Botoxin jälkeinen huonovointisuus

Järkyttynyt1000

Hei, kävin eilen ottamassa botoxia pienen määrän silmäkulmiini ja samalla täytämme hieman huulia 0,6ml. Illalla kotisohvalla alkoi huimaus ja huonovointisuus. Sydän jyskytti ja kädet hikosi ja hetken kuluttua palelin peiton alla. Myös vatsa meni kuralle ja oksetti. Tämä jatkui monta tuntia kunnes nukahdin. Minulle on aikaisemminkin lisätty botoxia 3 kertaa eikä ikinä ennen tapahtunut näin. Kipeäksi en ole tulossa/tullut enkä kärsi paniikkihäiriöstä. Kysymys kuuluu reagoiko kenenkään muun kroppa samalla tavalla pistoshoitoihin? Tämä kyllä pelästytti toden teolla. Luin, että botox voi aiheuttaa huonovointisuutta mutta selvittääkö se myös sydämentykyttelyt yms muut mainitsemani oireet. Oli oli siis todella huono ja pelottava.

19

3303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoilua

      Ehkä sulla oli oksennustauti tai auringonpistos tai vaikka ruokamyrkytys?

    • veressäbakteeri

      Minulla oli huimaus, kädet kylmät, oksennus

    • Järkyttynyt1000

      kauanko sulla kesti oireet? Neljäs päivä oton jälkeen ja edelleen olo kuin krapulassa lievää kehon lämpöilyä ja huimausta.
      Ei ole auringon pistos, ruokamyrkytys eikä mielikuvitustaan.

      • veressäbakteeri

        Oireet n.30min. huonovointi 4kk. Mulla on ilmaantunut vatsan ja rintakehän alueelle pieniä punaisiä näppylöitä.


    • Vastausta

      Valmiiksi sekoitettua ainetta säilötty ja käsitelty epäpuhtaasti ja bakteeri päässyt verenkiertoon. Huolimatonta toimintaa siis

    • VääräAine

      Lääkäri säästää !

      • sekopoltsii

        Tai sitten aloittajalla vippaa


      • 112

        Penttilä säästää


    • RAL-

      Eipä ole ihmekään. Kovaa myrkkyähän tuo botox on.

    • Erehtyväinen

      Hei, te joilla botoxista seurannut pahoinvointia, tiedustelisin kauan olo on kestänyt? Ja voiko botoxia ottaessa tulla bakteereita vereen niinkuin joku oli ylhäällä maininnut?tai verenmyrkytys? Otin Botoxia 3 päivää sitten ja olo siitä lähtien ollut etova, epätodellinen ja paniikin omainen. Botoxiakin löytyy eri valmistajilta, osaisiko joku kertoa mikä on oikeasti turvallinen valmiste ottaa? En uskalla enään juosta tarjousten perässä kokemukseni jälkeen, toivon vain että olo helpottaisi pian.

      • Vastausta_kaipailen

        Minäkin haluaisin kuulla mikä valmiste on turvallisin? Otin Dysporttia samanlaisin seurauksin kuin sinä 'erehtyväinen'


      • Botoxtarjouksia

        Jos jo sinänsä halpa botuliinitoksiinia lumiset (esim. Dysport) laimennetaan liian vetiseksi, se saattaa kasvojen alueella liikkua aluksi ja levitä vääriin kohtiin.

        Jotkut klinikat säästävät käyttämällä todella vetistä botuliinitoksiinia. Sellaisen pistäminen pään alueelle ei ole välttämättä turvallista.


      • Terveysennenkaikkea

        Onko suosituksia mistä klinikalta saisin Helsingistä botoxia ilmeryppyihini mahdollisimman hyvällä ammattitaidolla sekä mahdollisimman laadukkaalla aineella? Hinnalla ei niin väliä kunhan säästyisin laimennetuilta litkuilta tai halvoilta kopioilta. Pelottavaa, että Suomessakin voi näemmä saada kasvoihinsa mitä tahansa laimennuksia terveydestä viis.

        Miten tuo mainitsemasi Dysport eroaa muista valmisteista muuta kuin edullisuudellaan?


      • Anonyymi

        Miksi edes on otettava botoxia


    • Botoxtarjouksia

      Siluetti, Dietz, Mehiläinen. Noissa hoito maksaa, mutta käytössä on Vistabel (eli aito Allerganin Botox) tai Merzin Bocouture. Ja liuos valmistetaan ohjeen mukaan.

      Laimennettu Dysport on käytössä siellä, missä botuliinitoksiinihoidon hinta on erittäin alhainen. En sano nimiä. Kaikki tietävät kyllä.

      Dysport on halvin valmiste. Sen kesto on huonompi kuin Vistabelin, Bocouturen tai Azzaluren. Ja huijariklinikoilla Dysport laimennetaan todellakin niin vetiseksi, että kasvojen alueella se leviää liian laajalle alueelle: teho tietenkin heikentyy ja ainetta kulkeutuu vääriin paikkoihin.

      Jos botuliinitoksiinihoidon hinta on jotain tyyliin 99-179 euroa, kannattaa tiedostaa, että kyse on nopean rahan tekemisestä, ei eettisesti kestävästä potilaan/asiakkaan palvelemisesta.

    • tyytyväiben

      Mistä teitä katellisia kilpailijoita tulee!!mustamaalausta josta seuraa poliisin tutkinta ja oikeudet käynti.säälittävää!

    • Anonyymi

      Täysin samat oireet täällä - ihan täysin kaikki mitä mainitset. Minulle laitettu kaksi kertaa botoxia purentalihaksiin julkisella. Kummallakin kerralla samat kamalat oireet, ensimmäisellä kerralla kesti n. viikon. Nyt toisesta kerrasta vasta reilu 3vrk aikaa. Oireet edelleen pahana. Laitettiin pienempi määrä kuin viimeksi - kirurgi vakuutti tämän turvallisuutta, mutta ei tosiaankaan haitat vähentyneet. Tällä kertaa olen voinut jopa pahemmin.
      Ei enää ikinä botoxia minulle. :( On selvää että jostain syystä aine ei sovi elimistölleni.

    • Anonyymi

      Botox , kuten kaikki tietää , on hermomyrkkyä jonka käsittely on hyvin tarkkaa touhua ei saa mennä pistopaikka milliäkään sivuun , joten itse en kyllä ottaisi .
      Minun mieheni sai botoxia sairaalassa nieluunsa ja se oli neurologi aina joka pisti , ja kertoi miten varovainen on oltava sen kanssa,
      Mene lääkäriin jos huono vointisi jatkuu ,

      • Anonyymi

        Minua pistin sairaalassa kirurgi. Huonovointisuuteni takia jouduin käymään tsekkauttamassa itseni lääkärissä. Kaikki oli kuitenkin sikäli kunnossa, että mitään vaaraa minulla ei ollut. Nyt pahin vointi helpottanut (4,5 vrk pistosta).

        En enää ikinä suostu tuohon hoitoon. Ennemmin kärsin purentavaivoistani jatkossa, olivatpa ne kuinka hankalia tahansa. Ollut todella pelottava kokemus.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe