Pitääkö avokin perhettä kestää kerran viikossa?

texas_ranger

Moroo!

Mitä tehdä, kun on ihanan naisen kanssa, kummatkin rakastamme toisiamme syvästi, mutta kun naisen perhe on epäsopiva?

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä tilanteesta, jossa olen parisuhteessa. Asun ulkomailla eteläisen Euroopan lämmössä jo pari vuotta naiseni kanssa (paikallinen, jonka takia tänne muutin). Olen alkanut tottumaan täällä asumiseen (hän ei pysty muuttamaan Suomeen) ja olemme alkaneet puhua perheen perustamisesta, mutta minulla alkaa olemaan pelkoja siitä. Avokillani on äiti ja kaksi veljeä, jotka ovat hänelle todella läheisiä. He ovat todella avuttomia ja lapsellisia, todella vastakohtia naisestani. Avokkini joutuu toimimaan heille monesti ”äitinä” (jopa omalle äidilleen!!), ja autamme heitä myös rahallisesti koska he eivät pärjää omillansa. Avokkini perhe kyllä tykkäävät minusta, mutta minä en oikein kestä heitä. Me ollaan niin eri aallonpituudella – he ovat hirveän meluisia, itsekkäitä, laiskoja jne. He eivät jaksaa käyttää julkisia, niin ainoastaan me käydään heidän luona kylässään (olen ainoa, jolla on auto).

Avokkinikin on sanonut, ettei hänkään kestä omaa perhettään ja kutsunut heitä jopa hullujen huoneeksi. Ongelmana on se, että hän kuitenkin haluaa olla heidän kanssaan erittäin läheisiä, ja että me teemme perheen yhdessä heidän kanssaan. Täällä etelässä on jotenkin perhe tärkeämpi kuin Suomessa. Jotenkin vielä kestää sen, että naiseni käy heidän luonaan kerran viikossa ja minä kerran kahdessa viikossa. Mutta sitten kun meillä olisi lapsia kuvioissa niin naiseni haluaa lähemmät suhteet perheeseensä. Silloin me oltaisiin varmasti viikoittain heidän luonansa. Puhumattakaan, että miten paljon he silloin vaikuttaisivat lastemme kasvatukseen.

Mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa? En kestä hänen perhettään ja haluan jättää etäisyyden hänen perheeseensä. Täällä on jo tarpeeksi tottumista tähän uuteen vieraaseen kotimaahan. Mutta en kuitenkaan halua erota naisestani. Sovimme toisillemme, en pysty näkemään itseäni kenenkään muun kanssa tai että kukaan rakastaisi minua niin kuin hän. Kiinnostaa myös naisten vinkkelistä kuulla, että mitä mieltä olette?

Kiitos kaikesta avusta ja vastauksista!!!

18

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpasongelmaa

      Enpä tiedä miten siellä päin on, mutta ainakin suomessa on avopareja, jotka eivät kulje joka paikkaan käsikädessä. Anna eukon tavata perhettään ja jää vaikka kotiin.

    • Raaka-_-Watson

      No eipä tuossa ole mitään tehtävissä. Avokkisi tilanne ei tule paranemaan ikinä ja sen perhe tulee olemaan riippana suhteessanne maailman tappiin asti.
      Jos kestät tilanteen ja sen että maksat ikuisesti avokkisi perheen kuluja niin ei ongelmaa ole, mutta jos jo nyt on hermo tiukalla on vain yksi vaihtoehto eli laittaa pipari kiertoon.
      Hyvällä tuurilla seuraava on paremmasta perheestä.

    • Se nyt vaan on yksi niistä kulttuurihelmistä mitä kohtaa kun deittailee välimeren asukkeja.

      Tilanne ei tule muuttumaan.. Ikinä..


      Saattavat olla hyödyllisiä sitten kun on muksuja.. Voivat hoitaa penskoja välillä.

    • niilontyttärenpoika

      Tuli jotenkin kuviosta mieleen entinen thai-vaimoni. siellä kun tytär löytää valkoisen miehen niin hupskeikkaa , kohta pitäisi elättää puoli sukua. sille entiselle iski vauvakuume ykskaks , kohta selvisi syy : äidin komennosta . heille valkoinen mies on kävelevä lompakko . kotona kyllä kehrää ihan moitteettomasti , kunhan kukkaron nyörit on löysällä , vaan kokeileppa pistää naru tiukalle ...ei mee kauaa , kehräys loppuu heti ja murina alkaa hetken päästä. kiva vaan kivempi kun pistin kierätykseen !

      • mikäviha

        Eikös ne kehitysmaan miehet ole myös paremman elintason takia tyhmien suominaisten kanssa. Thaimaalaiset naiset on tosi ahkeria työntekiötä, että taitaa aika harva olla mikään huora. Oletko menettänyt ukkosi Thaimaalaiselle vai mistä tuo mieletön viha.


      • ahkeriaovat

        On työpaikallani nuoria Thaimaalaisia tyttöjä ja tunnollisia ahkeria tyttöjä ovat , eivät malta pitää taukoakaan.Olen nainen ja miksi vihaisin toista naista. En vain pidä tuosta Thaimaslaisten haukkumiseta.


      • peessää
        ahkeriaovat kirjoitti:

        On työpaikallani nuoria Thaimaalaisia tyttöjä ja tunnollisia ahkeria tyttöjä ovat , eivät malta pitää taukoakaan.Olen nainen ja miksi vihaisin toista naista. En vain pidä tuosta Thaimaslaisten haukkumiseta.

        En usko, että olet nainen. Et haukkuisi oman maasi naisia tyhmiksi. En pidä tuosta suomalaisten naisten haukkumisesta.
        Muista, että Thaimaalainen kirjoitetaan keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella.
        Ja sitä paitsi tauot kuuluvat työpäivään riippuen tietysti tunneista, tyhmä on se, joka ei pidä huolta tauoistaan.


      • Raaka-_-Watson
        peessää kirjoitti:

        En usko, että olet nainen. Et haukkuisi oman maasi naisia tyhmiksi. En pidä tuosta suomalaisten naisten haukkumisesta.
        Muista, että Thaimaalainen kirjoitetaan keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella.
        Ja sitä paitsi tauot kuuluvat työpäivään riippuen tietysti tunneista, tyhmä on se, joka ei pidä huolta tauoistaan.

        "Muista, että Thaimaalainen kirjoitetaan keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella."

        Niinkö?
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • äidinkielenlehtori
        peessää kirjoitti:

        En usko, että olet nainen. Et haukkuisi oman maasi naisia tyhmiksi. En pidä tuosta suomalaisten naisten haukkumisesta.
        Muista, että Thaimaalainen kirjoitetaan keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella.
        Ja sitä paitsi tauot kuuluvat työpäivään riippuen tietysti tunneista, tyhmä on se, joka ei pidä huolta tauoistaan.

        Miksi itsekin kirjoitit sen isolla alkukirjaimella keskellä lausetta?


      • ymmärryseiainakäy
        äidinkielenlehtori kirjoitti:

        Miksi itsekin kirjoitit sen isolla alkukirjaimella keskellä lausetta?

        Sen vuoksi, että kirjoittaja huomaa minkä virheen on tehnyt.
        Jokainen sen tuosta lauseesta tajuaa, mutta sinä lehtori et näköjään ymmärtänyt.


      • Raaka-_-Watson
        ymmärryseiainakäy kirjoitti:

        Sen vuoksi, että kirjoittaja huomaa minkä virheen on tehnyt.
        Jokainen sen tuosta lauseesta tajuaa, mutta sinä lehtori et näköjään ymmärtänyt.

        Niinkö
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • eimuutapiste
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Niinkö
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Sinua naurattaa, mutta ei se haittaa. Thaimaalainen edelleen keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Rautalankaa tarvitaan nyt:

        "On työpaikallani nuoria Thaimaalaisia tyttöjä ja tunnollisia ahkeria tyttöjä ovat , eivät malta pitää taukoakaan.Olen nainen ja miksi vihaisin toista naista. En vain pidä tuosta Thaimaslaisten haukkumiseta."

        Kannattaisi yrittää kirjoittaa paremmin.


    • Lapsirakasmummi

      Kiitos hauskasta aloituksesta Texas Rangers. Kuule tuota se on useimmissa maissa, siis perhekeskeistä. Suomi on ehkä poikkeus. Minä olen suomalainen äiti, enkä ikinä muuttaisi kauas äidistäni. , Mies voi vaikka vaihtua, äitiä en jätä. Olimme lasten ollessa pieniä, joka päivä myös lapsuudenkodissa tai minun äiti meillä . Kun minulla oli vaativa työ ja miehe,ni on yritysjohtaja, en minä olisi mitenkään tullut toimeen ilman äitini lastenhoitoapuja. Me kyllä taloudellisesti autoimme äitiä ja matkoillakin hän oli usein mukana. Siskon perhe eli tässä samassa mylläkässä ja matkoillakin oli serkkulapset mukana. Jos et tuota ymmärrä ei kai kannata jatkaa. Minä olen jo isoäiti ja autan kahta miniää ja poikien perhettä, sillä erolla että meillä on ollut varaa ostaa keille asunnot, eivät tarvitse opintolainaa ja ovat nyt jo varoissaan.

    • Juujuujoo

      Jos naisesi haluaa mennä näkemään perhettään, sinun ei ole pakko mennä joka kerta ja voit itse mennä harvemmin mukaan. Et kumminkaan voi rajoittaa hänen tarvettaan/haluaan olla tekemisissä oman perheen kanssa. Mutta kuulostaa todella naurettavalta, jos hän joutuu tuolla tavalla toimimaan heille kuin "äitinä". Siitä itse varmaan yrittäisin sanoa kumppanilleni, ettei se ole hänen tehtävänsä ja he ovat aikuisina ihmisinä vastuussa itsestään. Eikä hänen kuuluisi kuluttaa omia voimavaroja heihin. Oletko varma, että naisesi ei voisi jossain vaiheessa muuttaa kauemmaksi perheestään, kuulostaa ettei se välttämättä olisi hänelle mahdoton ajatus jos hän itsekkin sanoo ettei kestä perhettään.

      • Raaka-_-Watson

        Niin sitä luulisi että jokainen aikuinen on vastuussa itsestään mutta ei se useinkaan mene niin. Täällä Brasiliassa on juuri tuollainen meininki. Lapset ovat vanhemmissaan kiinni maailman tappiin asti ja rahaa pitää löytyä milloin mitäkin asiaa varten.
        Ei ole sosiaaliturvaa joten kaikki kaatuu sen niskaan jolla on eniten massia .


      • Kakkapääpää

        heillä kulttuuri valitettavasti menee noin onneksi ei Suomessa.


    • Kaikkimekuolemme

      Monessa muussa maassa ei ole tapana työntää sitä vanhenevaa äitiä toisten hoidettaksi siinä vaiheessa, kun osat todella vaihtuvat niin kuin meillä täällä Suomessa.

      • Raaka-_-Watson

        Doh.
        Olen aika varma että kyseessä ei ole mitenkään vanha äiti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe