Muutaman Jämsäläisnuoren paikka mielisairaalassa!

autobahnalleajelemaan

En tiedä kuka kahjo tai kahjot "polttavat kumia" Jämsän keskusta-alueella öisin?Siltakadulla on pitkät S-jäljet ja pe-la-yönä 4.00 kuului jälleen ns "kumin polttoa"!Näille jätkille ei ole kauhalla annettu ja siitä lusikalla annetustakaan ei taida olla mitään jäljellä!

18

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeippiGT

      Kun ovat vielä lapsenasteella niin leikittää. Loppuu kyllä kun poliisi setä antaa lapun kouraan.

      • yksainutelämä

        Kumpa vaan ei loppuis hautuumaalle. :(


      • kakaramikäkakara

        Ja Pääskysmäestä alkaa.


    • Kemppi-lukko

      Kovin on kapeat renkaan jäljet Siltakadulla. Ei vajakin mopoautossa riittänyt puhti polttaa leveämpää rengasta.

    • 1488

      Auton äänestäkö nykyään voi päätellä että asialla on pojat? Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun heti ollaan syyttämässä poikia! Tasa-arvo kunniaan! Mitäs jos se olikin mies tai nainen? vanha rouva? vaari tai mummi? :O ? Olisko auto röpöttäny eritavalla jos kuskina olis joku muu kuin poika/pojat montako poikaa mahtuu kuskinpaikalle? veikkaan että yksi! Ainiin mutta sehän voi olla myös se tyttö mikä lähti pojille kuskiks viikonloppuna vai lähtikö sittenkin tytöille kuskiks? onhan kosken tehtaallakin töissä se aikuinen mies mikä jaksaa tuunata sitä pakettiautoo ja jumputus kuuluu inarin essolta jämsänkosken nesteen taakse? Menkää perhana vieköön kattomaan paikanpäälle mitä siellä tapahtuu! älkääkä sieltä sängynpohjalta angstatko suomi24:een kuinka ei saa unta kun isovanhemmat tansseista tulomatkalla polttaa kumia! Ei auta ketään tämmönen touhu ;) ps. auvilan mutut sossu rahoila ostanu pirssin ja polttelee kumia!

    • autobahnalleajelemaan

      Puhuttiin tuossa Igorin kanssa,että jos vielä Vitikkalan sillalla kumia polttelevat ja kohdalle osutaan heitetään kuski ja osamaksulla ostettu kärry jämsänjokeen kuskista riippumatta!

    • kaaharit

      Rekisteririnumeroita ylös ja jakoon.. ei tuohon aikaan kukaan täysjärkinen aikuinen kylillä kumia polttele viikolla. Ei eis auvilan pojat, nekin ymmärtää, että renkaat on kalliita. Oliko riihijärventien Hopsuntien kaahari tuttu? Jalat Vatasen kädet Kankkusen.

      • Puhalluttaa

        Siinä Riihijärventiellä alkupäässä herätetään oikein kunnolla. Sitä on jatkunut kauan. En ole tietoinen onko mummo , pappa vai nuoriso liikkeellä mutta mustaa jää jäljelle ja mutkaista mustaa. Eihän tämä valitus auta mitään , puolustelia voittavat ja virkavallalle on muuta hommaa kun tehdä ratsioita , puhalluttaa ja ottaa nopeuksia.


    • O.R.T

      Ettei olis Olkkola Racing Team taas asialla? Raukat kun ei vieläkään tiedä missä saa ja miten pitää ajella yleisessä liikenteessä..

    • Järkyttynytihmisistä

      Kyllä on järkyttävää katsoa miten täällä ihmiset puhuu. Mikäli on jostakin asiasta mielipidettä niin sen voi varmasti asiallisesti henkilöille esittää. Mutta ei ilmeisesti ylpeys kestä mennä sanomaan kasvotusten vaan tarvitsee täällä nimimerkin takana arvuutella kukahan mahtaa olla kyseessä ja arvostella vaikkei varmaksi tiedä kuka siellä ajelee.

      • älytöntä.menoa

        Menisin minäkin mielelläni suoraan sanomaan kyseisille henkiöille suoraan ja ihan asiallisesti asiattomasta liikennekäyttäytymisestä. Olen nimittäin myös itse nähnyt ja ihmetellyt noita Siltakadun renkaanjälkiä.
        Asiassa on vain semmoinen pieni ongelma, että en voi mitenkään olla nuhtelemassa noita renkaanpolttajia. He rälläävät yöllä/aamuyöllä ja minä nukun silloin.


    • Burnis

      Ne piirtää kellä on liitua(renkaita).

    • mee-kotias-kasvamaan

      Hah,hah,hah,haa... vajakki sutii romulla, missä on kottikärryn pyörän levyiset renkaat.

    • käkeeniin

      Ootellaan kunnes kullannuppujen kesäloma alkaa... Lähtee kortti ja jonkun henki.

    • Vaivaannutaan

      Tällaista asiatonta lällättelyä tämä keskustelu sitten on. Miksi ei voida keskustella kunnolla asioista jos vaivaannutaan kirjoittelemaan näille sivuille.

    • Kuolematonpaska

      Sillä vois olla joskus ennen mopo-ikää käyntejä hautausmailla äipän ja iskän
      tai huoltajan kaa katseleen kunka siellä lepää nuoria urheita .
      Kuolematon kirjoittelee täällä . Mutta kun mikään ei ole enää mitään.

    • autonajaja

      Joskus ennen mopo-ikää voisi olla äipän tai iskän kaa tai huoltajan kaa
      reissu hautausmaille. SIELLÄ LEPÄÄ MONIA NUORIA URHEITA.
      Mutta kun mikään ei ole enää mitään. Valitettavasti.

    • Vapari800hv

      Onko 500heppaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe