Rakkaat sisaret ja veljet.

xx9

Aika tappaa elämän meille kaikille. Olen vanha olette nuoria 60 . Mitä toivotte elämältä jatkossa, onko nuoruuden unelmia tehdä jotain?

80 luvulla oli purjehdus ja elää tänäänkin---tosin voi jäädä haaveeksi muutama vuosi oli kesät merellä.

mvh.

18

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perintöä-odotellessa

      Odottelen tässä että testamenttaat purjeveneesi minulle ja toivottavasti sen veneen nimi ei ole apina.

    • Mieti elettyä elämääsi.
      Jos olet elänyt oikein, se vastaa sinulle.
      Meillä ei ole sinulle vastausta.
      Meillä on vastaus vain itsellemme.
      -
      Kaikki muu on Hiili-Hydraattia.
      Ruotsalaisia Perunoita.

      H.

      • ja.silvian.koululaulu

        ..ja Kallen Mätitahna, Abbasen sillit.
        Ilman ruotsalaisia sinäkin olisit huomattavasti tyhmempi mitä rotua edustat nyt.


      • ja.silvian.koululaulu kirjoitti:

        ..ja Kallen Mätitahna, Abbasen sillit.
        Ilman ruotsalaisia sinäkin olisit huomattavasti tyhmempi mitä rotua edustat nyt.

        "ja.silvian.koululaulu"

        Kuten laulussa lauletaan.
        Olen syytön.
        Vaikkakin suvultani Ruotsalainen.
        Sillee aidosti.
        En äksyisen Palomaisesti.

        H.


      • hunksz kirjoitit meillä ei ole--- luuletko olevasi kansan-ääni niin voi olla jos koko kansa on apina!


    • Hyvä sijoitus rahastoille on hyvä tosin niitä ei ole Suomessa, koska maa on apinan tasolla tässäkin, samoin valtion taholta kansalle täysin nolla-----katsokaa Ruotsia kuluja ja tuottoa hyvillä.

    • Tulo tänä vuonna lähes 30%---mikä on pankinkorkorko?

      Verotus Ruotsissa ei ole 30%, jos elää ajassa!

      • Tosin 2015 oli 50 tuhatta euroa, verot täytyy maksaa.


    • hehehehee

      "Ihminen on nuori niin kauan, kun unelmia on enemmän kuin muistoja. "

      • edessä-loppuelämä

        Sitäkö se onkin?
        Olen siis ikinuori.
        Vanhoista en muista mitään.
        Olin kännissä neljäkymmentä vuotta.

        Noo vitsi vitsi mutta enpä muistele menneitä silti, enkä unelmoi.
        On vain tulevaisuus. Jopa ilta on tulevaisuus, ei tarvitse kurkottaa huomiseen.


    • Missä kauniit naiset ja tunteelliset. Jos Suomi jaetaan kahtia niin idässä.

      • entä-keskikaistalle

        elikkä edelleen länteen ruotsin puolelle jää rumimmat naiset.


      • entä-keskikaistalle kirjoitti:

        elikkä edelleen länteen ruotsin puolelle jää rumimmat naiset.

        Niin...


      • Takapotku oli paras norjalaiselta---- en tiedä itä vai länsi koska pollo on.... ,Pidän norjan murteesta .


    • EnJummarraMitäTark

      Mitä tämä lause tarkoittaa: "Aika tappaa elämän meille kaikille"?

    • vhimsf

      Valkoihoiset narkkispurgut aheutti syvää kärsimyksen tunnetta aikalaisilleen, varsinkin lapsille ja naisille, sen totesi jo pikkulapsena, juopposuvun jälkeläiseksi syntyneenä.
      Monien mielelestä aika on rahaa myös - ikisuisuudessa ja iankaikkisuudessa ei lantteja pohdita -
      maanpäällisesssä elossa toki kyllä koska - ei pyhää henkeä voi rahalla ostaa
      - ja marttyyreistä vain vinoillen kerrotaan - yhtään pelkäämättä jumalanvihaa.
      Lauseen teksti jäi epäselväksi täälläkin - en kuulu perintöjen kyttääjiin.

      • New-age

        Joku on kirjoittanut: "Niin kauan kuin on elämää, on toivoa". Ranskalaisesta sananlaskusta johdettua.

        Miks omasta mielestäni voisi olla toisinkin päin. Jos on toivoa, on elämää....
        Nykyisin tulevaisuus on lyhyempi kuin ennen. Ehkä sitä terveyttään yrittää vaalia, ettei tule tauteja tai sairauksia, mitä täälläkin on pähkäilty.


    • bessie-

      "Aika tappaa elämän meille kaikille. Olen vanha olette nuoria 60 . Mitä toivotte elämältä jatkossa, onko nuoruuden unelmia tehdä jotain?"
      Etkö sinä ole suunnilleen saman ikäinen kuin kaikki muutkin täällä? Voimme elää jopa yli 40 vuotta vielä.

      Nuoruuden unelmia ei ole tainnut jäädä toteuttamatta. Ainakaan ei tunnu siltä, että olisin luopunut unelmistani, tai että jotain olisi jäänyt saavuttamatta.

      Edelleen haaveilen joka päivä. Osa haaveista on realistisia, suunnitelma taitaa olla parempi sana kuin unelma tai haave. Varmaan ne saavutan, koska riisuttukin versio kelpaa hyvin ja sen saavutettuani rupean tietenkin haaveilemaan parannellusta versiosta. Joku kone- ja robottitekniikan insinööri olisi hyvä olla kaverina, mutta realisti minussa sanoo että eipä taida löytyä.
      Vähemmän tai ei ollenkaan realistiset haaveet unelmat ja mielikuvitusleikit ovat oleellinen osa elämääni, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan.
      Mm. tämän takia en oikeastaan toivo elämältä mitään erityistä jatkossakaan, haaveillen ja omia utopioitani rakennellen pystyn elämään täyttä elämää loppuun (tai tietoisuuteni loppuun?) saakka.

      Luotan itseeni, luotan tekemieni valintojen olleen oikeita myös omaa tulevaisuuttani ajatellen, luotan ihmisiin ympärilläni, luotan oikeudenmukaisuuden ja reilun pelin hengen yhteiskunnallisten päätösten teossa säilyvän ja vielä lisääntyvän, siksi minulla ei ole mitään erityisempiä käytännön elämään liittyviä toiveitakaan.

      Elämä on oikein hyvää näin. Parempaakin se voisi tietysti olla, mutta voisi olla kaikilta puitteiltaan (läheisiä ihmissuhteita lukuun ottamatta) paljon huonompaakin ilman että tuntuisi missään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3805
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2283
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1971
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe