Naisten haaveet ryhmäseksistä ja parinvaihdosta

Naitu.Nainen

Moniko nainen haaveilee olevansa kimpan nainen tai Parinvaihdosta?
Moniko on toteuttanut haaveensa?
Itse olen 39v ja toteuttanut kummatkin haaveeni ja olen kimpan nainen tälläkin hetkellä.

29

2811

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainotuulikki

      Kyllä sitä nautintoa on tullut harrastettua. Olen jo vanhempi rouva, mutta vieläkin joskus kimppapanossa mukana. 3 miestä vuorotellen on muutaman kerran ollut, ja monesti 2 miestä ja minä kimpassa. On mahtavaa odottaa minkäkokoinen uudella partnerilla on. Lapin reissuilla noita on tullut harrastettua ja samoin kotona. Kun on useampi mies niin ei haittaa vaikka miehellä heti tuleekin, toinen vain jatkaa, ja siinä odotellessa on jo toisellakin valmis erektio uutta panoa varten.

      • Naitu.Nainen

        Samaa mieltä olen itsekin.
        Miehet ehtivät tulla kumpikin 2-3 kertaa ennen kuin saan kunnon orgasmin.
        Pystyvät kuitenkin jatkamaan melkein kuinka pitkään tahansa
        On mennyt heikosti jos ei miehet tulleet yhteensä 15-20 kertaa yössä ja itsekin ainakin 3 jos ei 4 kunnon orgasmia yössä ja pienempiä useita.


      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Löylykauhan heiluttajalle
        Sun isäs ei meinannut pysyä housuissansa kun maamies seuran vuosikokouksessa pantiin sun mutsiis 13 miehen kanssa ja mutsis huuti vaan lisää munaa . Samalla reissulla mutsis alko odottaa sinua eikä tiedä kuka on isäsi.
        Ja lopuks halus löylykauhoja perseeseensä


      • OlenTympntynytIdioottiin

        Ne on kaikki mutsis perseessä pystyssä ja se kirmailee sikolätissä perse pystyssä 6 karjuu kyrvät ojossa perässä ravaten.


    • Naitu.Nainen

      Minä ainakin haaveilen ja toteutan unelmaa olla miesten kiiman kohteena.
      Ja saan olla miesten naitavana.

      • hoorooo

        Niinhän niitä sekasikiö äpäriä sikiääkin yhteiskunnan elätettäviks


    • N25v

      Haluaisin kaksi miestä rakastelemaan kanssani.
      Haluan myös toteuttaa haaveeni.
      Ongelmani on miten kerron miehelleni asian

      • YllätysKäännös

        Kerro suoraan saatat yllättyä.
        Itse kuulin että mieheni on mukana eräällä pariskunnalla kolmantena.
        Suutuin asiasta ja päätin näyttää hänelle.
        Hommasin 3 miestä ja naimme meillä kun mieheni tuli kotiin.
        Hän ei ole ollut mukana kimppakivassa vaan on miettinyt miten ehdottaa minulle kimppakivaa useampaa miestä.
        Kun miehet olivat lähdössä sanoi hän "miksi keskeyttää hyvä pano jatketaan tuo näyttää olevan hauskaa" nii olemme jatkaneet samaa hommaa ja samoilla miehillä jo 6 vuotta.
        Oli yllättävän helppoa saada mies mukaan kimppakivaan.
        Kannattaa jutella ettei käy kuten meillä kumpikin miettii miten ehdottaa kimppakivasta puolisolle.


      • KimpassaNaituVaimoa15v

        Kerro miehellesi että haluat kimppa naintiin 2 miestä kokeeksi ja sitten 2 naista miehellesi kokeeksi sekä kokeilla parinvaihtoa.
        Luulen miehesi hyväksyvän tämän ehdotuksen.
        Hän ilmeisesti saattaa ensin kieltäytyä mutta harkinnan jälkeen suostuu.
        Anna miehesi järjestää sinulle toinen mies ja itse valitset naisen jonka suot miehesi naitavaksi.
        Itselläni on ollut 11 meidän kaveria naimassa minua mieheni kanssa.
        Olemme 1N 2-3M kerrallaan


    • KerroinItseNytOnnellinen

      Kertokaa ihmeessä suoraan haaveistanne puolisoillenne.

    • Oispa ihana päästä kokeilemaan kimppaa.

      • KerroinItseNytOnnellinen

        Kerro haaveesi puolisollesi,saatat yllättyä tuloksesta.


      • Naitu.Nainen

        Mikä estää kokeilusi Kimppapanosta?


    • yllytyshulluN

      Minulla se meni vähän toisinpäin. Eka poikakaveri oli aina haaveillut ryhmäseksistä ja se tuntui olevan sille tosi tärkeetä päästä joskus sitä kokeilemaan. Kerran baarin jälkeen vähän sillee hetken mielijohteesta sit suostuin sänkyyn poikakaverin ja sen kaverin kanssa. Pari kertaa sit myöhemminkin sitä harrastettiin enempi tai vähempi tarkotuksella...

    • Kokeiltu on mutta ei innostunut ajatuksesta kummastakaan sukupuolesta

      • KimpassaNaitu.Nainen

        Pitäisikö sinut jonkun ottaa kimppaan mukaan.


    • Oishan se kiva päästä kokeilemaan kimppaa.

    • Kokeiltuon

      Olen kokeillut kahta miestä eli kolmen kimppaa ja parinvaihtoa. Vaikea sanoa, kumpi oli parempi.
      Kolmen kimpassa sain kyllä munaa riittämiin, mutta parinvaidossa kiihotti katsoa mieheni panoa toisen naisen kanssa.
      Kerran kävimme myös swingerklubilla ulkomailla ja olihan sekin upeaa paneskella muiden parien kanssa samassa huoneessa. Siellä en kuitenkaan uskaltanut ottaa vierasta, vaikka mieheni siihen yllytti. Jäi vähän kaduttamaan. Tarjokkaita olisi kyllä riittänyt.
      Onko muilla millaisia kokemuksia ja kuinka vertaisotte eri tapoja.
      Niina 35

    • Ehdottomastiryhmää

      Todellakin kiihottaa ajatus ryhmästä, itse ainoana naisena ah.. en vain tiedä miten tai missä tällaisen pääsisi toteuttamaan.

      • Mulla sulle vastaus. Minä ja paras kaverini. Ollaan Rekkakuskeja molemmat. Verhot kiinni ja Rekassa on yllättävän paljon tilaa. Sinä saat olla ja käskyttää ja saat kahta miestä samaan aikaan.???????


      • KimppaKannattaa

        Olen aviossa oleva mies ja onnekseni vaimo suostui 1N 2M
        kimppaan.
        Ollaan N22v M26v naimme nykyään viikonloppuisin kimpassa ja joskus viikollakin.
        Tykkäämme molemmat kun naimme vaimoa vuorotellen muiden miesten kanssa.


    • Maistuismullekkin

      Sama juttu kuin edellä. Ajatuskin kiihottaa.

      • Haluaisitko Rekassa Saada kunnolla hellyyttä ja kunnon panoa. Hytti heiluu ja verhot kiinni, muut miettii mitä tapahtuu. Minä ja lapsuuskaverini ollaan Rekkakuskeja ja autetaan NAISIA.


    • Tyydyttäväkokemusoli

      Kokeiltu jo kolmen miehen kanssa. Oli tosi tyydyttävää. Haaveissa ja suunnitteluasteella uusi tapaaminen. Voi olla, että yksi uusikin mies mukana. Aaaahhh...

    • Ehkäpikkuisenbi

      Todellakin haluaisin kimppaan. Haluaisin päästä ite kokeilemaan naisen kanssa ja nähdä kuinka mieheni häntä nussii ja nuolee.

    • N37V

      Minä olen ollut 2-3 miehen kanssa mieheni pyynnöstä ja nautin täysin kuin myös miehet.

    • jennajajouni

      14.10 jälleen kimppaa Kirkkonummen clubilla. Samanhenkiset parit mukaan.

    • Kukkamekko47

      Mä olen haaveillut jo pitkään et pääsis kokeilemaan useamman miehen kanssa kimppaa

    • Alistuva_mummo

      Haaveeni on 2n m. Olen vanhempi nainen ja tämä on kokematta. Haluaisin toisen naisen fistaavan minua, sekä ohjaavan miestäni anaaliini. Koko homma vielä kun kuvattaisiin, niin olisi vanhainkodissa sitten joskus katsottavaa :)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe