Ylläpidolle - homovihan levittäminen jatkuu

ihmisoikeudet

" Tuleekohan Suomelle F1:ssä kaksoisvoitto;
Finski-paras-kuljettaja
24.3.2017 19:56"

Tämä aloitus on pelkkää homojen panettelua. Uusia aloituksia syntyy joka viikko ja joissa on samanalaista pelkkää seksuaalipoikkeavien parjaamista. Viha suunnataan tiettyä väestön osaa vastaan.

SKP:llä on selvä kanta. Puolue hyväksyy sukupuolineutraalin avioliittolain ja kaikki seksuaalisesti toisenlaisten ihmisoikeudet. SKP tukee asiassa hallitusta.
Vihan levittäminen homoja kohtaan on ällöttävää. Voisiko ylläpito puuttua asiaan. Sama aloituksen tekijä on rustannut palstalle vuosien ajan pelkkää homovihaa.

36

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisoikeudet

      " Aakattomuus vienyt hluuserin hulluuden partaalle..

      ONKO_ENÄÄ_TOIVOA___
      26.3.2017 0:53

      Mitä arvelette ????
      Auttaisko joku tietty terapia, lobotomia, sähköshokki, vahva ketiapiinilääkitys tai vastaava ?"

      Tässä toinen parhaillaan oleva viestiketju. Aloituksen alla lähes kaikki viestit ovat homoja parjaavia. Muutama viesti esiintyy ihmisoikeuksien puolesta.
      Sanomalehdistössä tällaista ei sallittaisi. Miten on mahdollista että nettimedia sallii avoimen vihaviestinnän.

      SKP hyväksyy homojen ihmisoikeudet täydellisesti. Heille suodut parisuhdeoikeudet ovat oikein avioliiton solmimista myöten. Keskustapuoluelaisen kansanedustajan aviosuhde hänen pitkäaikaiseen miesystäväänsä on hieno asia. Aloituksen esitys asiaan on natsimainen kannanotto eikä sivistynyt Suomi voi sellaista suvaita.

      • Kommunistit eivät koskaan valtaan päästyään ole kunnioittaneet ihmisoikeuksia. Vai kuuluuko ihmisoikeuksiin tulla ammutuksi esim. aidan yli kiivetessään? (vrt. Berliinin muuri!). Kuuluuko ihmisoikeuksiin nälkään tappaminen (vrt. Ukraina ja holodomor!).

        Siitä huolimatta härkäparin avio on ihmiskunnan häpeä!


      • paavo.uskonnoton
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kommunistit eivät koskaan valtaan päästyään ole kunnioittaneet ihmisoikeuksia. Vai kuuluuko ihmisoikeuksiin tulla ammutuksi esim. aidan yli kiivetessään? (vrt. Berliinin muuri!). Kuuluuko ihmisoikeuksiin nälkään tappaminen (vrt. Ukraina ja holodomor!).

        Siitä huolimatta härkäparin avio on ihmiskunnan häpeä!

        Olipa edellä railakas viesti homovihan levittämisen puolesta. Näitä kiihkoraamattu-uskovia on sentään muutamia.


      • paavo.uskonnoton kirjoitti:

        Olipa edellä railakas viesti homovihan levittämisen puolesta. Näitä kiihkoraamattu-uskovia on sentään muutamia.

        Ei siinä mitään homovihaan kehottavaa ole vaan se mitä siihen kirjoitin on ainoa luonnollinen tapa suhtautua homous nimiseen mielenterveyshäiriöön!

        Periaatteessahan homous lopettaa ihmiskunnan jos se leviää liian pitkälle, se on siis vaarallinen ilmiö varsinkin nyt kun aamu TV:kin marisee liian alhaisesta syntyvyydestä.

        Turhaa sinun on minua syytelle miksikään kiihkoksi, ainakaan uskontojen suhteen koska en kuulu mihinkään uskontopohjaiseen järjestöön, pursiseuraan ja valokuvauksen harrastajiin kuulun mutta minin logiikallani niitä ei saa millään tavalla yhdistettyä kiihkoraamattu-uskoviin? Miten sinä asiaa selvität itsellesi?

        Vai ovatko kaikki kanssasi eri mieltä olevat kiihkoilijoita jossain mielessä? Minusta kun näyttää jotta olet homokiihkoilija ja ihan turhan päiten, kaapissaan ne ennenkin pärjäsivät ja niin on hyvä tänäänkin.

        Lopeta kiihkoilu arvoisa homo!


      • RAUNIOKOULUMESTARIT000
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kommunistit eivät koskaan valtaan päästyään ole kunnioittaneet ihmisoikeuksia. Vai kuuluuko ihmisoikeuksiin tulla ammutuksi esim. aidan yli kiivetessään? (vrt. Berliinin muuri!). Kuuluuko ihmisoikeuksiin nälkään tappaminen (vrt. Ukraina ja holodomor!).

        Siitä huolimatta härkäparin avio on ihmiskunnan häpeä!

        HEI!
        Kuuluuko todella Herra Extyökkäri sellainen käytäntö ihmisoikeuksiin, jota edustaa esimerkiksi Amerikkakuvio ja joka tarkoittaa Sosiaalipolitiikkamielessä heitteille jättöä ja myös ns. Laillista Murhaamista Kuolemantuomioiden muodossa?


        Voivathan ns. Länsimainen Demokratia rs:n toimijat olla todella kovia pieneläjää kohtaan kuten on tapahtunut Herra Extyökkäri ja Kaverit rs:n kannattamien aateritarien toimesta sellaisissa valtioissa kuin Italia, Espanja, Portugali ja Kreikka sekä Jugoslavia-valtiot Balkanilla. Niin voimmeko me sanoa siten, että Länsimainen Demokratiaparatiisi rs:n jäsenvaltio SUOMI ja myös Muut Pohjoismaat ovat sellaisia, jotka kunnioittavat pieneläjän ja työttömän ihmisoikeuksia?


        Voimmeko me todella pitää HYVÄ LÄNSI rs:n valtioita siis EU NATO USA sellaisina, jotka myös tukevat Rivityöväestö rs:n ns Ammattiyhdistystoimintaa sitä esimerkiksi "Toveri" Extyökkärin parjaamaa AY-MAFIA rs:ää? Miksi AY-kisällit eivät halutessaan saa ajaa asioitaan AY-MAFIA rs:n avulla varsinkin, kun "Toveri" Extyökkäri ja Kumppanit rs:n Aate- ja Yrittäjäkaverit suorastaan piehtaroivat Äärimmäisessa Loistossa ja Ylellisyydessa, kun taas RIVITYÖVÄESTÖ rs joutuu laskemaan jopa senttejä Euroista nyt puhumattakaan?


        Onkohan nyt totta Arvoisat Yrittäjänerot se kuvio, jota edustaa Odotuksilla Täydennetty KLASSIKKOMALLI eli MONETARISMUS ts Uusklassinen Talousoppi, ja joka väittää siten, että TARJONTA luo aina oman KYSYNTÄ rs:nsä siis ehkä Ostovoimainen KYSYNTÄ markkinoilla tulee Markkinaympäristö rs:ään ikään kuin loitsuttuna siis tavallaan tyhjästä? Niin ja nyt kysyn sitä asiaa, että riittääkö TIEDE rs:n perustaksi sellainen Filosofinen Teoriaryväs, jossa joten kuten pätee vain Logiikka, kun taas Realismiosio muuttunut USKONTOKUVIO eli täysin HENKIMAAILMA rs:ksi Idealistinen Filosofia rs:nä? Niin ja miten ovat nyt näreet ja aidan seipäät Arvoisat Toverit ja Porvatit?


      • RAUNIOKOULUMESTARIT000 kirjoitti:

        HEI!
        Kuuluuko todella Herra Extyökkäri sellainen käytäntö ihmisoikeuksiin, jota edustaa esimerkiksi Amerikkakuvio ja joka tarkoittaa Sosiaalipolitiikkamielessä heitteille jättöä ja myös ns. Laillista Murhaamista Kuolemantuomioiden muodossa?


        Voivathan ns. Länsimainen Demokratia rs:n toimijat olla todella kovia pieneläjää kohtaan kuten on tapahtunut Herra Extyökkäri ja Kaverit rs:n kannattamien aateritarien toimesta sellaisissa valtioissa kuin Italia, Espanja, Portugali ja Kreikka sekä Jugoslavia-valtiot Balkanilla. Niin voimmeko me sanoa siten, että Länsimainen Demokratiaparatiisi rs:n jäsenvaltio SUOMI ja myös Muut Pohjoismaat ovat sellaisia, jotka kunnioittavat pieneläjän ja työttömän ihmisoikeuksia?


        Voimmeko me todella pitää HYVÄ LÄNSI rs:n valtioita siis EU NATO USA sellaisina, jotka myös tukevat Rivityöväestö rs:n ns Ammattiyhdistystoimintaa sitä esimerkiksi "Toveri" Extyökkärin parjaamaa AY-MAFIA rs:ää? Miksi AY-kisällit eivät halutessaan saa ajaa asioitaan AY-MAFIA rs:n avulla varsinkin, kun "Toveri" Extyökkäri ja Kumppanit rs:n Aate- ja Yrittäjäkaverit suorastaan piehtaroivat Äärimmäisessa Loistossa ja Ylellisyydessa, kun taas RIVITYÖVÄESTÖ rs joutuu laskemaan jopa senttejä Euroista nyt puhumattakaan?


        Onkohan nyt totta Arvoisat Yrittäjänerot se kuvio, jota edustaa Odotuksilla Täydennetty KLASSIKKOMALLI eli MONETARISMUS ts Uusklassinen Talousoppi, ja joka väittää siten, että TARJONTA luo aina oman KYSYNTÄ rs:nsä siis ehkä Ostovoimainen KYSYNTÄ markkinoilla tulee Markkinaympäristö rs:ään ikään kuin loitsuttuna siis tavallaan tyhjästä? Niin ja nyt kysyn sitä asiaa, että riittääkö TIEDE rs:n perustaksi sellainen Filosofinen Teoriaryväs, jossa joten kuten pätee vain Logiikka, kun taas Realismiosio muuttunut USKONTOKUVIO eli täysin HENKIMAAILMA rs:ksi Idealistinen Filosofia rs:nä? Niin ja miten ovat nyt näreet ja aidan seipäät Arvoisat Toverit ja Porvatit?

        Kuolemantuomio jenkeissä on asukkaiden valinta kovista rikoksista. Nyt tosin on paljastunut dna tutkimusten kautta jotta vääriäkin tuomioita löytyy ja väärät henkilöt on teloitettu. Itse en ole kuolemantuomion kannalla koska sen peruminen on hieman kyseenalaista täytäntöönpanon jälkeen.

        Kuitenkaan en usko juurikaan tuolla ison veden takana tapettavan pelkästään mielipiteen vuoksi jota taas kommunistiset valtiot ovat päätyönään lähes suorittaneet.

        Ay mafian suurin ongelma on siinä, että se kauppaa testaamattomia ideoitaan muille. Sehän ei käy yleisesti ottaen muussa yhteydessä vaan ainakin pitkä takuu kuuluu hintaan. Nyt pitää ay mafian tuotteisiinkin saada vähintään 10 vuoden takuu jotta ne toimivat kuten on tarkoitus, lisäävät kaikkien hyvinvointia ja yritysten tuottavuutta joka on se ensimmäinen ehto hyvinvoinnin lisääntymiselle.


    • ihmisoikeudet

      "Aakattomuus vienyt hluuserin hulluuden partaalle..

      ONKO_ENÄÄ_TOIVOA___

      26.3.2017 0:53
      Mitä arvelette ????

      Auttaisko joku tietty terapia, lobotomia, sähköshokki, vahva ketiapiinilääkitys tai vastaava ?"

      Tässä aloituksessa esitetään suoraa väkivaltaa homosuuntautuneita vastaan.
      Muistutettakoon, että saksalaiset natsit yrittivät hävittää homot kaasukammioiden avulla.
      Homoviha ja heistä valheellisten tietojen levittäjät ovat pahoja rikollisia.

    • etla

      "Siitä huolimatta härkäparin avio on ihmiskunnan häpeä!
      Lopeta kiihkoilu arvoisa homo! "

      Törkeää homojen parjaamista.

      • Käyttäytymällä "homosti" parjaa koko normaalia ihmiskuntaa! Se ei olekaan mitään pientä sillä uskon paljon suuremman joukon olevan normaaleja heteroita kuin jotain poikkeavia sairaita yksilöitä.


    • etla

      Extyökkäri kirjoittaa vastoin lääketiedettä ja biologiaa. Homous on luonnossa ja ihmisyhteisössä yhtä normaali kuin heterous.
      Hän tietää sen mutta haluaa silti toistaa AKS-pappien ihmisvastaista propagandaa.

      • Hölmöys näyttää kommenttienne valossa olevan yleisempää kuin olisin uskonutkaan.


      • etla
        Extyökkäri kirjoitti:

        Hölmöys näyttää kommenttienne valossa olevan yleisempää kuin olisin uskonutkaan.

        Olette itse, ette vain hölmö, vaan pahimmanlaatuinen rotuteoreetikko a la hitler.

        Homous on luonnossa ja ihmisyhteisössä yhtä normaalia kuin heterous. Molemmat ovat luonnonvalinnan synnyttämiä.


      • etla kirjoitti:

        Olette itse, ette vain hölmö, vaan pahimmanlaatuinen rotuteoreetikko a la hitler.

        Homous on luonnossa ja ihmisyhteisössä yhtä normaalia kuin heterous. Molemmat ovat luonnonvalinnan synnyttämiä.

        Jos olisit oikeassa niin ylikansoitusongelmaa ei olisi.


      • KIRJASTOPALVELUMESTARIT
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos olisit oikeassa niin ylikansoitusongelmaa ei olisi.

        HEI!
        Voimme kai sanoa ja myös todeta sen asian, että koska Sossut ja Komut ovat täysiä sekopäitä, niin ilmeisesti nyt PERSUT, KOKKARE- ja PÖKÄLE-REMMI rs ovat täydellisen Norokkaita PUOLUEMENSA rs:n Ylimysjäseniä. Miten sitten nyt suut pannaan, jos taas Vapaa Kommunismi ja Vapaa Sosialismi rs.n kannattajat ja tukijat kuuluvat sellaiseen yhteisöön kuin MENSA-KERHOT rs siis Aitolahtelainen MENSA ei siis Lokalahtelainen PUOLUEMENSA? Ovatko nyt Extyökkärit Suvakeja vai ovatko HE nyt vajakkeja? Miten ovat nyt turkulaisten pärenerojen viuhahtelukuvaelmat Arvoisat Vajakkiheput?


      • KIRJASTOPALVELUMESTARIT kirjoitti:

        HEI!
        Voimme kai sanoa ja myös todeta sen asian, että koska Sossut ja Komut ovat täysiä sekopäitä, niin ilmeisesti nyt PERSUT, KOKKARE- ja PÖKÄLE-REMMI rs ovat täydellisen Norokkaita PUOLUEMENSA rs:n Ylimysjäseniä. Miten sitten nyt suut pannaan, jos taas Vapaa Kommunismi ja Vapaa Sosialismi rs.n kannattajat ja tukijat kuuluvat sellaiseen yhteisöön kuin MENSA-KERHOT rs siis Aitolahtelainen MENSA ei siis Lokalahtelainen PUOLUEMENSA? Ovatko nyt Extyökkärit Suvakeja vai ovatko HE nyt vajakkeja? Miten ovat nyt turkulaisten pärenerojen viuhahtelukuvaelmat Arvoisat Vajakkiheput?

        Jos haluat keskustella niin unohda pökäleet ja kokkareet, unohda vapaa kommunismi ja sosialismi, unohda mensasi ja muut mielikuvitustuotteesi sekä astu tähän päivään!

        Maailma on aina ollut täynnään sekopäitä ja olet niistä hyvä esimerkki. Kannattaa siis pyrkiä peittämään sitä tai alistua hoitoon.!


    • paavo.uskonnoton

      Venäjällä Tsetseniassa on suoritettu homojen joukkopidätyksiä ja joitakin tapettukin. Mikäli uutinen pitää paikkansa, teko on karmea.
      http://yle.fi/uutiset/3-9542677

      Extyökkäri joukkioineen tuomitsee lausunnoillaan homot epäihmisiksi ja siten valmistelee homojen vastaisia toimia.
      Tsetseniassa vallitsee pääuskontona kristinuskon sisaruskonto islam ja senkin opissa homot tuomitaan helvettiin.
      Muistutus. Suomen valtiovalta tunnustaa homot samanlaisiksi ihmisiksi kuin heterotkin. Vihaviestintä homoja vastaan on rikos.

      • Missähän sinä näet minun joukkoni?


      • etkö_enää_muista

      • etkö_enää_muista kirjoitti:

        Tässähän niitä joukkojasi näkyy olevan.

        http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002842263.html

        Sinäkin näyt siellä olevan mustat lasit päässäsi, muita en tuntenutkaan joten ei tuo ole minun porukkaani, sinusta en olisi niin varma kun kerran kanssaan hengaiket!


      • poliisista_päivää
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinäkin näyt siellä olevan mustat lasit päässäsi, muita en tuntenutkaan joten ei tuo ole minun porukkaani, sinusta en olisi niin varma kun kerran kanssaan hengaiket!

        Minä todellakin olen kyllä tuossa kuvassa.
        Päälläni on siniset haalarit jonka selässä lukee poliisi.


      • poliisista_päivää kirjoitti:

        Minä todellakin olen kyllä tuossa kuvassa.
        Päälläni on siniset haalarit jonka selässä lukee poliisi.

        Taas tuli pelkkää komu pravdaa. Kuten kirjoitin niin se aurinkolasien käyttäjä on juuri näköisesi! Siis tollon näköinen!


      • morjens_tollo
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas tuli pelkkää komu pravdaa. Kuten kirjoitin niin se aurinkolasien käyttäjä on juuri näköisesi! Siis tollon näköinen!

        Vai ovat poliisitkin jo nyt sinun mielestäsi vain pelkkiä tolloja.


      • morjens_tollo kirjoitti:

        Vai ovat poliisitkin jo nyt sinun mielestäsi vain pelkkiä tolloja.

        Poliisit eivät ole, sinä olet!


      • poliisista_päivää
        Extyökkäri kirjoitti:

        Poliisit eivät ole, sinä olet!

        Niin olen, nimittäin poliisi. Sinä sen sijaa olet se tämän palstan tollo.


      • poliisista_päivää kirjoitti:

        Niin olen, nimittäin poliisi. Sinä sen sijaa olet se tämän palstan tollo.

        Sinä et ole poliisi sillä olet tollo sen perusteella miten täällä esiinnyt. Olen tuntenut useammankin poliisin aikoinaan eikä yksikään ole ollut kaltaisesi toope.

        Oikea poliisi ei olisi lähtenyt minua tuohon omaan joukkoonsa sijoittamaan tai sitten olet poliisi joka on todella väärässä joukossa.

        Oikean poliisin tulee tehdä päätöksiä vain tuntemiensa tosiasioiden pohjalta paitsi tietysti kommunistisissa yhteiskunnissa joissa totiasioilla ei ole merkitystä. Sinulla ei ollut yhtäkään faktaa jolla voisit perustella tuota syytöstäsi minun joukostani!

        Et ole poliisi vaan KOMUTROLLI!


      • olet_huvittava
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä et ole poliisi sillä olet tollo sen perusteella miten täällä esiinnyt. Olen tuntenut useammankin poliisin aikoinaan eikä yksikään ole ollut kaltaisesi toope.

        Oikea poliisi ei olisi lähtenyt minua tuohon omaan joukkoonsa sijoittamaan tai sitten olet poliisi joka on todella väärässä joukossa.

        Oikean poliisin tulee tehdä päätöksiä vain tuntemiensa tosiasioiden pohjalta paitsi tietysti kommunistisissa yhteiskunnissa joissa totiasioilla ei ole merkitystä. Sinulla ei ollut yhtäkään faktaa jolla voisit perustella tuota syytöstäsi minun joukostani!

        Et ole poliisi vaan KOMUTROLLI!

        Eipä nyt tuo sinunkaan käytöksesi kovinkaan erinomaiselta tai asialliselta nyt lainkaan vaikuta.

        Tiedoksesi nyt vain että juuri sinua nimimerkki extyäkkäri täällä nyt pidetään aina täysin 100%:sesti sinä kaikista suurimpana ja tyhmimpänä idioottina ja palstapellenä. Jolle aina vain vittuillaan ihan päin naamaa.

        Toivottavasti nyt opit edes jotain. Tai aivan sama mulle.


      • olet_huvittava kirjoitti:

        Eipä nyt tuo sinunkaan käytöksesi kovinkaan erinomaiselta tai asialliselta nyt lainkaan vaikuta.

        Tiedoksesi nyt vain että juuri sinua nimimerkki extyäkkäri täällä nyt pidetään aina täysin 100%:sesti sinä kaikista suurimpana ja tyhmimpänä idioottina ja palstapellenä. Jolle aina vain vittuillaan ihan päin naamaa.

        Toivottavasti nyt opit edes jotain. Tai aivan sama mulle.

        Kuka pitää kuka ei, en usko sinun parempiin tuloksiin elämässäsi pääsevän mihin olen omilla toimillani yltänyt.

        Olettehan te tyhmäksi minua väittäneet mutta kukaan teistä ei ole yhtäkään mielipidettäni kyennyt tyhmäksi osoittamaan. Olette koko komuloisjoukko pelkkiä jaskan jauhajia. Jos joku on eri mieltä hän on tyhmä mutta ette kuitenkaan kykene osoittamaan miksi ja mikä olisi siinä kohden se ei niin tyhmä eli fiksu ratkaisu.

        Jos siis joku on 100% tyhmyri niin tuo sinun porukkasi!


      • morjens_tollo
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuka pitää kuka ei, en usko sinun parempiin tuloksiin elämässäsi pääsevän mihin olen omilla toimillani yltänyt.

        Olettehan te tyhmäksi minua väittäneet mutta kukaan teistä ei ole yhtäkään mielipidettäni kyennyt tyhmäksi osoittamaan. Olette koko komuloisjoukko pelkkiä jaskan jauhajia. Jos joku on eri mieltä hän on tyhmä mutta ette kuitenkaan kykene osoittamaan miksi ja mikä olisi siinä kohden se ei niin tyhmä eli fiksu ratkaisu.

        Jos siis joku on 100% tyhmyri niin tuo sinun porukkasi!

        Enpä nyt kehuskelisi itseäni yhtään. jos pyörisin natsien porukoissa niin kuin sinä nyt näytät nyt tekevän.

        Ja vielä tähän päivään mennessä sinä et ole pystynyt kirejoittelemaan vielä yhtään mitään totuudenmukaista tai asiallista kirjoitusta yhtään mihinkään.

        Sillä tuo palstalle suoltamasi täysin valheellinen lahtaripropaganda nimenomaan on tenhyt sinusta tämän palstan naurettavimman pellen.


      • morjens_tollo kirjoitti:

        Enpä nyt kehuskelisi itseäni yhtään. jos pyörisin natsien porukoissa niin kuin sinä nyt näytät nyt tekevän.

        Ja vielä tähän päivään mennessä sinä et ole pystynyt kirejoittelemaan vielä yhtään mitään totuudenmukaista tai asiallista kirjoitusta yhtään mihinkään.

        Sillä tuo palstalle suoltamasi täysin valheellinen lahtaripropaganda nimenomaan on tenhyt sinusta tämän palstan naurettavimman pellen.

        Sinähän sen tiedät kavereistasi keitä natsien porukoissa kulkee, minä en tiedä!

        Kerro sinä nyt mikä kirjoittamani ei ole totuudenmukaista!

        Vai onko niin, ettei komuloinen edes itsekään tiedä mikä on totuutta kun joutuu vain pravdaansa turvautumaan?

        Mikä on valheellista lahtaripropagandaa? Voisitko eritellä ja kertoa totuuden siitä?

        Todellisuudessahan te komuloiset selvisitte häviämällä 1918 ja sotyien jälkeen voittajina koska pystyitte oikeiden suomalaisten avulla pysymään kiinni hyvinvoinnin syrjässä joka olisi kommunismin voittaessa kaikonnut kauas tulevaisuuteen jos olisi enää koskaan kohdalle sattunut.

        Kun te mainostatte tuota harhaoppianne niin miksi ette tee siitä oikeaa ja reaalista kertomalla niistä maista ja yhteiskunnista joissa oppinne avulla on luotu edes pohjoismaista porvarillisen kapitalismin vertaista hyvinvointia? Olisi meinaan syytä jotta voisimme alkaa miettimään asioita uudelleen. Nyt kuitenkin ainakin minun silmissäni sosialismi ja kommunismi on vienyt kokeilijansa aina vain huonompaan tilanteeseen.

        Kerro nyt miksi ette anna positiivisia esimerkkejä oppinne tuloksista ihmiskokeissa?


    • obe

      Extyökkäri:
      "Siitä huolimatta härkäparin avio on ihmiskunnan häpeä!"

      Törkeää ihmisvihaa. Suomen lain mukaan naispuoliset ja miespuoliset saavat olla olemassa aviossakin keskenään. Suomi on sentään toistaiseksi sivistysvaltio.

      • Laista huolimatta se on häpeä, se on sairasta sen lisäksi ja jos suoraan sanon osin paskaistakin.


      • Olet-Oikeassa

        Laitkin voivat olla peraseestä kuten tiedämme niiden olleen mm. kommunistisessa itäeuroopassa ja natsiajan Saksassa.

        Sana "laillinen" ei ole sama kuin "oikeassa oleva"

        Kiitos kun muistutit tuosta törkeästä asiasta.


      • obe
        Olet-Oikeassa kirjoitti:

        Laitkin voivat olla peraseestä kuten tiedämme niiden olleen mm. kommunistisessa itäeuroopassa ja natsiajan Saksassa.

        Sana "laillinen" ei ole sama kuin "oikeassa oleva"

        Kiitos kun muistutit tuosta törkeästä asiasta.

        Kiitos kiitoksesta, niin se on.


    • hironka

      Maaliskuuussa yli 700 nais- ja miesparia rekisteröivät parisuhteensa avioliitoksi Sipilän hallituksen vahvistaman lain perusteella. Noin sata samaa sukupuolta olevaa menivät suoraan avioon keskenään ilman parisuhdevälivaihetta. Tämä luku kohoaa tulevaisuudessa.
      Saksalaiset natsit laittoivat homot ja lesbot kaasukammioon. Venäjän Tsetseniassa vangitaan ja tapetaan homoja. Ketä lie palstalla olevat homovihaajat. Eivät ainakaan komuja.

    • enfs

      " Extyökkäri

      1.4.2017 12:42
      Käyttäytymällä "homosti" parjaa koko normaalia ihmiskuntaa! Se ei olekaan mitään pientä sillä uskon paljon suuremman joukon olevan normaaleja heteroita kuin jotain poikkeavia sairaita yksilöitä. "

      Ylläpidon tulisi huomioida erittäin raa'an homovihan levittämismuoto.
      Homosuuntautuneet olisivat ihmiskunnan vihollisia. Hänhän ehdottaa......karmeita seurauksia.

      • Et taida kiihkossasi ymmärtää mikä on vihaa ja mikä realismia! Sinä nyt levität vihaa normaaliutta kohtaan näissä mies ja nais asioissa joten pistä se vihanäppiksesi jonnekin piiloon ja painu kaappiisi takaisin miettimään mitä mies ja nainen, isä ja äiti tarkoittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe