Voi vittu sentään

avioero.varmaan.tuloo

Sain yheltä tarhavenakolta klamydian miten tän nyt akalle kertois ??? Voi vittu sentään !

15

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gonorrea

      Anna antibiootteja karkkeina. Tuskin huomaa jos akkasi todennäköisesti vielä sinua tyhmempi.

    • ihmettelikjjjää

      Saako anuksestakin klamudian?

    • tarhakettuuuu

      Kerro vaimollesi,että sait venakolta naidessa tartunnan,kyllä se ymmärtää

    • aapuuva

      Oikein sulle, toivottavasti tuli pari muutakin tautia, joihin ei lääkkeitä löydy.

    • ööböbööö

      Sano että saunan lauteilta sait. Niin minäkin sanoin ja akka uskoi.

    • Hjkoojki

      Parempi aidsi ku kokonaan paitsi.

    • Lööllökjj

      Emäntäs jakaa jo muutenkin muille, turhaa salaat. Nimes jo selvillä muutenkin

    • ktujhx

      Sano niin kuin todellisuudessa tapahtui ,nait kettua.

    • Sillälai

      Eipä tuo vielä mitään. Mä sain Lappajärven kunnalisrouvalta tippurin.

    • autokuskimies

      ja minä kokkolasta satiaiset 16 3. 2017

    • Tippapena

      Rouvas sai taudin yöntimolta eli turhaan pidet morkkista

    • lestaarius

      sukupuolitaudeista ja pitaalista joutuu eristykseen ja työlaitokseen, vielä vuonna 1923 ,toivon että laki astuisi vielä voimaan.

    • Tartuta tauti ensin muijaasi ja juota hänet sitten kaatokänniin. Viet hänet baarikierrokselle ja lähetät kotiin eri taksilla kuin itse menet. Käsket muijasi taksin ajaa kiertotietä, jolloin olet itse ensin kotona.

      Kun muijasi könyää muutaman minuutin sinun jälkeesi kotiin, nostat helvetillisen huudon eteisessä, että "missä olet luuhannut koko yön?"

      Muijasi muistaa aamulla korkeintaan, että tuli yksin kotiin, vaikka yhdessä lähditte, ja että olit asiasta tosi vihainen. Pian hänelle selviää klamydiatartunta, jolloin hän luonnollisesti ajattelee sen tarttuneen sinä outona yönä, josta hän ei muista oikeastaan mitään.

      Ei kestä kauaa, kun muijasi on häntä koipien välissä kertomassa taudista sinulle ja olevansa todella pahoillaan tilanteesta. Jos vain voisit mitenkään antaa sen hänelle anteeksi.

    • kiitosneuvosta

      erittäin opettavainen tarina, pidetään mielessä

    • Vaseliin

      Kyllä on säälittävää. Opetelkaa naimaan kunnolla ja niin ettei tartu. Tarttis teherä jotain, nottei taurit hypi silimille. Onneks kivitippu avautuu huoneineen pian. Toivelistallani on gloryhole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe