Pallo on sinulla

olentehnytkaikkeni

Ei se ole kiinni siitä, ettenkö uskaltaisi ottaa yhteyttä. En vain aio. Ainoa keino miten voidaan olla edes ystäviä, on se että nielet ylpeytesi.

34

2379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäviäonjo

      Se on kaikki tai ei mitään.

    • tuila

      Terkkui Järvenpään suloiselle pojalle

    • pallopelit

      Ja kenelle tää menee?

      • häntunnistaa

        Naiselta miehelle.


      • eioletarvettaenää

        Ei se ylpeydestä kiinni ole.


    • Tsorry

      Kyllä minun tilanteessa ylpeys on karissut. Tilalle on tullut nöyryys ja usko ihmisiin on menetetty. Kuolemaan johtava sairaus. Se miten sain tietää selkäni takana vehtaamisesta. Sanot pettäneesi minua kostoksi. Kostoksi mistä?

    • Mitähänse

      Ylpeyden nieleminen nyt tarkottaa? Pitää ilmetä missä miten..??

      • kaninkolosta

        Miten ylpeys niellään,?


    • ehkäetkelpaaedesyst

      Onko aapeen mieleen tullut ettei hän ehkä edes halua sua mitenkään elämäänsä? Onko aivan mahdoton hyväksyä tuo ajatus.

      • luuleeliikojaitsestään

        Ei sellainen mahdollisuus tule narskun mieleen :)


      • sivusta

        Mistä vitusta te sen tiedätte ja mistä vitusta tiedätte kuka ap on. Hullut.


      • aapeehanonnarsu
        sivusta kirjoitti:

        Mistä vitusta te sen tiedätte ja mistä vitusta tiedätte kuka ap on. Hullut.

        SÄ vatipää täs hullu olet, kun et vittu lukemaas tekstiä ymmärrä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Kommetoimassasi tekstissä ei mainita sanallakaan että tiedettäisiin kuka aloittaja on, eikä myöskään mainita että' tiedettäisiin yhtään mitään "aapee:n" asiasta. Mutta oikeutetusti voidaan heittää epäilyksen siemen "aapee:lle", onko tosiaankaan ajatellut asiaa tuon toisen kannalta, ehkei tuo ihminen halua "aapee:ta" elämäänsä, vaan inhoaa ja haluaa pysyä kaukana tuosta "aapee:sta" joka vaikuttaa kieltämättä viestissään narsulta.


    • åpäååp

      Ei oli paljon mahdollisuuksia, kun ei ole sälvännäkijä?

    • littilitmanen

      Kuullostaa siltä ettet ole tehnyt mitään konkreettista josta ujompikin ymmärtäisi eikä kannatakaan jollet oikeasti halua.

      • Käsittääksenienole

        Puhunut mitään siitä etten haluaisi miestä elämääni? Kotoa en lähde ketään hakemaan, mutta muuten olen avoin ehdotuksille.


    • enoleylpeäenkäkopea

      Minä en rakkausasioissa ikinä mene ylpeys edellä. Järkeä käytän, mutta tunteet on ne jotka ratkaisee. Mutta jos minulla on tunne, että toinen pelleilee tai ei tosissaan ole kiinnostunut niin sille en voi mitään. Esteiden voittamisiin uskon ja rakkauden voimaan. Riskejäkin olen ottanut ja pystyn ottamaan, herkkänä ja vahvadti tuntevana ihmisenä on pakko suojatakin itseäni.

    • voiollaetten

      ymmärrä tiettyjä juttuja mutta luulis että niin se on jokaisen kohdalla. voiko kukaan olla sillätavoin täydellisesti ymmärtävä ja voiko vaatia kaikkea? jos mun pelkkä olemassa olo vähättelee muiden arvoa niin en voi mitään sille. en voi kuitenkaan ymmärtää kuinka aina vain lyödään eikä se lopu ollenkaan. lyödään ilman syytä vaikka mulla ei edes oo mitään ja muutenkin tosi heikoilla ja rikki. sekin on liikaa. olen liian dynaaminen pelkästään että jo olen....en voi ikuisesti jatkaa tällästä mikä kiristystä joka perustuu vain yhden ihmisen mielikuviin. enkä ikinä tuu kumartelemaan ketään koska mulla on oikeus saada samat asiat mitkä kuuluu kaikille. enkä pyytele anteeks asioista joille en voinut mitään saati että virheistä joita en ole tehnyt tai tiennyt tehneeni.

    • kadunkglump

      Miten tämä ylpeyden nieleminen tapahtuu? Näin sivullisena lievästi kiinnostaa.

    • Eikiinnostaenääm

      En jaksa enään kanssasi. Joten jätin pikkuhiljaa sut rauhaan. Vai ystävyyttä voitaisiin jatkaa en usko. Kuule kaveeraa sen ex kanssa ihan rauhassa. Tiedän että sulla on todellakin pokkaa valehdella päin näköä. Samoin esittämään " uhria" ja saada toisen tuntemaan täysin syyllinen. Omaa toimintaasi et tunnusta etkä myönnä. Joten antaisit olla ei kiinnosta enään. Kohdista se tunne vaikka niihin " korjaus hommiin kotona.

      • Tää.on

        Tehdään niin, kun sinä haluat en jaksa enää sun kansa.


    • Suuntaviitatselvillä

      Mehän ollaan jo ystäviä. Tästä on hyvä jatkaa...

    • sama_mies

      Sitäkin vähää jota välillämme on, yritetään tuhota. Selvästi sinun tuttujasi. Miten halpamaisia naisetkin voivat olla toisilleen!
      Olen yrittänyt tehdä taustatyötä. Toistaiseksi tuloksetta. Turhauttaa tietysti vanhempaa jätkää tässä, mutta en anna sen häiritä.
      Jos on niin käydäkseen, moikkaamme vielä taas. Hyvää vuosilomaa sinulle.

      • EiKaiSentään_

        Tuollaistako mies haluaa?? Reipasta menoa :O


    • Envainaio

      On se sinun sukusi yrittänyt estää kanssa kaikin keinoin meidän rakkauden ja ovat kyllä onnistuneetkin siinä. Ihmettelenkin sitä äitiä joka nauttii lapsensa kulissi avioliitosta, vaikka itsekin näkee ja tietää kuinka huonosti menee. Kaikki omaisuus, raha, omakotitalo, uusi auto on paljon tärkeämpää kuin rakkaus. Pääasia että voi näyttää muille sukulaisille ja naapureille. Äidin rakkaus voi olla tuhoisaa, se on nähty.

      • bättrefolkko

        Aikuiset ihmiset tekee hei itse päätöksensä. Vetääkö jotkut jotain sukujakin näihin, no joo ehkä asyelissuvuissa on noin.


      • Sanonny

        Jeh. Kuulopuhetta
        Yhestä m naisest.
        Sen ukko otti kaikki
        Omaisuudet itselleen.
        Ukko maksaa kaiken.
        Naine ei omista enään mitää.
        Mies maksaa viikkorahaa.
        Varaton akka. Pysyy kotona.
        Ukko pitää kulissia tai jotai.
        Akka jäi töistäki pois
        Et mies voi olla varma et
        naisensa ei lähe lätkii.

        Kai sillai saas naisen pysyy?


    • hastalavistababynyt

      Minä etsin seksisuhteeni ihan jostain muualta, sillä minä saan kyllä seksiä jos haluan. Olen etsimässä hyvää parisuhdetta johon kuuluu rakkaus ja seksi, jos et vielä ole sitä tajunnut. Sovitaanko näin että sinä etsit seksiä mistä haluat ja leikit samalla kotia ja minä etsin kanssa seuraa mistä haluan?

    • Naiselletämä

      Pallo on kyllä sinulla. Vaadin naiselta vähän nöyryyttä.

    • enookuljettanutsitä

      Se on semmonen juttu, että heittokäsi on vähän jumissa eli pisteitä ei nyt paljoa ropise minulla. Pystyn kyllä kuljettamaan pallon hyvinkin kauas, mutta en ehkä jaksa heittää sinulle asti sitäpaitsi tuskin saisit edes kiinni. Joten pallo on sinulla.

      • Ottasinkopin

        Ala heittää :)


    • selkärankamunantilalle

      Ihmeellistä pallopeliä täällä pelataan. Tälläiset ihmissuhteet ovat aivan perseestä. Mielestäni jos toista haluaa, se näytetään eikä aleta pelleilemään. Seksisuhde on ihmissuhde siinä missä mikä muukin. Eli jos haluaa jotain vakijuttua pitää pystyä olemaan aito ja luotettava. Jos vain tulee selitystä selityksen päälle ei se vakuuta. Toisen pitäminen ikäänkuin varalla "lämpimänä" paskaa jauhamalla ilman tekoja, on halveksuttavaa ja pelkurimaista luuseritouhua.

      • sangenturmiollista

        Sitten täällä on tämä tyyppi joka aina yhdistää nämä pallopelit ja seksisuhteet. Onko tosiaan joillekin niin, että pelaamisesta tulee vain mieleen seksi. Kieltää pitäisi tuollaiset seksisuhteet eikun siis tietty pallopelit. Ei opeteta nuorisoa pelaamaan.


    • jumppamaikki

      Jumppapallo on mulla😁
      Pömppämaha sulla...

      että on vähä tulkintatavasta kiinni että kellä se pallo onkaan😏

      • hienohommaheii

        Palstan luonteen mukaisesti voisit laittaa vielä ketjun, jossa voitaisiin arvostella ihmisten ulkonäkö. Sitten ketju missä arvostellaan koulutus. Ketju missä haukutaan kaikki tyhmiksi. Eiks niin. Ja ksikkien on kiva olla ja jos jollain on vielä kiva olla niin eiköhän aina jotain keksitä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe