tais tulla törsille tulla lunta tupaan

törsäpummi

ekä ihme huijailtiin ja rosvottiin tukia aivan hullun lailla törsä kuuluu idiootti ykkös puolueeseen,törsä on pummi häpee pummi.

17

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadavivid

      Oioioioi,.......hermostuttaakos kunnallisvaalitulos?

      • ggpiste

        ihan turhaan, demut häviää!

        Eihän se mitään haittaa kun demuista tarvitaan vaan 3 prosenttia....noh liian vahvasti sanottu, eihän demuja tarvita ollenkaan!


      • törsäpummi

        miten törsille kävi hiiii haaa kyl varmaan vituttaa törsä hävis


      • komiaatmäärää

        Demu surkein tulos kuntavaaleissa koskaan.

        Kokoomus ulkoistaa julkisen ja ensivaaleissa demut on 8% pinnassa.


      • stacyoldjaninooptrucolfa

        Köyliön persereikä häviää 2019 selvästi maataloustuki poistetaha. Puti pitää vastapakotteet voimassa.


      • suustörsöö
        törsäpummi kirjoitti:

        miten törsille kävi hiiii haaa kyl varmaan vituttaa törsä hävis

        kiinni tulee nyt yhtä törsöötä.


    • EttäTympiiTuommoiset

      Opettele kirjoittamaan ymmärrettävää kieltä tai ole hiljaa.

      • eivoiodottaaliikaa

        Jopa alkoholistina ja vähän koulutettuna ( kymppiluokka uusimalla) vetää aika hyvin.


    • intrwnikyntw

      Sekopää piti sitä voittona ihan kuten pitää maataloustukea puhtaan ruoan tukemisena.

      • törsäpummi

        aiettä proiskuu,hulluko olet tuet heti pummeilta pois niin että verä kätees prunkutin.törsä varallinen pakteeripesien kasvattaja hullu kun on.


      • Rtro
        törsäpummi kirjoitti:

        aiettä proiskuu,hulluko olet tuet heti pummeilta pois niin että verä kätees prunkutin.törsä varallinen pakteeripesien kasvattaja hullu kun on.

        Kylläpä proiskuu.....Kaupunkilaiset on elätettävä hinnalla millä hyvänsä!


      • törsäpummi
        Rtro kirjoitti:

        Kylläpä proiskuu.....Kaupunkilaiset on elätettävä hinnalla millä hyvänsä!

        törsä ei pysty elättään eres itteensä miten se sitten suomen kansan elättäs hullu olet,ulkoo tuoraan hyvää ja halpaa ilman bakteerita halvalla halpaa ja hyvää ilman suomen broisku tehopakteereita,kun ette osaa hommianne niin ruvekkaa muihin hommiin mulle voi tulla mettän perkuuseen 4 euroo tunti omalla vesurilla ,tere tulemast....10 tunnin påiviä työttömiä otan pomottaan laiskoja törsiääää.


      • törsäpummi
        törsäpummi kirjoitti:

        törsä ei pysty elättään eres itteensä miten se sitten suomen kansan elättäs hullu olet,ulkoo tuoraan hyvää ja halpaa ilman bakteerita halvalla halpaa ja hyvää ilman suomen broisku tehopakteereita,kun ette osaa hommianne niin ruvekkaa muihin hommiin mulle voi tulla mettän perkuuseen 4 euroo tunti omalla vesurilla ,tere tulemast....10 tunnin påiviä työttömiä otan pomottaan laiskoja törsiääää.

        tulkaa vaan ei tartte eres omaa vesuria mul on ,hiiiiii haaaaa pöööööh passaaaamullll.


    • törsäpummi

      huhuu noo törsäää huhuuu tuu jooooo.

    • törsäpummi

      onko törsä kipee kun ei enään saa leivästä tehtyä paskaa,

    • törsäpummi

      on se kipee pöljä kipee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3935
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2990
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2774
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2515
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      2367
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      224
      2073
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1977
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1937
    Aihe