Voitteko tämän jälkeen vielä jatkaa ateisteina?

OIKEAJUMALANLAPSI

Hyvä uutinen, hän on tulossa!!
Sain merkin jumalalta, jeesus kristus on tulossa!!!

Tämä koskee teitä kaikkia, sanoo jumala.
- Sinäkään et voi sulkea siltä silmiäsi!
Raamatussakin siihen viitataan 1500 kertaa
-Eikö sen vuoksi ole syytä tutkia tätä tärkeää asiaa?



1. Näkevätkö kaikki ihmiset vai vain valittu joukko kristuksen toisen tulemuksen?

Vastaus; Kristuksen tulemus kirkkaudessaan saa maailman tasapainon järkkymään. Kukaan elossa oleva ei voi kätkeytyä siltä.
Kaikki näkevät hänen tulonsa.

Mitä teillä ateisteilla on tähän sanottavaa? ^

2. Ketkä saapuvat jeesuksen kanssa? Mikä on heidän tulonsa tarkoitus?

Vastaus; Kristus saapuu enkeliensä kanssa, jotka noutavat hänen omansa taivaallisiin asuntoihin!!

Mitä teillä ateisteilla on tähän sanottavaa? ^

3. Mitä jumalattomille tapahtuu jeesuksen saapuessa?

Vastaus; Kristuksen tulemuksen kirkkauden kestävät vain ne, jotka silloin muuttuvat taivaallisiksi olennoiksi "ja ne muut saivat surmansa"

Mitä mieltä te ateistit olette tästä? Pelottaako teitä? ^


4. Miksi ette vieläkään usko?
Vastaus; Ette uskalla uskoa.

Mitä mieltä olette tästä? ^


T. jumalanlapsi

Hän tulee!!!!!!!

33

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisteista en tiedä, mutta agnostikkona voisin lainata Nils Bohrin sanontaa: "Kiinnostavaa jos totta".
      Bohr käytti kohteliasta kiertoilmaisua kertoakseen, että piti väitettä roskana.

    • LääkkeetOlisiOlemassa

      Aloittajan kaltaisia on yhä enemmän keskuudessamme, kiitos kohonneiden omavastuuosuuksien lääkkeiden korvattavuudessa. Samoin avohoidon suosiminen pätevän sairaalahoidon sijaan näkyy suoraan kaduilla.

      • OKEAUSKOINEN

        OIKEA USKO ei ole SAIRAUS vaan PELASATUS!!!!!!!!!!


      • pelasatus
        OKEAUSKOINEN kirjoitti:

        OIKEA USKO ei ole SAIRAUS vaan PELASATUS!!!!!!!!!!

        Okeauskoisen pelasatus??

        Jepjep, hyvin terveeltähän tuo näyttää...


    • Jeesus_mikä_urpo

      Raamatun uutiset ovat tuhansia vuosia vanahoja kansantaruja. Ei ole Jeesus tulluna kertaakaan, vaikka työ hihhulit ootta sitä jauhana iankaiken. Ei ou Jeesus tulluna ainakkaa julukisesti, eikä tuu nytkään.

    • Kun nyt kerran otsikossasi kysyt, niin kyllä minä voin. Sepustuksesi ei sisältänyt mitään, mikä saisi minut edes harkitsemaan uskoontulon yrittämistä.

    • jeesukselta-tuli

      Aloituksessa on virhe, oikein kirjoitettuna "jeesukselta tuli" ja/tai "jeesus tuli" marian kanssa.

    • Eksyttäjäksikin_mainittu

      Profetiointi on raskas laji, jaksamista vain pään seinään hakkaamiseen. Aiemman valossa voin vakuuttaa, ettei se 'muuri' väisty,pää vain väsyy turhaan työhön.

      Epäilijöille edessä siis mielenkiintoisia aikoja, mikäli oikein ymmärsin. Minullakin on TIETO todellisesta asiain tilasta, en vain ole lähetyskäskyn alainen, joten en käy kertomaan totuutta sinullekaan.

      Hauskaahan tätä on seurata - alkaen siitä kun ihminen keksi tueksi ja turvaksi itselleen ylemmät olennot. Nyt tämä sitten mukaasi on päättymäisillään. Mahtuihan tuohon matkalle monenmoista.

      Eihän tämä tulemus voi mitään vaikuttaa kunnon ateistin ajatusmaailmaan. Hänhän ei aiemminkaan odottanut itselleen mitään osaa olevaisuuden ulkopuolella. Miksi tämän 'maallisen' matkan päättymisen pitäisi olla pelottava asia, jos perusfilosofiana on jo aiemmin ollut se että, elämän jälkeen ei tule mitään...

      Olen taipuvainen väittämään ettei pelkoa kylvämällä voi luoda uskoa. Tästä huolimatta varmaankin jatkat yrittämistä käytettävissäsi olevin keinoin.

    • einiinmitään

      Ehdottomasti voin.

      Ja säälittävän idioottivuodatuksesi jälkeen vielä entistäkin tiukemmin.

    • Primetimes

      Missä hallusinaatio lupasi esiintyä?

      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Tulet sitten näkemään, en viitsi paljastaa kaikkea kerralla.


      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Yleensä poliisit vievät putkaan jos paljastelen itseäni


      • OIKEAJUMALANLAPSI
        OIKEAJUMALANLAPSI kirjoitti:

        Yleensä poliisit vievät putkaan jos paljastelen itseäni

        Sinä minua matkiva lurjus, lopeta. Ymmärrän kyllä, että haluat saada minuun kohdistuvan kunnioituksen itsellesi, mutta älä yritä senkin!! Minun nimimerkkini.


      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Et ole ottanut lääkkeitäsi valejumalanlapsi. Tarvitsen Jumalan rakkautta.


      • OIKEAJUMALANLAPSI
        OIKEAJUMALANLAPSI kirjoitti:

        Et ole ottanut lääkkeitäsi valejumalanlapsi. Tarvitsen Jumalan rakkautta.

        Siis, sinä tarvitset. Minäkin kyllä ja saankin!!


    • OIKEAJUMALANLAPSI

      Jeesus tulee Pääsisenä, Isken otis kahvelin peräreikään ja aloitan ruokailun. Siinä koiramaisesti uristen Jumalan kaulaa vääntäen, ryntäävät myös muut uskovaiset repimään Jumalaa kappaleiksi Pääsiäisnä ja maa peityy armovereen.

      Senjälkeen otan kahvelin pois peräaukosatni ja nuolen puhtaaksi

    • tyidt

      No jos Jeesus tulee, niin avaa suusi!

      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Vihjaatko kommentillasi, että minulla ja Jeesuksella olisi suhde? Olet iljettävä!!!


      • OIKEAJUMALANLAPSI

        astutukseen Hänet Alistan, siittimeni on suora ja puhdas pitkä armoletku


      • OIKEAJUMALANLAPSI
        OIKEAJUMALANLAPSI kirjoitti:

        astutukseen Hänet Alistan, siittimeni on suora ja puhdas pitkä armoletku

        Minä olen nainen senkin idiootti valejumalanlapsi. Vie iljettävät ajatuksesi muualle täältä!! Olet oikea ateistipervo.


      • dghg
        OIKEAJUMALANLAPSI kirjoitti:

        Vihjaatko kommentillasi, että minulla ja Jeesuksella olisi suhde? Olet iljettävä!!!

        Etkö olekaan Kristuksen morsian?


    • uskonpohjatontyhmyys

      Uskovat ne aina jaksavat hekumoiden fantasioida kaikkien jumalattomien surmaamisella. Tuollaiset fantasiat ovat täysin sairaita ja - no, avaus kertookin itsessään kaiken siitä miksi kyseessä on täysin mielisairasta ääliömäisyyttä.

    • AahMäTulen

      Tuo on luvattu jo kymmeniä vuosia hellujen tolppiin liimailemissa lapuissa, aina vaan se on heidän mukaan tulossa. Vaan kun ei ole eikä tule ikinä.

      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Vaikka Jeesus ei tulisi yhtä nopeasti kuin sinä tulet, niin se ei tarkoita, etteikö Jeesus olisi tulossa, pian. Toki jos sinä itse olet tottunut muutamien sekuntien tulemisiin, niin ymmärrän oikein hyvin kärsimättömyytesi.

        T. Jumalanlapsi


      • IlkimyksenEsi-isänTäti
        OIKEAJUMALANLAPSI kirjoitti:

        Vaikka Jeesus ei tulisi yhtä nopeasti kuin sinä tulet, niin se ei tarkoita, etteikö Jeesus olisi tulossa, pian. Toki jos sinä itse olet tottunut muutamien sekuntien tulemisiin, niin ymmärrän oikein hyvin kärsimättömyytesi.

        T. Jumalanlapsi

        Mutta kun se "pian" oli "pian" jo 2000 vuotta sitten. Alan kyllästyä odottamaan.


    • tyitt

      Tuollaisen aloituksen jälkeen? Toki voimme, ja entistä vakuuttuneemmin.

      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Juksaat vain täällä kaikkien näkyvillä, mutta sisimmissäsi olet tullut uskoon avullani.


      • miksiriitelet
        OIKEAJUMALANLAPSI kirjoitti:

        Juksaat vain täällä kaikkien näkyvillä, mutta sisimmissäsi olet tullut uskoon avullani.

        Miksi tulet tälle palstalle riitelemään itsesi kanssa?


      • OIKEAJUMALANLAPSI
        miksiriitelet kirjoitti:

        Miksi tulet tälle palstalle riitelemään itsesi kanssa?

        En riitele itseni kanssa, joku vajaaälyinen paholainen vain kiusaa minua. Pitäisi varmaan olla kyllä otettu, että joku muu haluaa olla myös minä. Se ei tule yllätyksenä !!!


    • "Mitä teillä ateisteilla on tähän sanottavaa?"

      Opiskeluaikana törmäsin kerran tolppaan liimattuun julisteeseen, jossa luki [ilmeisesti modauksen tuloksena]: 'Jeesus tulee. Oletko valmis isyyteen?

      Se oli hauska.

      • OIKEAJUMALANLAPSI

        Paholaisen tekemä!!


      • valaistuneempinyt

        Tolppaan törmäily on sangen yleistä pimeydessä vaeltajien
        keskuudessa. Itsekin tolppaan törmänneenä uudestisyntyneenä
        ateistina ja piippu suussa sain tuta helvetin liekeistä piipun
        polttaessa ylvään ja tulisen turpani kidan karrelle vääristä todistuksista
        vääränään, mikä lienee ollut opetuksen tarkoitus viitoittamaan tulevaa tietäni
        pois pimeyden ahtaista kiduttavista kujista kohti totuutta ja valon valtaväyliä.
        Se oli hauska opetus. Pääsykokeisiin ei kannata lukea kävellessä, piippu suussa.


      • valaistuneempinyt kirjoitti:

        Tolppaan törmäily on sangen yleistä pimeydessä vaeltajien
        keskuudessa. Itsekin tolppaan törmänneenä uudestisyntyneenä
        ateistina ja piippu suussa sain tuta helvetin liekeistä piipun
        polttaessa ylvään ja tulisen turpani kidan karrelle vääristä todistuksista
        vääränään, mikä lienee ollut opetuksen tarkoitus viitoittamaan tulevaa tietäni
        pois pimeyden ahtaista kiduttavista kujista kohti totuutta ja valon valtaväyliä.
        Se oli hauska opetus. Pääsykokeisiin ei kannata lukea kävellessä, piippu suussa.

        Hyvin laitettu. Mika Waltari virnuttais.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe