Voiko ätmi saada muilta kuin pullukoilta?

Dopey

Täytin eilen 26v ja 8v olen yrittänyt saada pillua baarista melkein joka vkl ja muutaman kerran olen onnistunutkin saamaan, pakit saan tosin luokkaa 99% naisilta enkä ole kertaakaan saanut n.s normaalivartaloiselta naiselta.

Onko se niin että hcätmit ei saa ikinä ja me ätmit saamme vain sellaisilta 30-40kg ylipainoisilta pullukoilta, vimeeksi sain lokakuussa 2016 ja se oli sellainen 158cm/80-85kg tapaus. Pillu tietty pullukoillakin on mutta olisi kiva saada joskus myös hoikilta.

37

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikkanainen

      Hoikat naiset saa paremmankin näköisiltä kuin sinä. Miksi ihmeessä he siis antaisivat sinulle kunn parempaakin tarjolla?

      • Naisasialooser11

        Jotta ATM ei suuttuisi ja tappaisi hoikkia naisia. Sitten et"saa"enää paremmannäköisiltäkään.


    • asioista.tietävä.taho

      Ätmi voi saada myös ätmiltä, palstallakin on joitain homopareja.

    • fggfd

      Sun tarvii koittaa uudistua ja lähestyä eri tavalla. Kokeilla uusia juttuja ja rakentaa itseluottamusta, hyvää läppää, viihdearvoa.

    • KulkurinIltaKalja

      riippuu siitä kuinka taitava olet

      Ei lohtakaan voi pyydystää ahvenviehellä....

    • Mä luulin, ettei ätmit saa minkäänlaisilta. Olen vissiin ymmärtänyt kaiken ihan väärin. :/

      Pullukatkin on ihmisiä ja heilläkin on tunteet. Toisen vähättely lihavuuden takia on yhtä mälsää, kun ruman naamankin takia tms. Ihan sama voiko naamaa korjata tai lihavuudesta laihduttaa, loukkaa se silti. Syrjittyjen miehien se pitäis tietää, mitä on vähättely ja miltä se tuntuu.

      Ei siitä olo kohene, että siirtää oman kasansa toisen niskaan.

      • MekoMike

        "Mä luulin, ettei ätmit saa minkäänlaisilta. Olen vissiin ymmärtänyt kaiken ihan väärin. :/

        Ätmeissä on 3 tasoluokkaa: hardcore ätmit, ätmit, ylemmän tason ätmit (tätä viimeeksi mainittua aliluokkaa tosin harvemmin käytetään). HC ätmit eivät saa pillua keneltäkään, ätmit saattavat joskus aniharvoin saada erittäin huonotasoisilta (= pääsääntöisesti rumilta läskeiltä) naisilta, mutta joutuvat tekemään sen eteen hirveästi töitä. Ylemmän tason ätmit saavat myös vain huonotasoisilta naisilta, mutta hieman helpommin/useammin kuin puhdasveriset ätmit.

        Tosin...joidenkin MAT-asiantuntijoiden (erityisesti Naisasialooserin) mukaan (ylemmän tason) ätmit saavat silloin harvoin kun saavat niin heikkotasoisilta naisilta että se on kuulemma ihan yksi ja sama että saako ylipäänsä...tiedä sitten tästä...


      • MekoMike kirjoitti:

        "Mä luulin, ettei ätmit saa minkäänlaisilta. Olen vissiin ymmärtänyt kaiken ihan väärin. :/

        Ätmeissä on 3 tasoluokkaa: hardcore ätmit, ätmit, ylemmän tason ätmit (tätä viimeeksi mainittua aliluokkaa tosin harvemmin käytetään). HC ätmit eivät saa pillua keneltäkään, ätmit saattavat joskus aniharvoin saada erittäin huonotasoisilta (= pääsääntöisesti rumilta läskeiltä) naisilta, mutta joutuvat tekemään sen eteen hirveästi töitä. Ylemmän tason ätmit saavat myös vain huonotasoisilta naisilta, mutta hieman helpommin/useammin kuin puhdasveriset ätmit.

        Tosin...joidenkin MAT-asiantuntijoiden (erityisesti Naisasialooserin) mukaan (ylemmän tason) ätmit saavat silloin harvoin kun saavat niin heikkotasoisilta naisilta että se on kuulemma ihan yksi ja sama että saako ylipäänsä...tiedä sitten tästä...

        Aaaa, tota mä en ollut tiennyt tai tajunnutkaan. Okei.


    • 56t36he6

      Tasosi ei riitä hoikkiin naisiin. Etkö lue palstaa?

    • mies41-

      Voi saada. Minä olen saanut normivartaloiselta naiselta monesti. Painoin joskus 114 kg ja sain sellaiselta 56 kg naiselta monta kertaa. Sittemmin olen laihduttanut noin 30 kg, siitä on noin 9 vuotta aikaa. Nykyään saan harvemmin, ilmeisesti normipainoinen mies ei herätä tunteita naisissa

    • 67667

      Miksi sinun pitää saada vieraan ihmisen pillua? Seksisuhteet on tarkoitettu vain toisiaan rakastaville ihmisille, ja mieluiten sielunkumppaneille. Tyhjänpäiväiset seksisuhteet ventovieraiden kesken ei ole mitään verrattuna sielunkumppanien kesken. Se on jotain käsittämättömän järisyttävää parhaimmillaan, varsinkin sellaisten välillä, jotka ovat voimakkaan seksuaalisia ja tunteellisia yleensäkin. Kenenkään ei kuuluisi antaa tulla ventovieraiden tälle yksityiselle alueelle.

      • Naisasialooser11

        Valitettavasti monet naiset antavat ja olen sitä mieltä, että sellaiset naiset pitäisi polttaa elävältä. Nainen saa todellakin antaa vain sielunkumppanille ja vain suuren tunteen kanssa.


      • 67666
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Valitettavasti monet naiset antavat ja olen sitä mieltä, että sellaiset naiset pitäisi polttaa elävältä. Nainen saa todellakin antaa vain sielunkumppanille ja vain suuren tunteen kanssa.

        Sama koskee tietysti myös miehiä. Samat säännöt kummallekin.


      • Naisasialooser11

        Samat säännöt kummallekkin? Oletko ihan varma? Saako mies siis myös itkeä julkisesti olematta nössö tai odottaa, että nainen puolustaa häntä uhkaavassa tilanteessa eikä toisinpäin?


      • TotuusSattuu
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Samat säännöt kummallekkin? Oletko ihan varma? Saako mies siis myös itkeä julkisesti olematta nössö tai odottaa, että nainen puolustaa häntä uhkaavassa tilanteessa eikä toisinpäin?

        Eipä ole tainnut tuo sinun uhoamisesi naisten polttamis juttuineen tehdä sinusta yhtään sen miehekkäämpää naisten silmissä. Joten jospa kokeilisit vaihteeksi vaikkapa herkkyyttä? Tuskin toimii ainakaan huonommin kuin tuo nykyinen linjasi...


      • 324554

        Hah, sanopa tuo 50% suomalaisista.


    • Pillujen--asiantuntija

      Voi saada jos maksaa tarpeeksi. Ei ilmaista naista ole olemassakaan.

      • Ttfj

        No sano nyt sitten, mikä on korkein hinta, jos ilmaista naista ei ole olemassakaan.


      • Ttfj kirjoitti:

        No sano nyt sitten, mikä on korkein hinta, jos ilmaista naista ei ole olemassakaan.

        Siihen joutuu tuhraamaan ainakin kallisarvoista aikaansa. Jos ei muuta. x)

        Käsitän tuon ettei ilmaista naista ole olemassakaan, että se hinta minkä naisesta maksaa voi olla muutakin kuin rahaa/valuuttaa. Kuten aikaa, vapautensa tms.


    • pillueikuuluätmeille

      Täällä on kyllä meitäkin ätmejä jotka eivät ole onnistuneet saamaan pillua edes pullukoilta. Siinä mielessä olet hyvin onnistunut. En halua sinua lannistaa, mutta tuntuu kyllä mahdottomalta ajatukselta että saisit koskaan pillua normaalivartaloiselta naiselta.

      • Naisasialooser11

        Sellainen ei ole ATM vaan HC-ATM


    • jupatumi

      meikä on samas venees ku aloittaja, pimpsuu heruu erittäin harvoin ja vain *todella* lihavilta tonnikeijukaisilta. Kyllä ne ekat kerrrat kuitenkin helpotti olotilaa aivan mielettömästi ku vihdoinkin sai pimppaa vuosikausien haaveilujen jälkeen, pudotti varmaan tuhat kiloa ylimääräistä henkistä painolastia, ei siinä haitannut ollenkaan se et mimmi oli tuhdissa kunnossa. Olen kyllä itse sikaruma naamaltani mutta vartalo on normaali

    • ehkäolenhcätmi

      Eipä se aina noin mene.

      Minusta ei vähän isommat tytöt ole ikinä tykänneet, ehkä kun olen itse aika pieni.

      Kovin muodokkaat ei myöskään ole tykänneet, ne tuntuu hakevan pitkää...harteikasta.

      Mutta pari ihan nättiä ja hoikkavartaloista naista on tykännyt.

      Olen siis kokematon mies, en tosiaan mikään KTM. Varmaan tämä muuten menee tasojen mukaan, mutta kyllä tietyn näköiset menee useammin yhteen. Ehkä karhumaisena lihavana ätminä saisin joitakin isompia tyttöjä, mutta hoikat jäisivät saamatta. Tiimalasit joilta löytyy peffaa ja tissejä, menisi tasokkaammille miehille.

      • Lerppamuna

        Oikeessa olet, että ei mene kaavamaisesti kuka on kiinnostunut ja kenet voi saada tasonsa mukaan. Joskus voi tuuri käydä ätmilläkin. Tai ätmillä se tilanne kariutuu 99% varmasti koska ei osaa hadlata hommaa loppuun asti.

        Hyvännäköiset ja hoikat naiset ovat osoittaneet kiinnostusta pari kertaa, mutta niiden kanssa menen aina jotenkin jumiin.


      • ktmplussa
        Lerppamuna kirjoitti:

        Oikeessa olet, että ei mene kaavamaisesti kuka on kiinnostunut ja kenet voi saada tasonsa mukaan. Joskus voi tuuri käydä ätmilläkin. Tai ätmillä se tilanne kariutuu 99% varmasti koska ei osaa hadlata hommaa loppuun asti.

        Hyvännäköiset ja hoikat naiset ovat osoittaneet kiinnostusta pari kertaa, mutta niiden kanssa menen aina jotenkin jumiin.

        Mun mielestä se menee oikeasti tasojen mukaan...ja ei mene.

        Taso on vähän kuin maksimi mitä voit saada...se on sit makuasia keitä niistä oman tasoisista voi saada. Jos oot pullea KTM niin saat pullean KTN, jos oot hoikka KTM niin saat hoikan KTN jolla ei sit oo tissiä eikä hyvää pehvaa.

        "Ytnien" kans oon huomannut että silloin harvoin kun joku vähän osoittaa kiinnostusta kun on vaikka päässy porukassa jotenki hyvään asemaan (status), nii matkalla on hemmetisti enemmän esteitä. Just se ATN/KTN voi innostua nopsaan ja olla mukana menossa raflasta kämpille. Mutta ytnimmän kans on aina miljoona estettä, ne karkaa välillä ja sit et saa roikkua hameessa vaan pitää pokkana jatkaa biletystä muiden kans ja luottaa että naiseen törmää myöhemmin. Aina tulee se tilanne jossa testataan ootko "needy" vai itsevarma alfa. Eli ei se kiinnostus vielä mitään kerro, se on vasta eka aita joka pitää ylittää...


      • Lerppam
        ktmplussa kirjoitti:

        Mun mielestä se menee oikeasti tasojen mukaan...ja ei mene.

        Taso on vähän kuin maksimi mitä voit saada...se on sit makuasia keitä niistä oman tasoisista voi saada. Jos oot pullea KTM niin saat pullean KTN, jos oot hoikka KTM niin saat hoikan KTN jolla ei sit oo tissiä eikä hyvää pehvaa.

        "Ytnien" kans oon huomannut että silloin harvoin kun joku vähän osoittaa kiinnostusta kun on vaikka päässy porukassa jotenki hyvään asemaan (status), nii matkalla on hemmetisti enemmän esteitä. Just se ATN/KTN voi innostua nopsaan ja olla mukana menossa raflasta kämpille. Mutta ytnimmän kans on aina miljoona estettä, ne karkaa välillä ja sit et saa roikkua hameessa vaan pitää pokkana jatkaa biletystä muiden kans ja luottaa että naiseen törmää myöhemmin. Aina tulee se tilanne jossa testataan ootko "needy" vai itsevarma alfa. Eli ei se kiinnostus vielä mitään kerro, se on vasta eka aita joka pitää ylittää...

        Kertoo se kiinnostuskin jotain, ainakin potentiaalista. Oikeassa olet että flirttailusta tms. on pitkä matka onnistumiseen. Supliikki, pelinlukutaito ym. on ratkaisevassa asemassa.

        Ja jos mietitään baareja, niin osaa naisetkin pelata, leikkiä kiinnostunutta, härnätä, kärkkyä ilmaisia juomia ja jutella huvin vuoksi ja yht'äkkiä häipyä. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Siksi on parempi olla cool, eikä innostua liikaa. Aivan kuten kirjoitit.


    • laiha.ei.sytytä

      kaikkialla vain laihoja naisia eli kiva mennä iskemään kun ei seksikkyyttä lainkaan eikä tee seksiä mieli mutta seksikkäät l-xxl niin niillä on aina mies ja ovat varattuja niin oikein seksikäs xl nainen niitä ei ole sinkkuina

    • ykspullukka

      vaikee sanoa. Itse en käy ollenkaan baareissa, koska tiedän miten idioottia porukkaa siellä liikkuu. Saatika, että lähtisin ventovieraan baarituttavuuden matkaan. En usko, että antaisin edes sinulle ja varmasti ne naiset jotka ovat antaneet ovat olleet ehkä humalassa. Ei kai kukaan selvä antaisi.

    • Valvoline

      Mikäs mikäs antipatia täällä on lihavia naisia kohtaan? Todella lihavia naisia on just siistii naida takaapäin kun iso pepa oikein JYSÄHTÄÄ alavartaloon joka työnnöllä mmm mmm mmm

    • kipparipoika

      Olen täällä tämän sanonut aiemminkin, että kookkaamman naisen peräsimen ohjastajana toimiminen on kuin lentotukialuksen luotsaamista: suurpiirteistä hommaa, mutta manööverikykyinen kapteeni voi saada lopputuloksesta hyvänkin.

      Itse nautiskelen kovastikin kookkaamman takapuolen omaavista mammoista, mutta kaveripiiri ei lämpene yhtään moisista. Sama näyttäisi olevan mielipide täällä sinkut-palstalla. No, yhdentekevää se minulle on mitä muut ajattelevat, sillä itse tunnistan omat haluni.

    • entinenpuikottaja

      Supliikki ukkeli saa takuuvarmasti, oli massaa tai ei. Tsiikaappa ohjelmaa Jethro-kiinteistönvälittäjä

      • fiksu.on.kysymykseni

        Mistä tiedät että se saa?


    • kysynpähänvain

      no miten tämmöinen haardis ätmi sitten oikein hurmaa lihavan naisen??

    • No itse en ole saanut minkään painoisilta naisilta. Tuntuu että samat vaatimukset ovat miesten suhteen sekä laihoilla/lihavilla että lyhyillä/pitkillä naisilla.

    • atm-tapaus

      Olisin saanu yhdeltä pullukalta mutta en suostunut enää koska nainen ei antanut pari vuotta sitten kun ei ollut pullukka silloin. On se kumma kun nainen lihoo niin sitten alemman tason mies kelpaakin koska nainen ei saa niitä komeimpia miehiä enää.

    • AvioATMies

      Minä en ymmärrä tätä oletusta että pullukat olisivat jotenkin helpompia naisia kelle tahansa miehelle. Ei ainakaan minulle. Kovin montaa minusta kiinnostunutta naista ei ole elämäni varrelle sattunut, mutta heistä vain yksi oli pullukka, kaikki muut olivat normaalivartaloisia.

    • 10002

      Täällä on kuin Sodomassa ja Gomorrassa ennen niiden hävitystä. Eletään moraalittomasti niin kuin silloinkin. Loppu siihen silloin tuli, ja niin se loppu on tulossa taas nykyäänkin. Ihmistä ei ole tarkoitettu harrastamaan seksiä kenen kanssa tahansa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe