Turkin ulkoministeri Mevlüt Çavuşoğlu sanoo, että uskontojen sodat alkavat olivatpa oikeistopopulistit tai sosiaalidemokraatit vallassa Euroopassa.
Kunnon muslimille Çavuşoğlulle eurooppalaiset sosiaalidemokraatit eivät ole yhtään parempia kuin rasistiseksi väitetty Geert Wilders:
”Ei ole olemassa eroa Geert Wildersin ja sosiaalidemokraattien välillä Alankomaissa. Heillä kaikilla on sama mielentila. Pian uskontojen sodat alkavat Euroopassa”.
”Monet puolueet ovat saaneet samankaltaiset ääniosuudet. 17 tai 20 %, monet puolueet ovat näissä luvuissa, mutta he kaikki ovat yhtä samaa”.
Turkki haluaa kaikin keinoin islamisoida Euroopan, mutta kyllä siinä sota voi silloin todella tulla.
Lisää bensaa liekkeihin!
8
123
Vastaukset
- sillälaillasanoitarva
Mikäs siinä sitten,täytyy sotia sitten vain! Mutta talvella ovat uskonsoturit kuseesa kun katkotaan kaukolämmöt? Se on ihan erijuttu kuin jossain lähi-idässä missä on pikkupakkasia ja lunta ei lainkaan!
Suomalainen pärjää vaikka nuotiolla ja teltassa talvella, mutta sandaaliporukalla saattaa olla heikompaa! - lyghiohgt52kbh
Nykypäivän lökäpöksyystä mihinkää oo. Velliperseetä. Turkkilaaset tuloo, käyrien miekkojensakaas, ja tiputteloo päät hartioolta! Suomipoijalla paska housuus!
- oooohhhhh
Minä perisavaaja toivotan islamin tervetulleeksi.
- 8767656
Kun nyt 35v.... armeijan käyneet miehet tulevat kuusikymppisiksi, loppuu suomelta uskottava puollustus. Nykysukupolvissa vajaa kymmenesosa on miehiä, joilla on miehen geenit, loput on ituhippisukupolvea jotka ei kuse seisaaltaan. Kännykällä ei maata puollusteta, eikä torilla huutamalla. Jos näiltä otetaan pois energiajuoma ja perunalastut alkaa itku ja masentuminen. Ruotsissa ollaan jo tässä tilanteessa, ei ole uskottavaa puollustusta, eikä tietenkään vähäisintäkään haluakaan puollustukseen.
Aivan sama onko meillä puollustus kunnossa vuonna 2045 - Hyppää-jorpakkoon
Makeko se taas eri nimimerkillä "puollustaa"!
- brhgjfjfj
Islamia vastaan pitää taistella kaikin keinoin.
- pihallepihalle
joo kunnon putsoo ja kaikki suomestamme pihalle
- raitantaitaa
Ja nyt Turkin sisäministeri uhkaa, että Turkki voi lähettää 15 000 pakolaista eurooppaan joka kuukausi, järkyttämään eurooppalaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481