Kaheli auraaja

Auravaara

Kyllä kunnan pitäis vähän harkita kelle antaa lumihommia. Keskustan pyöräteitä auraa joku kaheli, jonka edestä ihmiset joutuu hyppimään sivuun. Vauhti nåyttää olevan kuin loppukiri. Ollut jo monta läheltä-piti- tilannetta.

17

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärnänmökkikulkuri

      Paras kuski mitä lappajärvellä voi olla. Oliko vihreä john deere vai musta Valtra?

      • Eiseokuskinvika

        Vaan sen jonka sille voimattoman john deeren myi jottei kinos kulje edessä...


    • Kjhggfjlouhf

      Hyvää kuntoilua kun joutuu oleen varuillaan ja hyppimään pois tieltä traktorin edestä. Kuluu kalorit!!

    • kylläminäniinmielenipaho

      aloittajan kanssa samaa mieltä,ei traktorilla saa ajaa pyörätiellä,soittakaa poliisit jos vielä näette traktorin ajavan pyörätiellä,pysäyttäkää traktori menkää vaikka makaamaan pyörätielle niin on pakko pysähtyä ja käskekää traktoria ajamaan katua pitkin

    • Nissinvaari

      Voi kun kaikki auraajat tekisi yhtä hyvää työtä kuin nissin auratraktori. Vai hoituisko sinulta homma paremmin? Taitaisi saada kahlata nilkkoja myöten lumessa sinun työn jäljiltä. Vilkku katolla kertoo että on työkone jota pitää varoa.

      • Fcjkkkgghh

        Sanoit vain että auratraktori, ketä niistä tarkoitit, siellä on useampi auraamassa?


    • 502

      Mulla on valmet 502 En kai se ole minä?

    • Peukkukuskille

      En tiedä ketä tarkoitat mutta se joka ajelee mustalla valtralla on ylivoimaisesti paras kuski. Niin että hyppää sivuun kun näät sen tulevan kattovilkku päällä. Kunnollista jälkeä ei tule ellei vauhti ole tarpeeksi suuri.

      • eitulee

        Kun kovaa ajaa, niin traktori alkaa pomppimaan, silloin jälki tulee aaltoilevaa.


      • Maantiet_

        Aurataan vauhdilla mutta ei jalkakäytäviä ja pyöräteitä,siellä vauhti pidetään hitaana.


    • suksijalakaan

      Äijäkerhoski ollu puhetta jalkakäytävien aurauksesta,porukka oli sitämieltä jotta turhaa aurata kaikkia pyöräteitä.Jos pyörätiet jätettäisiin auraamati ja vedettäis latukoneella suksiladut,silloin tulisi pyörätien hoito paljonkin halvemmaksi,jäisi pois auraus ja hiekoitus,myöskin suksilla latuja pitkin hihtely olisi turvallisenpaa ei mänis jalakoja poikki niinkuin mummoilta talaviaikana palijon menöö,korkeintaan sauva vois katketa mutta se ei oo taas mitää.Jos pyöräteillä olisi suksenladut mummot voisivat heittää repun selekään ja lähteä käymään sivas

    • kaho

      Kyllä Lappajärvellä tuntuu olevan joka ammattiin niin tosi hyviä miehiä, ainakin kirpputori kahviossa jossa allekirjoittanutkin joskus käy.. Tälläiset" mollaajat" perkele kun ne on aina parempia kuin toiset. uskon että monikaan sais edes traktoria käyntiin..Aina soitetaan turpaansa ,jotta miten se on noin tehty. Tietyt tyypit huutaa kurkku suorana joka asiaan..Ite ei olla mistään kotoisin,,Suoraan sanottuna jo alkaa vituttamaan tuollaiset..

    • kesäasukas-70

      Kyllä on ala-arvoista keskustelua niin kuin ennenkin

      • vettätulee

        Voi rakkaat ystävät,odotellaan muutama viikko,nnin ei tarvitse lumesta enää riidellä,sulaahan se pois!!!!


    • kyllänäinon

      kirjoittajilla kusta päässä

    • Wehjkkgff

      Kukkee tääl urakoipi?

    • varoituanissinjoutilaisi

      nissin kompurat pysykää sisätiloissa teitä aurataan nyt useita traktoreita töissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe