No jos mä en kelpaa

illanjatkoja

Otan sitten sen toisen naisen.

43

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennytihan

      Narskuakaan haluaisi.

    • kiikkustuolissa

      Kukaan mitään väittänyt että et kelpaa. Muista, et ei kannata ottaa toisiksi parasta. Saattaa joskus alkaa kaduttaa.

    • yrititköedes

      Oletko yrittänyt sitten tehdä jotain asian eteen. Vai ihan täällä olet kirjoitellut "hänelle" ja saanut "häneltä" pakit mielestäsi. Jos sen perusteella valitsee toisen naisen niin tuskin on aidosti ollut kiinnostunut ensimmäisestä.

    • olisihelpotus

      Saat ihan vappasti tehdä mitä haluat, ei haittaa yhtään.

    • Enhaluasua

      Ota. Olette kuin luodut toisillenne.

    • 88679

      Kun ihmisellä on suhteita päällekkäin ja peräkkäin, ja lennossa vaihtuu ykkönen kakkoseksi ja kakkonen ykköseksi, niin kuka jaksaa?

      • Herkkänä

        Näinpä, eikä sitäkään jaksa, jos seurustelu ja yhteinen laatuaika jää toisen menojen, kavereiden ja harrastusten jalkoihin, ei siinä kuviossa tarvitse olla edes toista naista. Ihan turha sitä saamattomuuttaan on valittaa, jos ei osaa omaa elämäänsä järjestää, että ois sitä aikaa seksiin ym. yhteiseen elämään.


    • Löinvetoakestosta

      Ota se kolmonenkin 😂

    • kuulostaapatosi

      hyvältä, varanaisia takataskussa kaiken aikaa. huh huh. ei oikeanlaista toimintaa.

    • pitäähänmiehellä

      aina olla ainakin yksi pillu varalla.

      • Olikoärsyttävää

        Ja naisella samoin yksi muna, niin on tasapuolista.


      • Dumppaan

        Pettäjätyypin tunnistaa hyvin siitä että suhteet loppuu ja alkaa "lennosta". Yksin ei osata olla eikä kohdata omia demoneja. Henkisesti epäkypsää suhdemateriaalia ja kokemuksesta sanon, älkää tuhlatko aikaa tällaisiin tyyppeihin.


      • Olikoärsyttävää
        Dumppaan kirjoitti:

        Pettäjätyypin tunnistaa hyvin siitä että suhteet loppuu ja alkaa "lennosta". Yksin ei osata olla eikä kohdata omia demoneja. Henkisesti epäkypsää suhdemateriaalia ja kokemuksesta sanon, älkää tuhlatko aikaa tällaisiin tyyppeihin.

        Samaa mieltä olen, ihminen ei uskalla olla itsenäinen ja seisoa omien virheidensä takana eikä nähdä omia heikkouksiaan. Hänellä on pohjimmiltaan huono itsetunto juurikin siksi ja hakee toisesta ihmisestä vain pönkkää itsetunnolleen, suhteensakin ovat vain kasa riippuvuuksia.


    • TeeNiin

      Ota se, jos on otettavissa. Meistä kun ei voi tulla mitään. Älä tuhlaa aikaasi minuun.

      • metsienmörkö

        Älä luule, ei ole ketään toista, jos en sinua saa, olen ilman. Sinä vain, only you.


      • kivaapäivänjatkoo
        metsienmörkö kirjoitti:

        Älä luule, ei ole ketään toista, jos en sinua saa, olen ilman. Sinä vain, only you.

        sulle. toivotaan että saat hänet.


      • jaahaspasjaahas
        metsienmörkö kirjoitti:

        Älä luule, ei ole ketään toista, jos en sinua saa, olen ilman. Sinä vain, only you.

        se on palstapelle taas vauhdissa )


    • lollolloll

      eikös se menny niinpäin et se ei kelvannu sulle, vittuiluviestien määrästä päätellen, ekkös sä niin todennu ite että pelkkää pahaa siitä on puhuttu ja peräähän siinä sillon on oltava. ihme soutamista ja huopaamista.

    • oiskokantsinu

      olla vähän ihmismäisempi, aikas kaukana taisi olla rakkaudellisuudesta.

    • tietääkösesuttura

      olevansa ekalla varasijalla =))

    • Mitä.luulet

      Naista ei niin vain oteta.

    • Missäempatia

      Ja kun tyydyt kakkosvaihtoehtoon, petät häntä kuitenkin. Ajattele muitakin kuin itseäsi.

    • Minkäsvoit

      Joskus on pakko tyytyä kakkosvaihtoehtoon, siinä sentään saavuttaa jotakin.

      Vaikka koko keho ja mieli huutaa toista biologisena vastaparina niin on vain valittava joku toinen kun se vastapari ei halua.

      Hän etsii mieluummin panoseuraa.

      • Vaihtoehto__

        Miksei sitten voi pysytellä sinkkuna ja hankkia yhden tai useamman vakipanon?
        Tuntuisi tosi pahalta olla miehelle suhteessa vain kakkosvaihtoehto.


      • Minkäsvoit
        Vaihtoehto__ kirjoitti:

        Miksei sitten voi pysytellä sinkkuna ja hankkia yhden tai useamman vakipanon?
        Tuntuisi tosi pahalta olla miehelle suhteessa vain kakkosvaihtoehto.

        Koska en halua harrastaa vakipanoja ja haluan oikean suhteen.

        Älä nyt noin kirjaimellisesti ota tuota "kakkosvaihtoehtoa". Se voi olla aivan hyvä kuin ykkönenkin ajan kanssa ajateltuna.


      • ooiioouk

        Sinulla ei enää ota eteen? Heikko mieskuntoko oli syynä että jätti?


      • Minkäsvoit
        ooiioouk kirjoitti:

        Sinulla ei enää ota eteen? Heikko mieskuntoko oli syynä että jätti?

        Ei vain valinnut minua. Ottaa eteen loistavasti ja siihenhän on nykyään lääkkeitäkin jos ei ottaisi.
        En vain jostain syystä kelvannut. :(
        Jää ikuinen ikävä tuota naista mutta minkäs teet...

        Mielestäni tunteeton paneminen vakipanosuhteessa on täyttä paskaa.


      • Vaihtoehto__

        Kai se nyt laimeatunteisen suhteen voittaa?
        Vaikea ymmärtää sun ajatusta tossa asiassa, kun itse en ikinä ottaisi ketään muuta kuin sen ihmisen joka on mulle ykkösvaihtoehto.


      • Minkäsvoit
        Vaihtoehto__ kirjoitti:

        Kai se nyt laimeatunteisen suhteen voittaa?
        Vaikea ymmärtää sun ajatusta tossa asiassa, kun itse en ikinä ottaisi ketään muuta kuin sen ihmisen joka on mulle ykkösvaihtoehto.

        Ei voita. Tahdon läheisyyttä ja kiintymystä yms.
        Paneminen on pelkkää hinkkausta ja lopulta syvää yksinäisyyden tunnetta.

        Pakko vain ottaa kun hän ei mua huolinut eli en ollut hänelle ykkösvaihtoehdot. Ehkä hänelle noi panemiset olis se ykkösjuttu lopulta. Sai parempaa kyytiä muualta. :(


      • Vaihtoehto__

        Tiedätkö ihan varmaksi ettei hän halua sua? Jos et, niin selvitäppäs se asia ainakin ennenkö tyydyt kakkosvaihtoehtoon.


      • löloåpoöpl
        Minkäsvoit kirjoitti:

        Ei vain valinnut minua. Ottaa eteen loistavasti ja siihenhän on nykyään lääkkeitäkin jos ei ottaisi.
        En vain jostain syystä kelvannut. :(
        Jää ikuinen ikävä tuota naista mutta minkäs teet...

        Mielestäni tunteeton paneminen vakipanosuhteessa on täyttä paskaa.

        Hienosti kirjoitit kun sanoit että "tunteeton paneminen vakipanosuhteessa on täyttä paskaa". Vaikutat henkisesti ihan kypsältä henkilöltä, joka hakee suhteesta muutakin kuin fyysistä nautintoa. Ei sinun ole pakko tyytyä second best -optioon vaan voit myös odottaa uuden tosirakkauden ilmestymistä kuvioihin. Rakkaus on toki äärettömän epäoikeudenmukaista: "Love is suffering. One side always loves more" (Catherine Deneuve).


      • vaanjotakutatoista

        Jospa hän ei vain koe sinua biologisena vastaparina, ei tunne juuri sinua kohtaan mitään.


      • Minkäsvoit
        vaanjotakutatoista kirjoitti:

        Jospa hän ei vain koe sinua biologisena vastaparina, ei tunne juuri sinua kohtaan mitään.

        Sanoi minulle niin kuitenkin... :(


      • Tsemppiä

        Jos sanoi niin niin yritä vielä kun tunteita kerran on :)


      • Herkkänä
        Minkäsvoit kirjoitti:

        Ei vain valinnut minua. Ottaa eteen loistavasti ja siihenhän on nykyään lääkkeitäkin jos ei ottaisi.
        En vain jostain syystä kelvannut. :(
        Jää ikuinen ikävä tuota naista mutta minkäs teet...

        Mielestäni tunteeton paneminen vakipanosuhteessa on täyttä paskaa.

        Voihan se olla, että toisen osapuolen läheisyyden tarve on erilainen. Hän ei ole tottunut kiehnäämään kylki kyljessä jatkuvasti ja tykkää olla itsekseenkin välillä, ja sinä koet vain itse tulleesi jotenkin hylätyksi, vaikkei hän tosiasiallisesti ole hylännyt sua millään tavoin, on vain yksin, kun on tarve olla. Esimerkiksi introvertti ihminen voi olla tuonkaltainen tai ihmissuhteissaankin satutetuksi tullut, jolla on vaikeuksia luottaa tunnetasolla toiseen.


    • varjojentiellä

      No mitä tähän ny pitäs sanoo? Musta on tosi hieno juttu että sulla on se toinen siinä otettavissa. Ettet silleen varsin yksin jää, kun eihän se ole kivaa. Sinäkin tuommonen viriili mies ja kaikkee. Kyllä mä ymmärrän. Paineen purkua säkin tarttet, ja eihän sulle nyt loppupelissä väliä ole, kehen tai mihin sä ne purat, henkiset tai fyysiset. Kyllä se siitä iloks muuttuu hyvin pian, usko pois, se toinen on varmasti sulle tosi ihana, niinkus jo tiedätkin. Tuo sulle iloa ja onnea. Teille tulee ihana suhde ja elämä! Kaikkee hyvää sulle ja hänelle jatkossa. Oikeesti.
      Niin ja joo, siitä kelpaamisesta; ei se susta ollu kiinni, tiiätkö, oli vaan ne paskat olosuhteet. Life vaan sucks, joskus.

    • Voinäitä

      Kannattaisiko sen kelpaamisen eteen tehdä jotain muuta kuin kirjoitella noin typeriä viestejä. Tai ottaa se toinen nainen sitten ja mennä pois täältä.

    • Aamun.jatkoja

      Teet tahtosi mukaan.
      Kannattaa ottaa sellainen nainen jota ei tarvitse palstoilla parjata niin paljon kuin minua. Yhteiselo on silloin seesteisempää.

    • nomitenon

      otikko sen toisen viimme yönä?

    • Mitäajattelet

      Syyksi kelpaamattomuuteen.

    • hiekkalapio

      Ihmiset eivät ole mitään leikkikaluja, jotka vain "otetaan" ja joilla pelataan. Ilmeisesti olet päätynyt makaamaan sen mukaan, miten olet pedannutkin. Kenties nainen tunsi sinut biologisessa mielessä haluttavaksi, mutta kyllästyi leikkeihisi ja vetäytyi. Epäluotettavuus on joillekin ylitsepääsemätön este. Onnea vaan "ottamiseen".

    • onkosenoinhelppoa

      jos ei toi niin sitten toi. missä tunteet, kunnioitus, arvostava kohtelu.

      • onsenäköjään

        joillekkin just noin helppoo.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe