Parveke vessana

ällö.naapuri

Yläkerrassa asuva naapuri käyttää parveketta vessanaan...Olen useita kertoja nähnyt ja haistanutkin, kun naapuri ulostaa parvekkeelta. Paska vain tippuu alas ja läsähtää alas kadun varteen. On siihen jo pieni tunkio kasaantunut. Ihmeellistä touhua kun ei voi vessaa käyttää. Ajattelin asentaa jonkinlaisen korin tai vastaavan omalle parvekkeelle niin että naapurin kakat tippuisi siihen, sitten veisin ne hänen ovelleen...

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamukusiParvekkeelta

      Parvekkeen kaidetta on hyvä käyttää riukuna. Aamukusen lasken usein aina parvekkeelta suoraan alakerran isännän kaljuun, kun se vie rakkinsa aamukusilenkille.

    • dfdfd

      ilmoita kunnan terveysviraomaisille tai rankkurille, hakevat pois

    • tarpeen_mukaan

      Käyttää kai sentään paperia?

    • parveke_on_wc

      Asuin itse aikoinaan Joensuussa legendaarisessa Rantakylässä, Pursitiellä. Omistusasunto. Yläpuolinen asunto oli "kivasti" kaupungin omistama, en tiennyt sitä ostovaiheessa. Yläkerran kämppään kaupunki asutti vankilasta vapautuvia ongelmallisia sosiaalitoimen tapauksia. Eka asukas huudatti yöaikaan Irwin Goodmania ilmeisen hyvistä stereoistaan 80-luvulla täysillä, kova pauhu kantautui talon parkkipaikalle asti auki olevasta parvekkeen ovestaan. Sai häädön. Sen jälkeen siinä asui skini/skinejä jotka teki kiljua ja kaverinsa hajottivat melkein joka viikko alaoven lasin. Nämä sankarit kuulemma kusivat joukolla parvekkeelta alas kun itse olin poissa viikonloppuna. Viereisen talon asukas näki ja kertoi. Meni kauan ennen kuin se sakki saatiin häädettyä, mutta tosiaan nahkapääpojat käytti kännissä ja huumeissa parvekettaan vessana. Jälkeenpäin kuulin myös isännöitsijältä, että asuntoni edellisen omistajan viimeinen pisara oli ollut se, kun yläpuolen asunnon porukka oksensi parvekkeelta alas ja yrjöt valui ja tippui alapuolen asunnon parvekkeen kaiteelle. Eipä eläkeukko puhunut asiasta tippaakaan kun tehtiin asuntokauppoja. Tuo talo oli muutenkin kunnollinen kerrostalohelvetti: äänieristys täysin olematon eli seinän takaisen normaaliasukkaan kaikki elämisen äänet kuuluivat asuntooni, siis aivan kaikki normaalia puhetta myöten. Oli mahtavaa kun reilun kymmenen asumisvuoden jälkeen sain sen myytyä seuraavalle kärsijälle. Teko on jo aikaa sitten vanhentunut joten siitä uskaltaa jo kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe