Ei kai vaan kännimoottoriveneilijä palaa studioon?

AjoinksMääVai

Jos näin tapahtuu että täysin tietämättömyyden suurruhtinas palaa kommentaattoriksi edes jollain tasolla niin TV-soppari F1-lähetyksien parissa irtisanotaan välittömästi tässä taloudessa. Jotain rotia sentään pitää olla ketä sinne studion jakkaralle päästetään, selkärankaisia ainakin.

12

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajoise

      Sama juttu irtisanon välittömästi kanavapaketin!

      Jos ne rupeaa useammin antamaan maikkarille kommentteja viittaa kyllä vahvasti siihen, että ollaan ottamassa sitä takaisin hommiin,,

      Mitä Jomalviikkiin tulee niin ruorissa olijasta ei ole epäselvyyttä "muistaa ettei ajanut, muttei muista kuka venettä ajoi ja vielä ruorista saadut rintakehä vammat"

      • harkkima

        Joopa joo. Ensinnäkään kukaan meistä ei ollut näkemässä mitä siellä venereissulla oikeasti tapahtui, Seiskan jutut eivät ole absoluuttinen totuus. Toiseksi suomalaiset tuppaavat koheltamaan juovuspäissään vesillä ja aiheuttavat hengenmenon itselleen tai muille.
        On niin oksettavaa moralisointia ihmisiltä tämä Järvilehdon kivitys, että.
        Itse ainakin toivon että Jyrkiä kuullaan taas lähetyksissä, valoisa ja asiantunteva kaveri.


      • optimistinenon
        harkkima kirjoitti:

        Joopa joo. Ensinnäkään kukaan meistä ei ollut näkemässä mitä siellä venereissulla oikeasti tapahtui, Seiskan jutut eivät ole absoluuttinen totuus. Toiseksi suomalaiset tuppaavat koheltamaan juovuspäissään vesillä ja aiheuttavat hengenmenon itselleen tai muille.
        On niin oksettavaa moralisointia ihmisiltä tämä Järvilehdon kivitys, että.
        Itse ainakin toivon että Jyrkiä kuullaan taas lähetyksissä, valoisa ja asiantunteva kaveri.

        Kännissä suorastaan ylioptimistinen.


    • xcvsdfr

      Joo, nämä Järvilehdon vihaajat voi painua vittuun, ei niitä formuloissa tarvita.

    • JotainRajaaa

      Haistakaa iso paska. JJ on hyvä kommentaattori. Turha JJ on aina mollata. Menkää tollot itseenne.

      • perskele

        Haistakaa ite! JJ ajoi veneen sillanpieleen ja kaveri menetti siinä henkensä, sitähän ei tuomiossakaan kiistetty, vaan jäi epäilys. Olisi reilusti myöntänyt ajaneensa, niin teko olisi anteeksi annettu ja toisekseen tuli veronmaksajien pussille tämä käräjöintikin vielä


    • BUAHHAAMAUHAAAAAA

      JJ, F1 Historian surkein kuski yhdessä Kovalaisien kanssa. Ylimielinen naama ja ilmeet..oikeudessa varsinkin. Täysi nolla...onneksi tyyppi alkaa olemaan nykyään todella köyhä. Muhaaaaaa

    • jmmo

      kovalainen tekee paluun f1-sarjaan vuonna 2018

    • vatipäät1515

      perusuomallaisilla on jopa tuomittu murhaaja kunta vaaleissa . JJ ei tuomittu mistään,joten JJ on oiva mies studioon . ÄÄLIÖ.Mun puolesta voit vaikka peruuttaa isäs kaluun !!!!

      • Itseoletääliö

        Mutta tuomio ei myöskään osoittanut sitä, etteikö JJ ajanut venettä ja taustalla puhui raha ym..

        Tuo murhaajahan on vitsillä mennyt sinne, kun ei edes kiinnosta koko politiikka ja täysin turha vertailla siihen politiikalla ja formuloilla ei ole mitään yhteistä


      • koksumurhaajat

        Kyllä Suomessa murhaajia riittää ja mihin tahansa puolueeseen voi päästä ehdokkaaksi valehtelemalla, koksuissa taitaa olla murhaajien lisäksi eniten muitakin rikollisia, jyrki sopisi hyvin niiden riveihin.


    • eroarahasta.fi

      Känni voi pelastaa, jos ei muista mitä tuli tehtyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3420
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1935
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1807
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1713
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1562
    Aihe