SOTELI pääsykoe KEVÄT 2017 vol 5

Odottavanaikaonpitkä

Uusi voli tehty !

392

16605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shhopeso

      Mitä mitä onko laurea tikkurila lähettäny sh kutsuja jo? Millä pisteillä ootte saanu kutsun kokeeseen?

      • vihdointulisposti

        Sain kutsun Tikkurilan Laureaan pisteillä 43. Mun tietääkseni kaikkien laurea toimipisteiden kokeet pidetään Tikkurilan Laureassa 7.6.


      • Roosa122

        Mitä hait opiskelee?


      • vihdointulisposti
        Roosa122 kirjoitti:

        Mitä hait opiskelee?

        Mulla oli laurea tikkurila sairaanhoitaja 3. vaihtoehtona. Pääsin siihe


      • apuuuwa

        Hain samaan, ja sain pisteitä 46... misköhän en ole saanut kutsua :o


      • vihdointulisposti

        Mä en osaa sanoa. Niitten sivuil luki kyl et kutsut tulis viikoilla 20-21 et en tiiä miks mul tuli kutsu nyt jo mut kyl uskon et niit lähetetää viel ensviikol. Ja jos sul oli paremmat pisteet ku mul nii uskon todellaki että sut pyydetää!!


      • hahahahk

        oliko sulla tasan 43 pistettä ? ittelläni nimittäin 43,4 ja mietin saanko kutsua :D


      • tulevash

        hei lukiko sulla monelta koe pidetään? mulla ois tolloin 7 pv nimittäin mahdollisesti toinenkin koe ja kovasti haluisin molempiin päästä D:


      • vihdointulisposti

        Joo oli tasan 43 pistettä ja koe on mulla klo 11.30.


      • Sapemies

        Mielenkiintoista.. Itselläni tikkurilaan kans SH ja pisteitä 47,3 :o


      • sssh
        vihdointulisposti kirjoitti:

        Mulla oli laurea tikkurila sairaanhoitaja 3. vaihtoehtona. Pääsin siihe

        Mullakin oli laurea (tikkurila) sh kolmantena! sain 49,9p ei oo kutsua vielä tullut mihinkään, metropolia ei niitä tosin oo vielä lähettänyt


    • weerraw

      Kamk liikunnanohjaajaks kutsu, oottelen vielä Savoniasta kutsua fyssariks

    • Prkl1234

      Turku röntgenhoitajaa odotan..

    • bioanaali

      BIOANALYYTIKOT metropolia, mimmosia pisteitä saitte?

      • asdjlksjfds

        57,4 mut sinne on vissii päässy n. 30 pisteellä...


    • NuuNuuNuu

      Metropoliasta kuulunut mitään? Röntgenhoitaja tai suuhygienisti?

      • Hjgjjö

        Ei oo mulle ainakaan


    • Turkuunsosionomi

      Turkuun tuli kutsu sosionomin verkko-opintoihin. Pisteitä oli 62. Kutsussa luki, että koe kestää kokonaisuudessaan vain kaksi tuntia. Siinä ei varmaan sitten mitään haastetteluja ole eli pelkkä kirjallinen osa vai? Miten ihmeessä tuollaiselle alalle voi valita pelkän kirjallisen osion pohjalta? Vai onko kuitenkin jotain "live"-toimintaa? Tietääkö joku?

      • fr432231

        Kyllä ne voi valita ilman haastatteluja ja ryhmätehtäviä. Kemissä näin jo useamman vuoden. Sekä sosionomiksi että sairaanhoitajaksi hakevilla on pelkkä kirjallinen koe.


    • Sekasinn

      Auttakaa mua!!!
      Mulla oli kolmena ensimmäisenä vaihtoehtona sosionomi ja niihin mun pisteet eivät riittäneet. ( Hämeenlinna, Tampereen ja Pori )
      Neljäntenä, viidentenä ja kuudentena sairaanhoitaja ja niihin riittää. ( Hämeenlinna, Tampere ja Pori myös)
      Onko mahdollista että mulle lähetetään kutsu ? Vai ei mitenkään mahdollista kun se on neljäs vaihtoehto vasta ?
      Plz help me!! Sain pisteitä 37,2
      Onko toivoo ??

      • Wcankkakankka

        Jos pisteet riittää niin tottakai lähetetään kutsu? Eihän se nyt niin voisi mennä, että jos vaihtoehto ei oo sun eka niin ei saa kutsua vaikka olis tarpeeksi pisteitä :D Et kai sitten voisi edes hakea niin moneen


      • Sekasinn
        Wcankkakankka kirjoitti:

        Jos pisteet riittää niin tottakai lähetetään kutsu? Eihän se nyt niin voisi mennä, että jos vaihtoehto ei oo sun eka niin ei saa kutsua vaikka olis tarpeeksi pisteitä :D Et kai sitten voisi edes hakea niin moneen

        6 sai hakea ja hain kaikki kuuteen


    • duppeliduu

      Mistä tiedätte TAMKin pisterajat?

      • tamk2

        Löytyy TAMKin verkkosivuilta!


    • HamkTerkka

      Onko ketään saanu HAMKista kutsua vielä?

      • Hulavanne

        Turusta kutsu bioanalyytikko. Pisteet 37.8. Luulin, ettei tolla määrällä mitään toivoo. Suuhyg. Meni sivusuun. Se hieman sapettaa.


    • Oikeeeeesti

      Vielä savonia ja Saimaa?

      Joku saanut?

      • Savooolaene

        Saimaan ensihoitahaks tuli kutsut, sairaanhoitajaks ei, vaikka pisteiden mukaan todellakin pääsen sinne pääsykokeisin kanssa. Savoniaa itekki oottelen mut menee kait sit ens viikkoo :D


    • EihNäin

      Lahteen haettu omat pistet 44,3 ja kokeeseen olisi vaatinut 44,7. . . Näissä ei taida olla peruutuspaikkoja? :(

    • Myy9

      Laurea sh Porvoo - kutsu tuli!

    • Shott

      Samk sosionomin valintakoekutsu tuli tänään. Sairaanhoitajan kutsuja ei vielä ole lähetetty, mutta edellisen ketjun mukaan niihin ilmeisesti rajana 33,9, eli sinnekin kutsu tulossa.

    • Eitainnumennähyvi

      Laurean sivujen mukaan sosionomi monimuotoon on jo kutsut lähetetty. Millä pisteillä sinne on kutsu tullut?

      • Panicattack

        54,9


      • Lohjallehakenut

        Mulle tuli kutsu pisteillä 53,7


      • xyz12345

        Kutsu tuli pisteillä 61,4. Mitäköhän itse valintakoe sisältää? Kirjallista (mitä?), haastatteluja (millaisia?)..? Kellään kokemuksia?


      • bzz

        Minulle tuli 56,8 pisteellä


    • Pääsispä

      Centria sosionomi monimuoto kutsua kukaan saanut? Tietoa pisteiden alarajasta?

      • Odottavainen

        Ei oo tullu :(


      • kutsuttu
        Odottavainen kirjoitti:

        Ei oo tullu :(

        tänään tuli puolen päivän jälkeen, pisteet 44 itellä, alarajasta ei mitään tietoa


      • kutsutuli

        Kaupunki mikä?
        Minulle tuli kutsu centria sosnomi monimuotoon. Alaraja tais olla 38 paikkeilla.


    • grn

      Kukaan hakenu geronomiks metropoliaan?

      • Sossuksimm

        Olikohan nelos- tai vitosvaihtoehtona. Päässen valintakokeeseen ensimmäisen vaihtoehdon kautta, on samassa valintaryhmässä.


    • Yrittänyttäeilaiteta

      TURKU! Tuliko jo monelle sosionomin verkko-opintoihin valintakoekutsu? Millä pisteillä pääsette kokeeseen? Mulla ei näy sähköpostissa mitään :( tätä vähän pelkäsinkin. Pisteitä kaikkinensa vaatimattomat 36,1.

    • Ihanpihallaa

      Näkyykö missään jamkin pisterajoja?

      • Sekasinn

        Mikä ala ?


      • Ihanpihallaa

        Sh ja sosionomi päivä


      • Sekasinn

        JAMK pisterajat päivä
        Sosionomi 52,7
        Sairaanhoitaja 46,5


      • Ihanpihallaa

        ihanaa kun jäi sh puolesta pisteestä kiinni :-)


    • Sosionomiksi

      Onko kukaan saanut kutsua laurean rise-puolelle? Laurean sivuilla lukee, että sosionomi päivä-ja monimuotototeutusten kutsut on lähetetty tänään, mutta sisältyykö rise niihin? *varpaat ristissä*

    • yyh

      Ouluun tuli kutsu jesss!

      • alanvaihtajarouva

        Oulu sh monimuotoon kutsu. Pisteitä oli muistaakseni 44,7 :D


    • Vilhelmiina1

      Onko kukaan saanut kutsua sosionomi,Turku AMK Salo monimuoto?

      • Yllättynyt

        Mulle tuli tänään kutsu.


    • Mietteliäs123

      Laurean kutsussa fysioterapiaan ei käsketty ottaa urheiluvaatteita mukaan, joten pitääkö ne sitä selvänä, että kaikki ottaa mukaan ne muutenkin. Vai eikö siihen kuulu liikuntaosiota? Kellään tietoa?

      • Millavk

        Mietin samaa


      • Millavk

        Ja tietääkö kukaan millanen tää koe on viime kerroil ollut? 😊


      • Fyssariksmyös

        Laurean kokeesta en tiedä, mutta yleisesti ottaen fysioterapian pääsykoe mittaa alalle hakevan motivaatiota. Siellä ei tarvitse olla huippu-urheilija ja viimeisen päälle tikissä, mutta fysioterapeutiksi hakevan oletetaan olevan ehkä jonkin verran sporttinen tai on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveistä elämäntavoista. Itse suosittelen rentoja vaatteita, sellaisia joissa on mukava olla. Tiukoissa farkuissa sinne nyt ei ehkä kannata mennä. Kokeessa kannattaa varautua kaikkeen koska itse alallakin pitää varautua kaikkeen :)


      • Millavk

        Kiitos neuvoista! :)


      • Kawabungaa

        Millaisilla pisteillä sait laureab fyssariin kutsun?


      • Lillli

        Toissa vuonna ei laureassa ollut ainkaan liikuntaosuutta, sillon oli vaan haastattelu


      • lucky2017

        Viime keväänä Laurean fyssariksi oli pelkkä ryhmähaastattelu. Ensin annettiin a4 paperit, jossa oli loogisia päättelytehtäviä. Sanoivat ettei paperilla ole suurta merkitystä, mutta on plussaa jos osaa. 4 hengen ryhmissä esitettiin kysymyksiä esim. mitä fysioterapeutti tekee jne. ja jokaisen piti vastata vuorollaan. Lopuksi annettiin aihe, josta piti keskustella yhteisesti, omalla ryhmällä liittyi jotenkin digitalisaation hyödyntämiseen terveydenhuollossa.


    • Sekasinn

      Onks kukaan saanu sh kutsua HAMK ja SAMK ?

      • kutsutuli

        Samkista tuli kutsu sosionomiks.
        Sairaanhoitajillekin on lähetetty ne myös.


      • Sekasinn
        kutsutuli kirjoitti:

        Samkista tuli kutsu sosionomiks.
        Sairaanhoitajillekin on lähetetty ne myös.

        Mulla ei oo viä tullu 😳😳 vaikka pisteet riittää HAMK ja SAMK molempiin sairaanhoitajaan... miks ei oo tullu 😭😭


      • Stressipallero

        Ei mullakaan oo tullu samk sairaanhoitolinjalle kutsua. Onkohan vaikutusta kun oli vasta 3vaihtoehto?


      • Shott

        Ei sieltä oo sairaanhoitajille kutsuja tullut, koska omilla pisteillä on ihan varma pääsy valintakokeisiin, eikä mitään oo kuulunut. Tosin en tiedä vaikuttaako hakutoiveet, eli tuleeko yhden valintakoeryhmän sisällä kutsu vain ylimpään hakutoiveesen, johon pisteet riittää? Samk sh oli mulla kolmas hakutoive, ykkösenä olleeseen sosionomikoulutukseen kutsu tuli ja tokana hakutoiveena mulla on sh Diak ja sinnekin pisteiden pitäis riittää helposti.


      • kutsutuli

        Kaverille tuli tosiaan Samkista kutsu sh puolelle jos ihan oikein käsitin niin oli hänen 1. vaihtoehtona
        Samoin minulla oli 1. vaihtoehtona sosionomi Samkille.


      • Shott

        Piti ihan oman mielenterveyden tarkistaa asia ja tosiaan tulee vain yksi kutsu per valintakoeryhmä. :D Samk sosionomiin tuli kutsu tottakai, koska se oli mun eka hakutoive. Sairaanhoitajan valintakokeeseen mut kutsutaan Diakiin, koska se oli hakutoiveissa ennen Samkia. Eli älkää hätäilkö te, joille ei Samkin sh-kutsua ole tullut vaikka pisteet riittäisi. Se tarkoittaa, että teidät kutsutaan ylemmän hakutoiveen valintakokeisiin ja sen kokeen tuloksilla kilpailette luonnollisesti myös Samkin paikoista :)


      • Shott

        Niin ja pitää vielä lisätä, että tämähän siis toimii valintakoeyhteistyötä tekevien koulujen kanssa näin.


    • Estenomikkuujbbxs

      Millä pisteillä laureaan? Saiko joku estenomi kutsun?

      • Sosionomiksi

        Estenomikutsuja ei ole vielä lähetetty :)


      • liianpitkäaikaodotta

        Eli onko nyt niin, että kellään ei oo viel kutsua metropoliaan? Jännää ja pakko odottaa yli viikonlopun... En kestä.


    • Sairaanhoitajaksi

      Centria pisterajoja tietääkö kukaan? :o

      • Sosionomiksi

        Ärsyttää ku centria ei ilmota pisterajoja tai millon kutsut lähetetään. Ku muilla kouluilla jo näkyy.


      • kutsuttu
        Sosionomiksi kirjoitti:

        Ärsyttää ku centria ei ilmota pisterajoja tai millon kutsut lähetetään. Ku muilla kouluilla jo näkyy.

        tänään tuli kutsu valintakokeeseen sosionomi, monimuoto, omat pisteet 44, ei tietoa alarajoista.


    • Panicattack

      Sosionomi monimuoto Laurea, kutsu tuli 54,9 pisteellä 😊

    • Jee32

      Lohjalle sosionomi monimuoto, kutsu tuli!

      • Panicattack

        Mitkä pisteet oli? 😊


    • Thedis

      OAMK terveydenhoitaja monimuoto - kutsu tuli pisteillä 60,1

    • Onnellinen20

      Kutsu oamkkiin röntgenhoitajaan! Pisteillä 36,7!

      • eivaanosaa

        Mä itken verta, miten siellä on noin alhanen raja :o


    • Sekasinn

      Tuleeko kutsuja vie tähän aikaan ?

    • Seamksamk

      Tietääkö ketään samkin sosionomin pisterajaa tai seamkin sosionomin pisterajaa? :) en löydä vaikka koitan etsiä..
      Sain 33,2 pistettä. Ei varmaan riitä kumpaankaan...

      • Seamksamk

        Piti kirjoittaa samkin sosionomin MONIMUODON pisteitä :)


      • riippiss

        SAMKin monimuoto-opintojen valintakokeisiin kutsuttiin kaikki hakukelpoiset hakijat. Olethan tarkastanut, että täytit nuo hakuehdot, eli pohjalla pitää olla sosiaali- ja terveysalan koulutus.


      • Hupsisakka

        Seamk alaraja oli 38,8


    • enska99

      OAMK myös julkassu pisterajat ja lähettänyt kutsut. heittämällä enskaksi :)

    • PostiaOdotellessa

      Onko kukaan saanut kutsua TAMK:in valintakokeisiin (sosionomi)? Jos olet, niin millaisilla pisteillä sait kutsun? :-)
      Itse jännittyneenä odottanut pari päivää, eikä ole kuulunut mitään. Tuleeko jonkinlainen ilmoitus myös niille, joita ei valittu pääsykokeisiin?

      • Hoppopop

        Tänään tuli iltapäivällä kutsu tamkin sosionomin pääsykokeeseen, mulla oli pisteitä 56,6 :)


      • plopplopplop

        53,6 tuli kutsu TAMKin sosionomien kokeeseen, ja ei tule ilmoitusta niille, joilla ei pisteet riitä.


      • Järkyttynyt

        51,9 riitti myös!


      • Emsii

        49,8 taisi olla Tamkiin raja. Itse sain kutsun perjantaina.


    • Pirketta93

      Millä pisteillä on päästy Laurean sosionomi kokeeseen?

      • Onnellinen2o17

        Tikkurilaan sain kutsun 53.6p


      • Fileissä

        Otaniemeen tuli kutsu ja pisteitä mulla oli 45


      • Linda209

        Mulla pisteitä 54 ja otaniemeen tuli myös kutsu valintakokeeseen.


    • Samkkiinhakeva

      Onko SAMK sosionomin monimuotoon tullut kutsuja?

      • kutsutuli

        Monimuotoon sai kaikki kutsun ketkä täyttivät haluehdot eli pohjakoulutuksena täytynyt olla sosiaali- ja terveysalan tai kasvatusalan tutkinto suoritettuna.

        Ja käsittääkseni kutsut on näille henkilöille jo lähetetty.


    • selmas

      Millä pisteillä olette saaneet kutsun Laureaan sosionomiksi..?

      • Niinnn

        51p tuli kutsu, jossain oli joku sanonut että n 44p oli myös kutsu tullu


      • selmas
        Niinnn kirjoitti:

        51p tuli kutsu, jossain oli joku sanonut että n 44p oli myös kutsu tullu

        44! Voisko pitää paikkansa? Millä pisteillä muut on kutsun saaneet?


      • Fileissä

        Otaniemeen tuli kutsu pisteitä mulla 45!


      • Eiootottakyl

        Joku kertoi saaneensa sosionomi monimuotoon kutsun 33 pisteellä. Aika uskomatonta!


    • pettynyt2017

      Onko kellään tietoa, onko diak lähettänyt kusuja sh valintakokeeseen.

    • puristeri

      Millä pistemäärillä ootte päässeet TAMK röntgenhoitajan kokeisiin?

    • Jdl

      Onko jollekkin tullut savoniasya kutsua?

    • Apuvaaaa

      Kutsu tuli Samkiin sosionomi päivätoteutukseen! Onko kukaan ollut ennen ko. valintakokeissa? Mitä ne siellä tahtoo? :S:S:S:S

      • kutsutuli

        Haluun kuulla myös!


    • Päärepee

      Minulla oli viimeisenä vaihtoehtona Oulaisiin sh monimuoto ja pisteet riittäis sinne,mutta kutsua ei ole tullut sähköpostiin. Toisena tai kolmantena oli Diak Oulu mutta ne ei ole vielä laittaneet mitään kutsuja. Onko niin että kaikkia kutsuja ei ole vielä lähetetty Oamkista vai mikä tämä homma on??

    • Kysyinn

      Tamkin th alin pisteraja 55.3

    • Entiedäää

      Tekeekö laurea ja metropolia valintakoeyhteistyötä? Sain tänään kutsun laurean valintakokeeseen joka on 7.6 ja äsken katsoin metropolian valintakoepäiviä ja ne olisi samana päivänä..

    • jepjepulis
    • hätäinenhuora

      Önko kaikki kutust lähetetty?? tuleeko kutsu sähköpostiin? tuleeko tieto jos ei saa kutsua??? turkuun hain!!!

    • jepjepulis

      xamk kutsua en ole vielä saanut. sivuilla lukee että tulee kuun puoles välis.. Onx muut saanu?

      • Jänskättää

        Sain tänään kutsun sh päivä Mikkeliin. 😊


    • huopra

      hiukan vituttaa jäin pisteen päähän mun unelmista :( oon ikuinen kaupankassahuora vittu :(ärgh kuolen katkeruuten

      • paskanlapioija

        Fiilaan koska sama homma täällä. Puol pistettä jäin rajasta. Niin turhautunu olo.


      • Pettynytitku

        Ei se parempi tunne, jos omasta unelmastani 2,4 pistettä jäi puuttumaan. Niin lähellä, mut silti tosi kaukana :( pisteitä olisi riittänyt muuten vaikka mihin, mut se yksi :(


    • Piude88

      Kertokaa tietämättättömälle miks tää homma menee nykyään näin? :D sain valintakoekutsun JAMKin toimintaterapeutin ja kuntoutuksen ohjaajan valintakokeisiin melkein peräkkäisille päiville. Eiks se yks valintakoepäivä olis riittänyt ja siitä saatavat pisteet? Vai miks näin että saman amkin järjestämissä suht samanlaisissa valintakokeissa? *raapii päätään*

    • TAMK2017

      Tänä keväänä alimmat pistemäärät, joilla kutsuttiin TAMKin valintakokeisiin, ovat:

      Röntgenhoitaja (AMK), päivätoteutus: 48 pistettä (kutsuttiin 90 hakijaa)
      Ensihoitaja (AMK), päivätoteutus: 54,9 pistettä (kutsuttiin 75 hakijaa)
      Terveydenhoitaja (AMK), päivätoteutus: 55,3 pistettä (kutsuttiin 61 hakijaa)
      Sairaanhoitaja (AMK), monimuotototeutus: 40,6 pistettä (kutsuttiin 115 hakijaa)
      Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus: 41,9 pistettä (kutsuttiin 422 hakijaa)
      Kätilö (AMK), päivätoteutus: 52,7 pistettä (kutsuttiin 60 hakijaa)
      Fysioterapeutti (AMK), päivätoteutus: 52,6 pistettä (kutsuttiin 181 hakijaa)
      Bioanalyytikko (AMK), päivätoteutus: 44,7 pistettä (kutsuttiin 96 hakijaa)
      Sosionomi (AMK), päivätoteutus: 49,8 pistettä (kutsuttiin 181 hakijaa).

    • SapeMies

      Muistakaa jengi, et kutsut riippuu myös hakujärjestyksestä. Esim. itelläni on tilanne et hain sekä Laureaan että Metropoliaan SH päivätoteutukseen. Metropolia ylempänä kuin laurea, joten jos tiistaina kun laurea julkaisee pisterajat, ja en ole saanut kutsua vaikka pisteet riittää, niin tiedän 100% et metropoliaan tulee se kutsu vaikka eivät sanoisi vielä viikkoihin mitään.

      Ja tosiaan jos joku on jo saanut tikkurilaan SH päiväpuolelle kutsun 43:lla pisteellä, niin yht'äkkiä tuntuu oma 47,3 ihan hyvältä :)

    • Ottaapäähänvol100

      Onko kaikki kenellä pisteet on riitäneet saaneet sähköpostia oamkilta? Ois pitäny pisteet riittää mutta mitään ei ole kuulunut:(

      • Yti

        Oliko sun ykköshakutoive?


      • Ottaapäähänvol100

        Viimeinen


      • Yti

        Okei tosi jännä...


      • Sosionomiksi

        Jos pisteet ovat riittäneet vikaan hakutoiveeseen, mutta kutsua ei ole tullut, tarkoittaa se sitä, että pisteesi riittävät myös johonkin ylempään hakutoiveeseesi. Ja tästä ylemmästä ei ole vielä lähetetty kutsua :)


    • Jännittäjä

      Onko kukaan kuullut SAVONIASTA mitään? Itsellä sinne vetämässä fyssari ja ensihoitaja. Ilmeisesti kutsut sinne tulee, koska JAMK ei pisteet riittänyt ja OAMK ei tullut kutsua, vaikka pisteet sinne riitti todella helposti?
      Ensisijaisena siis JAMK fys, 2. SAVONIA fys ja eh ja 3. OAMK fys.

      Onko kukaan soittanut savonialle? 🤔

    • piipaliina

      Diak ouluun sh puolelle pisteraja on 31.1 ja kutsuja alkavat lähettää ensi viikolla. Tämä tieto on kysytty torstaina diakin chat palvelusta.

      Ja käsittääkseni oamk on aloitellut eilen kutsujen lähettämisen ja jatkaa ensi viikolla. Pisterajat tosiaan julkaisivatkin jo.

      Ja tosiaan muistakaa että tulee vain yksi kutsu oer/ valintakoe ryhmä, ja kutsu lähetetään ylimpään hakutoiveeseen mihin esivalintakoe pisteet riittää. Ja tästä valintakokeesta saapi tosiaan pisteet koko sen ryhmän sisällä oleviin koulutuksiin.

      • Vilhelmiina1

        Mutta miksi mulle tuli kutsu toiseen hakutoiveeseen, vaikka julkaistujen tietojen mukaan pitäisi riittää ekaan hakutoiveeseen? Saanko nyt mistään varmennusta asiaan?


      • Suuhyg
        Vilhelmiina1 kirjoitti:

        Mutta miksi mulle tuli kutsu toiseen hakutoiveeseen, vaikka julkaistujen tietojen mukaan pitäisi riittää ekaan hakutoiveeseen? Saanko nyt mistään varmennusta asiaan?

        Mitkä sun eka ja toka toive on, mikä tutkinto ja koulu?


      • Vilhelmiina1
        Suuhyg kirjoitti:

        Mitkä sun eka ja toka toive on, mikä tutkinto ja koulu?

        Eka toive turun amk salon yksikkö sosionomi monimuoto ja toka laurea lohjan yksikkö sosionomi monimuoto. Ja olen ihan varma, että laitoin toiveet tuossa järjestyksessä. Huoh, harmittaa. Niin ja pisteitä siis 50,6.


      • Suuhyg
        Vilhelmiina1 kirjoitti:

        Eka toive turun amk salon yksikkö sosionomi monimuoto ja toka laurea lohjan yksikkö sosionomi monimuoto. Ja olen ihan varma, että laitoin toiveet tuossa järjestyksessä. Huoh, harmittaa. Niin ja pisteitä siis 50,6.

        Toi on kyllä outoa 🤔 Ota yhteyttä Turun amkiin, sinne sulle pitäisi tosiaan tulla kutsu. Toivottavasti selviää ☺


      • Vilhelmiina1
        Suuhyg kirjoitti:

        Toi on kyllä outoa 🤔 Ota yhteyttä Turun amkiin, sinne sulle pitäisi tosiaan tulla kutsu. Toivottavasti selviää ☺

        Juu, täytyy maanantaina soitella. Harmittaa vaan, että olen jo turun amk:n kokeeseen lukenut ja nyt en tiedä pääsenkö siihen kokeeseen ollenkaan...toivottavasti asia selviää pikaisesti ☺


      • Zarg

        Käy tarkistamassa tuo hakujärjestys opintopolusta jos mietityttää ennen kun soitat :)


      • Vilhelmiina1
        Zarg kirjoitti:

        Käy tarkistamassa tuo hakujärjestys opintopolusta jos mietityttää ennen kun soitat :)

        Kävin opintopolussa. Hakujärjestys tuo mainitsemani, mutta molemmissa lukee, että kesken. Siis täh? Mitä teillä muilla opintopolussa lukee, jotka saaneet kutsun? Kyllä mulle joka tapauksessa kutsu laurean kokeeseen on tullut. Maanantaina soittelen ja kyselen.


      • Tääontämmöst
        Vilhelmiina1 kirjoitti:

        Eka toive turun amk salon yksikkö sosionomi monimuoto ja toka laurea lohjan yksikkö sosionomi monimuoto. Ja olen ihan varma, että laitoin toiveet tuossa järjestyksessä. Huoh, harmittaa. Niin ja pisteitä siis 50,6.

        Otithan huomiooon,että Turun amkin monimuotoon vaadittiin pohjakoulutuksena joku sosiaalialan tutkinto.


      • Vilhelmiina1
        Tääontämmöst kirjoitti:

        Otithan huomiooon,että Turun amkin monimuotoon vaadittiin pohjakoulutuksena joku sosiaalialan tutkinto.

        Juu. Mulla on kyllä aika erikoinen/harvinainen tuo opistotutkinto, mutta ainakin viime keväänä kelpasi samaiseen hakuun, kun olin pääsykokeissakin. Äh, kun on tehty nykyään hakeminen vaikeaksi!


      • kutsutuli
        Vilhelmiina1 kirjoitti:

        Kävin opintopolussa. Hakujärjestys tuo mainitsemani, mutta molemmissa lukee, että kesken. Siis täh? Mitä teillä muilla opintopolussa lukee, jotka saaneet kutsun? Kyllä mulle joka tapauksessa kutsu laurean kokeeseen on tullut. Maanantaina soittelen ja kyselen.

        Opintopolun tilanne on niin kauan kesken kunnes opiskelija valinta on tehty, eivät siis päivittele pääsykoe tilanteita sinne.

        Jos Laureaan olit tokana halenut ja kutsun sinne saanut niin Turusta et kutsua enään saa ja etenkin jos et ole täyttänyt hakuehtoa eli omista sosiaali/terveys alan tutkintoa minkä Turku on vaatinut niin et pääse edes sinne kouluun vaikka pääsykokeista saisit huippu pisteet.


      • Vilhelmiina1
        kutsutuli kirjoitti:

        Opintopolun tilanne on niin kauan kesken kunnes opiskelija valinta on tehty, eivät siis päivittele pääsykoe tilanteita sinne.

        Jos Laureaan olit tokana halenut ja kutsun sinne saanut niin Turusta et kutsua enään saa ja etenkin jos et ole täyttänyt hakuehtoa eli omista sosiaali/terveys alan tutkintoa minkä Turku on vaatinut niin et pääse edes sinne kouluun vaikka pääsykokeista saisit huippu pisteet.

        No tuon opintopolun tilanteen juu ymmärsinkin, että kesken vielä. Mutta eniten harmittaa se, että viime vuonna kelpasin ja nyt joku yksittäinen henkilö on päättänyt, että koulutukseni ei sovikaan. Ja työskentelen siis tälläkin hetkellä ihan sosiaali-ja terveyspuolella. Joka tapauksessa, soitan maanantaina! Ja kyllähän tuo Laurean paikkakin kelpaa ☺ Turku menettää yhden erittäin motivoituneen opiskelijan ( jos vaikka lohjalle pääsisin).


    • Pt88

      Karelian sivuilla alimmat pisterajat julki. Esim sairaanhoitajan valintakokeeseen pääsee 27,7 pisteellä 😂, sosionomin 38,2 pisteellä

      • Svat

        Mistä löysit pisteet?


      • Pt88

        https://opintopolku.fi/app/#!/korkeakoulu/1.2.246.562.17.620869472810 tuolta löytyy kohdasta pääsy- ja soveltuvuuskoe--->esivalinnan pisterajat (pdf)


    • fyssariksihakija

      Hain fyssariksi ympäri Suomea ja 48,7p. tuli kutsu Seinäjoelle :)

    • jännäävä

      Onko kukaan kuullut mitään pääkaupunkiseudun AMK:ista? Esim. Diak, Laurea tai Metropolia. Luulisi täällä päin hakijoita ja odottelijoita riittävän ;)

      • Zarg

        Laureasta on tullut osan koulutuksien kutsut eilen


    • Hakija1234

      Onko asia niin että ei ole ennakkomateriaalia itse pääsykokeisiin?? En löydä ainakaan Xamkin sivuilta muuta kuin ennakkotehtävän.

      • kutsutuli

        Koulu kohtaista. Vamkiin ja Turkuun taisi olla ainaki.


    • Suskimmmm

      Onko pakko mennä ykköstoiveensa valintakokeeseen? Kakkostoiveen valintakoe olisi itselle mieluisampi kun on haastattelut ja muut eikä vaan pelkkää materiaalia. Molempiin pisteet riittää.

      Entä kuka osaa tulkita että mitkä vaikuttaa turun sosionomi verkko opintojen valintakokeessa kouluun pääsyyn? Pelkkä pääsykoe vai koulutodistuskin? En tajua mitään opintopolusta

      • Xarg

        Jos olet saanut 2 kutsua koulut ei tee selkeest valintakoeyhteistyötä eli jos jätät menemättä toiseen niin ei ole sinne asiaa opiskelemaan. Eli jos haluut vaan kakkosvaihtoehtoon mene sinne mutta jos haluat ykköseen myös niin kokeeseen pitää osallistua tai päinvastaisesti jätät menemättä ykköseen niin et ainakaan tule valituksi sinne.


      • Suskimmmmmmmmmm

        Koulut tekevät siis valintakoeyhteistyötä ja kutun sain ylempään toiveeseeni (alempankin kyllä olisi pisteet riittänyt)


      • Xarg

        Jos ne tekevät valintayhteistyötä tulee vaan 1 kutsu! Ja sinun tilanteessasi pisteet riittivät ekaan hakutoiveeseen niin siltä sitten tuli kutsu.


      • Suuhyg
        Suskimmmmmmmmmm kirjoitti:

        Koulut tekevät siis valintakoeyhteistyötä ja kutun sain ylempään toiveeseeni (alempankin kyllä olisi pisteet riittänyt)

        Jos kutsu on tullut ekaan, niin voit mennä vain sen valintakokeeseen. Ja jos lopulliset pisteet riittäisi molempiin, niin luulen että olisi "pakko" hyväksyä se ylin vaihtoehto. Näin ainakin luulisin. Hakujärjestystä ei voi muuttaa enää haun jälkeen.


    • Tahtookouluun

      Onko täällä ketään joka olisi ollut viime vuonna toimintaterapeutin valintakokeissa? Mitä tuo kirjallinen tentti käytännössä meinaa? Itselläni enkku takkuaa, jännittää jos siellä on jotai enkun tehtäviä että niistäkö se koulupaikka sitten jää kiinni? :/

    • Hakija1234

      Ennen oli kyllä ennakkomatskua sh-puolelle mitä piti lukea, nyt ei vissiin ole Xamkissa ainakaan. Mitäköhän kaikkea se sosionomikoe ja sh-koe sitte sisältää ku ei ole ennakkomateriaalia ollenkaan..?

    • Auttakaaidioottia

      Auttakaa tyhmää ja vääntänää rautalangasta, kiitos😂 Hain 3 eri paikkaan

      1 sairaanhoitaja, paikkakunta x
      2 geronomi, myös samainen paikkakunta x
      3 sairaanhoitaja, paikkakunta y

      Eli, sain kutsut 2&3 vaihtoehtoihin.
      3&1 vaihtoehdot kuuluvat samaan valintakoeryhmään, ELI mihin kouluun minut sijoitetaan, jos saisin 3 valinnasta riittävät pisteet 1 vaihtoehtoon, menisinkö sinne vai jos samaan aikaan ns.pääsisin molempiin 1&2 niin kumpi se olisi? Koska vaihtoehto 2 on ylempänä kun 3 mutta sieltä ollaan samassa valintakoeryhmässä.. ARGH kun ei osaa edes enöä selittää! Toivottavasti joku tajuu😂💕

      • kusutuli

        Jos saat riittävät pisteet 1. vaihtoehtoon niin silloin menet sinne kouluun.


    • Santsa123

      No huh!
      Mulla pisteet oli 39,5 ja sain kutsun Otaniemen Laurean sh päivälinjalle! En olisi uskonut että pisteet riittää mihinkään! :D

      • Amskuuuuu

        Mäki pääsin sinnekin pisteillä 39,1


    • Terkkariksi

      Heips. Tietääkö joku miten tämä menee, eli hain ykkösvaihtoehtona Tamkkiin terveydenhoitajakoulutukseen, sain sinne kutsun valintakokeeseen. Tokana vaihtoehtona mulla on th Hamk, saanko mahdollisesti kutsun myös sinne kun Tamk ei enää kuulu valtakunnalliseen valintakoeyhteistyöhön...?

      • Kujalla

        Mietin tätä samaa! Sain myös kutsun tamkin kätilökoulutukseen :)


    • Iiaai

      Osaisiko joku kertoa näkyykö Metropolian tämän kevään pisterajoja missään? Ja onkohan kutsuja jo lähetetty?

      • SapeMies

        Ei ja ei.


    • sotelilili

      ARGH. pitikin katsoa pisterajat... tuli kutsu Turun AMK:n bioanalyytikkokokeeseen, mutta röntgen jäi 1,3 pisteen päähän ja suuhygienisti 1,5 päähän... voi kettu! Bioanalyytikko oli siis mun 3. hakutoive. On nämä pienestä kiinni! :(

      • Sysowbsodå

        Etkö kuitenkin voi päästä vielä röntgenhoitajaks tai suuhygienistiks jos valintakoe menee hyvin?


    • Ärsyttävää

      Lähettikö Hamk kutsujaan jo sosionomiin?

      • Kutsuaodotellen

        Ei oo tullut tänne ainakaan vielä


      • Sossuksimm

        Tänne tuli juuri. Löyty roskapostin seasta.


      • Kutsuaodotellen

        Roskapostissa oli täälläkin!


    • Puolipiste2

      Jäin 0,5 pisteen päähän fyssarista... Jamk. Eka ja vika kerta kun hain, taidan pysyä tässä nykyisessä ammatissani sitten. Terveisin Toimittaja.

    • Estenomiiihczz

      Onko joku estenomi saanut kutsun,millä pistein?

      • Eikutsua

        Ei ainakaan vielä, saitko sinä?


      • Estenomikjdsgjlnd

        En oo saanut ja mietin tuleeko 48,8 pisteillä, paljon sulla on?


      • Eikutsua

        Hakijapalvelusta sanottiin, että huomenna tulee kutsut😱 Mulla vain 43,7 pelkään että peli on menetetty😅


      • Estee

        Eikö pelkästään pisterajojen pitänyt tulla huomenna?


      • Vhvzssgyjbb

        Onko joku saanut jo kutsua?😊


      • Vvgffffxxxffffff

        ESTEnomiksi hakeneet, millä pistein kutsu on tullut?


      • Plshelp

        Linkkiä estenomin pisterajoihin?


      • Kdkisksls

        Ei pisterajat ole vielä tulleet.


      • Murs0

        Onko joku saanut jo kutsua :((


    • akkianyt

      Onko kukaan saanut metropoliaan kutsua?

      • Ressiäpukkaa

        Sain eilen Metropolian fyssarilinjalle kutsun. Onko kohtalontovereita? Kutsussa mainitaan vain tekstin tuottamisosiosta ja ryhmätehtävästä (oletettavasti ryhmähaastattelu). Ei tarvitse ennakkovalmisteluja, mutta opinto-oppaaseen pyydetäänkin paneutumaan. Mitenniin ei ennakkovalmisteluja? Mistä mä sitten tekstiä tuotan jos en tiedä mistään mitään. Käyn kirjastosta hakemassa kaikki fyssarikirjat heti ens alkuun. Oisko jotain vinkkejä kirjojen suhteen jollakin? Kiitos!


      • Jippiija

        Millä pisteillä sait kutsun?


    • nana2017

      Mikä on Diak alin pisteraja

      • Apuasos

        Malttamattomana odottelen jo kutsua, josko kohta tulisi jo


      • Kkallsnsb

        Mäkään en oo kuullu diakista vielä. Yritin netistä ettiä alimpia pisterajoja mutta ei löydy...


      • Jeppisjepulis100

        Diak oulu tuli kutsu.oli menny roskapostiin.


    • ToivekasSS

      Onko joku saanut kutsun helsinkin Diak sosionomi linjalle????

    • auttakkeeny

      Olin viime vuonna OAMK:n Bioanalytiikan valintakokeessa ja siinä oli matematiikan osio ja kirjallinen osio. Kirjallisessa osiossa oli artikkeli joka piti lukea mutta mitä siinä oli sitten tarkoitus tehdä kun siinä ei oikein ollut mitään kysymystä vaan joku toteamus enemmänkin?

    • pilkkuinen

      sosionomi monimuoto opiskeluun Oamkiin, vaikka esivalintakokeen perusteella olin varma ettei kutsua tule :) Onpa hyvä fiilis jo ihan vaan pääsykokeeseen pääsystä :) Nyt vaan ennkkotehtävää tekemään. Mitään muuta matskua ei vissiin olekkaan millä valmistautua valintakokeeseen? Tai en ainakaan löytänyt oamkin sivulta mitään

    • lalaa152

      En kestä...eikö kukaan saanut vielä kutsua Diak hesa sossu linjalle.....apuaa..

      • Jjjllsl

        Mä en oo kuullu diakista viel mitää hain sh!


    • Plöplö

      Kellään vieläkään tiedossa Centria sosionomi monimuoto alin pisteraja?

      • Tänäänköjo

        Centrian pisteitä minäkin odottelen...


      • Plöplö

        Yritin jo soittaa sinne mutta ei pääse läpi :/


      • Ukko___

        Mulle tuli perjantaina sähköpostia Centriasta. Sairaanhoitaja monimuoto, aika kusisilla pisteillä pääsin kokeeseen :D Arvailin vastaukset, en ees lukenu tekstejä.


    • whatwhat7

      Millä pisteillä pääsitte metropoliaan ja mikä linja?

      • Sosionomiksi

        Hain sosionomiksi ja eilen tuli kutsu metropoliaan. Pisteitä oli 46,9


    • Sormetristissä

      Onko Helsinkiin sh/sosionomi kutsuja, pisteitä?

    • Kettukasvo

      Turun sosionomi linjalle olis riittänyt pisteet, mutta huomasin myöhemmin että vaatii sosiaalialan pohjakoulutuksen, mitä ei ole.
      Laurealta ei tullut kutsua. Mun pisteet on 52,5. Onkohan mitään tsäänssiä metropoliaan.?Täytyy syksyllä hakea reippaasti pienempiin kaupunkeihin, niihin pisteeni olisivat riittäneet. Potuttaa.

      • Kettukasvo

        Niin oli mulla Diak Helsinki myös toiveena..


      • Soppali
        Kettukasvo kirjoitti:

        Niin oli mulla Diak Helsinki myös toiveena..

        Luulis että Laureaan olisi riittänyt nuo pisteet. Eli kun sieltä ei oo kuulunut, niin ehkäpä ne on riittäneet myös Metropoliaan :)


      • Kettunaama
        Kettukasvo kirjoitti:

        Niin oli mulla Diak Helsinki myös toiveena..

        Ja jos diak ollut kolmantena, ja pisteet ei riitä vaikka Laureaan tai Metropoliaan jotka oli ekana tai tokana. Voinko saada kutsun Diakin pääsykokeisiin (jos siis pisteet riittää tietenkin)
        Kiitos!


    • Heääää

      Mitkä pisteet Metropoliaa???

      • Jeeeez

        57p kätilö :)


      • huhhhh

        51,4 kätilö


      • Kätilö

        57,1 kätilö :-) onko joku muuten ennen käyny noissa kokeissa, millaset ne on?


      • Jeejeejeeee

        55.3 ensihoitaja


    • pettynyyyyyt

      Mikä on turun amk sosionomin verkko-opintojen pisteraja!?!?! en löydä mistään!!!

    • Huolestunutminä

      Hain 1.metropoliaan (sh) 2.laurea otaniemi (sh) 3. Laurea tikkurila (sh) sain 44,3p menenkö mahd. metropolian pääsykokeeseen enkä siis saa laurealta kutsua ?

    • Odottava90

      Onko joku saanut jo kutsun Hamkkiin Hämeenlinnaan?

      • Terveydenhoitajaksi

        Mulla oli tullut aamulla, löytyi roskapostista :D


      • Sosionomipäivätoteutus

        Roskapostista löyty juu


      • Kutsutuli

        Mullakin oli roskapostissa!


    • Sekasinn

      Mulla tuli sh hamkkiin ☺️☺️☺️ Niin helpottunu

      • Sekasinn

        Kutsua tarkoitin 🙈🙈


    • Mietiskelen

      Millä pisteillä LAUREAAN SAIRAANHOITAJA?

      • Yllättynyt

        Sain kutsun Laureaan sh 37.4 pisteellä!


      • Hiiivatti

        Mulla yli 44p mut ekana metropolia ja sit laurea eikä oo mistään mitään kuulunu


      • SapeMies

        Sama tällä ja pisteitä 47,3 :0


    • Malttamaton1234

      Kukaan saanut pääsykoekutsua diak helsinkiin sh linjalle? 😊

    • iiiiibbjvkblk

      Millä pisteillä Laureaan sosionomiksi?

    • Malttamaton1234

      Ja millä pisteillä pääsee diak helsinki sh ? 😊

      • Kallodkwbdb

        Eikö kukaan tiedä diakista? Helsinki


      • Apuasos

        Eivät ole lähettäneet viellä kutsuja 44p oli sanottu chatissa


      • Nkslldnd
        Apuasos kirjoitti:

        Eivät ole lähettäneet viellä kutsuja 44p oli sanottu chatissa

        Ok! Oliko siis 44 pistettä raja?


    • toiveitaon

      Savonia ei ole lähettänyt vielä kutsujaan, mutta kun mulla on 1. EH Savonia 2. Fysioterapeutti Savonia, ja seuraaviin kahteen (Joensuu fysioterapeutti & XAMK EH) on jo pisterajat julkaistu ja ilm. myös kutsut lähetetty enkä ole saanut, joten eikö meinaa että olen pääsemässä Savonian pääsykokeisiin? 😅

      • Pelottavaa

        No kai se sitä meinaa! Mulla sama tilanne mut eri kouluilla 😵


      • Huij

        Samassa veneessä. Mulla tosin 1. Fysioterapia. Ja 2. EH. Savoniaan molemmat..


    • Juujuupajuu

      Onko joku saanut metropoliaan jo kutsua?

      • Sairaanhoitajaksi

        En määää ainakaan pisteitä 44,3 sh


      • kätilö

        Tuli kutsu metropoliaan kätilö 60 pisteellä.


      • Juupajuujuu

        Koska sait kutsun? Onnea sinulle :)


      • Juupajuup
        Juupajuujuu kirjoitti:

        Koska sait kutsun? Onnea sinulle :)

        Onko alimpia pistemääriä jo julkaistu jossain?


    • sekavaasekavaa

      Tampere ja Lahti tekevät valintakoeyhteistyötä sosionomin opinnoissa. Jos minulle ensimmäisenä sosionomi Lahti ja toisena sosionomi Tampere ja pääsen tuon ykkösen kautta valintakokeeseen niin jos varsinaisen valintakokeen pisteet riittää myös Tampereelle niin onko kuitenkin ainoa vaihtoehto alottaa opiskelu tuolla Lahdessa ?

      • joouu

        Jos pisteesti riittävät ensimmäiseen valintaasi menet automaattisesti sinne.


    • EHksi

      Onko joku hakenut Metropoliaan ensihoitajaksi? Tänä vuonna on vain monimuotolinja tarjonnassa ja kiinnostaisi, miten suosittu se on ja millaisia pisteitä muut hakijat on saaneet. Omat pisteet esivalintakokeesta oli 68,3.

      • EHksi

        Ja kutsu eh-valintakokeisiin tuli juuri! :) Onko muita eh:ksi hakevia?


    • Metropolia

      Soitin Metropoliaan ja tänään kuulemma hakijapalveluiden toimisto ei vastaa puhelimeen kun lähettävät kutsuja. Itsellä 37,7 pistettä enkä usko että riittää kätilöksi mitenkään Helsingissä. :( :(

    • Zoza

      Metropoliaan tuli kutsu monimuoto sairaanhoitaja, pisteitä 53,7

      • sadnh

        Tuli myös sinne kutsu, pisteitä 41.9
        Jei!


    • iloisestiyllättynyt

      49,3 pistettä ja kutsu on tullut ainakin Oamk:in sosionomin, kätilön,toimintaterapeutin ja optometristin valintakokeisiin.

      • Susannnaaaa

        Hain optometriaa ja oamkin pisteiden perusteella pääsin valintakokeeseen mutta mulle ei tullu vielä kutsua eli voiko tästä päätellä että pääsin metropolian kokeeseen koska se oli siis 1. Ja oulu 2


    • Joujouh

      Toiminaterapeutin pääsykokeet kutsuu.. Mitä pitää sisällään kirjallinen osuus ja ryhmätilanne??! Kellään tietoa? :)

      • soffiiii

        Sait siis kutsun toimintaterapian pääsykokeisiin. Mitkä pisteet? Mulla 57,9. Mulle ei viel kutsua ole tullut. Jännittää. Kiinnostaa myös tietää mitä pääsykokeet pitää sisällään.


      • Apuaaaaa

        Mihin hait? Paljonko sait pisteitä?


      • soffiiii

        Siis Metropoliaan?


    • Iloisesti_yllättynyt

      Metropolia Ensihoito Monimuoto, 54,9 pistettä, kutsu tuli!

    • SapeMies

      Jes! Kutsu metropolian SH päiväopetuksen kokeisiin tuli! 47,3pts

      • VoiKun

        Onks Metropolialla monta toimipistettä? Ja eri toimipisteisiin eri pisterajat?
        Helsingin Metropoliasta odottelen...


      • SapeMies

        Riippuu toki alasta. Hoitsut ovat metropoliassa tukholmankadulla.


      • happyyyyy
        SapeMies kirjoitti:

        Riippuu toki alasta. Hoitsut ovat metropoliassa tukholmankadulla.

        Mutta kaikkia pääsykokeita eivät välttämättä pidetä siellä. Tai ainakin itsellä metropolian sh pääsykoekutsussa luki että koe pidetään Bulevardin toimipisteellä!


      • Thsh

        Miks mulle ei tullut :( 49,9p sain


    • Jännittäätuleekokutsua

      Millä pisteillä ootte saanu kutsun metropoliaan kätilöksi?

    • yeeeezzz

      Joku saanut kutsua Metropoliaan suuhygienistiksi?:)

      • äimänkäkenä

        Mulle tuli! Pisteitä sain esivalinnasta vain 49,5 joten kutsu oli kyllä positiivinen yllätys :)


    • Tiiteli84

      Hain Metropoliaan röntgenhoitajaksi, vielä ei ole tullut kutsua, onko joku jo saanut ja millä pisteillä? Omat pisteet 51,6.

      • Tiiteli84

        Jee, tuli kutsu :)


    • onkskukaan

      kukaan saanut kutsua lamkiin?

      • kouluun2017

        Sivuilla luki, että postittavat kutsut viikolla 20 eli tällä viikolla. Pitäisi siis kilahtaa postiluukusta kutsu itselle sairaanhoitajan pääsykokeisiin :-)


    • Kirahvi8

      Hei! SH-linjaa hain SAMK ja Turun AMK salon piste, mutta ykkösenä diakin sairaanhoitaja-diakonissa, onko siihen alempi raja kun normaali sh? Ja kun kaikki on ykkösryhmän kouluja, niin eikö yks kutsu vaan lähetetä?

      • Jdbsk

        Ainakin aikaisemmissa esivalinnoissa on sh-diakonissan valintakokeisiin päässyt alhaisemmalla pistemäärällä.


    • Jessssss

      Metropoliaan p.44,3 sh:ksi

    • Alanvaihtajako

      Metropolia ensihoito 58.8 pistettä 😁

    • Ulallakaikesta

      Sain kutsun Laureaan, mikä oli ykköshakupaikka. Hain myös Diakiin Helsinkiin, toiseen Laurean paikkaan ja Lahteen. Pisteet oli 49,3. Yksi kutsu siis vain tuli, mutta mistä tiedän että olen hakijana muissakin hakupaikoissa?
      Onko muuten valintakokeisiin käytössä joku uusi systeemi kun suurin osa ammattikorkeista tekevät koeyhteistyötä? Tyyliin samantyyppiset haastattelut tai jotain?

      • Ulallakaikesta

        Kyseessä siis SH-koulutus kaikissa


    • Aaaaaaaaaaaaabc

      Onko kukaan saanut metropiliaan bioanalyytikoksi kutsua?

      • Lolollolll

        Juu mä sain 43.4


    • Odottelijavaan

      Laurea on kuulemma lähettänyt kutsunsa jo. Minäkin pohdin Diakia, onko joku saanut kutsun?

      • Apuasos

        Helsinki ei ole lähetyänyt kutsuja viellä


    • Moikkkfkfigoogg

      Onko metroplian pisterajoja sh jo laitettu itellä pisteitä 39,1 mietin riittääkö

    • Toimintaterapeutiksi

      Ootteko saanu toimintaterapeutiks kutsuu metropoliaa (päivätoteutus) ja millä pisteillä?

      • Jännääää

        Venailen kanssa joskos sieltä tulisi kutsu, mutta pahoin pelkään, etteivät pisteeni (48,5) riitä. Paljon sulla on esivalinnasta pisteitä?


      • Toimintaterapeutiksi
        Jännääää kirjoitti:

        Venailen kanssa joskos sieltä tulisi kutsu, mutta pahoin pelkään, etteivät pisteeni (48,5) riitä. Paljon sulla on esivalinnasta pisteitä?

        59 pistettä oli mul ja pitäs sielt tulla kutsu ku ei tullu turkuu eikä jyväskylää vaik niihi ois kyl riittäny mut metropolia oli mul tosiaa 1. Haitko muualle?


      • Jännääää
        Toimintaterapeutiksi kirjoitti:

        59 pistettä oli mul ja pitäs sielt tulla kutsu ku ei tullu turkuu eikä jyväskylää vaik niihi ois kyl riittäny mut metropolia oli mul tosiaa 1. Haitko muualle?

        Joo eiköhän sieltä sit sulle tuu!! Yliopistoon ykkösenä:)


      • Toimintaterapeutiksi
        Jännääää kirjoitti:

        Joo eiköhän sieltä sit sulle tuu!! Yliopistoon ykkösenä:)

        Nonii metropoliast tuli äsken kutsu, tsemppii kaikille kokeisii!


      • Omgomg

        Miksiköhän mulle ei oo tullu kutsuu toimintaterapiaan vaikka kans 48,5 pisteet :(


      • Jännääää
        Omgomg kirjoitti:

        Miksiköhän mulle ei oo tullu kutsuu toimintaterapiaan vaikka kans 48,5 pisteet :(

        Siis en mäkään saanut kutsua 48,5 pisteellä! "Toimintaterapeutiksi" sai 59 pisteellä kutsun.


    • Foli

      TH kutsuja pk-seudulla ?

      • muf

        th laurea, pist 56,6. muita?


      • Onnellinennnnnn

        th metropolia pist. 65,1 :)


    • soike

      Ei ole mullekaan tullut kutsua LAMKiin. sh. 48,8p pitäisi riittää.

    • Jeegsjdkdl

      Kutsu Metropoliaan sh 47p

    • Stressipallero

      Kutsu tuli Porin Diak sairaanhoitaja kokeisiin. Itsellä oli pisteitä 39.9.

      • Shott

        Tännekin oli tullut kutsu jo aamulla, huomasin sen vasta nyt. Diakiin hakeneiden (ja miksei muidenkin) kannattaa tarkistaa roskapostikansio, oli mulla mennyt sinne.


    • paineet

      Sain kutsun apuvälinetekniikkaan (metropolia) mikä oli viides toive. Pisteitä sain 49,9, oletan että saan kutsun sairaanhoitajien kokeeseen kanssa sillä joku oli esim. 45 pisteellä päässyt. Hakutoiveistasi riippuen voit saada useita eri valintakoekutsuja, koska kaikki tutkinto-ohjelmat eivät ota osaa valintakoeyhteistyöhön.

    • Kettukoko

      Onkos kukaan saanut kutsua Sosionomi, metropolia/Helsinki? Entäs Diak Helsinki/Sosionomi. 52,5 pisteet, ainakaan Laureaan ei tullut kutsua..

      • Sosionomihakija

        Samaaa mäkin oottelen! Diak ensimmäisenä ja pisteet 51,4 oletan et sais sinne 😰


      • JoopJoop

        Sain kutsun Metropolian sosionomikoulutuksen valintakokeeseen (päivätoteutus). Esivalinnassa pisteitä oli 56,6.


      • Hilu_Kakkonen

        50,2 pisteellä tuli kutsu Metropoliaan sosionomikokeeseen.


    • Sosionomiksi2

      Onko kukaan saanut vielä kutsua laurean rikosseuraamusalan sosionomin valintakokeeseen?

      • SaMati

        Ei ole tullut, kauanpa kestää..


    • fyssarihakija

      Sain kutsun metrpolia fysioterapeutti, pisteet mulla oli 59,2.

      • Siskon

        Sama 😊


      • Hämmentynythakijja

        Mulla on iha samat pisteet eikä kutsua näy metropoliaan mikä tässä kiikastaa?


    • minäolenonnellinen

      Sain kutsun th metropoliaan ja apuvälinetekniikkaan
      Toiveet:
      1. th metropolia
      2. sh metropolia
      3. sh laurea
      4. röntgenhoitaja metropolia
      5. apuvälinetekniikka metropolia
      6. jalkaterapeutti metropolia

      • minäolenonnellinen

        ja sieltä se kutsu röntgenhoitajan kokeeseenkin tuli :) ainiin ja pistetä sain 50


    • Sosionomiksi

      Nyt tuli kutsu, Metropolia sosionomi päivätoteutus. Pisteitä 59 :)

    • Onkonäinn

      Sain kutsun th laurea (7.6) ja tänään tuli kutsu metropoliaan suuhygienistiksi (pääsykoe 7-8.6) eli nyt on vain sitten valittava kumpaan haluan?

      • Silleen

        Eivät taida olla sitten samaa valintaryhmää eli meet kumpaankin jos molemmat alat on yhtämieluisat ja on ihan sama kumpaan tulet valituksi


      • Onkonäinn

        Mutta nuo on samana päivänä..


    • thefutureosteopath

      Metropolia, osteopatia pistein 54,1 jeij :))

    • Sossuli17

      Metropolia sosionomi 60,8 p. Jee!

    • Mäenkestä

      Jalkaterapia Metropolia👍

      • Jeijjeij

        Minäkin💪🏻


      • Jippiiiii

        Täällä kanssa! 😌 Osaako joku selittää miks sinne oli alin hyväksytty pistemäärä vaan 27? Verrattuna muihin aloihin niin toi on todella vähän.


    • KutsuTuli

      Metropolia fysioterapia, 53,5 pistettä ja kutsu tuli valintakokeeseen

    • Juuhy

      Onks kellää hajuakaa mitä tuo tamkin sähköses kokees vois olla :)? Kaks osioo, mut mitä ne on ja onko ees haastattelua!

      • TamkTerkka

        Mäkin olen menossa Tamkin terveydenhoitajan pääsykokeeseen ja samaa pohdin :D Ilmeisesti ei ole lainkaan haastattelua... ja kestääkö koko pääsykoe tosiaan vain 2 tuntia


      • Juuhy

        ilmeisesti kestää..


      • Toivottavastipiansh

        Mä oon menossa TAMK sairaanhoitajan pääsykokeeseen ja yhdessä liitteessä tais lukee siitä terveydentilan esittämisestä, että on hyvä ottaa puheeksi oma mahdollinen terveydellinen este myös "haastattelussa". Mut jäin kyl ihmettelee miten parissa tunnissa siihen ehtis kaikki.


      • Juuhy

        Mietin tuossa että miksei sitä haastattelua oo laitettu tohon... veikkaan ettei sitä yksinkertaisesti oo, jos ne samat pällikysymykset kysytään siinä sähkösesti :DD


    • Onsku97

      Hakiko kukaan karelia amk sairaanhoitaja? Sain kutsut fysioterapiaan ja terceydenhoitjaan ja mietin että vieläkö lähetetään viesti jos ET päässyt? Tahtoisin nimittäin sen kutsun sairaanhoitajaan...

      • Eihättää

        Ite kävin viimevuonna vaan shn pääsykokeissa mut pääsin varasijoille myös th että koe on ilmeisesti sama. Metropoliassa siis.


    • Yrittänyttäeilaiteta

      Voe helkutti :D jäi sitten 0,2 pisteestä kiinni etten päässy Turun monimuotosen sosionomikoulutuksen pääsykokeisiin. Alin pisteraja näköjään 36,3 ja itellä oli 36,1 :D onneks ei ketuta...

    • Niiiii

      Mitkä ovat SAMK:in alimmat pisterajat sosionomin päivätoteutukseen?

      • Haluanvastauksen

        Haluaisin myös tietää. :I


    • Tarvitsenapuanne

      Osaako kukaan kertoa millainen on sosionomin valintakokeen kirjallinen osio valintakokeessa? JAMK ei taida ilmeisesti olla mitään ennakkotehtävää?? :0 kiitos jo etukäteen !

    • Ffhjj

      Eilen tuli kutsu, 52,7p metropoliaan kun fyssariks hain, ja oli tosiaan eka hakutoive metropolia. Kiinnostas kyl alin pisteraja, kun TAMKissa se oli 52,6. Lieneekö omat pisteet just se alin kutsuttu... :D

    • LALAA17

      EIKÖ KELLÄÄN VIELÄ TULLUT KUTSUA DIAKIIN.....MIKÄ ON DIAKIN ALIN PISTERAJA???

      • Puasos

        Ei olr tullut


      • Sosamk

        Diakin chatissa kertoi tänään ettälääkityksen kutsut lähetetään lähipäivinä, viimeistään ensi viikolla. Sosionomi alin on 44.5 Helsinki.


      • diakjoku
        Sosamk kirjoitti:

        Diakin chatissa kertoi tänään ettälääkityksen kutsut lähetetään lähipäivinä, viimeistään ensi viikolla. Sosionomi alin on 44.5 Helsinki.

        Mulle on tullu sosionomi - kirkon nuorisotyönohjaaja puolelta kutsu. Pisteitä oli 38,2. Ja helsinki on kyseessä.


    • Huiiii

      Onko kukaan saanut vielä kutsua metropolian toimintaterapeutin pääskykokeisiin?

      • Kätilö

        Ite hain kans metropoliaan eikä sieltä oo kuulunu mitään! :s


    • Metropolia

      Onko kukaan saanut kutsua metropoliaan? Ite hain kätilöks :)

    • NuuNuuNuu

      Milloinkohan metropolian pisterajat tulee? Taisin jäädä rannalle ruikuttamaan kun ei kutsuja ole tullut :/ Mutta olisi kiva tietää jäikö paljosta paitsi... Noh, syksyllä uus yritys...

    • Soppali

      Arrrrgh! Voisiko Laurea jo julkaista ne pisterajat! Onko kukaan vieläkään saanut Risen puolen kutsua?

      • Ihmettelenvaan

        Ei ole risestä kuulunut mitään. Miten voi kestää näin kauan?


      • 567gg

        Ei oo kuulunu vieläkään..


      • Hermotmenee

        Siis mikä ihme tässä nyt kestää?! Koko päivän oon kytänny niitä pisterajoja... 😩


      • Soppali

        Joo koko päivän hakannu F5 tuolla :D luulen vielä, ettei mun pisteillä tuu kutsua, mutta olisi kiva saada jokin varmuus asiaan. Varmaan ilmottavat pisteet just ennen kun vuorokausi vaihtuu..


      • Hermotmenee
        Soppali kirjoitti:

        Joo koko päivän hakannu F5 tuolla :D luulen vielä, ettei mun pisteillä tuu kutsua, mutta olisi kiva saada jokin varmuus asiaan. Varmaan ilmottavat pisteet just ennen kun vuorokausi vaihtuu..

        No nyt tuli pisteet! Kaikille muille paitsi just siihen mihin hain!!! En oikeesti kestä enää.. 😂


      • Soppali
        Hermotmenee kirjoitti:

        No nyt tuli pisteet! Kaikille muille paitsi just siihen mihin hain!!! En oikeesti kestä enää.. 😂

        Raivostuttavaa! :D mut mitä noita muita pisterajoja kattelee, niin varmaan rise kans jotain 50p luokkaa. Ja itellä vaan 48,8p. Kun edellisenä keväänä Otanimen fyssari ollu ton kanssa ainoo yli 80p, ja se on nyt yli 50p. Noh sit täytyy jatkaa vain nykyisessä työssä hajoamista :)


      • AmmuuNöfnöf

        Siis mitä pelleilyä tämä on? Heillä on pisteet ja heidän pitää valita 90 parasta kokeeseen. Onko tässä nyt jokin sellainen ongelma että kiintiöt vaikeuttavat valintaa. Pitäisi valita kokeeseen oikeassa suhteessa ensikertalaisia ja muita ja 90 parasta ei mahdollista tätä.


      • Hermotmenee

        Ei vielä vaivuta epätoivoon! Pisterajat on kuitenkin pienemmät verrattuna 2016 kevääseen. Voi luoja jos joudun vielä vuoden vääntämään nykyistä paskaduunia hampaita kiristellen.. 😂


      • Soppali

        Paljos teillä oli pisteitä? Hitto pääsykokeisiin pääsykin ois jo mukava piristys nykyisen työn rinnalle. Ois taas jotain jännättävää :D


      • näinsemeneejuu
        Hermotmenee kirjoitti:

        Ei vielä vaivuta epätoivoon! Pisterajat on kuitenkin pienemmät verrattuna 2016 kevääseen. Voi luoja jos joudun vielä vuoden vääntämään nykyistä paskaduunia hampaita kiristellen.. 😂

        Hain viime keväänä ja pääsin tuurilla pääsykokeeseen. Jäin varsinaisessa kokeessa harmittavasti muutaman varasijan päähän enkä päässyt sisään. Masennuin vähän kun jouduin jatkamaan paskaduunissa tietämättä tulevaisuudesta. Ajattelin että syksyllä on pakko yrittää uudestaan ja pääsin kuin pääsinkin sisään sosionomikoulutukseen. Jos en syksylläkään olisi päässyt, niin yrittäisin taas uudestaan ja niin kauan kunnes onnistaisi. -Muutama meidän ryhmän polkuopiskelija yritti tutkinto-opiskelijaksi nyt keväällä ja valitteli esivalintakokeen vaikeutta, mutta tsemppiä heille. -Pakko jatkaa nykyisessä paskaduunissa kuitenkin enemmän ja vähemmän ennen kuin pääsee kiinni oman alan hommiin joskus.


      • Sossuksimm
        Ihmettelenvaan kirjoitti:

        Ei ole risestä kuulunut mitään. Miten voi kestää näin kauan?

        Kutsu tuli. Raja 49 p.


    • tamkiinhakenut

      Hei osaako joku fiksumpi nyt selittää. Hakutoiveeni on 1. yliopisto 2. kätilö 3. sosionomi 4. ensihoito 5. sairaanhoito ja kaikki paitsi eka siis tamkiin. Sain esivalintakokeesta 44.7 pistettä, jonka avulla sain kutsun vain sh-valintakokeisiin. Kätilö ja ensihoito kuuluu kuitenkin samaan valintakoeryhmään, niin voinko yhä päästä niihin, jos valintakokeessa suoriudun hyvin? Jos siis oletetaan etten pääsisi yliopistolle ensimmäiseen hakutoiveeseeni. Vai estääkö esivalintakokeen rajat niihin pääsemisen vielä valintakoetasollakin?

      • hyyhiuh

        Kyllä mun mielestä voi päästä jos saat kokeesta tarpeeksi hyvät pisteet:) tai ainakin itse olen näin ymmärtänyt!


      • JopJop

        Näin minäkin olen ymmärtänyt. Valintaperusteissa lukee seuraavasti: "Hakija saa saman valintaryhmän sisällä hakemiinsa koulutuksiin yhden valintakoekutsun esivalintakokeessa saadun pistemäärän perusteella. Valintakokeesta hakija saa valintakoetuloksen
        kaikkiin hakemiinsa samaan valintaryhmään kuuluviin koulutuksiin."
        http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Kevät_2017/amk_2017_valintaperustesuositus_251016.pdf


    • nytsaatuulettaa

      Savonia ensihoito & fysioterapia kutsut tuli juuri, 52.7 pinnaa!

      • Jännittäjä

        Täällä kans! Ois kyl kiva tutustuu vähän hakijoihin! :)


      • pelottaa

        Täälläkin Savonia ensihoito 👋


    • Kirahvi8

      Onko DIAK sh-diakonissat saanu vieläkään kutsuja?? Muualle riittäis pisteet mut toi diakki ykkösenä eikä mitää kuulu... olen kärsimätön

    • Xxwrtgt

      Onko kellään tietoa millainen ryhmähaastattelu on?

      • Näilläeväilläselviää

        Noin kolme hakijaa keskustelee keskenään joistain aiheista annetun ajan puitteissa. Kaksi tyyppiä tarkkailee intensiivisesti keskustelun edistymistä ja tekee samalla muistiinpanoja. Huomiota kiinnitetään keskustelutapaan, ei niinkään siihen mistä puhutaan.

        Rauhallisuus ja muiden huomioiminen kannattaa muistaa. Ei pidä keskeyttää eikä puhua päälle.


    • Metropolia
    • jepjepulis

      hei metropolia.
      voiko tuossa listassa olla virheitä?

    • Waitwhat_

      Pisteet riittäisi sh monimuotoon diak ja metropolia.. mutta kutsua ei oo tullu :( ei ees roskapostiin

      • Klsllsnwb

        Mitkä on pisteet diak sh?


    • pappi4577

      Hei, onko kukaan saanut kutsua Metropolian geronomin tutkintoon?

      • Samkpisteet2017

        Mistä näkee Samkin pisterajat?


      • Kirahvi8
        Samkpisteet2017 kirjoitti:

        Mistä näkee Samkin pisterajat?

        Samkia mietin itsekkin, mutta viime vuonna ei kuulemma oltu edes julkistettu pisterajoja, ainoastaan pääsykokeen pisteet millä päässy sisään.


      • Samkpisteet2017

        Tässä http://www.samk.fi/opiskelu/hae-opiskelijaksi/

        Sosiaali- ja terveysalan päivätoteutusten valintakokeiden pisterajat:
        Fysioterapia 45,4 pistettä
        Hoitotyö 33,9 pistettä
        Sosiaaliala 41 pistettä

        Löytyivät ;) ajattelin jakaa.


    • LaureanSivuilta

      Esivalintakokeen alimmat hyväksytyt pisteet Laurean sosiaali-, terveys- ja kauneudenhoitoalan varsinaisiin valintakokeisiin.

      Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus, Laurea Otaniemi, 36,9 pistettä
      Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus, Laurea Tikkurila, 41,5 pistettä
      Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus, Laurea Porvoo, 33,1 pistettä
      Terveydenhoitaja (AMK), päivätoteutus, Laurea Otaniemi, 44,9 pistettä
      Fysioterapeutti (AMK), päivätoteutus, Laurea Otaniemi, 50,8 pistettä
      Sosionomi (AMK), päivätoteutus, Laurea Otaniemi, 44,7 pistettä
      Sosionomi (AMK), päivätoteutus, Laurea Tikkurila, 48,0 pistettä


      Sairaanhoitaja (AMK), monimuotototeutus, Laurea Lohja, 36,8 pistettä
      Sairaanhoitaja (AMK), monimuotototeutus, Laurea Hyvinkää, 38,4 pistettä
      Sosionomi (AMK), monimuotototeutus, Laurea Lohja, 49,5 pistettä
      Estenomi (AMK), monimuotototeutus, Laurea Tikkurila, valintakoekutsuja ei ole vielä lähetetty.
      Sosionomi (AMK), rikosseuraamusala, monimuotototeutus, LaureaTikkurila, valintakoekutsuja ei ole vielä lähetetty.

    • Enjaksaenääodottaa

      ONko estenomiksi hakeneet saaneet kutsua, millä pistein?

    • Tttttinja

      Tänään tuli estenomikutsu!:) alin pisteraja 47,1

      • yfiukhlkk

        Minulla jäin 0,6 pisteestä kiinni... :( Onko oikeasti niin, että ei ole mitään mahdollisuutta päästä pääsykokeisiin??


      • qwertyB
        yfiukhlkk kirjoitti:

        Minulla jäin 0,6 pisteestä kiinni... :( Onko oikeasti niin, että ei ole mitään mahdollisuutta päästä pääsykokeisiin??

        Niin se on.. :( Mulla jäi kans viime vuonna 0,3 kiinni, ei auttanut kun yrittää nyt uudestaan. Kolmas kerta toden sanoi, ei kannata luovuttaa. Toivottavasti näät tällä jonkun tarkotuksen myöhemmin <3


    • mmm988

      Pääsin OAMK:n Bioanalytiikan valintakokeeseen ja tuolla nettisivuilla kerrotaan kokeesta näin:
      Aineistokoe sisältää koetilanteessa annettavaan artikkeliin perustuvan tehtävän sekä matemaattisen osion (ilman laskinta). Kokeessa vastataan suomen kielellä.
      Osaako joku kertoa minkälainen tuo artikkeliin perustuva tehtävä on ja mitä siinä pitää tehdä?

      • juujuujoo

        Luultavasti ne harvat Jumalan lisäksi jotka siitä tehtävästä tietävät, eivät sitä voi kertoa. Kutkuttava jännitys on joskus ihan mukavaakin. Kyllä se aikanaan selviää sitten.


    • Vihtori75pyy

      Geronomit huhuu, ootteko saaneet kutsuja?

    • Shmetropolia

      Mitkä on pisteet metropolia sh päivätoteutukseen?

      • SapeMies

        42,1


    • Cindyyyu

      Onko diakista tullut jo kutsu valintakokeeseen ?

      • Diakkiiiii

        Ei oo kuulunut Diakista ainakaan täällä 🙁 Kenelläkään tietoa?


      • Diakkiiii

        Nyt tuli kutsu Diak sosionomi 45 pisteellä, jee!


    • Sekavaasekavaa

      Lamkista ei ilmeisesti vieläkään ole kutsuja tullut.......pisteet pitäis riittää reilusti,onko muilla sama odotus vielä?

    • Kirahvi8

      Diak sh-diakonissa kutsu ja pisteitä 37.4 ! Lycka till kaikille!

    • Apuasos

      DIAK terveydenhoitaja kutsu tuli 51,4p jippii

    • sosiaaaliin

      LAMKin kutsu tuli tänään etana postilla 64 pistettä

    • soike

      Sama täällä, 48,8 p :)

    • Mitämitämitäh

      Pisteitä 44,2 joten pitäis riittää Metropoliaan sh monimuotoon ja päivälinjalle. Kutsuja ei oo kuulunut ja tuolla sivuilla lukee että kutsut ois lähetetty?? :-(

    • Eeeeikuuulumitään

      Onko Pieksämäelle Diakiin (sosionomi monimuotototeutus) tullut kenellekään kutsua? Sivuilla ei lue varsinaisesti muuta kuin, että tieto tulisi viikkoa ennen valintakoepäivää...

    • Jepajeess

      Diak sh päivä-monimuotoon kutsu 😍 40p

      • Jepajeess

        Niin siis diak Helsinki 😊


    • Apuwa

      Voinko päästä ykkösvaihtoehdon koulutukseen (päiväopetus,fyssari) edelleen sisään, vaikka sain kutsun kakkos-vaihtoehtoon eli saman opiskelupaikan monimuoto-opiskeluun samassa opinahjossa?

      • näsäviisas88

        jos ovat samassa valintaryhmässä ja valintakoepisteet riittää


    • Cocce

      Osaako kukaan kertoa millaisia ryhmäkeskustelut on ollu? Mitä aiheita on ollu? Entä millainen se kirjallinen on?
      Pääsin Jamkiin sosionomin pääsykokeisiin

    • Missäkutsuuu

      Siis onko joku saanut kutsun jo tamkin fyssarin valintakokeisiin? Viikon päästä koe eikä kutsua näy, vaikka pisteitä sain 65,7...Päivätoteutukseen hain.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe