yamaha 20 4-tahti käyntiongelma?

yamahaforever

löytyisikö täältä tietoa tai hyviä arvauksia mistä pitäisi lähteä vikaa etsimään. Eli jo useampi vuosi sitten huomasin että trimmi ylhäällä kone käy huonosti. Ja vika pahentunut pikkuhiljaa niin että nyt kun nostaa trimmiä kone sammuu.
Myös käynnistyminen on tätä nykyään takkuisempaa ja kun saa käyntiin niin alussa kone 'yskäinen'. Kun vähän aikaa taas ajanut on voinut vetää uistinta monta tuntia ilman huolia. tulpat vaihdettu noin 3 vuotta sitten. Kone vuosimallia 99 ja paljon tunteja takana...

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dangarmarinefani

      Onko kaasuttimia koskaan putsattu ?
      Kirjoitat että tunteja on paljon takana, onko moottorin puristuksia koskaan mitattu ?
      Esim. Biltemasta saa mittarin 20 eurolla.

    • yamahaforever

      eipä ole minun aikana ainakaan putsattu eli 6 vuotta ainakin. Ei puristuksiakaan mitattu jos vika puristuksissa niin onko järkevästi enään korjattavissa?

      • dangarmarine-fani

        Kantsii ehdottomasti puhdistaa / puhdistuttaa kaasarit, jos puristuksissa on esim. toisessa
        sylinterissä ongelmia niin voi ratketa tiivisteiden/männän renkaiden tms. vaihdolla, jos taas molemmat näyttää matalia lukemia niin voi alkaa olla tunnin täynnä.


    • Käytännössä

      Paaliin

    • bower

      paljonko on paljon ? 4t koneet kestää 10 000 tunteja jos sitä on huollettu, sitten kun väljenee niin yleensä alkaa savuttamaan mikä on merkki renkaiden kulumisesta jos ei savuta niin saattaa olla poltoaine puolella häikkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe