukkuu kaikki pystyyn ja huorittelee OMAA ÄITIÄÄN. NYT (koska
        ITSELLÄÄN on MiesONGELMIA (noshit) ) ni laittaa oman Perheen perseelleen.
        Sano mitä vain, SULLA ei ole MITÄÄN tekemistä Äitisi ja Isäsi ongelmien
        tai suhteen tai avioliiton kanssa. EI MITÄÄN.
        Toivottavasti luet tämän ja tämä menee perille. (todennäköisesti EI mene
        perille mikään)...
        Sulla ei ole aitoja ystävia, perhe meni ja lähti ja PYSYN poissa vaikka
        LEIKKISIT kuinka kilttiä. Miehet... UNOHDA NE.
        Sulla on "vaikeaa" olla ja "paha mieli" jne. Toivoin ja TOIVOIN oikeasti että
        löytäisit Itsesi, rakkautta ja lämpöä ja haluaisit APUA. sä Tarvitset
        edelleen ja enemmän kun Koskaan APUA.
        se apu on ollut sun tukena kaikkina vuosina ja sä jauhat "anteeksi antoa". Olet
        saanut anteeksi. TÄTÄ en vain koskaan anna anteeksi. muista se. rajat
        kaikella.
        Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle. Avataan viina pullo
        6 aamulla ja vedetään perseet ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa
        matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa joka ei edes TIEDÄ mitä se on
        tehnyt väärin. jne jne jne jne jne jne jne jne AINII ei saa unohtaa
        pillereitä ja Lääkkeitä ni olo "paranee" ja huudetaan perheelle vähän
        lisää.
        TÄTÄ ON JATKUNUT MONTA VUOTTA . Olen AINA antanut "anteeksi" ja "leikkinyt"
        "kivaa" ja en ole JAKSANUT VÄLITTÄÄ.
        MUTTA NYT RIITTI.
        mieti JOSKUS muita kun vaan itseäsi, et ole muuta tehnyt MONEEN vuoteen tai jos
        edes koskaan.
        Heidå. ja ÄLÄ kirjota eikä tartte vastaa, en lue :) KOSKAAN. kirjotan että
        kaikki tietää että olet tällainen ihminen. koska tämä on TOTUUS
        Johannasta.
        20 minuuttia sitten
        Jasmine Tukiainen JA SUOMALAISILLE NÄÄDILLE JA KAVEREILLE JA MUILLE "

        Ja lisää:

        "25.2.2014 6:58
        februari 24, 2014 / Jasmine Tukiainen / 0 kommentarer
        image
        Huomenta vaan! Heräsin ja olin saanut monia viestejä koskien Seiskan
        artikkelia tänään. Kun luin sen, en ihmetellyt että siskoni olisi sanonut
        näin tai halunnut jopa tehdä tämänkaltaisen jutun lehteen. Ainut mitä
        ihmettelin oli kuinka toimittaja voi/haluaa/Saa tehdä jutun jossa ei ole
        päätä eikä häntää eikä minkäänlaista totuutta ja varsinkin kysymättä
        Mun puolta koko asiasta? Jos multa kysyttäisiin oikein, voisin kertoa kaikkea
        jännää ja Aitoa ja niin.. Mutta että näin laitetaan Mun nimi julkisesti ja
        edes vihjaillaan että olisin ”kavalluksen” takana!? Se sai mut suuttumaan
        kieltämättä… Totuus on kauhea, mutta todella helppo, todisteet ovat veden
        pitäviä ja voisin kirjoittaa vaikka koko yön tässä ”totuuksia” mutta
        tiedättekö….en Jaksa edes vajota niin alas kun vanhin siskoni kenen kanssa
        mulla meni välit poikki KAUAN sitten. Minä itse laitoin ne poikki MONESTA
        syystä. -Olisin antanut anteeksi jos minulta olisi sellaista koskaan pyydetty.
        Sen jälkeen se on vaan pahentanut välejä käytöksellään joten vaikka
        joissain tilanteissa olen yrittänyt auttaa tai olla tukena tai jopa pelastaa
        tilanteista niin päädyn aina samaan tulokseen. Eli en voinut sietää koko
        ihmistä. MONESTA syystä.
        ”Viimeisiä sanoja” sinne tänne, suurin osa omasta suustaan ja jopa
        keksittyjä ja se saa mut melkein surulliseksi. Kuinka voi puhua kuolleen
        puolesta tuolla tavoin mitä olen saanut kuulla…
        Mulla on myös sanat ja muistot ja kaikki, mutta en käytä niitä omaksi
        edukseni.
        Ainut Julian puheista mitä haluan jakaa on että ”J ei pidä huolta
        koiristaan ja on kännissä 24/7 jne jne jne” ”Hänen pitäisi luopua
        kaikista..” Niin kai kunnioitan viimeisiä sanoja mäkin.
        Olisi vaikka mitä lisättävää mutta en halua olla ilkeä ihminen = lisätä
        suolaa haavaan.
        Julia ja minä oltiin paljon läheisempiä kun mitä monet tietää edes. Monet
        tuntee Julian, Johannan median kautta, mutta Julia oli tuhat kertaa
        enemmän!!!!!
        Muutakin kuin riepoteltavana jossain baarissa. Muu aika, oli päinvastaista ja
        viime ajat hän Taisteli! Mun luona kolme kuukautta kun oli, meistä tuli
        läheisempiä kun koskaan ja silloin Julia kertoi vaikka MITÄ! Juteltiin joka
        päivä ja kirjoiteltiin ja kun mahdollista niin nähtiin heti. Juteltiin
        kaikesta, varsinkin elämästä, perhe asioista ja mun ja Johannan riidoista. En
        ikinä tule kääntämään Julian sanoja edukseni vaikka musta valehdeltaisiin
        kuinka.
        Kun Rakkain siskoni ja luotettavin ystäväni Julia menehtyi. Otin kaikki koirat
        huostaani ensin yhdestä syystä. Siitä että ne oli juuri Julialla hoidossa,
        Julia piti eläimistä huolta. -usein! Johanna jätti ne Jollaksen asuntoon
        perjantaina Julian hoitoon sen jälkeen kun oli riidellyt taas Julian kaa.
        Siellä ne oli maanantaihin asti. (Sen jälkeen YMMÄRRÄN jos J ei niistä
        pystynyt pitää huolta surun ja katumisen keskellä.) Mutta olin Tukholmassa
        itse ja puhuin puhelimessa J ”ystävän” kanssa joka kertoi että J on
        asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa
        kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä
        haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi
        kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän
        hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta
        päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään
        viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa
        puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta,
        anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani)
        =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki
        sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne.
        Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n
        TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ
        syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset
        turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt
        rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee,
        lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti
        eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja
        kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä
        muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen,
        ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä
        välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä,
        uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan
        (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää
        että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit."


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Ja lisää:

        "25.2.2014 6:58
        februari 24, 2014 / Jasmine Tukiainen / 0 kommentarer
        image
        Huomenta vaan! Heräsin ja olin saanut monia viestejä koskien Seiskan
        artikkelia tänään. Kun luin sen, en ihmetellyt että siskoni olisi sanonut
        näin tai halunnut jopa tehdä tämänkaltaisen jutun lehteen. Ainut mitä
        ihmettelin oli kuinka toimittaja voi/haluaa/Saa tehdä jutun jossa ei ole
        päätä eikä häntää eikä minkäänlaista totuutta ja varsinkin kysymättä
        Mun puolta koko asiasta? Jos multa kysyttäisiin oikein, voisin kertoa kaikkea
        jännää ja Aitoa ja niin.. Mutta että näin laitetaan Mun nimi julkisesti ja
        edes vihjaillaan että olisin ”kavalluksen” takana!? Se sai mut suuttumaan
        kieltämättä… Totuus on kauhea, mutta todella helppo, todisteet ovat veden
        pitäviä ja voisin kirjoittaa vaikka koko yön tässä ”totuuksia” mutta
        tiedättekö….en Jaksa edes vajota niin alas kun vanhin siskoni kenen kanssa
        mulla meni välit poikki KAUAN sitten. Minä itse laitoin ne poikki MONESTA
        syystä. -Olisin antanut anteeksi jos minulta olisi sellaista koskaan pyydetty.
        Sen jälkeen se on vaan pahentanut välejä käytöksellään joten vaikka
        joissain tilanteissa olen yrittänyt auttaa tai olla tukena tai jopa pelastaa
        tilanteista niin päädyn aina samaan tulokseen. Eli en voinut sietää koko
        ihmistä. MONESTA syystä.
        ”Viimeisiä sanoja” sinne tänne, suurin osa omasta suustaan ja jopa
        keksittyjä ja se saa mut melkein surulliseksi. Kuinka voi puhua kuolleen
        puolesta tuolla tavoin mitä olen saanut kuulla…
        Mulla on myös sanat ja muistot ja kaikki, mutta en käytä niitä omaksi
        edukseni.
        Ainut Julian puheista mitä haluan jakaa on että ”J ei pidä huolta
        koiristaan ja on kännissä 24/7 jne jne jne” ”Hänen pitäisi luopua
        kaikista..” Niin kai kunnioitan viimeisiä sanoja mäkin.
        Olisi vaikka mitä lisättävää mutta en halua olla ilkeä ihminen = lisätä
        suolaa haavaan.
        Julia ja minä oltiin paljon läheisempiä kun mitä monet tietää edes. Monet
        tuntee Julian, Johannan median kautta, mutta Julia oli tuhat kertaa
        enemmän!!!!!
        Muutakin kuin riepoteltavana jossain baarissa. Muu aika, oli päinvastaista ja
        viime ajat hän Taisteli! Mun luona kolme kuukautta kun oli, meistä tuli
        läheisempiä kun koskaan ja silloin Julia kertoi vaikka MITÄ! Juteltiin joka
        päivä ja kirjoiteltiin ja kun mahdollista niin nähtiin heti. Juteltiin
        kaikesta, varsinkin elämästä, perhe asioista ja mun ja Johannan riidoista. En
        ikinä tule kääntämään Julian sanoja edukseni vaikka musta valehdeltaisiin
        kuinka.
        Kun Rakkain siskoni ja luotettavin ystäväni Julia menehtyi. Otin kaikki koirat
        huostaani ensin yhdestä syystä. Siitä että ne oli juuri Julialla hoidossa,
        Julia piti eläimistä huolta. -usein! Johanna jätti ne Jollaksen asuntoon
        perjantaina Julian hoitoon sen jälkeen kun oli riidellyt taas Julian kaa.
        Siellä ne oli maanantaihin asti. (Sen jälkeen YMMÄRRÄN jos J ei niistä
        pystynyt pitää huolta surun ja katumisen keskellä.) Mutta olin Tukholmassa
        itse ja puhuin puhelimessa J ”ystävän” kanssa joka kertoi että J on
        asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa
        kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä
        haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi
        kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän
        hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta
        päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään
        viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa
        puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta,
        anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani)
        =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki
        sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne.
        Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n
        TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ
        syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset
        turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt
        rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee,
        lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti
        eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja
        kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä
        muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen,
        ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä
        välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä,
        uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan
        (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää
        että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit."

        Ja jatkuu

        "Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee,
        lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti
        eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja
        kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä
        muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen,
        ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä
        välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä,
        uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan
        (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää
        että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti jonka oon
        saanut, J kirjoittaa että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -eli se haluaa
        myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu ja
        ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on että J on nyt niin pahassa tilassa,
        että tarvitsee jotain jota omistaa ja pitää lähellään kun on paha mieli.
        -koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja..
        Toivon sydämenipohjasta että jos joku näkee uuden mopsi pennun jossain
        riepoteltavana niskasta kantaen baarissa niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mielummin
        TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta ja että koira saisi
        mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin. Laki-jutut ja
        eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa näköjään joten toivon vain
        että kaikki menee hyvin ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN
        pentu-elämän.. Haluan uskoa että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja
        tiedä miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös että joskus
        pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennenkuin
        ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että
        tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira
        ansaitsee, eli parasta.
        Olen AINA, toivonut Johannan parasta myös ja en ikinä halua siskolleni pahaa.
        Mutta voin myös ”ilkeänä ihmisenä” myöntää, että se on nyt tehnyt
        joitakin asioita joita en IKINÄ anna anteeksi kokonaan. Asioita jotka se
        todennäköisesti itsekin on yrittänyt poistaa mielestään, Juliaa koskevia.
        En ole KOSKAAN saanut yhtäkään anteeksipyyntöä enkä normaalia keskustelua
        asioista joten en edes jaksa yrittää enään. Mua käy vain sääliksi koko J.
        :/ mieti, että edes kirjoitan tällaista blogia, omasta siskosta.. On
        meilläkin jutut Hahahh.
        No, halusin vain jakaa LYHYEN version totuudesta koira-asiasta kun kerran mua
        uhkaillaan ja vedetään jopa artikkeliin ”kavaltajana”. En uhkaile, mutta
        niillä Faktoilla ja totuuksilla millä istun, en olisi luullut että J KEHTAA
        edes lähteä julkisesti riehumaan…….
        Joskus Veri, ei ole vettä paksumpaa. Silti toivon ja olen aina tehnyt, parasta
        ja HOITOA siskolleni.
        En ole surullinen, en stressaantunut, en mitään negatiivistä joten en hae
        sääliä tai mediaa tai mitään enkä tienaa mitään muuta näin, kun
        totuuden. Joten pyydän anteeksi että julkisesti astuin alemmas ja kirjoitan
        julkisesti siskostani/tällaisesta asiasta, mutta jos mun jaloille saa astua ja
        taktiikkana ainoastaan valheet, niin astun yhden askeleen edelle. (Eikö se
        ollut Karma? -en olisi luullut että kehtaa tuoda TOTUUDEN julkisuuteen. Tähän
        asti hoidin asiat ilman julkisuutta..)"

        Kysymys kuuluu: Miksi Jasmina on haluton toimimaan viranomaisten kanssa? Tuosta olisi löytynyt sellainen aineisto syyttäjän ja rosiksen tuomarin eteen, että uskon vahvasti, että eläintenpitokielto olisi rapasahtanut jo kauan aikaa sitten ja nää kuusi koiraa olisivat säästyneet turhilta kärsimyksiltä. Miksi Jasmina, vaikka sulla oli todisteina mm. eläinlääkärin lausunnot?


      • ghjjikdfokl
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja jatkuu

        "Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee,
        lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti
        eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja
        kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä
        muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen,
        ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä
        välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä,
        uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan
        (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää
        että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti jonka oon
        saanut, J kirjoittaa että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -eli se haluaa
        myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu ja
        ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on että J on nyt niin pahassa tilassa,
        että tarvitsee jotain jota omistaa ja pitää lähellään kun on paha mieli.
        -koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja..
        Toivon sydämenipohjasta että jos joku näkee uuden mopsi pennun jossain
        riepoteltavana niskasta kantaen baarissa niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mielummin
        TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta ja että koira saisi
        mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin. Laki-jutut ja
        eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa näköjään joten toivon vain
        että kaikki menee hyvin ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN
        pentu-elämän.. Haluan uskoa että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja
        tiedä miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös että joskus
        pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennenkuin
        ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että
        tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira
        ansaitsee, eli parasta.
        Olen AINA, toivonut Johannan parasta myös ja en ikinä halua siskolleni pahaa.
        Mutta voin myös ”ilkeänä ihmisenä” myöntää, että se on nyt tehnyt
        joitakin asioita joita en IKINÄ anna anteeksi kokonaan. Asioita jotka se
        todennäköisesti itsekin on yrittänyt poistaa mielestään, Juliaa koskevia.
        En ole KOSKAAN saanut yhtäkään anteeksipyyntöä enkä normaalia keskustelua
        asioista joten en edes jaksa yrittää enään. Mua käy vain sääliksi koko J.
        :/ mieti, että edes kirjoitan tällaista blogia, omasta siskosta.. On
        meilläkin jutut Hahahh.
        No, halusin vain jakaa LYHYEN version totuudesta koira-asiasta kun kerran mua
        uhkaillaan ja vedetään jopa artikkeliin ”kavaltajana”. En uhkaile, mutta
        niillä Faktoilla ja totuuksilla millä istun, en olisi luullut että J KEHTAA
        edes lähteä julkisesti riehumaan…….
        Joskus Veri, ei ole vettä paksumpaa. Silti toivon ja olen aina tehnyt, parasta
        ja HOITOA siskolleni.
        En ole surullinen, en stressaantunut, en mitään negatiivistä joten en hae
        sääliä tai mediaa tai mitään enkä tienaa mitään muuta näin, kun
        totuuden. Joten pyydän anteeksi että julkisesti astuin alemmas ja kirjoitan
        julkisesti siskostani/tällaisesta asiasta, mutta jos mun jaloille saa astua ja
        taktiikkana ainoastaan valheet, niin astun yhden askeleen edelle. (Eikö se
        ollut Karma? -en olisi luullut että kehtaa tuoda TOTUUDEN julkisuuteen. Tähän
        asti hoidin asiat ilman julkisuutta..)"

        Kysymys kuuluu: Miksi Jasmina on haluton toimimaan viranomaisten kanssa? Tuosta olisi löytynyt sellainen aineisto syyttäjän ja rosiksen tuomarin eteen, että uskon vahvasti, että eläintenpitokielto olisi rapasahtanut jo kauan aikaa sitten ja nää kuusi koiraa olisivat säästyneet turhilta kärsimyksiltä. Miksi Jasmina, vaikka sulla oli todisteina mm. eläinlääkärin lausunnot?

        Eiköhän siellä taustapiruna hääri itse Mamma....
        Sehän kuittaa tunkion rikollisen elämänkin tyyliin "vähän töppäili".
        Tukiaisten perhedynamiikka, varsinkin tuohon aikaan 2014, on outo.
        Tunkio siellä asioista päättää ja jyrää kaikki muut alleen.
        Mamma itkeä tihrustanut Jasminelle kuinka vaikeaa tunkiolla on jne. että ethän nyt lisää tunkion huonoa oloa. Tiedä vaikka itsarin tekisi!
        Sillä lailla toimii kauhuprimpsessan ihan itse luonut Mamma.

        Ota huomioon, että Jasmine oli n. 20v. silloin


      • ghjjikdfokl kirjoitti:

        Eiköhän siellä taustapiruna hääri itse Mamma....
        Sehän kuittaa tunkion rikollisen elämänkin tyyliin "vähän töppäili".
        Tukiaisten perhedynamiikka, varsinkin tuohon aikaan 2014, on outo.
        Tunkio siellä asioista päättää ja jyrää kaikki muut alleen.
        Mamma itkeä tihrustanut Jasminelle kuinka vaikeaa tunkiolla on jne. että ethän nyt lisää tunkion huonoa oloa. Tiedä vaikka itsarin tekisi!
        Sillä lailla toimii kauhuprimpsessan ihan itse luonut Mamma.

        Ota huomioon, että Jasmine oli n. 20v. silloin

        Jasmina oli tuolloin 25 v. Hän on kaupparekisterin mukaan syntynyt 13.3.-89. Ihan tarpeeksi iso tytteli hän oli vastaamaan sanoistaan ja teoistaan.

        Mä en voi hyväksyä sitä, että julkisuuteen tullaan valittamaan ja hakemaan päänsilityksiä ja sädekehää päänsä päälle moisilla. Jos ei kerta halua toimia eläinsuojelun kanssa yhteistyössä äipän käskyjä pelkäävänä, niin silloin pitäisi pitää se suukkonen kiinni.

        Tuollahan oli juttua, että Marja-äiti olisi ollut todistajan ominaisuudessa rosiksessa. En tiedä, että oliko, vaiko eikö ollut. Jos häneltä on esim. kysytty, että miten Johanna koiristaan huolehtii, niin mitäpä lienee vastannut todistajavalan velvoittaessa? Jos hän on sanonut, että hyvin, niin mihin asemaan Jasminan vaikerrukset pitää asettaa? Äippähän silloin haluaa osoittaa, että Jasmina valehtelee. Jos taas juttu on toistepäin, että Jasmina puhuu totta, niin Marja-äippähän on silloin vannonut väärän valan.

        Ovat kyllä niin omituista sakkia, kuin vaan olla ja voivat. Ihan koko sakki.


      • juuVÄÄRINsammutettu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja jatkuu

        "Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee,
        lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti
        eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja
        kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä
        muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen,
        ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä
        välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä,
        uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan
        (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää
        että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti jonka oon
        saanut, J kirjoittaa että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -eli se haluaa
        myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu ja
        ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on että J on nyt niin pahassa tilassa,
        että tarvitsee jotain jota omistaa ja pitää lähellään kun on paha mieli.
        -koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja..
        Toivon sydämenipohjasta että jos joku näkee uuden mopsi pennun jossain
        riepoteltavana niskasta kantaen baarissa niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mielummin
        TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta ja että koira saisi
        mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin. Laki-jutut ja
        eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa näköjään joten toivon vain
        että kaikki menee hyvin ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN
        pentu-elämän.. Haluan uskoa että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja
        tiedä miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös että joskus
        pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennenkuin
        ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että
        tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira
        ansaitsee, eli parasta.
        Olen AINA, toivonut Johannan parasta myös ja en ikinä halua siskolleni pahaa.
        Mutta voin myös ”ilkeänä ihmisenä” myöntää, että se on nyt tehnyt
        joitakin asioita joita en IKINÄ anna anteeksi kokonaan. Asioita jotka se
        todennäköisesti itsekin on yrittänyt poistaa mielestään, Juliaa koskevia.
        En ole KOSKAAN saanut yhtäkään anteeksipyyntöä enkä normaalia keskustelua
        asioista joten en edes jaksa yrittää enään. Mua käy vain sääliksi koko J.
        :/ mieti, että edes kirjoitan tällaista blogia, omasta siskosta.. On
        meilläkin jutut Hahahh.
        No, halusin vain jakaa LYHYEN version totuudesta koira-asiasta kun kerran mua
        uhkaillaan ja vedetään jopa artikkeliin ”kavaltajana”. En uhkaile, mutta
        niillä Faktoilla ja totuuksilla millä istun, en olisi luullut että J KEHTAA
        edes lähteä julkisesti riehumaan…….
        Joskus Veri, ei ole vettä paksumpaa. Silti toivon ja olen aina tehnyt, parasta
        ja HOITOA siskolleni.
        En ole surullinen, en stressaantunut, en mitään negatiivistä joten en hae
        sääliä tai mediaa tai mitään enkä tienaa mitään muuta näin, kun
        totuuden. Joten pyydän anteeksi että julkisesti astuin alemmas ja kirjoitan
        julkisesti siskostani/tällaisesta asiasta, mutta jos mun jaloille saa astua ja
        taktiikkana ainoastaan valheet, niin astun yhden askeleen edelle. (Eikö se
        ollut Karma? -en olisi luullut että kehtaa tuoda TOTUUDEN julkisuuteen. Tähän
        asti hoidin asiat ilman julkisuutta..)"

        Kysymys kuuluu: Miksi Jasmina on haluton toimimaan viranomaisten kanssa? Tuosta olisi löytynyt sellainen aineisto syyttäjän ja rosiksen tuomarin eteen, että uskon vahvasti, että eläintenpitokielto olisi rapasahtanut jo kauan aikaa sitten ja nää kuusi koiraa olisivat säästyneet turhilta kärsimyksiltä. Miksi Jasmina, vaikka sulla oli todisteina mm. eläinlääkärin lausunnot?

        Sulla suolinen on sisälukutaito täysin hukassa.
        Sulle on moneen kertaan sanottu, että eläinlääkärillä on oikeus hätäsijoittaa eläimet, jos niin katsoo tarpeelliseksi.
        Tämä vastaus ei sinua tyydytä, koska haluat vainota Jasminea asialla.
        Pelkästään siitä on kyse.
        Ne elukat olisi palautettu Johannalle, jos jotain laitonta olisi tehty.
        Joanna tietää, ettei saa ensimmäistä eräänsä takaisin, koska silloin selviää niiden kaltoinkohtelu myöskin.
        Miksi Julian mopsia ei palautettu?
        Sehän on Johannan maksama.

        Kaiva nyt se pää sieltä perseestä ja olisit tyytyväinen, että JASMIN sai yhden satsin koiria parempiin koteihin, jos kateellisuudeltas ja katkeruudeltas siihen pystyt.
        Pahalta tosin näyttää...
        Tilasto on edelleen se, että JaSMIN on hommat hoitanut kotiin, paremmin kuin sinä jauhamalla paskaa suoli24 sivustolla.
        Toivottavasti Jasmin myös laittasi sun sanomiset ja vainoamiset eteenpäin...vaikka epäilen, että likalla on älliä kuitenkin enemmän kuin sinulla ikinä, vaikka niin yrität täällä kaikenmaailman "asiantuntemuksillasi" päteä.
        Alas on ammuttu sun väittämäsi moneen kertaan, mutta kun ei mene jakeluun, niin ei mene ja se ei ole silloin meidän syymme....


      • railionIDIOOTTI
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja lisää:

        "25.2.2014 6:58
        februari 24, 2014 / Jasmine Tukiainen / 0 kommentarer
        image
        Huomenta vaan! Heräsin ja olin saanut monia viestejä koskien Seiskan
        artikkelia tänään. Kun luin sen, en ihmetellyt että siskoni olisi sanonut
        näin tai halunnut jopa tehdä tämänkaltaisen jutun lehteen. Ainut mitä
        ihmettelin oli kuinka toimittaja voi/haluaa/Saa tehdä jutun jossa ei ole
        päätä eikä häntää eikä minkäänlaista totuutta ja varsinkin kysymättä
        Mun puolta koko asiasta? Jos multa kysyttäisiin oikein, voisin kertoa kaikkea
        jännää ja Aitoa ja niin.. Mutta että näin laitetaan Mun nimi julkisesti ja
        edes vihjaillaan että olisin ”kavalluksen” takana!? Se sai mut suuttumaan
        kieltämättä… Totuus on kauhea, mutta todella helppo, todisteet ovat veden
        pitäviä ja voisin kirjoittaa vaikka koko yön tässä ”totuuksia” mutta
        tiedättekö….en Jaksa edes vajota niin alas kun vanhin siskoni kenen kanssa
        mulla meni välit poikki KAUAN sitten. Minä itse laitoin ne poikki MONESTA
        syystä. -Olisin antanut anteeksi jos minulta olisi sellaista koskaan pyydetty.
        Sen jälkeen se on vaan pahentanut välejä käytöksellään joten vaikka
        joissain tilanteissa olen yrittänyt auttaa tai olla tukena tai jopa pelastaa
        tilanteista niin päädyn aina samaan tulokseen. Eli en voinut sietää koko
        ihmistä. MONESTA syystä.
        ”Viimeisiä sanoja” sinne tänne, suurin osa omasta suustaan ja jopa
        keksittyjä ja se saa mut melkein surulliseksi. Kuinka voi puhua kuolleen
        puolesta tuolla tavoin mitä olen saanut kuulla…
        Mulla on myös sanat ja muistot ja kaikki, mutta en käytä niitä omaksi
        edukseni.
        Ainut Julian puheista mitä haluan jakaa on että ”J ei pidä huolta
        koiristaan ja on kännissä 24/7 jne jne jne” ”Hänen pitäisi luopua
        kaikista..” Niin kai kunnioitan viimeisiä sanoja mäkin.
        Olisi vaikka mitä lisättävää mutta en halua olla ilkeä ihminen = lisätä
        suolaa haavaan.
        Julia ja minä oltiin paljon läheisempiä kun mitä monet tietää edes. Monet
        tuntee Julian, Johannan median kautta, mutta Julia oli tuhat kertaa
        enemmän!!!!!
        Muutakin kuin riepoteltavana jossain baarissa. Muu aika, oli päinvastaista ja
        viime ajat hän Taisteli! Mun luona kolme kuukautta kun oli, meistä tuli
        läheisempiä kun koskaan ja silloin Julia kertoi vaikka MITÄ! Juteltiin joka
        päivä ja kirjoiteltiin ja kun mahdollista niin nähtiin heti. Juteltiin
        kaikesta, varsinkin elämästä, perhe asioista ja mun ja Johannan riidoista. En
        ikinä tule kääntämään Julian sanoja edukseni vaikka musta valehdeltaisiin
        kuinka.
        Kun Rakkain siskoni ja luotettavin ystäväni Julia menehtyi. Otin kaikki koirat
        huostaani ensin yhdestä syystä. Siitä että ne oli juuri Julialla hoidossa,
        Julia piti eläimistä huolta. -usein! Johanna jätti ne Jollaksen asuntoon
        perjantaina Julian hoitoon sen jälkeen kun oli riidellyt taas Julian kaa.
        Siellä ne oli maanantaihin asti. (Sen jälkeen YMMÄRRÄN jos J ei niistä
        pystynyt pitää huolta surun ja katumisen keskellä.) Mutta olin Tukholmassa
        itse ja puhuin puhelimessa J ”ystävän” kanssa joka kertoi että J on
        asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa
        kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä
        haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi
        kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän
        hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta
        päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään
        viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa
        puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta,
        anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani)
        =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki
        sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne.
        Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n
        TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ
        syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset
        turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt
        rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee,
        lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti
        eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja
        kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä
        muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen,
        ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä
        välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä,
        uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan
        (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää
        että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit."

        "J (Johanna en jaksa
        kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä
        haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi
        kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän
        hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta
        päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään
        viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa
        puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta,
        anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani)
        =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki
        sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne.
        Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n
        TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ
        syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset
        turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt
        rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”."


        JOHANNA ON L A I L L I S E S T I luovuttanut eläimet pois.
        MITÄ TÄSSÄ EI MENE SINUN HOMEPÄÄHÄSI JAKELUUN ???????????????????


      • juuVÄÄRINsammutettu kirjoitti:

        Sulla suolinen on sisälukutaito täysin hukassa.
        Sulle on moneen kertaan sanottu, että eläinlääkärillä on oikeus hätäsijoittaa eläimet, jos niin katsoo tarpeelliseksi.
        Tämä vastaus ei sinua tyydytä, koska haluat vainota Jasminea asialla.
        Pelkästään siitä on kyse.
        Ne elukat olisi palautettu Johannalle, jos jotain laitonta olisi tehty.
        Joanna tietää, ettei saa ensimmäistä eräänsä takaisin, koska silloin selviää niiden kaltoinkohtelu myöskin.
        Miksi Julian mopsia ei palautettu?
        Sehän on Johannan maksama.

        Kaiva nyt se pää sieltä perseestä ja olisit tyytyväinen, että JASMIN sai yhden satsin koiria parempiin koteihin, jos kateellisuudeltas ja katkeruudeltas siihen pystyt.
        Pahalta tosin näyttää...
        Tilasto on edelleen se, että JaSMIN on hommat hoitanut kotiin, paremmin kuin sinä jauhamalla paskaa suoli24 sivustolla.
        Toivottavasti Jasmin myös laittasi sun sanomiset ja vainoamiset eteenpäin...vaikka epäilen, että likalla on älliä kuitenkin enemmän kuin sinulla ikinä, vaikka niin yrität täällä kaikenmaailman "asiantuntemuksillasi" päteä.
        Alas on ammuttu sun väittämäsi moneen kertaan, mutta kun ei mene jakeluun, niin ei mene ja se ei ole silloin meidän syymme....

        Missä sä olet ollut silloin, kun järkeä on jaettu?

        Jos eläinlääkäri joutuu pakkosijoittamaan eläimet, niin eläinlääkäri tekee siitä aina ilmoituksen viranomaisille. Ja edelleenkään, vaikka sä kuinka olet väittänyt toista, niin eläinlääkäri ei voi tosta noin vaan tehdä omistajamuutosta.

        Miten mä olen kuullut noita uhkailuja aijempinkin? Oletko joku verkostohörhö, kun olet niiden oppia ammentanut? Verkostojantteritkin huutavat aina, että ne haastaa oikeuteen, jos vielä kyseenalaistetaan. Ne tekee noi aina, kun ovat nurkkaan ahdettuja. Arvojärjestyksessä ahneet ensin vaan jonon perälle.

        Eikös se mopsi ollut Julian? Julian kuoltua vanhemmilla oli oikeus menetellä siten kuin tahtoivat ja siihen ei Johanna voi vaikuttaa mitenkään.

        Joten lopeta oikeesti toi paskanjuauhaminen ja ota se pers´silmäs käteesi ja ala opettelemaan lukemaan.


      • railionIDIOOTTI kirjoitti:

        "J (Johanna en jaksa
        kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä
        haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi
        kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän
        hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta
        päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään
        viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa
        puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta,
        anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani)
        =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki
        sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne.
        Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n
        TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ
        syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset
        turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt
        rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”."


        JOHANNA ON L A I L L I S E S T I luovuttanut eläimet pois.
        MITÄ TÄSSÄ EI MENE SINUN HOMEPÄÄHÄSI JAKELUUN ???????????????????

        Noi ovat Jasminan sanoja. Tuossa tapauksessa, jos oikeuteen olisi menty, niin siinä olisi ollut sana sanaa vastaan. Ja lisäksi, vaikka Johanna olisi noin sanonutkin, niin Johanna ei ollut täysisissa sielun ja ruumiin voimissa ja ei sellaisen kanssa silloin saa, eikä pidä tehdä mitään sopimuksia. Ne ei silloin päde oikeudessa.

        Mutta edelleenkin kysyn sulta, että miksi Jasmina ei kääntynyt viranomaisten puoleen, vaikka hän kertoo ja kuvailee julkisesti noin raaoista koirien toistuvista kärsimyksistä? Syy ei voi olla se, että Suomen viranomaiset ovat hitaita. Tuollaisessa tilanteessa eläinsuojeluviranomaiset olisivat olleet paikalla vähintäänkin parissa tunnissa. Koirat potsi olisivat saaneet valtion puolesta eläinlääkärin toimet ja Jasminan ei olisi tarvinnut maksaa niitä ja valittaa sitten koko maailmalle, kuinka hän hoisi eläinlääkärin ja maksoi sen.


      • jayhäedelleen
        RailiSuominen kirjoitti:

        Noi ovat Jasminan sanoja. Tuossa tapauksessa, jos oikeuteen olisi menty, niin siinä olisi ollut sana sanaa vastaan. Ja lisäksi, vaikka Johanna olisi noin sanonutkin, niin Johanna ei ollut täysisissa sielun ja ruumiin voimissa ja ei sellaisen kanssa silloin saa, eikä pidä tehdä mitään sopimuksia. Ne ei silloin päde oikeudessa.

        Mutta edelleenkin kysyn sulta, että miksi Jasmina ei kääntynyt viranomaisten puoleen, vaikka hän kertoo ja kuvailee julkisesti noin raaoista koirien toistuvista kärsimyksistä? Syy ei voi olla se, että Suomen viranomaiset ovat hitaita. Tuollaisessa tilanteessa eläinsuojeluviranomaiset olisivat olleet paikalla vähintäänkin parissa tunnissa. Koirat potsi olisivat saaneet valtion puolesta eläinlääkärin toimet ja Jasminan ei olisi tarvinnut maksaa niitä ja valittaa sitten koko maailmalle, kuinka hän hoisi eläinlääkärin ja maksoi sen.

        Älä jaksa jauhaa.
        Jasmi 1- Suolinen 0

        Tämä on se TODISTETTAVA saldo tuossa koirakeississä.
        SINÄ et ole saanut mitään aikaiseksi, Jasmin on.

        REVIPPÄ SIITÄ KATKERUUTTasI.
        Olet kyllä oikeasti harvinaisen typerä ihminen. Ja ILKEÄ.


      • jayhäedelleen kirjoitti:

        Älä jaksa jauhaa.
        Jasmi 1- Suolinen 0

        Tämä on se TODISTETTAVA saldo tuossa koirakeississä.
        SINÄ et ole saanut mitään aikaiseksi, Jasmin on.

        REVIPPÄ SIITÄ KATKERUUTTasI.
        Olet kyllä oikeasti harvinaisen typerä ihminen. Ja ILKEÄ.

        En mitenkään jaksa ymmärtää sua. Sä puolustat sellaista henkilöä tuossa, joka "kääntää katseensa muualle, kun koirat voi pahoin". Sekö on mukamas oikein. Jasmina on vuosikausia kirjoitellut näkemistään nettiin, mutta ei siitä ellistä ole tekemään yhtään mitään sellaita, mikä tuottaisi koirille parhaan mahdollisen lopputuloksen.

        Kun Jasmina vei Johannan koirat, niin mitäpä teki Johanna? No otti kuusi koiraa lisää. Ei tuollainen Jasminan "maton alle lakaiseminen" koskaan tuota toivottua lopputulosta. En osaa arvostaa tuollaista "ottaa lain omiin käsiin" toimintaa.

        Olisin nostanut Jasminalle hattua, jos hän olisi toiminut siten, kuin laki edellyttää. Ottanut koirat ja potsin hoivaansa (kuten tekikin) ja tehnyt ilmoituksen eläinsuojeluviranomaisille. Nyt se kaikkein tärkein tulevaisuuden kannalta jäi Jasminalta tekemättä, koska halusi loistaa julkkistyrkkynä näätien silmissä. Ja näädät kiitteli ja paapo pikkulinsessaa hyvin tehdystä työstä.

        Olen tämän laittanut ennenkin tänne, mutta laitanpa kuitenkin uusintana:

        "Epäilytapauksessa tulee epäilijän tehdä heti ilmoitus ei jälkikäteen.
        Mikäli epäily herää iltaisin tai viikonloppuisin tulee epäilyilmoitus
        tehdä aina poliisille joka on eläinsuojeluviranomainen.Terv
        läänineläinlääkäri xxxx xxxx xxxx xxxESAVI."

        Miksi Jasmina ei toiminut noin, vaikka väittää olevansa ammatiltaan eläintenhoitaja, jonka pitäisi tietää? Syyksi ei käy, että hän ei ymmärrä mukamas kieltä ja Suomen lakia (se on kyllä toteen näytetty) ja hän on koulutuksensa saanut Ruottisessa. Ymmärtääkseni Ruotsissa on vieläkin tiukempi eläinsuojelulaki.

        Mä inhoon koko Jasmina-linsessaa. Oman edun ja hyväksynnän vuoksi hän on valmis uhraamaan pienten viattomien eläinten koirien elämän, kunhan vaan saa loisia näätien kainaloisena.


      • KuvottavaOletPakkosanoa

        Mikä on linsessa?
        Mitä pahaa Jasmine on sulle ikinä tehnyt?
        Katkera vanha harppu olet. Ja ihan tajuttoman pahansuopa......


      • voisentään
        RailiSuominen kirjoitti:

        En mitenkään jaksa ymmärtää sua. Sä puolustat sellaista henkilöä tuossa, joka "kääntää katseensa muualle, kun koirat voi pahoin". Sekö on mukamas oikein. Jasmina on vuosikausia kirjoitellut näkemistään nettiin, mutta ei siitä ellistä ole tekemään yhtään mitään sellaita, mikä tuottaisi koirille parhaan mahdollisen lopputuloksen.

        Kun Jasmina vei Johannan koirat, niin mitäpä teki Johanna? No otti kuusi koiraa lisää. Ei tuollainen Jasminan "maton alle lakaiseminen" koskaan tuota toivottua lopputulosta. En osaa arvostaa tuollaista "ottaa lain omiin käsiin" toimintaa.

        Olisin nostanut Jasminalle hattua, jos hän olisi toiminut siten, kuin laki edellyttää. Ottanut koirat ja potsin hoivaansa (kuten tekikin) ja tehnyt ilmoituksen eläinsuojeluviranomaisille. Nyt se kaikkein tärkein tulevaisuuden kannalta jäi Jasminalta tekemättä, koska halusi loistaa julkkistyrkkynä näätien silmissä. Ja näädät kiitteli ja paapo pikkulinsessaa hyvin tehdystä työstä.

        Olen tämän laittanut ennenkin tänne, mutta laitanpa kuitenkin uusintana:

        "Epäilytapauksessa tulee epäilijän tehdä heti ilmoitus ei jälkikäteen.
        Mikäli epäily herää iltaisin tai viikonloppuisin tulee epäilyilmoitus
        tehdä aina poliisille joka on eläinsuojeluviranomainen.Terv
        läänineläinlääkäri xxxx xxxx xxxx xxxESAVI."

        Miksi Jasmina ei toiminut noin, vaikka väittää olevansa ammatiltaan eläintenhoitaja, jonka pitäisi tietää? Syyksi ei käy, että hän ei ymmärrä mukamas kieltä ja Suomen lakia (se on kyllä toteen näytetty) ja hän on koulutuksensa saanut Ruottisessa. Ymmärtääkseni Ruotsissa on vieläkin tiukempi eläinsuojelulaki.

        Mä inhoon koko Jasmina-linsessaa. Oman edun ja hyväksynnän vuoksi hän on valmis uhraamaan pienten viattomien eläinten koirien elämän, kunhan vaan saa loisia näätien kainaloisena.

        Ruotsin laki on ruotsin laki.
        Suomessa ei eläimet oikeutta saa.
        Täällä kaikki on niin lepsua.
        Mut se äitee, rahaa ei tipu, jos Tunkeron elämää vaikeutat.


      • voisentään kirjoitti:

        Ruotsin laki on ruotsin laki.
        Suomessa ei eläimet oikeutta saa.
        Täällä kaikki on niin lepsua.
        Mut se äitee, rahaa ei tipu, jos Tunkeron elämää vaikeutat.

        Suomessa eläimet saavat oikeutta, jos ne ketkä näkee tulevat ulos "kaapista" todistamaan oikeuteen. Noita suunsoittajia ja mahdollistajia on pilvin pimein, mutta kun pitäisi jotain tehdä koirien hyväksi ja pitäisi toimia yhteistyössä viranomaisten kanssa, niin "kana-aivot" (anteeksi kanat) häviävät, kuin pieru Saharaan. Sellainen pieru se on Jasminakin. Katselee eläinten kärsimystä vuositolkulla, mutta ei voi ottaa yhteyttä viranomaisiin, jotta eläinten kärsimykset loppuisivat.


    • suluhaspoeka

      Kyllä mie olen sitten kateellinen Tunkerolle glamyyrista elämästä.

    • SÄHKÖPORA

      Pitääkohän paikkansa se että Ruotsista asti tultiin tukemaan,puolustamaan lausunnolla glamourkämpässä-asujaa ja että todistaja sai lähes 900e todistelemiseen tärväytyneistä eläkepäivistä?

      • hfjgfkgkhg

        Jossain lehdessä julkaistussa kuvassa Mamma istuu käräjäsalissa.
        Ei, siis, ole ollut todistamassa, koska todistaja kutsutaan saliin sisään tarvittaessa, eikä istu oikeuden käynnin aikana salissa.


      • Itseasiassanäin

        Joskus todistajat haluavat jäädä oman todistuksensa jälkeen istumaan saliin ja se on sallittua. Harvemmin tosin, mutta joskus näin tapahtuu.


      • ihmejuttua
        hfjgfkgkhg kirjoitti:

        Jossain lehdessä julkaistussa kuvassa Mamma istuu käräjäsalissa.
        Ei, siis, ole ollut todistamassa, koska todistaja kutsutaan saliin sisään tarvittaessa, eikä istu oikeuden käynnin aikana salissa.

        mistähän mamma todistaa...eipä ole mammaa koirien kanssa kaupungilla näkynyt ja tuo ell keissi koski kuukautta, jonka aikana ei mavva vissiinkään ollut suomessa.
        Mistä se siis todistaa?
        Eiköhän se mahdollistaja ole ollut salissa vaan tukea osoittamassa, esikois dotherilleen....


    • sillä.siisti

      Siivouspalvelu ja koirien ulkoiluttaja esikoiselle. Toipilas on kuitenkin kyseessä.

      • voisentään

        Mutta mistä ruoat koirille, Matamihan on varaton, työtön,
        laiska, jne..........
        Niin, mistäpä tunkero ruokansa ottaa, ja koiria kolme kipaletta.


      • rahastakiinni
        voisentään kirjoitti:

        Mutta mistä ruoat koirille, Matamihan on varaton, työtön,
        laiska, jne..........
        Niin, mistäpä tunkero ruokansa ottaa, ja koiria kolme kipaletta.

        Meinaakko, että koirat syövät Tuksun vararikkoon? Tää on niin huvittavaa, kun joka ikisen julkkiksen kohdalla ihmetellään heidän varallisuuttaan ja toimeentuloaan. Ihan kuin pelättäisiin, etteivät vaan ole yhtään sen parempituloisia, kuin itse on.


      • voisentään
        rahastakiinni kirjoitti:

        Meinaakko, että koirat syövät Tuksun vararikkoon? Tää on niin huvittavaa, kun joka ikisen julkkiksen kohdalla ihmetellään heidän varallisuuttaan ja toimeentuloaan. Ihan kuin pelättäisiin, etteivät vaan ole yhtään sen parempituloisia, kuin itse on.

        En todellakaan pelkää mitään muuta kuin että jos koirat
        kuolee kuolee tuon hajuherneen kynsiin, ilman ruokaa ja vettä.
        Olen ERITTÄIN eläinrakas.
        Syntymästään ilkeä ja pahansuopa tää tunkero.
        Eläimien käsittelystä kyllä jo vaikka mitä tietoa, jos tunkeroo
        puolustellaan, niin ehkä nää puolustajatkaan ei ole eläinrakkaita.
        Ja vaikka nyt Tunkeroa pidettäiskin silmällä,
        ha, ja pas*t ei siellä kukaan kuiteskaan joka päivä tarkkaile.
        Hamaan tappiin saakka Tunkero saa eläimiä kiusata.
        Ei sossun rahoilla paljoa ruokia ostella.


    • KissaIhminenmie

      Huomenta kaikille! Otan kantaa tähän keskusteluun, siksi koska tiedän tuovani ilouutisia! Tuttavani on eläinlääkäri, Hanna. Hän ei toimi helsingissä, mutta pitää yhteyttä mm. Viikissä toimivien el.lääk.kanssa. Hannalta kysyin tästä tapauksesta ja hän kertoi, että Johanna on tarkemmassa seurannassa. Eläinvalvoja käy jatkossakin katsastamassa koirien olot. Jos laiminlyöntejä tai puutteita ilmenee, ne johtaa toimenpiteisiin. Kyllä on hyvä homma!!!! Tämä siis Johannan osalta, mutta niillä on kyllä kädet täynnä työtä muutenkin, tämä huono aika näkyy suoranaisesti myös eläinten hoitamisessa tai paremmin hoidotta jättämisessä, tilanne on sama koko suomessa, kuulemma.

      • hfjgjgjkkjgk

        Onkos tämä tuttusi "Mäntsälän Hanna"?


      • voisentään

        Koko Suomessa siis eläinrääkkäystä, jepa jee.


    • JosOlisinTupsu

      Jos mä oisin Johanna, tekisin kaikkeni että maine paranisi. Hakisin ammattiapua, hakeutuisin aa ja vihanhallinta-ryhmiin. Alkaisin herämään aikaisin, rytmittäisin päiväni. Huoltaisin kaikkea, mitä minun kuuluu. Kävisin jumpalla, uimassa, lenkillä. Olisin kiinnostunut mitä ystävilleni kuuluu. Ja kun olisin päässyt niin tolpilleni, alkaisin todella pohtimaan, mitä tehdä, että saisin velkani maksettua. Sitten siivottuani ulkoisen habitukseni, voisin alkaa katselemaan miehiä sillä silmällä. Niin ja : kävisin pyytämässä anteeksi kaikilta niiltä ihmisiltä, joita vastaan olen rikkonut, one by one. Jos olisin Johanna.

    • Yllikylli

      Jos olisin Johanna niin ..........................eläisin juirikin niin kuin se nytkin elää. Jos kerta olisin Johanna.

    • oxu

      Kyllä oikeudessa 2015 todistajat puhuivat totta.Ainoa joka valheellisesti "ei muistanut"oli eräs vanhempi mieshenkilö.Vaikka oli poliisit paikalla ja lääkärissä käynti missä todettiin (miehen) vammat.Ihan järkyttävää valehtelua kaikkinensa.Älkää nuoret "fanit"uskoko kaikkea mitä suoltaa.She is a liar.

    • Riivatsielu

      Joko uskotte että Johanna Tukiaisessa asuu riivaaja?

      • yllytyshullut

        Minä en usko riivaajiin.


    • Mulle.riitti

      Tuksu sai tuomion, joka oli käsittämättömän mitätön. Tämä oli nyt tässä. Mua ei kiinnosata enää Tuksun toilailut, ei se elä tässä maailmassa. Ei kiinnosta, koska se ei ole sen väärti. Vajotkoon unohduksiin koko eukko. Loppuelämänsä kestävä tuomio on sen oma elämä elää mistään mitään ymmärtämättömänä Tunkkina, joka ei selviä edes normaaleista arkirutiineista.

      • oikeatuomio

        Tuomio tuli siitä, mitä oikeus katsoi hänen väärin tehneen. Ei siellä ollut käsiteltävänä näätien keksimät jutut.


      • olisiihanOIKEIN

        Jep sama täällä. Kuinkahan toi suoliska nyt pärjää, kun ei saa mitään juoruja enää lukea tuksusta?
        Tai sitten jos tehdäänkin niitä feikkiuutisia?
        Sillä sekoo kuuppa, kun se ei tiedä, mihin juoruun voi luottaa ja mihin ei...
        HAHHAAAhhHAHHAHHAHHAHHHAHAHHAHH


    • Taparikollinen

      Se vaan on niin mitätön. Eläköön rauhassa elämäänsä synnissä ja sonnassa.

      • kutenmuillakin

        Ei Tuksu mikään mitätön ole. Ihmisarvo se on hänelläkin.


      • Hukkaan.heitetty.elämä

        Ei sillä kaikki ole kohdillaan ja fyysinen terveyskin oireilee monella tavalla. Jullen vieressä on tilaa tuolla menolla pian.


      • eiollakaikkisamanlaisia
        Hukkaan.heitetty.elämä kirjoitti:

        Ei sillä kaikki ole kohdillaan ja fyysinen terveyskin oireilee monella tavalla. Jullen vieressä on tilaa tuolla menolla pian.

        Oli kohdillaan, tai ei, mutta elinoikeus se on hänelläkin.


      • Yx.Pöllövaari.vaan

        Kuka on väittänyt, että ei olisi oikeus elää, mutta kunto ei tuota menoa kestä. Naisilla keskimäärin 15 vuotta jatkuvaa rypemistä. Ja päältä näkee, että terveysongelmia on, muusta puhumattakaan.


      • voisentään
        eiollakaikkisamanlaisia kirjoitti:

        Oli kohdillaan, tai ei, mutta elinoikeus se on hänelläkin.

        Valitettavasti. Mut sääliks käy koiruleita.


    • fact

      Muutama koira on jo siellä Jessen luona.Eräänlainen voitto sekin on,koirille.

    • enkelikoira

      Ilmeisesti toinen pommi on rakkaampi kuin mitä toinen on.Ruskeaa koiraa pidettiin sylissä ja poskea vasten kauan aikaa lirkutellen.Sitten valkoinen pommi tempaistiin lattialta nopeasti,ja heti takaisin,ei lirkuttelua.Videolta näki.

      • Silleen

        Eikös valkoista koiraa oo yritetty myydä jossain vaiheessa?
        Joku hyväsydäminen näätähän sen vois hakea pois, lähtis varmaan kossupullon hinnalla


      • Myyntipalstaltapäivää
        Silleen kirjoitti:

        Eikös valkoista koiraa oo yritetty myydä jossain vaiheessa?
        Joku hyväsydäminen näätähän sen vois hakea pois, lähtis varmaan kossupullon hinnalla

        On yritetty.
        Ei ole vissiin niin leimaantunut omistajaansa, kuin on antanut mediassa julki...
        Ei kukaan halua ostaa koiraa, joka ei ole edes sisäsiisti....


    • Väärinn

      Miksi täällä on hyökätty Jasminea vastaan? Pikkusisko pelasti monen koiran hengen viemällä ne Tuksun ulottumattomiin. Mitali siitä pitäisi antaa. Mut jonku mielestä oli väärin pelastettu....

      • Sitäihmetteleemuutkin

        Se on tuon yhden kaikentietävän katkeran lehmän panettelua.
        Ei muuta...
        Sitä vituttaa, kun ei itse saa taputuksia, muka viranomaisiin otetuista yhteyksistä....


      • voisentään

        Kuka näki että Jasmine pelasti koirulit, kuka todistaa.
        Hyvä jos pelasti, kunnioitettavaa.
        Kaikki vaan netistä luettua. Mikä loppujen lopuksi totuus??
        Kuka puhuu totta tai kirjoittelee.
        Totuuden etsiminen kuin neulaa hakea heinäsuovasta.
        Tuhansia kirjoituksia, mutta mikä niistä totuus.
        Mitään nimiä ei missään, kuka teki mitä, auttoi pelasti, jne........
        Kaikki vain kirjoituksista poimittua.
        Kuka näätä puhuu totta, kuka valehtelee, kuka keksii omia juttujaan
        vaan huvikseen.
        Videoista saa hieman tolkkua, mut hyvin vähän.
        Ja rahalla saa nassun pidettyä kiinni, varsinkin työttömien Suomessa.
        Kaikki vain turhaa lätinää.


      • Montako koiraa Johanna hankki tuon Jasminan "pelastamisen" jälkeen? Oikea vastaus on kuusi koiraa. Ei se, että lakaisee ongelman maton alle, kuten Jasmina teki huomion hakuisuudessan tuota koskaan sellaista lopputulosta, mikä olisi koirien kannalta hyvä.


    • Hyvästi.Tuksu.Tervetuloa

      Mitä, jos alettaisiin vaihteeksi seurata, mitä Jasmanalle kuuluu jatkossa? Hänellä näyttää olevan mielenkiintoiset kuviot edessä. Uutta, raikkaampaa virettä - ainakin aluksi.

    • KostoOnJumalan

      Voi mitä jumalan pilkkaa videolla, jossa kertoo miamin näystään. Kun tosiasiassa oli niin sekaisin jostakin, että kuola valui suunpielestä ja silmät seisoivat päässä. Jalat ei kantaneet, heiveröinen mies talutti tai puoliksi kantoi. Ja ambulanssi odotti ovella. Tämän kertoi lentokenttävirkailija, joka haluaa pysyä nimettömänä. Oli lentokoneessakin aivan tillintallin ja tällekin löytyy silminnäkiöitä. Sellainen profeetta. Eikö hänellä ole Jumalan pelkoa, kun kehtaa suoltaa valheitaan julkisuuteen? Veljeni on myös nähnyt tuon jurrissa, helsingin yössä vaikka väittää olevansa absolutisti. Miksi valehtelee? Ketä varten huijaa?

      • RahatPoisTyhmiltä

        Olen samaa mieltä siitä että tuksun evankeliointi on suoraa Jumalanpilkkaa.

        Miksi ja ketä varten valehtelee ja huijaa? No uskiksia joilta on tarkoitus nyhtää rahaa "evakelioimis hommiinsa" ns. kymmenykset kuten tekee muutkin omatoimi evankelistat mm. tunkin kadehtima Patrik Tiainen ja paattikraakku ja monet muut kusettajat.


    • Tuuri-juoppo

      Niiitä kato ei lasketa, kuten ei yhden illan pa*******n

    • Seko-miami

      Ei tota kannata noteerata missään, sekasin o

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe