Karu totuus maahamme tulleista osa 2c

ruskeahole

Uralin mutkasta aikoinaan Suomeen kulkeutuneet saamapuolelle jääneiden uussukupolvi voi hyvin ja tyhmistyy voimaperäisesti Kainuussa,hyvä Kainuu Suomen valkaisematon peräreikä!

24

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-hyvältä-näytä

      Oliko sulla jotain asiaakin? Vai julistako viisauttasi typerehtimällä, julkaisemalla omia fantasioitasi?

      • ruskeahole

        Lue viestit "partalapsista",pakolaisten autoilusta,ruokkimisesta jne.Siinä teidän viisauksia!


    • perusfox
      • Oli mielestäni aika lievä tuomio..olokoon se kuka turvaton tai turvallinen vaan niin tuommosessa tappauksessa vähintään 10v.


    • hikiallergiaeläkeläiset
      • Sama se on muillakin tuo rangaistusraja tuommosissa tapauksissa..sitä vois kohentaa kunnolla.


    • rajattiivistyy

      "Saksan valtiovarainministeri Wolfgang Schäuble on ottanut varsin tiukasti kantaa maahanmuuttajien asenteeseen kotoutumisesta. Schäublen mukaan mikäli muslimitaustaiset maahanmuuttajat eivät halua hyväksyä eurooppalaista elämäntapaa, heidän on syytä ymmärtää hakeutua muualle."...
      YLE 12.4.2017
      http://yle.fi/uutiset/3-9563825

      Onks toi Wolfgang Schäuble rasisti?

      • rekkavarikko

        Ei oo kun realisti.


    • Ujouuno

      Mistä ihmeen Uralin mutkasta sinä puhut? Volgan mutkasta suomalaiset ovat.

    • löivätjaloille

      Mitäpä mieltä ollaan Turun tapauksesta tänään iltapäivällä?
      Valkoinen roskasakki pahoinpiteli pesäpallomailalla parikymppisen ulkomaalaistaustaisen nuoren miehen!

      • Hirveä tapaus! Puukottajalta nirri pois heti!


    • pyllistelijät

      Pääsin reilut 40v, sitten tutustumaan ulkomailla työskennellessä näihin pyllistelijöihin, eestäpäin oikein lipeviä, mutta kun selän käänsit jo kinttaat varastivat. Heidän mielipiteitään jos menit kyseenalaistamaan, niin sait vihamiehen heti. Mikä surkeinta, kerran työkaverini ohjeisti mikä on homman nimi, asiasta kun veivät toisten työkaluja, niin menivät itkemää työnjohdolle, se itku loppui lyhyeen kun pohjanmaan painija tempaisi itkupillin seinälle, ja antoi ymmärtää että tällä työmaalla ei kaverilta varasteta. Silloin ihmettelin miten ihmismieli on niin kaksijakoinen, estäpäin olivat muka tervehtivinään monelta sanalta, vaan sattuipa kerran mukaan sellainen kaveri joka ymmärsi pyllistelijän kieltä, ja kysyi minulta että ymmärsitkö mitä hän sanoi, mistä minä sen tietäisin, kaverini suomenti että oli haukkunut minua kaikilla mahdollisilla solvauksilla. Van oli siinä seuraavalla kerralla kun tavatt pyllistelijän kanssa kaverilla naurussa pitelemistä kun käsipäivää lyötiin, minä haukin kaikilla mieeleentulevilla rumilla sanoilla, sijasta lähtien, vaan niin se teki vastapuolikin, kumpikaan ei ymmärtänyt toisiaan, onneksi minulla oli tulkki. Nyt se on käynyt toteen mitä jo silloin epäilin, näistä pyllistelijöistä ei tule yhteiskuntakelpoisia kansalaisia heidän uskontonsa takia. Ja vielä se tärkein, sinne maahanmuuttovirastoon pelkkiä miehiä töihon, ne akat siellä kiimoissaan tekevät sellaisia päätöksiä että täällä on kohta sisällissota.

      • Sinä et oo ees käynykkään ulukomailla ja tuommosia valehtelet!


      • Niggerlover

        Mistä tiiät. Jos ulosanti ei niinko kyllösen blikan niin hetikö tuomihtet


    • tottaon

      Lumperi eiole koskaan käynyt Hyrynsalmea etempänä, kyllä ne katuvalot palaa vielä Ristijärvelläkin. Voinhan minä työtodistukset sinulle toimitta jos kiinnostaa. Kannattais käydä ulkomailla niin ei tarvis kyseenalaistaa mitä siellä tapahtuu. Eihän ne peräkamarin pojat ymmärrä muun päälle kunhan saisi tupakkia ja keskaria, ja nekin eläkelläisvanhempien rahoilla. Ja jos haluttaa suuta soittaa niin tulehan käymään niin pannaan asiat järjestykseen, olen jo ikämies, mutta en usko taitojeni niin ruostuneen etteikö kunnon riita saataisi aikaan.

      • Nousiko sulla verenpaine kun paljastin sinut valhtelijaksi. Sakarallako oot käynynnä sinäki? Pienestä paljastuksesta aletaan uhkailemmaan ja riitaa haastamaan.. Minä oon rauhan mies.


      • pidähänturpasi
        LumperinA kirjoitti:

        Nousiko sulla verenpaine kun paljastin sinut valhtelijaksi. Sakarallako oot käynynnä sinäki? Pienestä paljastuksesta aletaan uhkailemmaan ja riitaa haastamaan.. Minä oon rauhan mies.

        Jos olet rauhan mies niin helevetin tyhmä sellainen,vittuilet ja kaipaat nenään lyöntiä.


      • pidähänturpasi kirjoitti:

        Jos olet rauhan mies niin helevetin tyhmä sellainen,vittuilet ja kaipaat nenään lyöntiä.

        Raipas on sinunkin kommentti! Nimittelyyn meni asiapuoli taas!! hhäähääääääääääääää!!!!


    • korppinaeivielähätää

      RUK:n käyneet - HUOMIO!

      "Upseeriliiton johtaja: On hyvä, että mietitään mihin virkapuvussa lähtee ja mihin aikaan"
      (Kainarin uutisotsikko tänään)

      Aliupseereiden ei vissiin vielä tarvitse kuitenkaan antaa pelolle valtaa?

    • luejarikastut
    • PorvoossakinTänään

      Minkä maan kalenterissa isänpäivä on vasta tänään?

    • ohret

      Valtaapitäjien mielestä monikulttuurillisuus on rikkaus, mutta jos ravintoasioissa kuten Sotkamossa tehtiin uhden kulttuurin mielestä suosituksista poikkeava ratkaisu, niin jopa syntyi äläkkä , Yle kertoi uustisissa asiasta useaan kertaan, että jotain kauheaa on tapahtunut, kun rasvattoman maidon sijasta käytetään kevytmaitoa. Se siitä monipuolisesta ruokavalion rikkaudesta. Tosin Ville Haapasalo on tehnyt tv-ohjelmaa eri kulttuurien ruokaohjelmista ja tavoista, mikä taas on valtaapitävien mielestä samanlainen rikkaus kuin monikulttuurius.

    • voisurkeus

      On se saamari kurja paikka tämä sumppila, kun juhlapaikan hakijatkaan ei viihdy, juoksettakaa ihmeessä lisää rahaa repulla ja taksiin kaikki ukot ja äkkiä kajaaniin mersun ostoon.

    • OtanmäenVOK

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe