Avohoitola

tjh52i

Tämän paikkakunnan keskustelupalstaa selatessa ei voi olla törmäämättä ajatukseen, että täällä avohoidokit keskustelevat toinen toiselleen. Mikäli olen väärässä, suurimman osan kirjoittelijoista olisi syytä suhtautua henkiseen hyvinvointiinsa vakavasti ja hakeutua apua tarjoavien tahojen pariin. Näin saisitte purettua suurimman osan tuskastanne joka kumpuaa mitä erikoisemmista aiheista, kuten naapurin halkopinoista, kateellisuudesta tai kunnallisvaalista. Ehkä jopa keksitte itsenne tasapainoon saatuanne jotakin oikeita keskustelun aiheita.

8

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutassahantuota

      Yritin kyllä lääkärille puhua,kysäsin millä tavalla sais hullunpaperit,että saisin parempaa liksaa eläkkeellä ollessa,työ ei elätä........

    • öprön

      Juu..hulluilla on aina hauskempaa..eipä sitä elämää pie liian tosissaan ottoo..huumorin kukka on kaunein kukka..ja jos kenen kantti ei kestä tämän palstan juttoloita niin Suomi on vapaa maa (ainahii viellä)niin voihan aloittaja katella vaikka Kontiolahen sivuja..siellä ollaanhii lähempänä tottuutta..kuntavaalit mäni hyvin Ilomantsissa..uusia tul ja vanhoja män..niinku elämässä ylleensähii!

    • Juna-vei

      Entisenä Ilomantsin asukkaana sanon suoraan, että koko Ilomantsi on täynnä avohoitopotilaita, se pitää vaan hakea siihen virallinen asema.
      Ajatelkaa matkailumainosta;
      " Tule Pohjois Karjalaan ja ihanaan Ilomantsiin, missä luterilaisuus on tappanut karjalaisen kulttuurin, missä asukkaat on avohoitopotilaita ja elä ihmettele jos möllit seisoo suu auki"
      Näin edesautamme. jälkeenjäänyttä Ilomantsia.

      • parppeilta-tuulee

        no tuohan on hyvä


    • AjoissaLäksin

      Taisi Ilomantsi sijoittua Suomen kuntien surkeuslistalle (talous, väestörakenne, terveys, tulevaisuudenkuvat) suunnilleen sijalle 15 loppupäästä laskettuna.

      Voisi alkaa kehittämään tarkoituksella surkeampaan suuntaan ja tehdä pitäjästä surkeuden nähtävyys. Umpeenkasvaneet sivukylät, pystyyn lahonneet kansakoulut, tyhjä kylänraitti, sisäsiittoiset peräkammarin pojat zombeina vaeltavat sepalus auki turisteja kiusaamassa. Vajukki kanteeleensoittaja rämpyttää "kaksintaistelevia kanteleita" konkurssiin menneen kaupan rapulla. 40 vuotta työttömänä ollut kunnanisä luennoi yrittämisen tärkeydestä ja tynaamisesta kuntasuunnittelusta torinlaidan kuormalavalta.

    • kunnantytöt

      Onneksi kaikki on toisin!

    • Vähäksiaikaa

      Juoru-ukot hoitolaan eikä mihinkään avo vain suljettuun hoitolaan.

    • AaEttäUlukomaillaIhan

      Katkeran ihmisen tilitys. Ollaanps sitä nyt niin tsadilasta, kun on isolla kirkolla käyty tai jopa asuttu ja ulkomaillakin. Sitten on hyvä tulla tänne ihmettelemään maailman menoa. Lueskelepas muittenkin paikkakuntien mielipidepalstoja, niin saanet käsityksen, ettei ilomantsi ole sen hullunpi paikka. Itse olet vain itku silmässä joutunut lähtemään, eikä ole kukaan rappusilla vilkuttanut.
      Ei muuta kuin jou-män (semmonen rento käden heilautus sormet harallaan) ja relloo sinähhii...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4267
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3184
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3112
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2937
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2874
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2626
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2603
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      233
      2283
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2126
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2067
    Aihe