Sama vika, eri ilmoitus

Vaihtelua-

keskustelu.suomi24.fi-sivu ei toimi
Oivoi. Se on rikki nyt.
502 Bad Gateway

Tulivat jokin aika sitten.

8

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7678tyyuggky
      • Ja-sitten-vastaus

Olisi riittänyt, mutta kun listalle ei viesti nouse noin nopeasti.

Joten anna vastaus:" mistä tiedät, että samasta asiasta on jo kirjoitus, jos sitä ei näe?"

Koska osaat arvostella, osaat antaa myös vastauksen. Muutoin olet tyhjäpäinen paskan jauhaja.

• 7678tyyuggky

Aijaa, ei näy????? No miksi aloituksen otsikko on "Sama vika, eri ilmoitus"? Ei varmaankaan viitata mihinkään mikä ei näy????

• Ja-sitten-vastaus
        7678tyyuggky kirjoitti:

Aijaa, ei näy????? No miksi aloituksen otsikko on "Sama vika, eri ilmoitus"? Ei varmaankaan viitata mihinkään mikä ei näy????

Siksi, että yritettäessä saada yhteyttä suomi24:n keskustelufoorumeihin sain vaihtelevasti nuo ilmoitukset.

Kumma juttu muuten, tuo "Oivoi. Se on rikki nyt." näytti kuitenkin mainokset.

Niin, ja sitten se vastauksesi...

• 7678tyyuggky

Mitkä "nuo ilmoitukset"?
        Kerrohan mitä tarkoittaa aloituksen otsikko: "Sama vika, eri ilmoitus"? Eikö otsikko juuri viittaa aiemmin ongelmasta kirjoitetusta ongelmasta?

• Ja-sitten-vastaus
        7678tyyuggky kirjoitti:

Mitkä "nuo ilmoitukset"?
        Kerrohan mitä tarkoittaa aloituksen otsikko: "Sama vika, eri ilmoitus"? Eikö otsikko juuri viittaa aiemmin ongelmasta kirjoitetusta ongelmasta?

No, jos sä paskan puhuja alat vielä saivarrella, niin EI. Minä kirjoitan siitä, mitä vikailmoituksia tuli. Toinen kirjoittaa viasta. Se vika on sama, mutta vikailmoitukset vaihtelevat.

Mitä kohtia et ymmärtänyt:

"Olisi (se toinen aloitus) riittänyt, mutta kun listalle ei viesti nouse noin nopeasti."

"Siksi, että yritettäessä saada yhteyttä suomi24:n keskustelufoorumeihin sain vaihtelevasti nuo ilmoitukset."

Joten:

Joten anna vastaus:" mistä tiedät, että samasta asiasta on jo kirjoitus, jos sitä ei näe?"

Koska osaat arvostella, osaat antaa myös vastauksen. Muutoin olet tyhjäpäinen paskan jauhaja.

• ihmettelen.siis.olen
        Ja-sitten-vastaus kirjoitti:

No, jos sä paskan puhuja alat vielä saivarrella, niin EI. Minä kirjoitan siitä, mitä vikailmoituksia tuli. Toinen kirjoittaa viasta. Se vika on sama, mutta vikailmoitukset vaihtelevat.

Mitä kohtia et ymmärtänyt:

"Olisi (se toinen aloitus) riittänyt, mutta kun listalle ei viesti nouse noin nopeasti."

"Siksi, että yritettäessä saada yhteyttä suomi24:n keskustelufoorumeihin sain vaihtelevasti nuo ilmoitukset."

Joten:

Käynti optikolla auttaa..

• Ja-sitten-vastaus
        ihmettelen.siis.olen kirjoitti:

Käynti optikolla auttaa..

On näköjään bussissa, pakettiautomaatti, ym. ym. taas uusissa nikeissä. Vastausta ei tule, ainoastaan kiertelyä kuin mato koukussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      319
      1771
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      917
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      861
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe