Pahoinvointi pitkin päivää ja öisinkin..

HuolestunutNainen

Eli minulla on ollut etovaa oloa päällänsä jo kolmen viikon ajan. Ei koko ajan putkeen,et on ollu välissä 1-3 päivää ettei ole ollu mitää,noina päivinä on esiintynyt menkkamaista kipua vatsassa. Välillä etova olo on nukkumaanmennessä niin voimakas että yölläkin herää siihen oloon. Välillä hikoilee öisin. Valkovuoto on nyt muuttunu runsaaksi.
Edelliset menkat alkoi 28.1..Tänään aamulla tein raskaustestin ja se näytti miinusta. Mitähä tämä voisi siis olla,onko muilla ollut samanmoista? Niin ja rinnoissa on ollut arkuutta ja välillä tuntunut semmone tunne rinnassa et se vuotaisi..

1

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjgjjgfj

      Raskaana kuitenkin? Ilmeisesti menkkasi eivät vielä ole nk. myöhässä. Eli odota muutamia päiviä, ja tee uusi testi. Moni saa hiivatulehduksen raskauden alussa. Mene kyselemään jonnekin naisten tai raskauspalstoille alkuoireista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe