Mistä saa peruspoksin joka kaapeli hd ready

Putkitelekkari

Juu kun noi kaapelikanavat alkaneet muuttuun hd tms sellaseksi ni ei perskules näy enää kaikki kanavat ja osassa kanavia kuuluu vaan ääni, eli on kuulema pakko hankkia uus tikipoksi (entinen on yli 20 vuotta vanha eli ihan ensimmäisiä kaapelipokseja) ja pitää kuulema olla semmottinen poksi jossa on tarra että cable hd ready. Mutta ei löyry mistään, ainoostaa yli sadan euron laatikoita ja ne tietenkää ala maksaa jostain tikipoksista mitään satoja euroja :D

4

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-ole-enää

      Ei niitä enää myydä.

    • ei-ole-enää

      Lisäys edelliseen. Finnsatilla oli FH1-HD malli jonka hinta oli alle satasen mutta sen valmistus ja myynti on lopetettu. Liekö edes koko Finnsatia enää olemassakaan?

      • Ht776

        "Liekö edes koko Finnsatia enää olemassakaan?"

        Toivottavasti ei. Finsatista on pelkkää haittaa, sillä se ei toimi.


    • Peruspurkki_kadonnut

      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/46285/gqddd/Wbox-HD3-digiboksi-USB-tallennuksella taitaa olla halvimmasta päästä eli reilulla satasella sellaisen saa. Hinta on edullinen siksi, että siinä ei ole omaa kovalevyä, mutta siinä on USB-tallennus.

      Huutonetistä ja torifi:stä löytyy HD-digibokseja käytettynä alle satasen, mutta niiden toiminnalle ei ole takuita. Toisaalta, uusissakin laitteissa on omia vikoja ja puutteita, mutta niiden kanssa yleensä pystyy elämään;) Uutena on myynnissä lähinnä Topfield, HD Thunder ja DNA:n markkinoima Wbox. Finnsat ja Handan katosivat vähin äänin markkinoilta pari vuotta sitten.

      http://www.testatutlaitteet.fi/fi/fi_3.html on pitkä lista kaapeliverkon HD-digibokseista, mutta käytännössä enää muutama malli on myynnissä. Itse tallennan tv:llä USB-levylle, jos jotain tallentamisen arvoista sattuu olemaan.

      Jo jokunen vuosi sitten tv-liikkeen myyjä sanoi, että he poistavat kaikki perusmallit hyllystä, sillä niiden takuiden hoitaminen työllistää liikaa. Käytännössä on helpointa ja halvinta antaa uusi laite asiakkaalle, kuin käydä kierrättämään parinkympin purkkia huollon kautta. Tallentavien digiboksien takuut ja softapäivitykset toimivat, sillä nämä pari vielä markkinoilla olevaa merkkiä hoitavat takuut kohtuullisen hyvin, joten niitä löytyy vielä tv-liikkeiden hyllystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe