KUMPI VAI KAMPI

EURONKIILTOSILMISSÄ

Kumpi on oikeasti kannattavampaa? Maksaa joka kk 5% enemmän veroja hyvien palautuksian toivossa, vai pidättää veroa normaaliprosentilla? Onko lopputelema euromäärissä ihan sama vai jääkö ylimääräisenä maksetut välille?

5

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsk

      Liikaa maksetut verot palautetaan ja palautuksille saa vähän korkoa. Parempaa kuin pankkitilillä, mutta vähemmän kuin maltillisestikaan sijoitettuna. Pärjänneekö inflaatiollekaan. Tuleehan siinä säästettyä vähän niinkuin itsestään.

    • KamreeriItse

      Miksi et esittänyt vaihtoehtoa että säädät pidätyksen liian pieneksi, säästät ja sijoitat ylimääräiset rahat ja maksat niillä sitten sen jälkiveron? Mieluumin pidän itselläni ylimääräset rahat kuin annan ne valtiolle lainaksi. Jos minulle tulee 1000€ jälkivero eikä 1000€ palautusta, on minulla tilillä ainakin 2000€ enemmän rahaa kun veropäätös tulee, vai mitä?

      Aivan varmasti nämä pikavippikierteiset pöljät ovat juuri sitä samaa porukkaa joka riemuitsee saadessaan palautuksia, eli omia rahojaan takaisin, samalla kun ovat maksaneet 100% korkoja vipeistään omien rahojen ollessa verottajan huomassa tyhjän panttina.

      • Muuten_hyvä

        Mulle aikoinaan annettiin ohje sijoittamisesta että sijoita vain sellaista rahaa jonka on vara menettää.
        Nyt jos sijoitat verorahat ja sijoituksesi menee perseelleen niin sinun on pakko realisoida sijoituksesi mätkypäivinä.
        Eriasia on jos sulla on saman verran tilillä rahaa jota menisi mätkyihin, mutta niillehän ei saa korkoa kuten palautuksessa saa.

        Sinun systeemillä tulee vain niitä maksu merkintöjä ja ulosottoja.
        Eli pelaat sijoituksissa velkarahalla, aika riskialtista


      • ILMARISENHEEBOLLEE
        Muuten_hyvä kirjoitti:

        Mulle aikoinaan annettiin ohje sijoittamisesta että sijoita vain sellaista rahaa jonka on vara menettää.
        Nyt jos sijoitat verorahat ja sijoituksesi menee perseelleen niin sinun on pakko realisoida sijoituksesi mätkypäivinä.
        Eriasia on jos sulla on saman verran tilillä rahaa jota menisi mätkyihin, mutta niillehän ei saa korkoa kuten palautuksessa saa.

        Sinun systeemillä tulee vain niitä maksu merkintöjä ja ulosottoja.
        Eli pelaat sijoituksissa velkarahalla, aika riskialtista

        taidat olla ilmarisenpelle kun jossittelet?Miksi jos jos???


      • Heh_hehhehheh
        ILMARISENHEEBOLLEE kirjoitti:

        taidat olla ilmarisenpelle kun jossittelet?Miksi jos jos???

        On se kumma kun sijoituksessa ihan oikeasti käytössä oleva ohjesääntö on jossittelua.
        Jokainenhan voisi rikastua kun hakee pankista 100 000€ lainaa ja sijoittaa rahat rahastoihin ja osakkeisiin, ikiliikkuja on keksitty?

        Faktaa on että liian vähän maksettuja veroja peritään takaisin seuraavana vuonna.
        Faktaa on myös että nuo verot ovat ulosottokelpoisia.

        Kumma että rakennellaan pilvilinnoja ja luullaan niitä todeksi

        Kysymys sulle pilvilinnojen rakentajalle, millä maksat verot jos sijoitukset eivät olekkaan tuttaneet mitään?
        Onko 100% takeita että sijoitukset tuottavat 1v periodilla?

        Tiedän jo etukäteen ettet vastaa kysymyksiin vaan vittuilet takaisin.

        Ps.muuta nimimerkkisi pilvilinnaksi, sillä sitähän nuo kirjoituksesi on, haaveita vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe