KEPU: Suomi kuntoon !

KepunSuomiKuntoon

Viime vaaleissa Kepun vaaliteemana oli "Suomi kuntoon!". Mihin Kepun vallankäyttö on johtanut:

1. Posti ei toimi enää kunnolla
2. Kela ei toimi ollenkaan
3. Poliisi lähti Haminasta
4. Kiinteistöhinnat laskee
5. Yritykset lopettaa
6. Nuoret muuttaa muualle kepumafian ulottumattomiin..

Vain maataloustuet säilyy ennallaan.

Äänestämällä Kepun eläkeläiset jatkoon sama surkea kehitys jatkuu...

10

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisääMaataloustukia

      Minä ainakin äänestän Kalervo Tulokasta.

    • 4pp9

      Minä taas en äänestä häntä

    • Knaapitelää

      Vehkalahden perinne ei kannata Maan Tapaa.

    • Seeivaantoimi

      Alas Maan Tapa.

    • Haminalainenveronmaksaja

      Milloin Hamina vaihtaa kaupunginjohtajaa, olis jo aika,Hamina ottais mallia naapuri kaupungeista.Ne olis hyvä olla määräaikaisia, eikös muutenkin sellainen ole käytäntö työmarkkinoilla nykyjään.

    • kepuleillelakialuettava

      kepu tippuu ku lehmän paska seuraavissa vaaleissa , myös laki voimaan , ettei tollasia sählääjäjuntteja enään koskaan pidä valtaan päästää.

      • työtöntahtomattaan

        Samoin persuille etenkin Jari Lindtrömille...taitaa saada tyydytystä kun kyykyttää työttömiä. pakkohan kai se on jostain mamuille kerätä rahaa kun heidän kustantaminen on kallista,vaativat kelagold korttia ja ilmaiset taksi kyydit, varmaan kohta vaativat ilmaisia matkoja etelään


    • MiettikääTätä

      Kepu= Pääministerin omille sukulaisille enemmän rahaa koijaamalla....Tämä on ainakin toteutunut erittäin hyvin sipilän aikakaudella.Lisäksi se että suomen valtio on velkaantunut reilusti lisää entisen lisäksi.Ulosotossa ihmisiä enemmän kuin koskaan tämän hallituksen aikana koulutusjärjestelmä ajettu alas palkat jääneet muusta/muista maista jälkeen reilusti euroalueella....Mitä hyvää löydät näistä veronmaksajana?Lisätään vielä: Ihmiset velkaantuneempia kuin koskaan ennen suomen historiassa!! Suomi elää kuplassa ja jos tämä kupla ei posahda niin huh huh...toivottavasti olen kaukana suomesta silloin. Millään näillä asioilla ei laiteta suomea kuntoon.Se että joku mersu palkkaa halpistyövoimaa suomessa ei tarkoita että menee hyvin...3000työpaikkaa ei riitä alkuunkaan nousuun vaan pitäisi olla vuodessa 30th työpaikkaa mutta verotuksen takia näin ei tule käymään pitkään aikaan.Pankit tyrkyttää lainaa jotta velallinen ei pääse muuttamaan pois suomesta ja näin pysyy orjatyö suomessa pitkään....Saksassa muuten mersulla samoista hommista tienaa samassa ajassa 35-45 % enemmän palkkaa......miksiköhän?

      • ValMetti

        Onko Daimler Benz ja 1000 työpaikkaa myös Sipilän sukulaisten firma?


      • palkkapommi
        ValMetti kirjoitti:

        Onko Daimler Benz ja 1000 työpaikkaa myös Sipilän sukulaisten firma?

        Työläiset 11egee tunti. Ei kannata mersua teettää kiinassa enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe