ipuro huonetuoksuja missään myynnissä?

ipuro

Olen tykästynyt noihin ipuron huonetuoksuihin ja ostin niitä anttilasta aikoinaan.Nyt alkaa "varasto"olla tyhjillään,viimeisen pullon avasin :/ Onko tietoa myydäänkö noita vielä jossain?Yritin googlettaa mutten löytänyt oikein mitään tietoa.

15

3082

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä_tilaamalla

      Niitä voi tilata saksasta, Amazon.de

    • tuoksunystävä

      MInä ainakaan en saanut tilatuksi. Amazon.de:n kaikki myyjät ilmoittavat, että eivät toimita iPuroa Suomeen.

      • Ykaakoo

        Sama juttu. Olen yrittänyt tilata netistä, mutta toimitus Suomeen ei onnistu. Kumma juttu, ettei kukaan ole ottanut niitä Anttilan jälkeen Suomessa myyntiin. Huonetuoksuista ovat minusta ylivertaisia.


    • marjaaaaaaaaa

      Samaa mieltä! Mulla myös viimeinen pullo nyt menossa ja olen miettinyt mistä tuoksuja saisi lisää! Ihan ylivoimaisesti parhaita.

      • Tarjat

        Ei löydy, ei toimiteta Suomeen.


      • Jii17

        Saksalaisesta nettikauppa olen kerran tai kaksi saanut tilattua mutta vähän on hankalaa sieltäkin kun saksa ei ole hallussa. Tai tilaus onnistuu, mutta sähköpostiin tulleet maksuohjeet eivät meinaa avautua.. raumduftshop.de


    • Sohvi234

      EBaysta voi tilata kun katsoo, että myyjä on saksalainen. Italiasta eivät toimita.

    • Apilaat

      Nyt saa ipuro-huonetuoksuja ainakin Carlsonin tavarataloista ja ilmeisesti myös Tokmannilla niitä jo myy. Näin ainakin Kuopiossa.

    • Apilaat

      Nyt 9/2018 ipuro-tuoksuja saa Kuopion Carlsonilta (varmaan muidenkin kaupunkien Carlsonilta) ja huomasin että Tokmannin mainoksessakin oli ainakin uutuus autotuoksu ipuro:lta.

    • Pröööööööt

      Mojova pieru on paras huonetuoksu. 💨

    • Ecokoti

      Heippa !
      Meille on juuri auennut uusi verkkokauppa ja ensimmäisenä on valikoimiin tullut ipuron huonetuoksut, tervetuloa meille palveltavaksi :)
      https://ecokoti.com

    • Aino89
    • jmina

      Itse ostin mys joulun alla lahjaksi tuolta femalesta, mukavasti oli vaihtoehtoja :))

    • Anonyymi

      Mitähän myrkkyä tuossakin. Jos menee iholle, pestävä runsaalla vedellä. Haitallista vesistölle pitkäaikaisia haittavaikutuksia.. Ei saa hävittää kotitalousjätteenä. Korkki ei mennyt kunnolla kiinni, pelkään että läikytän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      246
      2670
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1633
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1462
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      865
    Aihe