Suomalainen mies olutta ja makkaraa

KotimainenSontaseppo

Kaljaa, makkaraa ja penkkiurheilua – Suomalainen mies sairastuu naista nuorempana.

Suomalaisten miesten eliniän odote on hieman vajaat 77 vuotta. Naiset elävät keskimäärin kuusi vuotta pidempään. Diagnosoidut sairaudet alkavat lisääntyä molemmilla sukupuolilla vähitellen kolmenkympin jälkeen, yleislääketieteen erikoislääkäri Jaakko Halonen sanoo.
Vanhetessa sairastutaan tyypillisesti tuki- ja liikuntaelinsairauksiin, sydän- ja verenkiertoelimistön sairauksiin sekä mielenterveyden häiriöihin.

Linkki:
http://www.studio55.fi/terveys/article/kaljaa-makkaraa-ja-penkkiurheilua-suomalainen-mies-sairastuu-naista-nuorempana/124206

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä makkaran ja penkkiurheilun haitallisuudesta terveydelle. Olen omasta puolestani lopettanut niin makkaran syömisen kuin penkkiurheilemisenkin.

      Nykyään keskityn lähes kokonaan kaljan juomiseen, eikä sitä keskeytä muu kuin näkäräisten ottaminen.

      • Hauka.ei.oikeesti.tiiä

        Anteeksi tyhmyyteni mut mikä on näkäräinen?


      • Arwaushauka
        Hauka.ei.oikeesti.tiiä kirjoitti:

        Anteeksi tyhmyyteni mut mikä on näkäräinen?

        Eiku juu.. se onkin päikkärit vai?


      • Näkäräinen on viinaryyppy.

        Olen monessakin mielessä pahoillani, että joudun tällä palstalla selittämään aiheeseen liittyvää sanastoa.


      • usko-urhea

        No jaa, oisko se elämä onnellisempi, jos ei saisi syödä sitä lenkkimakkaraa eikä juoda oluttaan?
        Ottakaa ja syökää, lenkille jos huvittaa.


    • hauka.huomauttaa

      Taas aloittajana joku kuivahuikkaaja. Voi voi, kun se elämä on kurjaa ilman alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe