MAHTAVAA HELLETTÄ HELLETTÄ HELLETÄ LOISTAVAA

TERVETULOA_KESÄ

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En_luottaisi

      Jotenkin vaan näyttää ja tuntuu, että nuo luvatut 20 asteen lämpötilat helteet antaa odotuttaa itseään. Ennusteet muuttuu kokoajan. Luvatut lämpötilat siirtyy aina seuraavalle viikolle ja taas seuraavalle.
      Äitienpäivä oli eteläsuomessa aurinkoinen, mutta ei vielä edes mikään erityisen lämmin.
      Nyt alkuviikosta tuulee taas koleasti, vaikka aurinko paistaa. Ei tunnu siis kovin kesäiseltä.
      Alkaa olla vaikeaa uskoa tälläisten 20 asteen ja sen yli meneviin lämpötiloihin tässä maassa.
      En minä ainakaan uskalla vielä innostua ja luottaa sääennustuksiin.

    • koleahko_kesä

      Kunnon helteitä on luvassa vasta elokuun alkupuolelle, jotka sitten kestävätkin aina tuonne syyskuun puoleenväliin asti.

    • jtyjtyj

      Jokainen näkee Euroopan suursäätilasta että Suomen pohjoispuolella on kylmä korkeapaine joka painaa tänne kylmää. Eivät viimepäivät mitään lämpimiä ole olleet vaikka aurinko lämmittääkin vaan tuuli jäätävän kylmä. Voi jo sanoa että mitään hellettä ei tule vaan lämpötilat jäävät elle 20 asteen. Ehkä heinäkuussa on pari hellepäivää mutta muuten sää on tyypilline suomalaine kesäsää kylmää ja sateista. Mä en ymmärrä miksi joku rahamies ostaa Suomesta kesämökin. Jos mulla olisi varaa viettäisin kesälomat Välimerellä.

      • Tulijo

        "Voi jo sanoa että mitään hellettä ei tule vaan lämpötilat jäävät elle 20 asteen."

        Myöhäistä! Hellettä tuli jo!


    • onneavaan2e5t

      hahahaa palellkaa yks hellepäivä oli eteläsuomessa. seuraava onkin heinäkuussa! katsokaa kuukausiennuste kesäkuu on viileä

      • Dalton_1800

        Haluat siis 2010 & 2014 uusinnan eli sitten onkin pitkään hellettä. Mites sitten suu pannaan kun Dalton pamahtaa katsopas Datamarketista Vaasan kesät 1800-1824 esim 1819 niin kuumia kesiä ei ole lähimainkaan ollut 2000-luvulla. Ja sitten syksyt 1808 & 1818 nuo lokakuut jos tulisi nyt terminen kesä venyisi etelärannikolla lähes marraskuun alkuun asti. Mikäli auringon geomagneettinen aktiivisuus laskee alle 4nT tilaan pysyvästi hyvin kuumat helteet tulee yleistymään. 1810 luku tulee uudelleen 2030 tai 2040 luvulla. Silloin tulee kovempia helteitä kun 2010 heinäkuussa oli eikä pelkästään kerran vaan neljä kertaa vuosikymmenessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3420
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1935
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1807
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1713
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1562
    Aihe