garmin edge 1000 ?

andystrass

niin lyhyestä virsi kaunis-....kannattaako sijoittaa vai onko markkinoilla parempia jo ? rahat olisi kasassa vaan ei viitsisi ostaa toiseksi parasta .mielipiteitä otetaann vastaan noista garminin vehkeistä.tähän mennessä on menty ihan vain sports trackerin voimalla mutta nyt himottaisi pyöräharrastukseen liittää toi garmin

5

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup_maantiepyöräi

      Minusta kolmen johtavan sykemittarivalmistajan historia näkyy yhä tuotteissa. Suunto on paras kompassi, Garmin GPS ja Polar sykemittari. Eli paras tuote riippuu siitä, mikä on tarve.

    • gär.min

      Tuo on niin vanha jo, että en ehkä ostaisi ainakaan normaalihinnalla. Kohtahan edge 1100 pitäisi jo tulla.

    • aloittaja4545

      tarve on siis pyöräilyssä reititttimenä ja kunnon kohottajana ajamalla kilpaa muiden reittejä vastaan joita olen kuullut garminissa olevan :) voi kehua tpki muutakin laitetta kun tota edge 1000 jos mieleen juolahtaa

    • Jos oikeasti tarvitsee reititystä niin tonnisessa on isoin näyttö. Ominaisuus löytyy myös 820 mallista mutta näytön koko rajoittaa, muuten löytyy Strava segmentit ym. ominaisuudet kuten jo 520:stäkin.

      • aloittaja2323

        kiitoksia velogi asiallisesta vastauksesta! tässä nyt ollaan vähän kahden vaiheilla että tilatako kyseinen kapistus vai tyytyä tuohon sportstrackerin premiun versioon joka mulla on käytössä kera sykevyön..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe