On oikeita arkkienkeleitä

kantaaottava

Tampereella on messukylän seurakunnassa oikea enkeli,joka ilman palkkaa tuo omalla kustannuksella lahjoitusruokia vähävaraisille ja on tehnyt sitä vuosia,kun seurakunta säästää avustuksissa,että saa uuden kerrostalon. Tämä enkeli kuulemma tekee kuutena päivänä viikossa hyväntekeväisyyttä eri seurakunnissa ja välillisesti ruokkii n.300 avustettavaa,kun kirkon diakonit on paikalla vain kahtena päivänä isolla palkalla,istuvat kahvittelemassa,kokoontuvat keskenään ja tekevät etätyötä. Kun ei se ruoka kulje etätyönä,niin harmi ihmisten kannalta,jos enkeli on lopettamassa sitä ns.päivystystä,kun aika ei riitä ruokien hakuun,jakamiseen,ei ole varastoja,ei kunnon kuljetusautoa,kun seurakunta tai mikään lahjoittaja ei halua tukea toimintaa varattomien hyväksi?Mummuille kyllä riittää juhlia ja kahvitilaisuuksia,eikä väliä,mitä maksaa,kun seurakunta on keskittynyt ahneuksissaan testamentteihin ja sitähän ei ehkä vähävaraisilta saa? Kyselin kerran tältä arkkienkeliltä,että mitä itse olet laittanut toimintaasi ja ihmisten auttamiseen,niin vastaus tuli,kuin apteekin hyllyltä,seitsemän vuotta aikaa,oman auton seurakunnan ajoon ja 60.000e omia rahoja pikkuhiljaa. Moni on sanonut,että lopettaisi jo,kun kukaan ei auta,kuin palkattuna. Hyväntahtoista ihmistä pidetään seurakunnissa tervetulleina,mutta tämä on jo hyväksikäyttöä. Ehkä enkelimme on vähän tyhmä,kun tekee ja en oikein usko sitäkään,kun tiedän mitä hän on tehnyt ennen seurakuntaa,ollut työnarkomaani,mutta niin on edelleenkin.

1

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvojenkäsissä

      Jotkut ottaa kirjaimellisesti taivaspaikan, miksi ei seurakuntalaiset toimi näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe