Miksi matut eivät saa kokata?

jojenvarelta

Kamala meteli Inksassa, kun matut saavat pahaa ruokaa.

Kai ne osaa itsekin laittaa ruokansa, mitä ihmetä me heitä hyyssätään? Sitenpähän on jotakin tekemistä siinä hotellissa. Järjestäkööt itse kokkaisvuoronsa ja tehkööt yhteistyötä, annetaan heille ruokara jonka on riitettävä joka päivälle. Eivät kai he mitään vammaisia ole? Istot suvut ovat tottuneet laittaa isossa erässä ruokaa ei siinä luulisi ongelmia olevan.

14

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järvenrannalta

      Jos matuille katetaan ruoka valmiiksi niin sitä (disko)rahaa ei tarvitse antaa niin paljon. Tästä on tietysti seurannut valitus rahan niukkuudesta ja pahasta ruoasta. Jotkut suvakit ovat yrittäneet hyssytellä että onhan sitä puuroa usein suomalaistenkin lautasella mutta nämä silti uskovat että heille allahin pojille kuuluu nyt vaan parempi, heidän kulttuurinsa mukainen ruoka ihan syntymäoikeutena.

      Jos matut taas saavat itse kokata niin enpä minä ainakaan antaisi keittiötä heidän käytettäväkseen. Hygienian voi unohtaa silloin, paikat sotketaan, ruokaa viedään makuutiloihin asti, paloturvallisuudesta ei piitata. Tästä on lukuisia esimerkkejä kuvien kanssa vuosien varrelta, ei (tietenkään) valtamedian kertomina mutta muualla. Lisäksi "heimoriidat" jylläävät eli laitapa sunnit ja shiiat ja irakit ja somalit keskenään keittiöön niin tappeluksihan se menee.

    • vammasuomikaks4

      huku sinne paskalammikkoosi

      • geppihevoinen

        nyyh yhhyhhyy,rasmus.


      • turhaaporua
        geppihevoinen kirjoitti:

        nyyh yhhyhhyy,rasmus.

        xD :) Aivan niin :P


    • det-samma

      Kai ne nyt siivotakin osaavat. Monet ovat tulleet ihan kunnollisista oloista kaupungeista, siivosivathan he kotonaankin.

      Lopettakaa nyt ihmeessä se holhoaminen ja se tietäminen ja antakaa niille mahdollisuus, kun he kerran sitä haluavat.
      Ainahan voi tapoja muuttaa tarvittaessa. Epäilen suuresti, että tänne saakka päässeet eivät ole niitä kaikein köyhimpiä.

    • HelmutLackman

      Jos sielä kotimaassa on niin hirveetä ja painajaismaista olla et pitää päästä turvaan, jonka Suomi sit niille suo. Eikö ne ole kiitollisia edes turvapaikasta? Täys ylläpito ja katto pään päällä ja on Suomalaisii ilman kattoa ja muutenki vähävarasia. Luuleeko matut oikeesti, että niillä edes on oikeuksia alkaa vaatimaan mitään? Mun mielest niille tarjotaa jo ihan tarpeeks..

    • Nurkkakamaripoika

      Kouvolassa olisi hyvälle yrittäjlle autokorjaajalle töitä kun moni lopettaa tai muita terveydellisiä ongelmia ettei tee kuin tiettyjä töitä kuten vuorinen jaalasta, ei hitsaa ja ei tee kori töitä, eikä tee paklaus töitä, ei tee ruostevaurio töitä ja yksi lopettaa Kouvolasta. Laittaisivat lapun luukulle että lopetan työt pääsis ihmiset vähemmällä. Kirveellä perkele töitä sanon minä miehenä.

    • ratkaistuhelposti

      Matujen ruokavalituksista pääsisi todella helposti eroon.

      Eli heille pitäisi normaalien tukien lisäksi antaa 50€ ylimääräistä rahaa käteen, että voisivat mennä ravintolaan ja itse valkata ruoan mitä haluu syödä.

    • aappanaanjalalainen

      no noin helppoahan se on! Sama sulle ja sun perheelle yhtä luova ratkaisu?? Apinaperse!

    • IlmaistaRuokaa

      Jos kokkaa itse, niin käteen tuleva raha vähenee...

      Siis on totuttu ilmaiseen ruokaan, jonka me kustannamme.

      Ja joka ruoka kuulemma on pahaa, kelpaisi kyllä meidän vanhuksillemme ja monille muille...

      • raskaastiveroamaksava

        Ei me työttömät mitään kustanneta. Tai no kyllähän veroa maksamme työmarkkinatuestakin.


    • Kulinaari

      Jos totta puhutaan, niin kyllähän suomalaisen keittiön ruoka pääosin paskaa on.

    • tattoopower

      Meteli hiljenee silloin kun Voikkaalta tulee isot, treenatut, leveäselkäiset ja tatuoidut linnankundit voimalla.

    • MatutEiKokkaa

      islamilaiset elävät vuotta 1438 oman ajanlaskunsa mukaan ja sen huomaa. uskaltaako noille sähköhellaa antaa käyttöön, palaa vielä koko hotelli.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe