Pahan puhuminen selän takana..

KatseOmaanPeiliin

Paskan puhuminen, panettelu ja mustamaalaaminen selän takana kertoo puhujasta ja puhujista aina enemmän kuin hänestä ketä haukutaan...

18

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfjf

      Itseasiassa tulin vasta ajatelleeksi että koskahan viimeksi "puukotin selkään " jotain? Siis oikeassa elämässä livenä. En edes muista!! Oliskohan musta tullut hyvä ihminen (vihdoin ja viimein :))? Täällä palstalla kyllä tullut "lyötyä" erästä naista kostoksi sen ilkeydestä korkojen kera. Äskettäin vain tullut paha epäilys että omin vain kaikkea paskaa jonka kostin sitten. Vastapuoli ei sit ole laittanut musta koskaan mitään ilkeää tänne? Sekin tietty mahdollista mutta sit äärimmäisen ahdistavaa mulle ymmärtää että kaikki oli oikeasti noin (ei helppoa olla väärässä kellekkään)... Enkä edelleenkään suostu uskomaan tuota.

      • nukutkohyvinyösi

        Ajatella. Mitä jos ihan itse oma-aloitteisesti tuhosit tuolla tavalla mahdollisen suhteen, omista harhoistasi johtuen?


      • nämäonpahoja

        Joillekin ihmisille tunteet on helppoa ja kevyttä viihdettä ja kun kaikki ei ole ihan helppoa tai varmaa niin voi mennä porskuttaa eyeenpäin ja siirtyä seuraavaan. Ihmisiä voi murskata surutta siinä välissä, kysehän ei siinä murskaamisessa ole pelkästään toisen sydämen murskaamisesta vaan pahimmillaan toisen maineen menettämisestä tietyssä ympäristössä ainakin ja sitähän ei enää takaisin palauteta.


      • jfjf
        nämäonpahoja kirjoitti:

        Joillekin ihmisille tunteet on helppoa ja kevyttä viihdettä ja kun kaikki ei ole ihan helppoa tai varmaa niin voi mennä porskuttaa eyeenpäin ja siirtyä seuraavaan. Ihmisiä voi murskata surutta siinä välissä, kysehän ei siinä murskaamisessa ole pelkästään toisen sydämen murskaamisesta vaan pahimmillaan toisen maineen menettämisestä tietyssä ympäristössä ainakin ja sitähän ei enää takaisin palauteta.

        Taas pientä rajaa hei! Ei tämä nainen ole kaikkien pyhimysten äiti ja minä mengele2!! Ihmisistä on juoruja myös ja aina täytyy muistaa että vaikka jutut värittyy matkalla varmasti niin totta toinen puoli tai ainakin jotain! Ihan tyhjästä ei puheetkaan synny!!!


      • LikaBarn
        nukutkohyvinyösi kirjoitti:

        Ajatella. Mitä jos ihan itse oma-aloitteisesti tuhosit tuolla tavalla mahdollisen suhteen, omista harhoistasi johtuen?

        Kuulostaa, että mikään suhde ei olisi ollut ikinä mahdollinen eikä "vastapuoli" ole menettänyt yhtään mitään. Kannattaa panostaa niihin juoru-ukkoihin ja -täteihin, henkinen yhteys ja aaltopituus on ainakin sama.


      • OletVäärässä
        jfjf kirjoitti:

        Taas pientä rajaa hei! Ei tämä nainen ole kaikkien pyhimysten äiti ja minä mengele2!! Ihmisistä on juoruja myös ja aina täytyy muistaa että vaikka jutut värittyy matkalla varmasti niin totta toinen puoli tai ainakin jotain! Ihan tyhjästä ei puheetkaan synny!!!

        Kyllä jotkut puheet todellakin syntyy tyhjästä.
        Ei voi yleistää tommosta sanontaa kaikkiin.


      • skfjdma
        OletVäärässä kirjoitti:

        Kyllä jotkut puheet todellakin syntyy tyhjästä.
        Ei voi yleistää tommosta sanontaa kaikkiin.

        samaa mieltä ja se on fakta... jotkut keksii ja mustamaalaa...


    • mikäontotuus

      Kukaan ei varmaan ole pyhimys mutta kun muodostetaan mielikuvia omassa päässä ja palsta totuuden pohjalta voi tulla aika paljon ylilyöntejä jotka eivät perustu ihmisen oikealle tuntemiselle esim .vuosikausien ystävyys jossa voidaan puhua että tunnen sen tyypin.

    • Kuurassa

      En ole joulupäivän 2015 nähnyt ketään tai edes viestitellyt. Oon keskittynyt vaan onnellisuuteen ja syöpätaisteluun. Eli ei ole ollut nahdollisuuksia puhua sinusta. Puolentoista vuoden taistelu ja yhä jatkuu. Eipä ole aihetta puhua paskaa!

    • Kutsuitkotiisi

      En puhu sinusta kakkonen paskaa. Ole hyvä ja ota yhteyttä minuun niin loppuu tuo miehen paskanpuhuminen sinusta. En ole niin tyhmä kuten mies kuvittelee. En usko sitä kertomista sinusta. Tiedät että se on kertonut sinusta minulle ja olet vanha tuttu sille. Jos haluat kertoa oman näkemyksesi tapahtuneesta annan sen mahdollisuuden sulle. Ymmärrät varmaan ettei ystävyys voi jatkua ellet ota yhteyttä minuun. En usko kaikkea mitä kertoi enkä syytä sinua koska olemme jo vanhempia emmekä teinejä enään. Minusta olisi hyvä jutella. Tiedän että pelkäät miestä ja sitä mitä se on kertonut minusta. Olen pyytänyt sinua ottamaan yhteyttä. Ei nähtävästi ole sitä sulle kertonut? Sinun pitää tämä hoitaa koska muutoin jään tuon kertomuksen taakse ja uskon siihen mitä kertoi sinusta. Tiedän ettet halunnut miehen eroavan. Ota siis yhteyttä odotan sitä. Enkä puhu sinusta pahaa mitenkään,

      • iw65qhvd

        "Harhapetterin" vaimo?
        Jos "harhapetteri" puhuu paskaa niin ainoastaan siksi koska on täällä anonyymien kanssa tapellut ja harrastanut ties mitä, ei ole mitään kakkosta. Ulkonäköhaukut se harhojen kohde täällä, näki kun harhapetteri levisi toiselle palstalle huutamaan ja onnistui niin houkuttelemaan kohteen lukemaan.


    • ihanluonnollistaeikö

      Eikös pahaa puhuta nimenomaan selän takana ja hyvät ja kauneimmat asiat sanotaan suoraan toiselle.

      • syötämullekin

        No jonkun mielestä se kertoo enemmän sinusta kuin paskapuheidesi ja mustamaalauksesi kohteista.


      • ihanluonnollistaeikö

        Minulla ei ole ikinä tapana puhua toisista pahaa, pysyn aina totuuksissa. Et tunne minua, joten älä ota heittoa niin tosissasi.


      • SelänTakanakinPuhuja

        Minäkin puhun aina totta, ellen sitten tietämättömyyttäni puhu paskaa. Negatiivisista asioista puhuminen on ilmeisesti pahaa, vaikka se olisi totta. Eihän esim. matujen, tummahipiäisten ja muslimien tekemistä rikoksista saa puhua ja jos puhuu, niin pitää valehdella musta valkoiseksi!


    • KestääJaJaksaa

      Ja näitä riittää. Narsisteja ja heidän auttajia jotka listii exiään viemällä asioita jopa oikeusteihin. Hassuinta on etteivät nuo joskus lierot auttajat ymmärrä olevansa niitä höynäytettyjä ja häviäjiä. Sellaista se elämä on.

    • antaaitsesyynsille

      se kenestä puhutaan, voi olla vieläkin pahempi selän takana paskanpuhuja.

    • paskanpuhujille

      Joskus on hyvä testata asioita, kertoa täyttä paskaa paskanpuhujille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe