Siemensyöksy (AUTTAKAA)

13VJussi

Miten kertoisin äidille että sängyyn tuli spermat
Minua pelottaa että Äiti suuttuu ja hakkaa mua
Onko vinkkejä pls tarvitsen APUA.

7

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerppa778

      Osta kondoomeja se toimi minulla tuossa iässä

    • Anonyymi

      Eihän siitä tarvi edes kertoa.Se on oma ja ihan normaali aisia mikä liittyy murrosikään.no hätä

    • Ö.jk

      Miks niitä ei vois pestä ite

    • Siemensyöksy

      No ei se Äitisi siitä suutu, kyllä hän sen ymmärtää että sinulle tulee siemensyöksy aina sillointällöin nukkuessasi ja pikkarit, lakanat ovat spermassa. Ihan saman tapainen asia kuin naisilla kuukautiset.
      Kun ja jos heräät siihen niin muista käydä WC:ssä pesemässä alapääsi Bide-suihkulla ja vaihda puhtaat pikkarit.

      NIMIMERKKI :Anonyymipoika vastaan että ei liityi pelkästään murrosikään vaan niitä yöllisiä siemensyöksyjä saa ihan kyllä kaikenikäiset.

    • Älä turhaan pelästy tuota. Näin voi käydä hyvin usein. Tahattomat siemensyöksyt ovat täysin normaalia kehon toimintaa. Siemenneste kuivuu kyllä eikä siitä jää jäljelle kovin isoa tahraa loppujen lopuksi. Petaa itse peti ja kukaan ei huomaa mitään. Yöllisiä siemensyöksyjä voi vähentää itsetyydyttämällä illalla kun käyt nukkumaan. Jos siemensyöksyjä tulee usein niin voit harrastaa itsetyydytystä vaikka useamman kerran päivässä.

    • herkkupeffa

      Ja ajattele tyttöjä. Sinulla on kohta ihanat ajat edessäsi. Et taatusti sure, jos spermaa tulee sänkyyn.

    • herkkupeffa

      Ja ajattele tyttöjä. Sinulla on kohta ihanat ajat edessäsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4385
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3254
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2967
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2915
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2696
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2639
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2367
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2186
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2107
    Aihe