Lymfoomako?

Taavetti97

Hei, minulla on jo pitempään ollut vähän poskiontelot tukossa ja samalla myös nokka tukossa. Välillä tulee kirkasta räkää ja välillä kellertävää, useimmin kuitenkin kirkasta. Tämä jäi päälle vähän sellaisen rankemman flunssan jäljiltä joka minulla oli noin puolitoista viiikkoa. Nyt kaksi päivää sitten huomasin kaulalla leuan alla noin herneen kokoisen patin. Patti ei ole kipeä. Oliskohan syytä epäillä lymfoomaa? Ikää on 19.v ja aika terveelliset elämäntavat mielestäni. Joka päivä 16km pyöräilyä ja paljon olen syönyt elämäni ajan salaattia ja kasviksia. Vähän kyllä vituttaa jos tällä iällä olen syövän jo saanut.

9

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taavetti97

      Ei ole tosiaan ollut mitään kuumeiluja missään vaiheessa, ihottumaa taikka erityistä väsymystä.

    • relaxvaan

      Tuskin on lymfoomaa/syöpää ! Älä noin pienestä hermostu !
      Itse kullakin on joskus jotain "omituista" kropassaan, niitä menee ja tulee, mutta ei se heti tarkoita vakavaa sairautta !

    • Taavetti97

      No lähinnä sillä minä mietin kun aika pitkään ollut tätä tukkoisuutta ilman mitään muuta selkeää tautia ja nyt löytyi tämä pattikin, niin kyllä se vähän pistää miettimään että voisiko olla lymfooma... Toisaalta myös vasemasta korvastani toisinaan kuuluu erikoista napsetta että voisiko olla pitkään jatkunut korvatulehdus joka ei vain ole kipeä.

    • relaxvaan

      Käy terveyskeskuslääkärillä tutkituttamassa korvasi ja patti, niin ei tarvitse huolestua asiasta.
      Lääkäri tutkii siinä samassa muunkin, jos vaikka on poskionteloissa limaa flunssan jäljiltä.

    • Taavetti97

      Juu, jos ei ole parin viikon sisään kadonnut niin käyn näyttämässä lääkärillä.

      • xxxxx30

        Mullekin tuli patti kaulalle n. 30 vuotiaana,, se oli kyhmystruuma, on tullut muutama lisääkin vuosien myötä... on myös poistunut ainakin yksi.. Tuskin sinulla mitään vakavampaa, käy lääkärissä oman mielen rauhasi vuoksi. Tuota flunssaa on nykyisin kaikilla kaiken aikaa kun ilma on niin sastunutta, itsellänikin.


    • raleH

      Hyvä päätös ! Sielunrauhasi takia.

    • Taavetti97

      Kävin tosiaan näyttämässä lääkärillä ja totesi ettei ole syytä huoleen koska patti on niin pieni ja niitä oli vain yksi. Ei ottanit mitään näytteitä tai verikokeita.

    • Aapine

      Onko kukaan saanut lymfooma diagnoosia ilman suurentuneita imusolmukkeita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe